-Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil logan 1.5 dci 65cp Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 65cp

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

logan 1.5 dci 65cp


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 27th October 2011   #1
antonica_78
Junior
 
Data inscrierii: 20-05-2009
Locatie: arges
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

salut
vad o gramada de pareri pro si contra despre folosirea uleiului 2t in combustibil. ar fi bine sa stim clar cum stau lucrurile, cine si de cat timp foloseste acest ulei,probleme sau fiabilitate marita
antonica_78 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #2
Robert-RIN
Initiat
 
Robert-RIN's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2011
Locatie: Valcea
Motorizare : 1,5 DCI
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

salut antonica_78.Acum recent am schimbat diuzele de retur la injectoare, iar mecanicul care mi le-a trimis m-a sfatuit sa bag la fiecare plin cate 500 de grame de ulei in 2 T. Sa sti ca a avut dreptate.Fiabilitatea e alta si mersul e altul plus ca trage de moma moama si au si ungere injectoarele astfel prelunginduse perioada de viata) respect!
Robert-RIN e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #3
cristi_timidu
Loganist de 5 stele
 
cristi_timidu's Avatar
 
Data inscrierii: 01-06-2008
Locatie: valcea
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 32
Posturi: 679
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

este bun dar ca oricare lucru folosit in exces poate dauna. eu bag 200ml la un plin de 50-60l.

eu am inceput sa bag decand am aflat de la un alt loganist

Last edited by cristi_timidu; 24th November 2011 at 14:31.
cristi_timidu e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #4
Robert-RIN
Initiat
 
Robert-RIN's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2011
Locatie: Valcea
Motorizare : 1,5 DCI
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

da asa este cristi dar cica mai e o varinata sa punem un magnet in filtru de motorina , pe unde nu stiu, sau ar mai fi o varianta sa punem magnet in rezervor , ca cica sistemul asta de injectie din cauza motorinei euro 5 care are aditivi si nu are ungere , scoate pilitura care ajunge in capul injectorului, dar mare parte din pilitura iese pe retur care ajunge in rezervor si pe care o ia iarasi si o transmite in injectoare, iar daca s-ar pune un magnet in rezervor sau filtru, cica ar opri pilitura si totul ar fi OK.
Robert-RIN e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #5
einstein1984
Banned
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 33
Posturi: 5,117
Membru :
[Banned]
Implicit

1) Uleiul 2T omoara catalizatorul
2) Duzele de retur de injector se duc naibi de la gumele care le lipesc pe sediu. Acul injectorului la fel pateste cand se pun gume pe scaunul sau. Uleiul 2T exact asta face, se depune pe suprafetele respective, f folositor!
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #6
vasile78
Banned
 
Data inscrierii: 29-01-2009
Locatie: GL
Motorizare : 1.6 93,14 CP
Posturi: 2,700
Membru :
[Banned]
Implicit

Imi cer scuze daca gresesc, dar din cate stiu eu pilitura provine din corpul pompei care este din aluminiu!? In cazul asta magnetul nu prea e util...
vasile78 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #7
Robert-RIN
Initiat
 
Robert-RIN's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2011
Locatie: Valcea
Motorizare : 1,5 DCI
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

Domnule Einstein, in cazul in care nu stiai ulei in 2T este un ulei de amestec asta insemnand ca nu sedimenteaza,adica nu face acea (guma) de care zici tu. Partea proasta e daca bagi un alt ulei decat cel in 2 timpi cum ar fi M40 T-eu si altele. Sper ca ne-am inteles;) acum fiecare face ce vrea, dar eu am incercat toate variantele posibile si cred ca asta e cea mai plauzibila. Bafta si mult respect

Vasile, asta nu mai stiu ....crede-ma eu am auzit ca cica pilitura intradevar vine din capul pompei dar asta cica din cauza ca bilele de inalta alea de fac presiunea de inalta s-ar uza si din cauza lor vine pilitura si nu din corpul pompei, dar acum Dumnezeu stie ...) oricum multi mecanici chiar inginerul de la dacia flamicom pe Valcea mi-a zis treaba cu magnetul. Sa speram ca e si asta o rezolvare) Respect si bafta!

Last edited by Robert-RIN; 24th November 2011 at 14:56. Motiv: Automerged Doublepost
Robert-RIN e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #8
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu unul nu te-as crede, daca aduci argumente ca "trage moama moama...de la uleiul ala pt 2 timpi".
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #9
costin158
Junior
 
costin158's Avatar
 
Data inscrierii: 20-07-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 89
Membru :
[Junior]
Implicit

De tras mai bine...depinde doar de motorina care o ai in rezervor,de la ulei nu poate fii decat mai silentios.
costin158 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #10
eddyy
Banned
 
Data inscrierii: 15-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 Dci
Posturi: 57
Membru :
[Banned]
Implicit

in rezervor nu se baga altceva decat motorina , rezervorul este pentru carburant , nu e trabant sa amesteci benzina cu ulei si pe urma sa te intrebi de ce scoate fum
eddyy e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #11
Robert-RIN
Initiat
 
Robert-RIN's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2011
Locatie: Valcea
Motorizare : 1,5 DCI
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

fiecare cu parerea lui, dar eu am incercat si incerc
si vad ca da rezultate
Robert-RIN e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #12
einstein1984
Banned
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 33
Posturi: 5,117
Membru :
[Banned]
Implicit

Domnu Robert, o fi ulei de amestec, dar pentru benzina nu pentru motorina (cu care habar nu am cat de miscibi e insa nu as paria pe asta). In plus, el nu e facut sa circule prin orificii de cate zecimi de mm cum gasesti prin injector. In plus, si in carburatorul unui motor in 2 timpi ai depuneri, desi nu le-am analizat sa vad daca sunt de la ulei sau gume banale de benzina.
Esti de acord insa ca pentru catalizator nu e cura de sanatate?

Citat:
Original a fost postat de vasile78 Vezi Post
Imi cer scuze daca gresesc, dar din cate stiu eu pilitura provine din corpul pompei care este din aluminiu!? In cazul asta magnetul nu prea e util...
Gresesti. E magnetica.

Last edited by einstein1984; 24th November 2011 at 17:39. Motiv: Automerged Doublepost
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #13
Robert-RIN
Initiat
 
Robert-RIN's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2011
Locatie: Valcea
Motorizare : 1,5 DCI
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

nuj ce sa zic Einstein si catalizatorul, daca schimbi in peste 3000 ca la motoarele astea asta e regimul de 3000 rpm cred ca nu are ce sa i se intample;)
Robert-RIN e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #14
einstein1984
Banned
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 33
Posturi: 5,117
Membru :
[Banned]
Implicit

Ce legatura are turatia cu faptul ca in uleiul ala sunt compusi chimici care formeaza legaturi chimice stabile cu compusii activi din catalizator (adica il otravesc, cum facea si tetraetilul de plumb). Basca ca motor in 2 timpi fara fum nu am vazut!
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th November 2011   #15
vasile78
Banned
 
Data inscrierii: 29-01-2009
Locatie: GL
Motorizare : 1.6 93,14 CP
Posturi: 2,700
Membru :
[Banned]
Implicit

Einstein adica e metalica... uite aici un filmulet care a mai fost postat pe forum, de aici am dedus ca in urma frecarii dintre un (ne)metal moale si unul dur rezulta uzura si pilitura din (ne)metalul moale. E o idee proprie, nu neaparat adevarata.
vasile78 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th November 2011   #16
FLR
Loganist de 5 stele
 
FLR's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2009
Locatie: tarnaveni
Motorizare : unucinci agitat
Varsta: 29
Posturi: 1,500
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si eu adaug ulei 2 t in motorina de vreo 30.000 150-max 200ml la plin.la un plin bag la celalalt nu.motorul merge brici.
FLR e offline   Reply With Quote
Vechi 26th November 2011   #17
Robert-RIN
Initiat
 
Robert-RIN's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2011
Locatie: Valcea
Motorizare : 1,5 DCI
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

exact asta ziceam si eu :> FLR eu cred ca nu are efecte contra ci pro) Respect si Stima
Robert-RIN e offline   Reply With Quote
Vechi 10th December 2011   #18
antonica_78
Junior
 
Data inscrierii: 20-05-2009
Locatie: arges
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

ce marca de ulei 2T folosit ?
utilizati si iarna ?
antonica_78 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th December 2011   #19
popavlm
Loganist de 5 stele
 
popavlm's Avatar
 
Data inscrierii: 23-01-2011
Locatie: gorj
Motorizare : dci + dimsport stg2
Varsta: 35
Posturi: 2,137
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu bag ulei 2T de cand am schimbat diuzele de retur (adica de 80000km) si dau pe retur ca si atunci cand le-am schimbat, adica doar cativa stropi. Foarte multumit de cum porneste si merge motorul. recomand folosirea acestuia in proportie de 300-350 ml la plinul de motorina. Nu am o marca anume.De care o fi, numai 2T sa fie, si da folosesc in toate anotimpurile.

Last edited by popavlm; 10th December 2011 at 19:24.
popavlm e offline   Reply With Quote
Vechi 10th December 2011   #20
antonica_78
Junior
 
Data inscrierii: 20-05-2009
Locatie: arges
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de popavlm Vezi Post
Eu bag ulei 2T de cand am schimbat diuzele de retur (adica de 80000km) si dau pe retur ca si atunci cand le-am schimbat, adica doar cativa stropi. Foarte multumit de cum porneste si merge motorul. recomand folosirea acestuia in proportie de 300-350 ml la plinul de motorina.
ce fel de ulei 2T folosesti ? ce marca ?
antonica_78 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
combustibil, fara, sau, ulei

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:05.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google