Consum Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Ulei

    in prezent am 27 000 km, de la schimbul de ulei facut la 15000 am mai completat cca 1.75 litri, acum nivelul uleiului pe joja e aprox la jumate, oare e normal un astfel de consum? precizez ca pe la 22 000 m-am dus la service si am cerut sa-mi faca un test care sa verifice compresia, raspunsul a fost ca masina merge in parametrii normali si ca in cazul in care consumul de ulei e mai mare de 0.5 l la 1000 km atunci e o problema, nu stiu ce sa cred? cunosc persoane la care nu le scade nivelul de ulei intre schimburi, voi ce spuneti? oare are rost sa-mi fac griji?

  • #2
    dar ti-a scazut vreodata mai jos de jumatate?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #3
      a scazut, la 9000 km era la minim si pana la schimb mai aveam 6000km

      m-am dus la ei si mi-au completat pana la maxim dupa care mi-au zis sa-l verific dupa 1000 km

      cand am verificat peste 1000km nivelul era tot la maxim dar pana la schimbul de ulei la 15000 nivelul a scazut la jumatate, oare e normal un astfel de consum? sau sa-i cred pe cei de la Dacia care afirma ca doar in cazul in care consumul de ulei la 1000 km e mai mare de 0.5 litri?
      Last edited by valli; 4 February 2010, 16:29. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Parerea mea este ca undeva e o problema ....motorul poate avea un consum de ulei dar sa fie in anumite limite in cazul asta ar trebui sa scoata fum la cat consuma (asta in care nu ii dai tu forja) sau ai o pierdere de ulei pe undevate avea un care nu este foarte mare si pierzi in timp.....cred ca ar trebui sa iti faca un test de consum ulei la service mai ales daca masina e in garantie....am motor diesel cu 120.000 km si nu consuma mai mult de 100 ml la 10.000 km
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #5
          asta cu 0,5 la mie e maxim admis da-ti dai seama ce ar insemna , 0,5 ori 15 e 7.5 litri de completat intre 2 schimburi de ulei deci practic n-ar mai trebui schimbat ca se completeaza mereu. Depinde si de regimul de mers turat- subturat , porniri dese , segmenti blocati , neetanseitati pe partea de turbo , etc ideea e sa verifici daca pierde pe undeva , si urmareste in continuare dupa schimbul de la 30 mii . Stiu pe cineva cu un 85 care mergea foarte tare cu el , pana la 15 mii a completat 1-2 litri si apoi totul a reveni la normal.
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #6
            singura solutie ar fi sa urmaresc dupa schimbul la 30000 km, am mai auzit de la anumite persoane ca poate si uleiul fiind de slaba calitate este mancat, la primul schimb mi-au bagat Halvoline 5w-40, la urmatoarea revizie intentionez sa bag Castrol ( ca oricum am iesit din garantie)

            Comment


            • #7
              Originally posted by valli View Post
              a scazut, la 9000 km era la minim si pana la schimb mai aveam 6000km
              m-am dus la ei si mi-au completat pana la maxim dupa care mi-au zis sa-l verific dupa 1000 km

              cand am verificat peste 1000km nivelul era tot la maxim dar pana la schimbul de ulei la 15000 nivelul a scazut la jumatate, oare e normal un astfel de consum? ..............................
              Deci concluzia e ca in 6000 km ti-a mancat cam ~500-600 gr oloi (cam 1-1,2 litri e intre minim si maxim pe joja).
              Cam mult as spune, dar nu exagerat.

              Cum mergi cu masina? Mai o forja ceva, una alta, etc...?

              Comment


              • #8
                nu am obiceiul sa o forjez aiurea, foarte rar doar cand e vorba de o depasire la limita, vitezele le schim undeva in 2300- 2500

                cand mi-au facut testul de compresie mi-au spus ceva de o solutie care desprinde segmentii de pistoane, oare sa incerc acest lucru cand voi face schimbul de ulei?
                Last edited by valli; 4 February 2010, 17:15. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Pai cel mai bine e sa iti bage ei solutia ....daca tot ti-au spus chestia asta ....pentru ca stiu si ce ar trebui sa bage
                  In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    am mai auzit si de la alti posesori de logan dci ca le-ar consuma destul (aprox 0.5-0.8 l la un drum intens de 700-800 km) de mult ulei iar raspunsul de la service a fost unul extrem de profesionist: nu are nimic, asa e normal,

                    posibil sa fie uleiul mai slab? o sa bag Castrol, dar inca nu is lamurit de care anume Castrol GTD Magnatec sau Castrol Magnatec diesel , ma poate lamuri cineva in privinta diferentei dintre cele 2 produse?
                    Last edited by valli; 4 February 2010, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Spre exemplu la motoarele VW TeDeI e normal la mers mai turat/forjat sa mance oloi, am prieteni care mi-au spus ca la un drum de ~1200-1400 km autostrada au bagat si juma de litru (motoare OK, nu obosite).

                      Eu nu stiu ce solutia pacii ti-ar baga aia in motor (poate d-aia de spalat motoru) , dar zic sa mergi in continuare cu ea asa, fa-i schimbu de oloi si monitorizeaz-o.

                      Nu baga GTD Magnatec, se vaita prea multi dizalari de el (mai ales pe forumu vw).
                      Daca am inteles bine, pana la 15000 km nu prea ti-a mancat ulei, corect? abia dupa primul schimb a aparut consumul.
                      Poate, doar poate, o fi si de la ulei.

                      Comment


                      • #12
                        a mancat si inainte de primul schimb de ulei, am mentionat mai sus cat ulei si la cati km am facut completarile, referitor la ulei sa inteleg ca e de prefetat Castrol diesel Magnatec in loc de Castrol GTD magnatec?

                        Comment


                        • #13
                          la benzinarul meu fac schimbul la 15000 si nu am completat niciodata uleiul,desi l-am verificat mereu.acum am 50000 cu el.apropo voi cat ulei bagati ,mie intotdeauna mi-a pus 3 litri

                          Comment


                          • #14
                            deci...nu e normal sa iti manance masina ulei...cel putin nu asa de mult,dute si pe la alte serviceuri.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #15
                              La benzinar chiar nu are voie sa manance deloc ulei, la diesel se mai poate mai mult la TDI-uri, in schimb la DCI-uri mai putin.Singura solutie ar fi sa o monitorizez dupa schimbul de ulei si sa vad cum reactioneaza cu un alt ulei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google