Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In weekend-ul asta, am fost pana la Constanta si inapoi (obligatii, nu sa fac plaja). Ca greutate am fost 3 persoane cu o medie de 75kg fiecare. Am parcurs 500km, pe autostrada, am mers constant cu 140 si la dus si la intors. Am verificat cantitatea de benzina din rezervor prin modul diagnostic (apasat buton cu contactul pus). Am facut paguba de 38 litri de benzina, ceea ce duce la un consum de 7.6 l/100km. Pe autostrada a fost liber dar a plouat in continuu la intoarcere. Mi se pare acceptabil consumul asta avand in vedere ca am mers destul de repede cu motoru' al mic de 1.4MPI
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

    Comment


    • #47

      140km/h pe ploaie...e cam riscant domnule. Cauta undeva pe net sa vezi cu cat scade aderenta cauciucurilor. O sa te sperii!!!

      Comment


      • #48
        Si n-are nici ABS...
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #49
          nu-i rau consumu asta de 7,6 la 140/h. Ei...ce daca a mers cu 140/ poate nu ploua asa tare...

          Comment


          • #50
            Ca sa clarificam ceva, avand in vedere ca mai eram cu inca doau persoane in masina, nu avea rost sa le risc lo vietile, nu sunt chiar atat de inconstient (cand am chef de tampenii nu iau pe nimeni cu mine). Ploua la maniera ca era umeda soseaua din loc in loc, nici vorba de pelicula de apa. Intrebare, cesa fac cu ABS-ul? El e pentru franare, ora 3 dimineata si nu am intalnit decat 5 masini: 3 mergeau cu 80km/h (un Golf IV si o Nubira) iar 2 masini de teren m-au depasit ca si cum as fi stat pe loc. Pentru aderenta & stabilitate cred ca ar trebui sa ne indreptam ochii spre ESP, tehnologie pe care nu cred ca o vom vedea pe Logan prea curand.
            PS: Am carnet de 6 ani si nu am luat nici macar odata vreo amenda, nu am zgariat nici o masina din cate am condus si nici nu am fost vreodata "surprins" de franele celui ce imi merge in fata. Am trait atat fara ABS, sincer se poate si de acum incolo daca esti cumpatat si nu accelerezi violent in ceafa celui din fata ta ca sa il dai la o parte. Am condus si masini cu ABS (307, Mondeo model 2004) pe drumuri nu tocmai uscate si am franat cum franez la titiul meu: din timp si usor ca sa nu ma fac sanie. Concluzia, s-au comportat fix la fel. ABS-ul e mult placebo si da impresia celor ce conduc masini cu ABS orice marca ar fi ca is permit sa faca mai multe, din pacate o impresie falsa.
            Am batut destul campii, sa revenim la consum, am folosit benzina de la Petrom cu cifra octanica 95. Am incercat odata si cu 99, nici o diferenta, doar ca la aceiasi bani pui mai putina benzina . Consumul nu se schimba si nici nu merge mai tare, doar curata injectoarele, lucru pe care il paote face oricine urcand la turatii mai inalte.
            Cat mai mutle drumuri fara gropi tutror! (eu nu am parte in Bucuresti deloc de asa ceva )
            Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

            Comment


            • #51
              ABS nu e placebo! Never ever. Intr-o situatie de urgenta (doamne fere) te asigur , cu toate aptitudinile tale (ale mele, ale lor...)de sofer bun, nu mai poti frana progresiv, apesi frana in podea si gata. Atunci ai sa vezi ca nu e ''placebo''. Nu discutam de situatii pt. ca sunt multe.
              La subiect: mi-a iesit consum de 10 - 10,5 % la drum intins, pe un traseu de 120 km...franari si accelerari frecvente (cu tr 4 dupa pana la 150-160...)
              Last edited by Octavian; 5 September 2007, 10:43.

              Comment


              • #52
                Ca sa ma repet, atata timp cat pastrezi o distanta optima, ai timp suficient sa franezi indiferent de viteza si echiparea masinii (totusi sa aiba placute de frana ).
                Daca spui ca e asa util, ce s-a intamplat pe A2 cand a fost fum? In imaginile furnizate de toate televizunile se vad clar destule masini care cu sigurnata au ABS. Nu prea cred ca cei ce le conduceau au accelerat cand au vazut fum, ba din contra, cred ca au calcat frana cat au putut de tare. Si atunci unde e misterul? Sa fie totul in distanta optima, care nu s-a pastrat pentru ca s-au bazat prea mult pe capacitatile masinilor? Trist dar adevarat, multi lasa totul in seama echipamentelor si uita de conduita preventiva.
                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                Comment


                • #53
                  Eu am spus ca nu discutam cazuri, ca intram in polemica. Distanta optima e una, dar e o parte infima din cate se pot intampla la o franare violenta( gen coborare, curba si te trezesti subit cu un bou oprit cica pe marginea drumului, mai e si umed carosabilu', ce distanta sa pastrezi...?)
                  Last edited by Octavian; 5 September 2007, 11:06.

                  Comment


                  • #54
                    ABS nu inseamna oprire instant. La viteza mai mare poti sa ai si mama ABS-ului ca tot nu es opreste. Cat despre chestia cu distanta optima nu este suficient. Lu cumnata-miu i-a taiat calea un sofer neatent, era ud pe jos si s-a dus taras pina in el, masina era un Peugeot Partner de 1 an fara ABS si asta a fost tot. Daca avea ABS putea sa evite deoarece avea directie si totodata si distanta de franare se reduce(de altfel pe drumurile fara aderenta i-si arata valoarea ABS-ul). Cei drept unii ce au ABS si EBS considera ca au ancora si opresc instant (total fals) dar asta nu insemna ca ABS-ul nu este bun.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #55
                      ABS-u' e bun peste tot, sa spunem o exceptie, pe zapada afanata, fara ABS franezi mai bine. Dar asta nu e ceva elocvent. Sunt desigur idioti care se folosesc de ABS , ESP ...EBd ca si cum ar fi o diferenta incomensurabila, spui ca are naveta din StarTrek...Personal, ma folosesc de frana ca si cum ABS-u' nu ar exista, dar au fost si situatii unde a ''intrat'' si si-a facut treaba
                      Last edited by Octavian; 5 September 2007, 12:39.

                      Comment


                      • #56
                        Care este oare rolul ABS-ului?.....

                        Comment


                        • #57
                          Nu lasa sa se blocheze roata (mai exact cand tinde sa se blocheze ii da drumu, iar pedala de frana o simti cum sare in sus)
                          ...de doi lei :p

                          Comment


                          • #58
                            ...si astfel nu pierzi aderenta si controlul directiei, rezultand o distanta mai scurta de franare ...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Octavian___28
                              ...si astfel nu pierzi aderenta si controlul directiei, rezultand o distanta mai scurta de franare ...
                              Ba nu rezulta o distanta mai scurta de franare! Asigura asa cum ai spus si tu controlul directiei. Pur si simplu masina nu se mai duce sanie...

                              Comment


                              • #60
                                fata de un sistem de franare fara ABS, asigura si o distanta de franare mai mica, in aceleasi conditii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google