Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ce va tot mirati atat ??? dieselul de logan se duce in 4900 rpm stock fara modificari si 2800 3000 este o turatie normala de schimbat treapta. chiar putin peste 3000.

    ce repede va speriati

    ia uite aici dci in 6000 rpm sa vezi si sa nu crezi http://www.youtube.com/watch?v=yN7nU4SQ1Xs

    Comment


    • #47
      De ajuns ajunge acolo, dar nu-si are rostul. La benzina e alta poveste. Faceti comparatii intre hartile lor: cuplu si CP.

      A...ca uneori ajungi acolo, dar pentru rulaj constant, schimbat intre 2500-3000 este suficient.

      Si acum sa revenim la oile noastre. Pardon: uleiul 2T. Cu sau fara?
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #48
        3000 i-am mai dat si eu. 3500 de 3-4 ori ca sa "curat injectoarele", dar urla de parca statea sa explodeze, si nicui nu parea sa mai traga. in niciun caz n-as schimba constant la 3500 ca ii sar pistoanele. cat despre 4500 refuz sa si vorbesc
        on topic: fara,clar! bag max motion de la omv si consider ca are tot ce-i trebuie. oricum de cand am scimbat de la petrom top diesel la omv max... se cunoaste. merge mult mai silentios si fara smucituri.

        sincer, cu to respectul pt Streulea , imi vine greu sa cred ce am vazut in film. in ce treapta avea la 4000 rpm 100km/h?! in a treia am 60 la 2500 rpm. int-a patra zic ca ar trebui sa fie min 120 la 4-5000 cat era in clip
        Last edited by B997NDL; 18 January 2012, 23:42. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          Cristi a umblat la tija westgate d-aia se ducea asa in ture... am mers constant la 4000-4500 de ture in jur de 25-30 de km numai in treapta 2 si 3 ca s-o desfund putin si nu are nimic motorul, ba chiar mere mai "rotund" decat inainte. Si ca sa fiu on prefer sa scot catalizatoru afara daca se infunda decat sa nu bag ulei 2T
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #50
            eu foloseam numai ulei de 2T de la Motul. era foarte bun pentru ca respecta toate normele de cenusa si ardere pentru catalizatoare

            pe la raliuri se mai foloseste si ulei 2t in benzinare. in cantitati ceva mai mici dar merge.

            Comment


            • #51
              Cat motoare 2T ai vazut tu cu catalizator?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #52
                sa stii ca exista motor 2T cu catalizator ( un fel de catalizator nu ca astea care avem acuma)
                Last edited by 77sky; 21 January 2012, 17:38.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by B997NDL View Post
                  eu alimentez cu max motion de la omv si are deja tot ce-i trebuie. incearca si o sa vezi diferenta.



                  cred ca ai benzinar sau n-ai masina. cum sa schimbi constant la 4500 la un diesel?! aberatii. ca si 3500 in oras de, fapt. daca vreau sa mai desfund duzele si ii dau 3500 in oras, se uita lumea la mine ca la nebun. ai macar idee cum suna?! dar sa schimbi constant la 3500... n-am mai auzit!

                  ar isemna sa merg cu 100km/ora intr-a patra. la 2500 intr-a treia am 60km/h. ce vbesti tu de 3500?!
                  2-3 km ruland constant la 4500 ture ,nu schimband la 4500!
                  Pe de alta parte eu nu am soft de fabrica , sa se inmoaie la 3000 de ture;la mine ca sant 2000 sau 4000 tot asa urca in turatii fara probleme!
                  Si totusi este DIESEL!

                  Comment


                  • #54
                    si mergi constant cu ea in 3500 de ture... nu?! eu am power box nemtesc si se simte... dar tot nu-i dau 3 km cu 4500. ai idee la ce e supus motorul ala?! mai intreaba si tu un mecanic. . frate-miu a facut prostia sa resofteze un E90 si din 177 cp l-a dus in 217 cp. si el il faorja si intr-o zi, ascultand muzica si neputand auzi motorul, i-a rupt vibrochenul de a trebuit sa cumpere bloc motor. si era bmw...nu logan. i-a spus mecanicul, in sas destept ca motoarele sunt dimensionate la fel cu cele de 318 (143 cp) si ca normal ca daca sari calul o sa cedeze. e vba de calculul rezistentei materialelor. pana si bmw incearca sa reduca costurile de productie.

                    Comment


                    • #55
                      Si care este legatura intre power box-ul NEMTESC,regimul de turatie,schimbatul vitezelor si folosirea uleiului 2 t?
                      ubi concordia ibi victoria

                      Comment


                      • #56
                        aici se vorbea de schimbatul vitezelor "la 3500 constant" ;D si ca al ar avea dieselul resoftat si ca "nu-i moare la 3000 de ture ca altora" si am spos ca si a mea trage la 3000 dar ca e o prostie sa schimbi la 3500 su ca omori motorul, cu sau fara resoftare. o sa ne mai auzim...
                        Last edited by B997NDL; 24 January 2012, 11:49.

                        Comment


                        • #57
                          e vorba de folosirea uleiului 2t in motorina!!!
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • #58
                            Un ulei bun calitate/pret este Mol Dynamic 2t(norma jaso-fc),pe care il si folosesc de ceva vreme.Off:Scuza-ma,nu mi-am dat seama ca aici se discuta despre schimbatul vitezelor!
                            Last edited by dragos firoiu; 24 January 2012, 12:57.
                            ubi concordia ibi victoria

                            Comment


                            • #59
                              si eu acelasi ulei il folosesc de la mol de vreo 30.000km
                              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                              Comment


                              • #60
                                si credeti totusi ca e bine? ati intrebat vreun inginer de la dacia? eu nu prea asm incredere in "leacuri babesti" atata timp cat producatorul nu recomanda. si n-am auzit nici pe alte dieseluri ale prietenilor, sa bage ulei in rezervor, si n-ai probleme. chiar ma intreb daca o fi bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google