-Consum 1,5 DCI 85 CP logan 1.5 dci 85CP Consum 1,5 DCI 85 CP - Pagina 6 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Consum 1,5 DCI 85 CP

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 29th January 2008   #101
Sp!ke
Banned
 
Data inscrierii: 15-09-2007
Locatie: www.**********.ro
Motorizare : www.**********.ro
Posturi: 1,408
Membru :
[Banned]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de andrei Vezi Post
N-are nimic, ba e chiar indicat. Totul e sa nu se mearga in extreme, nici subturat nici supraturat. 3000-3500 rpm chiar e bine sa mai ii dai ca sa se mai curete de calamina si sa mearga motorul in parametrii normali. Si la drum lung e bine sa mergi vreo 5-10 min cu 3000-3500 rpm.
Imi dai voie sa te contrazic? Sa argumentez... Peste 3000rpm la un diesel, intri pe panta descendenta a cuplului, asa ca degeaba-i dai blana, ca nu mai obtii mare lucru de la el, si nici nu cureti turbina si alte chestii, dimpotriva, ii dai fum la greu!. Daca nu ajungi progresv la turatia aia, se depune fum pe turbina cat pentru 10k km de mers normal. Sfatul meu (si al celor 10000 de specialisti! ) este sa conduceti un diesel ca pe un diesel, adica schimbati treptele la 1700-2000rpm si nu o sa vedeti calamina, funingine si alte dracovenii in vecii vecilor amin! Am mai discutat si eu cu dieselari batrani, care n-au spart motoare niciodata, nici cu turbina, nici fara turbina, nici cu pompa de injectie liniara nici rotativa, nici sferica, nici ovala nici pe dracu sa le ia! Cu dieselul nu se merge ca si cu benzinaru! Trebuie adoptat alt stil de conducere! Diferenta ar fi ca intre un supersonic de vanatoare (benzinarul) si un supersonic de linie (dieselarul)! Asa ca cei cu diesel... calm tati, calm! nu la 3500 ca nu-i motor de turatie! E motor de tractiune!
Sp!ke e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #102
FLORYN
Loganist de 5 stele
 
FLORYN's Avatar
 
Data inscrierii: 27-08-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : dci
Varsta: 42
Posturi: 1,707
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Icon10

Sp!ke ai mare dreptate, dar daca esti un tip care o arde 90% numai in oras ,eu personal i-as sfatuii sa schimbe numai peste 1800/2000 rpm , exceptand a1a, ca de este si scurta la diesel. Mai ales daca au 85 cai cum ai tu... . Ai dreptate , nu sunt motoare de turatie, dar trebuie tinute in ture. Iar la drum lung , gen autostrada, nu are rost sa o calci peste 4000, ca este degeaba. Parerea mea !
Cu stima , FLO.
__________________
, sunt cu ochii pe voi !
Logan Ambition 1.5 dci- 70 hp.
FLORYN e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #103
Sp!ke
Banned
 
Data inscrierii: 15-09-2007
Locatie: www.**********.ro
Motorizare : www.**********.ro
Posturi: 1,408
Membru :
[Banned]
Implicit

Asta am observat si eu Floryn, treapta I este foarte scurta si poti schimba la 1300-1500, iar cu celelalte sa te duci undeva la 2000, dar in nici-un caz sa te duci in 3000-3500 la schimbat treptele!.
Sp!ke e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #104
mushy
Incepator
 
Data inscrierii: 08-01-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.5 dci 85cp
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

spike....daca schimabam treptele la 1700..imi explici si mie cum cadem pe curba de cuplu care e intre 1750 si 2500....eu am motorul asta pe clio 3...si pe la 1500 se simte ca e subturata, si mai ales daca vrei sa accelerezi la turatia asta nu se duce, se simte ca nu e in cuplu, si nici nu e recomandat sa-i dai talpa la turatie joasa, din experientza mea, de la 2000 incepe sa traga si se duce pana la aproape 3500, se mai pierde cuplu de la 3000 in colo....dar daca incepi depasirae pe la max 2700 asa...e ok. afara eu schimb viteza la minim 2500, ca sa cad in cuplu, in oras depinde de trafic. nu va e frica sa turati motoru, intre 2000 si 3000 merge cel mai bine, si consumu nu va fi mai mic daca subturati. si am citit in foarte multe locuri ca e bine sa o turezi ceva mai mult dupa ce ai mers cu masina mult in oras, unde nu prea ai cum sa mergi la turatii inalte, multi recomanda sa turezi masina pe la 3500-4000 si sa mergi cu ea constant cateva minute, nu conteaza treapta, asa cureti turbina.
mushy e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #105
Sp!ke
Banned
 
Data inscrierii: 15-09-2007
Locatie: www.**********.ro
Motorizare : www.**********.ro
Posturi: 1,408
Membru :
[Banned]
Implicit

Tu n-ai facut decat sa spui acelasi lucru ca si mine, dar cu alte vorbe. La 1700 esti undeva la 85-90% din cuplu, la 1500 esti mult sub cuplu (undeva la 60-70%) si din acest motiv ti se pare subturata, dar masina nu e subturata, merge foarte bine. Si eu am spus ca poti merge lejer la 3000-3500, numai sa nu-i dai blana sa ajungi acolo, (stii cum e, e frumos, dar nu-i sanatos), numai sa ajungi progresiv, nu brusc! DCI-ul sporta foarte bine turatiile ridicate, dar nu e motor de liniute, e motor de tractiune si de munca.
Sp!ke e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #106
FLORYN
Loganist de 5 stele
 
FLORYN's Avatar
 
Data inscrierii: 27-08-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : dci
Varsta: 42
Posturi: 1,707
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Icon10

Eu zic ca vorbim aceiasi chestie dar in limbi diferite.
__________________
, sunt cu ochii pe voi !
Logan Ambition 1.5 dci- 70 hp.
FLORYN e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #107
2fast4u
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: București
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 454
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

diesel-ul de 85 cp are puterea maxima la 3750 rpm, nu la 4000 rpm ca dci-ul de 65 si 70 cp
in concluzie orice turatie peste aceasta limita se face degeaba...

iar de curatat turbina eu stiam ca trebuie sa ii dai o "blana" dela 2000 rpm la 3750 rpm, apoi sa o lasi sa revina la 2000 rpm in frana de motor... si repeti asta de cateva ori...
daca gresesc sa imi spuneti!
2fast4u e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #108
Sp!ke
Banned
 
Data inscrierii: 15-09-2007
Locatie: www.**********.ro
Motorizare : www.**********.ro
Posturi: 1,408
Membru :
[Banned]
Implicit

Pai... daca-i dai "blana" cred ca fumul se va depune pe palele turbinei. Ma rog, sunt pareri si pareri, eu unul nu-i dau blana.
Sp!ke e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #109
Andreis
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 29-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5DCI 85CP
Varsta: 59
Posturi: 174
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Mai oameni buni, ce ne-am cumparat naveta Columbia?
Ce atat mers in regim strict de turatii, bagat blana de curatat turbina?
Cheie, acceleratie, si gata...
Motoarele nu-s facute pentru lucrul cu penseta...
Daca sustineti ca-i asa, si daca ati avea si dreptate, inseamna ca ne-am pacalit luand diesel.
Masina cere singura regimul de turatii... Sper ca niciunul dintre noi nu e un antitalent...
Andreis e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #110
Sp!ke
Banned
 
Data inscrierii: 15-09-2007
Locatie: www.**********.ro
Motorizare : www.**********.ro
Posturi: 1,408
Membru :
[Banned]
Implicit

Pai... daca vrei sa obtii randamentul maxim al unui motor, atunci trebuie sa-l respecti, daca ti se rupe de motorul ala, n-ai decat sa-l faci varza... nu conteaza.
Sp!ke e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #111
Andreis
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 29-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5DCI 85CP
Varsta: 59
Posturi: 174
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Daca nu esti disperat cu liniutze sau antitatalent nu vad ce grija ar trebui avut de motor(in afara de revizii).
Am avut un prieten care si-a cumparat un magnetofon Sony.
Pe vremea lui Ceasca era ceva rar...
Statea toata ziua si-l curata cu carpa, nu-i dadea volumul tare ca se dogeau boxele, nu punea benzi ORWO ca-i toceau capul...
Morala:
Avea cel mai tare magnetofon, dar asculta muzica foarte rar... Dupa 4-5 ani au aparut deck-urile si l-a aruncat in debara... Asa si noi cu supergrija...
Andreis e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2008   #112
iuli81
Loganist de 5 stele
 
iuli81's Avatar
 
Data inscrierii: 02-10-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi
Varsta: 36
Posturi: 1,116
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Desi nu 100% dar ii dau dreptate lui Andreis. Cel putin in ce ma priveste - cheie si am plecat. Respect reviziile, respect motorul cu ulei bun, cu motorina buna, dar daca o sa stau toata ziua cu ochiul in turometru nu am facut nimic. La urma urmei nu vreau s-o tin mai mult de 2 ani. Nu imi bat joc de masina dar atunci cand am chef sa-i dau talpa, asa fac. Nu stau sa ma gandesc ca o sa-i infund turbina.
__________________
Prestige dCi
iuli81 e offline   Reply With Quote
Vechi 31st January 2008   #113
Sp!ke
Banned
 
Data inscrierii: 15-09-2007
Locatie: www.**********.ro
Motorizare : www.**********.ro
Posturi: 1,408
Membru :
[Banned]
Implicit

Motorul trebuie sa-l simti, nu trebuie sa stai cu ochii pe turometru, ochii trebuie sa stea pe sosea.
Sp!ke e offline   Reply With Quote
Vechi 31st January 2008   #114
mushy
Incepator
 
Data inscrierii: 08-01-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.5 dci 85cp
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

Hai sa zic si un consum, 5.7 pe 700 de km, viteza medie 37 km, nu stiu cam cat in bucuresti si cat pe afara, dar eu zic ca e bine. Mi-am permis sa postez chiar daca e vorba de un clio III, dar motorul fiind acelasi, eu zic ca e tot aia. Sper cu programul rabla 2008 sa ma aleg cu un prestige dci, m-am saturat sa ma cert cu tata pe masina :P. Imi place la nebunie motoru asta, cred ca e compromisu ideal dintre consum si putere.
mushy e offline   Reply With Quote
Vechi 31st January 2008   #115
CRISX
Loganist de 5 stele
 
CRISX's Avatar
 
Data inscrierii: 02-10-2007
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 dci 85cp
Posturi: 279
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de iuli81 Vezi Post
Nu imi bat joc de masina dar atunci cand am chef sa-i dau talpa, asa fac. Nu stau sa ma gandesc ca o sa-i infund turbina.
La fel fac si eu, dar asta vara un coleg a reusit sa-si distruga turbina de la al sau BMW 320d (marfa nemteasca , nu "imitatii d-astea frantuzesti "), dindu-i forje in extraurban, si asta ma pune pe ganduri.
CRISX e offline   Reply With Quote
Vechi 6th February 2008   #116
anubis nou
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2008
Locatie: bucurest
Motorizare : 1,5 dci
Varsta: 47
Posturi: 90
Membru :
[Junior]
Implicit

Salut din nou!
Consum Buc. - Predeal 5,4l/100km. 3 pers(220kg) Bagaje(350kg) Am dat in ea cat a tinut inclusiv pe serpentine. Am avut viteza medie 78km/h si-mi pare rau ca m-am uitat abea cand am oprit la cabana.
Consum Predeal - Buc. 4.7l/100km. 5 pers(380kg) Bagaje(100kg) Doar de cateva ori am atins 150km/h, in rest 90-130.
anubis nou e offline   Reply With Quote
Vechi 7th February 2008   #117
cristianionut
Junior
 
cristianionut's Avatar
 
Data inscrierii: 21-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : vw golf 1.6 tdi si 1.9 tdi-pd
Varsta: 44
Posturi: 70
Membru :
[Junior]
Implicit

Masina mea este un golf 2 din 86 cu 375 000 de kilometri.Cum crezi ca sa mers cu ea inainte?
Curatarea turbinei se face astfel: procedezi la fel cum faci cind bagi in depasire, schimbi viteza in 3-a cu turatie peste 2000 ii dai talpa pina in 4000.O faci odata pe luna de doua, trei ori talpa.
In rest un consum de 5 la suta e un consum normal.
__________________
volkswagwen golf 2 si 4, motorizari 1.6 TDI si 1.9 TDI-PD in rest loganist de ocazie...
cristianionut e offline   Reply With Quote
Vechi 7th February 2008   #118
adrianixx
Loganist de 5 stele
 
adrianixx's Avatar
 
Data inscrierii: 10-11-2007
Locatie: BT
Motorizare : 1,5 85CP
Posturi: 301
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

mecanicul meu...om batran dar umblat..pana acum tot ce mi-a zis mi-a zis bine...motoarele turbo-diesel nu trebuie sa fie subturate..adica sa schimb viteza pe la 2000+..altfel se duce(la noi se mai zice ca se leneveste..dar asta e drumul spre duca...)si asa e..am avut un mondeo..care prindea 200 la ora pe o portiune de drum spre iasi(imediat ce l-am cumparat din italia)dupa 3-4 luni de romania..pe acelasi segment de drum..180 la ora...motivul?lipsa autostrazilor si a drumurilor bune..
adrianixx e offline   Reply With Quote
Vechi 8th February 2008   #119
catalin81noc
Incepator
 
Data inscrierii: 08-02-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCi 85 Cp
Varsta: 36
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

Posesor Logan Kiss Dci 85 CP.
Masina este noua,am luat-o pe 28 ian.
Consum :
-in Bucuresti,CB imi indica 6.2%(mers linistit,schimbat vitezele la 2.000-2.200 ture maxim)
-in afara,traseu Bucuresti-Navodari-Bucuresti,mers 110-120 maxim,inclusiv pe autostrada,consum mediu indicat de CB : 4.6%
In ambele cazuri am folosit motorina Euro 4 de la Petrom(36.300 lei / litru)
Avand in vedere ca cei de la Dacia mi-au spus ca dupa aprox. 2000-3000 km,consumul va mai scade,parerea mea este ca este un consum super ok si pentru oras dar mai ales ptr afara,la viteza de 110-120 km/h(cam 75% din drum).
Masina are acum 950 km la bord,dupa efectuarea acestui drum.
catalin81noc e offline   Reply With Quote
Vechi 10th March 2008   #120
olivian_ol
Incepator
 
Data inscrierii: 10-03-2008
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1,5 dci 85 cp
Varsta: 34
Posturi: 6
Membru :
[Incepator]
Implicit

-1o.ooo km efectuati, consum in functie de pedala pe care i-o dai, in tot cazul, nu sare mai mult de 5,9-6 in oras indiferent de cat de nervos te dai la ea, cat despre extra urban, scade si la 3,4 la o viteza de 90km\h.
-ca exemplu, in decembrie, 650 de km efectuati pe ruta Calarasi-Poiana Brasov plus plimbari prin brasov, cu un consum mediu de 4,6 l indicat de CB la o viteza medie de 74-76 Km\h.
olivian_ol e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
consum, dci

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:28.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google