Consum Ulei 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca iti manaca 400 gr in 1000 km, inseamna ca in 10-11000 km ai facut un schimb de ulei.
    Si nu pot crede ca-ti manca 4 litri la 10000 km...

    Comment


    • #62
      eu nu sunt de acord cu bagatul 2+2 in motor ,atat timp cat se foloseste un ulei bun. folosesc 5w-40 ,am 42k si am avut acelasi nivel pe joja de la schimb la schimb. siguranta e, ca, daca ti-a halit 5w,acelasi lucru se va intampla si cu 10w.
      ubi concordia ibi victoria

      Comment


      • #63
        Originally posted by Octavian___32 View Post
        Daca iti manaca 400 gr in 1000 km, inseamna ca in 10-11000 km ai facut un schimb de ulei.
        Si nu pot crede ca-ti manca 4 litri la 10000 km...
        A fost o intrebare teoretica pe care am pus-o unui " DACOTEC " . In viziunea lor , acest consum de ulei se inscrie in limite normale pentru un motor Dacia ......
        Consumul meu fiind de DOAR 200 g / 1000 km cu ulei Elf 5w40 si Dacia OIL 5w30 . Acum , dupa cum am mai scris , am Castrol Magnatec 10w40 si vad ca deocamdata nu il consuma ...
        Last edited by givali; 18 November 2010, 09:30.

        Comment


        • #64
          Originally posted by givali View Post
          A fost o intrebare teoretica pe care am pus-o unui " DACOTEC " . In viziunea lor , acest consum de ulei se inscrie in limite normale pentru un motor Dacia ......
          Consumul meu fiind de DOAR 200 g / 1000 km cu ulei Elf 5w40 si Dacia OIL 5w30 . Acum , dupa cum am mai scris , am Castrol Magnatec 10w40 si vad ca deocamdata nu il consuma ...
          Cati kilometri ai facut de cand ai uleiul asta 10W 40 ?

          Comment


          • #65
            Originally posted by givali View Post
            A fost o intrebare teoretica pe care am pus-o unui " DACOTEC " . ........................ am Castrol Magnatec 10w40 si vad ca deocamdata nu il consuma ...
            Am inteles.
            ~2,5 litri in ~15000 km totusi e cam mult.

            Comment


            • #66
              Originally posted by valli View Post
              Cati kilometri ai facut de cand ai uleiul asta 10W 40 ?
              Am aproxmativ 2000 km cu Castrol Magnatec 10w40 si vad ca nu-l mai consuma ...

              Comment


              • #67
                Tare sunt curios, daca vor trece la filtru de particule, ce fel de ulei mai recomanda, avand in vedere ca un 10w40 nu respecta normele pentru protejarea acestor filtre.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #68
                  Originally posted by givali View Post
                  Am aproxmativ 2000 km cu Castrol Magnatec 10w40 si vad ca nu-l mai consuma ...
                  Poate e prea devreme, doar 2000 km , sa vedem cum ramai cu nivelul de ulei cam cand ai vreo 5000-6000 km. Sa speram sa fie tot asa, pana la maxim nivelul de ulei.

                  Comment


                  • #69
                    lightage a reparat ori ba masina?

                    Lightage, ai mai reparat ori ba masina? Ce avea?

                    Pt. userul vitriol: al meu 1.5 dci parca avea anul trecut, cand i-am facut segmentarea, 3 segmenti per cilindru si nu 4 cum ai afirmat tu anterior ca ar avea un motor diesel.

                    La mine motorul obisnuia sa pape f. repede uleiul daca urcam in ture peste 3.500 rpm (>1l/100km), asa ca am fost nevoit sa schimb segmentii si simeringurile de la supape. Bineinteles ca initial am schimbat turbina, dar degeaba: tot papa ulei exact la fel de mult! Asa ca, am crezut ca si turbina asta e defecta si am verificat-o si pe aceasta, dar nu era de-acolo problema; am scos furtunul de aer care iese de la turbo si nici la 4.000 rpm nu baga aproape deloc ulei (doar f. putin, ca orice turbo dus in ture). Mai mult decat atat, ca sa ma asigur ca problema nu e de la turbo si ca e de la motor, am schimbat turbina cu cealalta veche, am pus dop pe teava de ulei care asigura ungerea si racirea la turbina si m-am dat hutza in 4.000 rpm vreo 30 km pana cand i-am rupt axul... (Nu recomand la nimeni sa faca asa ceva!!!) Scotea fum si consuma ulei exact la fel ca inainte, deci era clar ca problema e de la motor. Astfel, intrucat turbina nu mai avea alimentare cu ulei, dar motorul tot consuma ulei, nu mai ramasesera decat 2 variante: segmentii sau simeringurile de la supape. Am considerat ca se merita de rezolvat ambele variante.

                    Nici acum nu stiu daca problema era din segmenti sau din simeringurile supapelor, dar ce pot spune este ca segmentii, dupa ce i-am scos de pe pistoane, am incercat sa-i indoi putin ca sa le verific flexibilitatea si s-au rupt de parca erau scobitori...

                    Masina avea cam 165.000 km cand i-am facut segmentarea si schimbarea supapelor si, bineinteles ca nu a mai papat gram de ulei dupa aceea, iar din cauza ca spalasem bine si baia de ulei si blocul motor, noul ulei inlocuit a stat incolor in joja pana pe la 250-300 km, de-abia dup-aia a inceput sa se maroneasca si pe la 1.000 km era deja negru ca smoala (normal pt. un diesel, dealtfel).
                    Last edited by trl; 21 November 2010, 16:38.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by givali View Post
                      Am aproxmativ 2000 km cu Castrol Magnatec 10w40 si vad ca nu-l mai consuma ...
                      Cum mai stai cu consumul de ulei?Ai mai facut ceva kilometrii ? Ma refer la faptul sa ai vreo 3000 km de la schimbul de ulei, am observat ca si mie la 1000 km imi mananca aprox 180-200 ml de ulei.

                      Comment


                      • #71
                        Am 2000 si ceva de km si INCA nu consuma uleiul ... Sa vad daca si pe la 10.000 este la fel nivelul pe joja de ulei .
                        Mai ales ca in localitate nu ai unde sa-i arati talpici .... La viteze mai mari si pe distante mari apare un consum de ulei ... ( sursa : un dacotec )
                        Last edited by givali; 3 December 2010, 12:18.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by givali View Post
                          Am 2000 si ceva de km si INCA nu consuma uleiul ... Sa vad daca si pe la 10.000 este la fel nivelul pe joja de ulei .
                          Mai ales ca in localitate nu ai unde sa-i arati talpici .... La viteze mai mari si pe distante mari apare un consum de ulei ... ( sursa : un dacotec )
                          Pai atunci astept sa mai revii si cu alte informatii legate de consumul de ulei dupa ce o sa faci mai multi kilometrii.

                          Comment


                          • #73
                            exista la chiuloasa frun dispozitiv care sa aibe treaba cu uleiu ??

                            Comment


                            • #74
                              sryy ca ma bag ca musca undeva dar aici cred ca e bine sa-mi pun commentul :d am un logan de 1.4 50000 km acum 2 sapt am verificat uleiul era ok , azi am verificat din nou uleiul si soc am ramas masca era joja uscata am pus 200 ml ( ramasi prin garaj ) si acum e pe la semnul de minim oare a afectat-o frigul ? ieri seara au fost -12 grade celsius ? nu stiu ce sa cred oare s-a contractat uleiul asa de mult incat sa nu mai ajunga la joja ? sau papa ulei ? solutii ? e normal la 50000 sa faca asa ? am turat-o si am vazut ca nu scoate fum .

                              Comment


                              • #75
                                Chiar nu e bine.aici e pentru diesel, benzolul e a 2a la dreapta

                                M-am uitat si eu azi la ulei, de vreo 3-4 luni nu l-am mai verificat si e la jumatea gradatiei.vad ca iara a inceput sa mance, ma dispera,sper ca pana in martie cand fac schimb sa n-am ceva surprize ca iara nu mai am pe joja
                                Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google