Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca vrei sa jicnesti sa discuti ca baietii destepti de cartier cred ca ai gresit locul. Oricum cu persoane ca tine e pierdere de timp. Pacat de topicul asta fiindca in loc sa citim informatii utile sau nu (depinde de fiecare) despre un artificiu folosit la alimentarea cu faimoasa motorina romaneasca, citim cocalarisme. Si da, km din poza sunt ai mei. Acum m-am intors de pe Transfagarasan cu modesta cifra de 146125 km. Bineinteles cu ulei de floricele in motorina.

    Comment


    • Sunt curios daca a ajuns cineva la 400.000 km rulati cu un diesel 1,5 dci fara reparatii la injectoare sau sistemul de injectie.
      Aveti informatii ? Cu sau fara ulei in motorina !

      Comment


      • 400 k logan dci .... cu cate motoare?

        Comment


        • Chiar daca a ajuns careva, statistica conteaza, nu exceptiile
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Pe ********* e un topic in care e prezentat un MCV de firma (motorul parca de 70 cp) care ajunsese la 800 mii km, fara nicio pb la partea de injectie, folosind motorina omv, fara ulei in ea sau alti aditivi...asa ca se poate.

            Comment


            • Auu, vad bine 800 de mii? se poate asa ceva de cand a aparut masina asta? si vorba lui darksid3 aia este o exceptie, sincer am avut ocazia sa intalnesc cativa amici cu masinia de firma logan dci, toate in jur de 250 k km, toti au spus ca s-a umblat la injectoare.

              Comment


              • daca "umblatul" inseamna numai duze, nu e o problema. mizilic...

                Comment


                • Nu stiu daca am voie sa postez link, dar in martie masina avea 795 mii km...
                  Cine e interesat, cautati: "Dacia logan MCV 1.5 dci cati km. ati facut, cati km. ati facut cu loganul vostru daca aveti 1.5"

                  Comment


                  • Mda, irelevant.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • 800 k cu un dci , nu cred nici daca merg eu cu ea atat, nici cu 7 seturi de injectoare si 7 pompe de motorina nu sunt sigur ca ajunge la km astia , adevaratele exceptii sunt ale prietenilor sau cunostintelor tale care au umblat la injectoare abia la 250 de mii , in mod normal la un logan 1.5 pana la 250 de mii schimbi 3 seturi de injectoare si cel mai probabil si un motor, eu zic sa trecem de subiectul asta , cu totii cunoastem fiabilitatea motoarelor 1.5 dci de pe logan si o dam iar in discutii sf. gen eu am vazut , eu am auzit , etc. ca pe forumul de benzinare unde toti se bat cu pumnul in piept ca merg cu 5 la suta.
                      Last edited by edee; 24 June 2013, 17:15.

                      Comment


                      • eu am 200 000 km aproape si n-am av prbl cu injectoarele turbina sau altele.si da folosesc din cand in cand(daca nu uit sa cumpar)ulei de floricele

                        Comment


                        • Originally posted by edee View Post
                          800 k cu un dci , nu cred nici daca merg eu cu ea atat, nici cu 7 seturi de injectoare si 7 pompe de motorina nu sunt sigur ca ajunge la km astia , adevaratele exceptii sunt ale prietenilor sau cunostintelor tale care au umblat la injectoare abia la 250 de mii , in mod normal la un logan 1.5 pana la 250 de mii schimbi 3 seturi de injectoare si cel mai probabil si un motor, eu zic sa trecem de subiectul asta , cu totii cunoastem fiabilitatea motoarelor 1.5 dci de pe logan si o dam iar in discutii sf. gen eu am vazut , eu am auzit , etc. ca pe forumul de benzinare unde toti se bat cu pumnul in piept ca merg cu 5 la suta.
                          PS pt moderatorii o sa fiu putin off topic !
                          Inainte de a posta m-am uitat ce masina ai si dupa cred ca ori nu ai avut masina de noua ori ai alimentat de la camioane ori ai mers cu schimburile de ulei aiurea si consumabile aftermarket ,daca tu esti contrar spuselor mele in legatura cu masina ta inseamna ca esti ghinionist ,am vazut ca esti prea sigur pe ce scri si as vrea sa iti spun ca sant foarte multi userii pe forum cu DCI si nu au avut probleme cu motoarele si sistemele de injectie.

                          Comment


                          • Multi useri inca nu au apucat 100.000 de km in 4-5 ani, au tot timpul. De asemenea, multi useri, deja le-au vandut sau si-au schimbat motorizarile cu unele pe benzina. Asa cum am spus mai sus, tine de statistica, faptul ca pe ici pe colo sunt si exceptii, nu inseamna nimic si nici nu cred ca a generaliza la modul ca cei ce au avut probleme, au bagat motorina mulsa, minimalizeaza real, o problema des intalnita la Dci-urile Dacia-Renault.

                            In alta ordine de idei, ar trebui sa ne concentram in a pastra subiectul thread-ului, chiar daca, folosirea uleiului 2T este o practica "oculta" ce deriva din lipsa alarmanta a fiabilitatii sistemelor de injectie diesel, moderne.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by darksid3 View Post
                              Chiar daca a ajuns careva, statistica conteaza, nu exceptiile
                              Bineantes ca statistica conteaza ! Eram curios de cei 400.000 de km rulati pentru ca statistica actuala nu depaseste 100.000 km rulati fara probleme !
                              La unii s-a defectat injectia la 40.000 la altii la 200-250.000 si tot asa !
                              Cu tot cu ala ce a mers 800.000 km fara sa umble la injectoare(desi nu cred nici in ruptul capului) tot nu se depaseste o medie (sa zicem nationala)de 100-120.000 km.
                              Am avut logan 1,5 dci de nou 2007 pana in 2010, alimentat numai cu motorina OMV(card multinationala),un singur sofer(eu)nu am schimbat nimic la injectie pana la 280.000 ,dar dupa pornire la temperaturi joase motorul avea la 3-10 secunde aleator cate o intrerupere.Deci sfarsitul era aproape! Fiind putin in domeniu si observand ca au aparut corectii nepermise la injectoare, l-am vandut rapid!

                              Comment


                              • Originally posted by valentin2005 View Post
                                PS pt moderatorii o sa fiu putin off topic !
                                Inainte de a posta m-am uitat ce masina ai si dupa cred ca ori nu ai avut masina de noua ori ai alimentat de la camioane ori ai mers cu schimburile de ulei aiurea si consumabile aftermarket ,daca tu esti contrar spuselor mele in legatura cu masina ta inseamna ca esti ghinionist ,am vazut ca esti prea sigur pe ce scrii si as vrea sa iti spun ca sant foarte multi userii pe forum cu DCI si nu au avut probleme cu motoarele si sistemele de injectie.
                                masina nu a fost alimentata niciodata , repet NICIODATA cu alta motorina inafara de cea de la pompa , reviziile au fost facute de fiecare data la reprezentanta fara nici un fel de economie , ce trebuia schimbat se schimba indiferent de nr de kilometrii sau nu stiu ce alti factori, ce ziceau baietii de la service ca trebuie aia se facea, intotdeauna cand am schimbat viteza am schimbat sa cad in cuplu si totusi in aceste conditii in 30-40 de mii de km a fost pa toata injectia si o sa razi dar apoi la 60 k am mai schimbat odata distributia dupa ce am mai schimbat-o odata cand s-a umblat la pompa dar asa au zis oamenii la 60 de k se schimba am schimbat-o , de atunci am inceput sa ma ocup singur de ea bineinteles numai cu piese originale , defapt tot ce cumpar , cumpar de pe piesenet variantele de origine si tot mai apar probleme si voi vorbiti de 800 de mii de km ,mare Ti-e gradina Doamne!

                                si sa nu uit de jegurile de la Dacia care dupa 2 ani de folosinta a masinii, practic in garantie , de la 9 mii de euro , imi mai ofereau 2 mii pe ea ca sa vezi , sa vedem , incredibil
                                Last edited by edee; 24 June 2013, 20:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google