-Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil logan 1.5 dci 65cp Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil - Pagina 39 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 65cp

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

logan 1.5 dci 65cp


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 11th September 2016   #761
antonica_78
Junior
 
Data inscrierii: 20-05-2009
Locatie: arges
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

la un plin de motorina, 40-45litri ,se pot adauga fara probleme 250-300ml ulei 2T
antonica_78 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th September 2016   #762
Saint666
Initiat
 
Data inscrierii: 25-10-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI
Posturi: 41
Membru :
[Initiat]
Implicit

O sa mai cresc cantitatea de ulei la fiecare schimb. Merci
Saint666 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2016   #763
madhorsefuzzy
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-03-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Posturi: 656
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de madhorsefuzzy Vezi Post
Diferenta de fisa tehnica intre Wolf si celelelate este ca Wolf are vascozitatea la 100 de grade C de 11,4 mm2/s pe cand celelalte au sub 9 mm2/s. Capul injectoarelor se incalzeste la mult peste 100 de grade C de unde cred ca vine si diferenta.

Eu zic ca Wolf Synth 2T la 25RON/l merita incercat.
Daca tot bagati 2T puneti ceva bun, adica mai vascos la 100 de grade C cum e Wolf-ul de mai sus.

Nu se poate compensa prin cantitate vascozitatea. Ca se face "apa" o cantitate mai mare sau mai mica e tot aia. Eu am obtinut efect "UAU" cu doar 100ml la 60l de OMV Bixxol sintetic de 55RON/l.

Vorba aia: decat mult si fara rost mai bine putin si prost.
madhorsefuzzy e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2016   #764
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 51
Posturi: 7,430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si, daca e mai vascos la temperaturi inalte, nu e mai probabil sa nu arda complet, lasand binecunoscutele depuneri pe capetele pistoanelor ?!
B997NDL e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2016   #765
madhorsefuzzy
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-03-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Posturi: 656
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu. Ard la fel uleiurile 2T.

Exista "binecunoscute depuneri" pe capetele pistoanelor de la uleiul 2T?
madhorsefuzzy e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #766
UNUUNU
Incepator
 
Data inscrierii: 22-05-2010
Locatie: piatra neamt
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

Acum 3 ani am avut probleme cu injectoarele la 117.000 km. Am schimbat supapele de retur, iar apoi am inceput sa folosesc ulei 2T Outboard de la Valvoline (ulei marin norma tc-w3 americana) care arde fara depuneri si fara fum. E scump dar merita. Proportia este de 100 gr ulei la 20 l motorina. Acum am 170.000 km si daca uit cumva sa pun ulei in motorina, se simte zgomot mai mare, motorul nu trage la fel, nu mai merge chiar asa de rotund. De doua ori am uitat sa pun ulei la peco, dar nu pentru multa vreme... Acum nu mai pot sa merg fara 2T. Masina e din 2006 euro 3, 65 CP, nu consuma ulei.
UNUUNU e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #767
Luke_69
Incepator
 
Data inscrierii: 17-06-2009
Locatie: Iasi
Motorizare : 1,5dci, 70cp
Varsta: 47
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salutare! Am incercat si eu combinatia ulei 2T in motorina. Am pus cam 280 ml ulei la un plin de aprox. 52 l. Am ales un ulei mineral, special pentru ambarcatiuni, care nu lasa cenusa la ardere. Este albastru la culoare si mult mai fluid de cat cel mineral obisnuit.
I-am pus ce mai buna motorina de la Rompetrol (dar si cea mai scumpa, mama lor de hoti...) si merge Loganu' de zici ca-i racheta- tasneste ca o benzinara..
Comparativ, cand i-am pus ulei in motorina, la aprox. 60 km / ora, ceasu' imi arata sub 2.000 rot./ min ( aprox. 1.700- 1.800) si imi faceam probleme c-o subturez. Daca-i dadeam oleaca de talpa, sarea ca zarghita la 80 la ora si asata prin oras.. .
Cand nu i-am mai pus, din start, la aceeasi 60 km/ ora, deja turometru a sarit cam pe la 2.500-2.600 rot./ min. si motorul este mult mai galagios, paraca nu mai fuge asa... Glumind, parca striga dupa ulei...
Concluzionanad, cred ca voi de acum voi merge permanent pe combinatia ulei+motorina. Oricum parca motorul suna mult mai silentios, totul merge mult mai bine...
Ce parere aveti?

Last edited by 77sky; Acum 4 Saptamani at 00:49. Motiv: Automerged Doublepost
Luke_69 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #768
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 51
Posturi: 7,430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

mai exact ce ulei ? cum se numeste ? adica 50 ml la 10 litri ?
si eu bag numai rompetrol, dar n-am avut niciodata curaj sa bag ulei.
am auzit ca in timp s-ar depune pe capetele pistoanelor.
B997NDL e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #769
Saint666
Initiat
 
Data inscrierii: 25-10-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI
Posturi: 41
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Luke_69 Vezi Post
Comparativ, cand i-am pus ulei in motorina, la aprox. 60 km / ora, ceasu' imi arata sub 2.000 rot./ min ( aprox. 1.700- 1.800) si imi faceam probleme c-o subturez. Daca-i dadeam oleaca de talpa, sarea ca zarghita la 80 la ora si asata prin oras.. .
Cand nu i-am mai pus, din start, la aceeasi 60 km/ ora, deja turometru a sarit cam pe la 2.500-2.600 rot./ min. si motorul este mult mai galagios, paraca nu mai fuge asa...
Ce parere aveti?
Cumva fara ulei alegi diferit treapta de viteza? Ca altfel n-ai cum sa ai alta turatie la aceeasi viteza in aceeiasi treapta.
Saint666 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #770
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,181
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ideea e ca e clar mai silentios cu ulei.

Dar alta idee (care s-a mai discutat) nu stiu in ce masura de combina total cu motorina.
Adica torni oleaca oloi, alimentezi, mai torni oleaca si alimentezi din nou.
Unii zic ca se combina instant...

Eu am facut proba intr-o canistra transparenta de 20L, turnat motorina, turnat un pic oloi, iar turnat motorina, iar oloi. In timp ce turnam motorina si amestecam cu un linguroi pe la gatu canistrei, cat de cat sa compensez debitul mare de la pompa de statie peco.
O parte din oloi s-a amestecat, o parte (buna) a ramas neamestecat (sau in proportie mica amestecata) pe fundul canistrei...

Poate e mai indicat sa avem de acasa pregatit un bidon cu 150-200 ml oloi combinat cu 7-800 gr motorina si turnat tot la alimentare de plin, asa poate ca se combina mai usor...n-am incercat.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #771
Luke_69
Incepator
 
Data inscrierii: 17-06-2009
Locatie: Iasi
Motorizare : 1,5dci, 70cp
Varsta: 47
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de B997NDL Vezi Post
mai exact ce ulei ? cum se numeste ? adica 50 ml la 10 litri ?
si eu bag numai rompetrol, dar n-am avut niciodata curaj sa bag ulei.
am auzit ca in timp s-ar depune pe capetele pistoanelor.
Salutare! Am folosit uleiul mineral XADO Atomic Oil TC-W3 Mineral - pe care l-am comandat de la nicol technology. Are norma NMMA TC-W3 deci ardere fara cenusi, reziduuri, etc. Au incercat initial sa-mi bage pe gat si o chestie revitalizanta pentru motor- metaloceramica care face si drege la motor dar sincer nu-i cred..si am spus pas. Uleiul mi-a ajuns intr-un bidon de tabla, este de culoare albastra, mult mai fluid de cat uleiul de motor obisnuit. Am masurat aprox. 250-280m, pe care i-am amestecat intr-un borcan cu motorina. Cand am alimentat cu aprox 50-52 l motorina buna- cea mai buna de la Rompetrol am avut grija sa pun intai uleiul si apoi am alimentat. Repet constatarea anterioara. Parca motorul devine mai puternic si mai silentios.
La drum, in mod normal, la 60 km/ ora sint in a III-a. Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....

Citat:
Original a fost postat de Saint666 Vezi Post
Cumva fara ulei alegi diferit treapta de viteza? Ca altfel n-ai cum sa ai alta turatie la aceeasi viteza in aceeiasi treapta.
Ba da, asta m-a surprins si pe mine...In aceeasi treapta - a III-a, pe vitezometru 60 km/ ora-in oras, cu ulei aveam aproximativ 1.800- 1.850-hai 1.900 rot/ min iar cand nu i-am mai pus ulei, cu acelasi tip de motorina, conditii meteo apropiate, la 60 km/ ora, treapta. III, deja turometru imi arata 2.350--2.400-2.500 rot/ min.. Cantitatea de ulei folosita, cam 250-280 ml, la aprox. 50-52l motorina de la Rompetrol, dar cea mai buna motorina.. e drept, am constatat ca se duce mai repede gazul...

Citat:
Original a fost postat de Octavian Vezi Post
Ideea e ca e clar mai silentios cu ulei.

Dar alta idee (care s-a mai discutat) nu stiu in ce masura de combina total cu motorina.
Adica torni oleaca oloi, alimentezi, mai torni oleaca si alimentezi din nou.
Unii zic ca se combina instant...

Eu am facut proba intr-o canistra transparenta de 20L, turnat motorina, turnat un pic oloi, iar turnat motorina, iar oloi. In timp ce turnam motorina si amestecam cu un linguroi pe la gatu canistrei, cat de cat sa compensez debitul mare de la pompa de statie peco.
O parte din oloi s-a amestecat, o parte (buna) a ramas neamestecat (sau in proportie mica amestecata) pe fundul canistrei...

Poate e mai indicat sa avem de acasa pregatit un bidon cu 150-200 ml oloi combinat cu 7-800 gr motorina si turnat tot la alimentare de plin, asa poate ca se combina mai usor...n-am incercat.
Eu am luat un vas pe care l-am masurat in prealabil- o borcanisca de la nus' ce suc, si i-am verificat cu o seringa gradata capacitatea, sa incapa cam 250- 280 ml. ulei- cam pe unde ar fi. Am desartat apoi uleiul masurat intr-un alt borcan mai mare si am pus peste motorina. l-am amestecat bine si cam a doua zi l-am pus intr-un pet si m-am dus sa alimentez. Am pus mai intai amestecul de ulei si apoi am inceput alimentarea, cu 50- 52 l. Cam asta e..

Citat:
Original a fost postat de Luke_69 Vezi Post
Salutare! Am folosit uleiul mineral XADO Atomic Oil TC-W3 Mineral - pe care l-am comandat de la nicol technology. Are norma NMMA TC-W3 deci ardere fara cenusi, reziduuri, etc. Au incercat initial sa-mi bage pe gat si o chestie revitalizanta pentru motor- metaloceramica care face si drege la motor dar sincer nu-i cred..si am spus pas. Uleiul mi-a ajuns intr-un bidon de tabla, este de culoare albastra, mult mai fluid de cat uleiul de motor obisnuit. Am masurat aprox. 250-280m, pe care i-am amestecat intr-un borcan cu motorina. Cand am alimentat cu aprox 50-52 l motorina buna- cea mai buna de la Rompetrol am avut grija sa pun intai uleiul si apoi am alimentat. Repet constatarea anterioara. Parca motorul devine mai puternic si mai silentios.
La drum, in mod normal, la 60 km/ ora sint in a III-a. Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....



Ba da, asta m-a surprins si pe mine...In aceeasi treapta - a III-a, pe vitezometru 60 km/ ora-in oras, cu ulei aveam aproximativ 1.800- 1.850-hai 1.900 rot/ min iar cand nu i-am mai pus ulei, cu acelasi tip de motorina, conditii meteo apropiate, la 60 km/ ora, treapta. III, deja turometru imi arata 2.350--2.400-2.500 rot/ min.. Cantitatea de ulei folosita, cam 250-280 ml, la aprox. 50-52l motorina de la Rompetrol, dar cea mai buna motorina.. e drept, am constatat ca se duce mai repede gazul...



Eu am luat un vas pe care l-am masurat in prealabil- o borcanisca de la nus' ce suc, si i-am verificat cu o seringa gradata capacitatea, sa incapa cam 250- 280 ml. ulei- cam pe unde ar fi. Am desartat apoi uleiul masurat intr-un alt borcan mai mare si am pus peste motorina. l-am amestecat bine si cam a doua zi l-am pus intr-un pet si m-am dus sa alimentez. Am pus mai intai amestecul de ulei si apoi am inceput alimentarea, cu 50- 52 l. Cam asta e..
P.S. Am vazut intr-un clip un tip care isi adapa Loganu cu ulei alimentar. Am mai auzit-o si pe la mine la bloc.. Este o cretinatate de inalt nivel..Cred ca respectivele loganuri au mai trait 3 zile cu alaltaieri..Stiu de la un tip care a lucrat la fabrica de ulei alimentar ca acesta ...polimerizeaza (daca nu am inteles gresit..) oricum, in rezervoare, vase, formeaza cruste , depuneri...si tot felul de cenusi prin arderi. Deci adio injectoare...Sa nu va ispiteasca....

Citat:
Original a fost postat de Luke_69 Vezi Post
Salutare! Am folosit uleiul mineral XADO Atomic Oil TC-W3 Mineral - pe care l-am comandat de la nicol technology. Are norma NMMA TC-W3 deci ardere fara cenusi, reziduuri, etc. Au incercat initial sa-mi bage pe gat si o chestie revitalizanta pentru motor- metaloceramica care face si drege la motor dar sincer nu-i cred..si am spus pas. Uleiul mi-a ajuns intr-un bidon de tabla, este de culoare albastra, mult mai fluid de cat uleiul de motor obisnuit. Am masurat aprox. 250-280m, pe care i-am amestecat intr-un borcan cu motorina. Cand am alimentat cu aprox 50-52 l motorina buna- cea mai buna de la Rompetrol am avut grija sa pun intai uleiul si apoi am alimentat. Repet constatarea anterioara. Parca motorul devine mai puternic si mai silentios.
La drum, in mod normal, la 60 km/ ora sint in a III-a. Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....



Ba da, asta m-a surprins si pe mine...In aceeasi treapta - a III-a, pe vitezometru 60 km/ ora-in oras, cu ulei aveam aproximativ 1.800- 1.850-hai 1.900 rot/ min iar cand nu i-am mai pus ulei, cu acelasi tip de motorina, conditii meteo apropiate, la 60 km/ ora, treapta. III, deja turometru imi arata 2.350--2.400-2.500 rot/ min.. Cantitatea de ulei folosita, cam 250-280 ml, la aprox. 50-52l motorina de la Rompetrol, dar cea mai buna motorina.. e drept, am constatat ca se duce mai repede gazul...



Eu am luat un vas pe care l-am masurat in prealabil- o borcanisca de la nus' ce suc, si i-am verificat cu o seringa gradata capacitatea, sa incapa cam 250- 280 ml. ulei- cam pe unde ar fi. Am desartat apoi uleiul masurat intr-un alt borcan mai mare si am pus peste motorina. l-am amestecat bine si cam a doua zi l-am pus intr-un pet si m-am dus sa alimentez. Am pus mai intai amestecul de ulei si apoi am inceput alimentarea, cu 50- 52 l. Cam asta e..



P.S. Am vazut intr-un clip un tip care isi adapa Loganu cu ulei alimentar. Am mai auzit-o si pe la mine la bloc.. Este o cretinatate de inalt nivel..Cred ca respectivele loganuri au mai trait 3 zile cu alaltaieri..Stiu de la un tip care a lucrat la fabrica de ulei alimentar ca acesta ...polimerizeaza (daca nu am inteles gresit..) oricum, in rezervoare, vase, formeaza cruste , depuneri...si tot felul de cenusi prin arderi. Deci adio injectoare...Sa nu va ispiteasca....
Uitasem.. inainte de ulieul Xado am folosit altul, parca Cititgo, made in USA, la fel pentru ambarcatiuni, tot ulei mineral. Interesant este ca in prezentare scria ca este folosit ca adaos in combustibil pentru a se evita producerea spanului in urma frecarii componentelor motoarelor.. Si ala a fost tare bun, numai ca nataraii nu au mai adus, desi tipul de la vanzari de la care am comandat mi-a zis ca are zeci de solicitari, in special de la firme care au flote de Logan diesel..

Last edited by Luke_69; Acum 2 Saptamani at 23:49. Motiv: Automerged Doublepost
Luke_69 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #772
robbie_ro
Initiat
 
Data inscrierii: 10-09-2009
Locatie: Bacau
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 37
Posturi: 27
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Luke_69 Vezi Post
Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....
Este primul ulei / aditiv care schimba raportul de transmisie din cutie. Laser frate!
robbie_ro e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #773
Luke_69
Incepator
 
Data inscrierii: 17-06-2009
Locatie: Iasi
Motorizare : 1,5dci, 70cp
Varsta: 47
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de robbie_ro Vezi Post
Este primul ulei / aditiv care schimba raportul de transmisie din cutie. Laser frate!
Habar nu am... Am incercat si eu.. Inainte de a-i pune ulei am cautat de nebun un aditiv special pentru motorina produs de cei de la Delphi. I-am sacait pe cei de la Comercial Delphi Iasi (Aftermarket parca...) sa mi-l aduca dar nu au vrut din varii motive, ca nu s-ar mai produce..etc. Vorbind cu mecanicul care imi facea revizia m-a asigurat ca-i foarte risant sa folosesc aditivii laudati intrucat exista riscul ca aditivul sa starneasca toate mizeriile depuse si sa termine pompa de inalta. Mi-a exemplificat cu un Ford (tot sistem Delphi...) al unui cunoscut comun care a folosit un superaditiv-curatator-refacator-de-toate si i-a mai mers motorul cam 2 zile dupa care a dat cam totul jos...

Mi-a recomandat insistent uleiul 2T, intrucat mareste efectul de ungere al motorinei diminuat prin eliminarea sulfului si-i mareste cifra cetanica. Regreta ca nu a stiut sa-mi spuna de cand masina avea primii km..L-am ascultat...
Luke_69 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #774
UNHleaSHD
Incepator
 
Data inscrierii: 06-03-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : -
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Avei grij cu dozajul. Dozajul difer în funcție de norma de poluare a motorului.
Euro 4 necesit un gramaj mai mic decât euro 3.
Nu se stric nimic dac punei prea mult. Doar c o s fie motorul foarte lene.
Eu bgam i la E3 i la E4, ulei 2T din cel mai ieftin, românesc, Hexol.
La 1.4 tdci e4 o jumtate de litru la 40l diesel. Când i-am pus 1L a devenit lene.
La e3 2.0 dti se simea i auzea imediat uleiul. 1L la 50L diesel nu se simea.
O s comand i eu niste LM cu norma.Jaso fc sau fd, c e prea ludat. Sunt curios dac o s se remarce în al meu 1.4.

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
UNHleaSHD e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
combustibil, fara, sau, ulei

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:05.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google