Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A, sa nu uit, nu merg cu a 5-a la 50 km/h, de fapt abia daca reusesc din cand in cand sa ii dau a 4-a

    Schimb mediu in jur de 3000 rotatii, uneori mai sus functie de trafic

    Comment


    • Pune te rog si poza cu viteza medie pt. km aia. Cu asta nu-mi demonstrezi nimic, ti-am zis depinde foarte mult de traficul prin care te deplasezi. Am si eu tot 1.4... are si CB si stiu cat consuma in oras dimineata, seara sau noaptea cand nu-i nimeni pe strada si prin aglomeratie.

      Comment


      • dar viteza medie de ce nu o postezi ?

        Comment


        • Oameni buni, mai incerc odata sa urc poza.

          A mers acum, naiba stie ce eroare a avut, fiecare crede ce vrea.

          Deci, oras Iasi, super aglomerat dimineata (de fapt toata ziua pe traseul Siraj - Gara - Canta - Pacurari) si retur dupa ora 19 pe acelasi traseu.

          Si eu m-am mirat de consum, dar repet: Luk + Efix nu una singura, poate am prins Efix-ul cu ceva mai multa putere calorica acum, in ultima vreme puturoasa rau de aceea trecusem pe Luk. Cand e putere calorica apesi mai putin, logic.

          Poate conteaza: bujii NGK V-line + fise Bosch schimbate acum 10.000
          Attached Files

          Comment


          • sal

            am citit muuuulte pagini despre consumul loganului 1.4 extraurban .... si sunt muuulte variante versiuni in functie de N lucruri.

            Pe mine ma intereseaza un consum extraurban regim de autostrada viteza constanta 100-120 km/h ?
            mai concret vreau sa plec in Italia , intre Belgrad si Venetia ...e numai autostrada .... deci drum intins la greu.
            Ma intereseaza consumul pt ca vreau sa alimentez in RO si apoi pe euro in Slovenia ...distanta intre cele 2 tari fiind de vreo 750 km din care 50/50 autostrada/drum extraurban (cel mult sate si autostrada care trece prin belgrad).Din calcule imi ajung 50 litri ... la consum de 6%

            Ultimul calcul facut ....am alimentat cu 42 litri ...fiind pe rosu si am mers 615 km pina sa aprins iar ...insa traseul a fost de cosmar . bucuresti - predeal -raznov si retur ~450 km apoi mers prin bucuresti vreo 150-170 km in zona pipera la pranz unde masinile sunt bara la bara intors seara drum liber. Mi sa parut f bun consumul adica sub 6 %

            citi litri intra maxim intrun logan daca atunci cand bagi benzina il balansezi sa ia cit mai mult ?

            Comment


            • Am fost si eu de cateva ori in Iasi in ultimii ani, intr-adevar nu este atat de aglomerat ca in Bucuresti de exemplu, dar nici un oras in care sa scoti 6.x% in conditii de mers normal ziua, mai ales daca nu mergi cu a 5-a la 50 km/h si schimbi la 3000 de rotatii. Poate spre miezul noptii... sau cu un diesel, cum au zis si alti colegi.
              http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

              Comment


              • Bogdan, de ce nu aproximezi un consum in adaos, spre ex, 7.5, ca tot vrei sa o alergi si pe autostrada? Tot in avantajul tau va fi, daca vei scoate un consum mai bun.
                Eu asa fac la fiecare drum planificat si am mers linistit, nu mi-am facut probleme ca nu-mi ajunge benzina sau mai stiu eu ce. In Logan intra maxim 64 litri.

                Comment


                • @bogdan178: Pana la urma care e viteza constanta? Pe autostrada, de la 100 la 120, consumul difera cu ~ un litru. Daca la 100km/h ai 5.5%, la 120km/h ai 6.5-6.8%. Acum depinde si conditiile meteo si gradul de incarcare al masinii, poti scoate mai putin sau mai mult decat am zis eu.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by sergiu_psc View Post
                    Am fost si eu de cateva ori in Iasi in ultimii ani, intr-adevar nu este atat de aglomerat ca in Bucuresti de exemplu, dar nici un oras in care sa scoti 6.x% in conditii de mers normal ziua, mai ales daca nu mergi cu a 5-a la 50 km/h si schimbi la 3000 de rotatii. Poate spre miezul noptii... sau cu un diesel, cum au zis si alti colegi.
                    Consum in Iasi pe 2 saptamani- 8,9 %. Acum, cand e vacanta, perioada de concedii si altele.
                    In mod normal, cand ma deplasez doar la ore de varf, am 9.5-10.5%, iarna si 11%.

                    6.xx % greu de crezut, poate emanu900 locuieste LANGA Iasi, parcurge cativa km cu 70-80 km/h apoi cu consumul in oras, iese ceva mai decent.
                    Nici NOAPTEA daca mergi prin Iasi nu scoti 6.xx%, ca nu poti sa-i dai talpa prea mult, sunt echipaje de politie care te intreaba de sanatate rapid.

                    Nici un alt coleg de pe forum care are 1.2 16V nu scoate asa putin, dar ma rog, bujiile si fisele alea fac minuni se pare. Cu toateca ma indoiesc, de cate ori am pus alte bujii consumul n-a variat semnificativ, iar de la fise nici atat nu i se trage. Cat despre benzina de Lukoil, o fi kerosen sau nu, tot o posirca fabricata in Romania e.
                    Last edited by mr.K; 21 July 2011, 10:28.

                    Comment


                    • 1200 km facuti pe traseul ploiesti-cheia-miercurea ciuc-lacul rosu-lacul bicaz-putna-roman-bacau-buzau-ploiesti , cu AC pornit cam 80% ->consum 6%. am plecat dupa prima revizie(schimbat ulei , filtre, etc.)

                      Comment


                      • Off topic, cu scuzele de rigoare: Dupa mine e clar ca bujiile bune si noi afecteaza consumul. Abia am schimbat bujiile ca ajunsesem la 30.000 cu alea vechi (cu un singur "electrod"). Am fost sfatuit de Soran sa pun Beru UltraX Titan....recunosc ca am avut oaresce indoieli in prima saptamana (am studiat fel de fel de site-uri, am incercat sa vad daca au caracteristicile recomandate de producatorul Dacia...etc - va spun, am stat 3 zile pe net sa caut si tot nu m-am lamurit 100%; Soran mi-a zis el ca sa stau linistit ca au fix 0.9mm distanta, ca sunt ok, ca el e multumit .... da eu Batman, batman! Ca sa ma trezesc dupa ce ajung inapoi acasa dupa drumul saptamanal de 240 de km (Bucuresti - Sinaia - Bucuresti) in conditii de ploaie torentiala (deci mers cu 90 maxim) ca ajung acasa cu un consum mediu de 4,8l/100; mentionez ca si inainte am mai mers incet din diferite motive dar niciodata nu am ajuns mai jos de 7l/100 - si fac traseul respectiv de 2 luni, saptamanal - deci e clar ca bujiile au afectat combinatia....

                        On topic - in continuarea povestii de mai sus: dupa 2 zile de mers in Bucuresti, trafic moderat si cam 25/km pe zi am acum un consum de 6,5%. Probabil daca mai merg inca 2 zile ajung inapoi la 7%. Masina e 1.4, remapata, am mers gol prin Bucuresti.

                        Ideea e ca sunt multi factori care afecteaza consumul si cred ca printre ei bujiile sunt unul important - parerea mea

                        Drum liber.

                        Vorba multa, saracia omului

                        Comment


                        • 6.5 la ce viteza medie?

                          Comment


                          • Probabil ca la 30 k bujiile tale trebuiau sa functioneze in parametri, posibil ca una din bujii sa fi mers prost, 7% e mult.
                            Ideea e ca schimb bujiile la maxim, 25k, asa ca nu de la bujii e consumul mare pe care-l "reusesc", de vina e traficul.
                            Viteza mea medie e sub 20km/h pe o perioada lunga, pot pune si mama bujiilor si nu scot 6.xx la suta.
                            N-am spus ca bujiile nu influenteaza consumul, ci ca niste bujii noi nu pot sa scada consumul semnificativ.

                            Comment


                            • Cezar - am sa verific diseara - sunt biciclist pe vremea asta frumoasa...
                              mr.K - probabil ca adevarul e pe undeva pe la mijloc

                              Respecte.

                              Vorba multa, saracia omului

                              Comment


                              • Cred ca si cei cu 1.5 dci sunt invidiosi de consumul asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google