Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am acasa un dizal vechi (din '91) care are 400000 km (dupa kilometraj...) E2 si dupa 150000 km cu motorina de la pompa nu sughita.

    La fel a fost cu benzinarele cand a disparut benzina cu Pb, ca manca motoarele...rahat.

    Frate-meu are Audi A4 2.0 TDI DPF (2007), cand l-a luat de la nemti (120.000 la bord) la diagnoza avea 15% diln filtrul de particule plin.
    Dupa ce l-a rulat in RO, la urmatoarea diagnoza a iesit 5% filtrul de DPF.

    Cu motorina de la pompa

    Fara forje, nu-l caracterizeaza pe frate-meu, dar conduce al drac de bine cu motoru

    Comment


    • #77
      Si care e morala?

      Aici s-a discutat (pana acum) de protejarea pompei de injectie printr-o lubrifiere ce sa suplimenteze lipsa Sulfului, iar daca folosesti ulei 2T cu norma JASO-FC intr-o masura adecvata (mult mai putin decat se foloseste la motoarele in doi timpi) fix asta ar trebui scontat. Intrebarea s-ar pune pe parte de DPF, acolo unde exista dar tot niste axiome s-au postat. "se distruge motorul, se infunda filtrul, explodeaza sandramaua" etc.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        Morala?

        Probabil ca e mai simplu sa spun asa: folosirea oricarui ulei bagat in motorina pt o ''ungere'' mai buna a pompei de mtorina e zero

        Comment


        • #79
          Dovedeste-o )))))))
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #80
            Originally posted by Octavian___32 View Post
            Morala?

            Probabil ca e mai simplu sa spun asa: folosirea oricarui ulei bagat in motorina pt o ''ungere'' mai buna a pompei de mtorina e zero
            Puteti sa bagati si rahat daca ceva nu e ok se va f..te oricum.

            Comment


            • #81
              si aditivi creeati special pentru treaba asta? adica ungerea la logan? mit sau realitate? http://www.daciashop.ro/aditivi/aditiv-dozator

              Comment


              • #82
                Aditivul ala tot lipsa de Sulf "vrea" s-o contracareze. Despre cat de bun e nu cred ca e cineva in masura sa-ti zica.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #83
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Dovedeste-o )))))))
                  Baga tu ulei in motorina si eu raman asa, si vedem pe viitor cine are de castigat, vizavi de regimul folost

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by dragos firoiu View Post
                    @antonica 78-an 2007,50k,fara probleme.In alta ordine de idei, celor din categoria" Gica Contra" le transmit sa stea calmi,pentru ca, nu o sa vina niciun doctor,bucatar sau ospatar de pe acest forum, sa le bage cu japca, ulei in rezervor!
                    Inainte sa te agiti asa si sa vii cu aer de cunoscator absolut ia o gura de aer. Ai spus-o de parca ai avea 500 000 km fara probleme la injectie dar de fapt ai 50 000, putini km, ar fi mers la fel de bine fara niciun ulei de 2T. Iar daca e sa faca rau o sa se vada tot la mai multi km.

                    Voi omiteti un lucru, cel mai important - va plangeti ca si-a pierdut prop. de lubrifiere motorina dar motoarele de acum sunt proiectate sa mearga pe motorina din asta. Daca aveati motor care a fost conceput sa mearga pe motorina E2 si ati baga acum E5 ar fi ceva, dar majoritatea aveti E4 deci sistem de injectie proiectat sa mearga pe asa ceva.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • #85
                      Am zis ca o sa expun aici eventualele pagube, ca sa distrugem mitul

                      @Shakar: Motoarele diesel mai vechi nu au probleme, tocmai, bubele apar des la common rail, vezi celebrul span in injectoare, de la pompa de inalta.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #86
                        eu am folosit 2t in motorina pe un Logan dci 70(68) pret de 180.000 km inca de la primul plin.

                        in Crafterul de la munca bagam 2t si era echipat cu DPF. 50.000 a mers cu 2t in el

                        cunosc o Solenza diesel taxi care renuntase la motorina +2t si alimenta cu baxuri de ulei de ricin din metro. era 2 lei / litru cand motorina era 3.5. mergea tun. scotea fum insa si a dat afara catalizatorul bucati bucati.
                        odata la 5000 km baga un plin de motorina sa se curete.

                        Comment


                        • #87
                          @ darksid3 - alea nu au probleme fiindca alea ar merge si pe tuica daca le-ai da, ma refer la motoarele diesel de generatie veche. La motoarele astea problema e de proiectare (nu ar fi exclus sa fie chiar intentionata), fiindca nu toate diesel-urile au probleme cu injectoarele sau pompa si toate merg pe aceeasi motorina. Sistemul asta delphi este mai pacatos, asta e. Ghinionul lor ca si-au luat diesel sa faca economie, fara sa cunoasca toata problema, ca economia asta nu vine la 10 000 de km pe an.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • #88
                            Exact! Intre astea a balansat ideea: phouti DPF-ul (asta daca il ai)? Sunt reale beneficiile?
                            Daca stau sa ma gandesc, motorul diesel, la origine a fost proiectat sa functioneze pe ulei neexistand atunci motorina. E distanta mare pana la a spune gratuit ca nu-s beneficii, fara nici un fel de baza practica SAU ca strici ceva, tot gratuit.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #89
                              prima data motorul diesel functiona cu praf de carbune si ulei. ulterior doar ulei

                              Comment


                              • #90
                                nu folositi ulei.dauneaza grav ))
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google