Cum Mi-am Vopsit Etrierii Si Tamburii!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salutare tutror!!

    ....vreau sa imi vopsesc si eu etrierii si taburii......spunetimi cum sa procedez.
    sa dau un strat subtire prima data cu "haft Grund" si dupa sa dau 2-3 straturi de vopsea ?
    s.au sa dau doar vopsea (fara haftgrund)......??
    cineva mi.a spus ca nu ar fii bine sau dau cu grund inainte de vopsit pe tamburi(deoarece se incing tare si nu v.a rezista grundul)......

    deci ce sa fac ?

    P.S ce culoare sa vopsesc etrieri/taburi la o masina alba ???? (eu m.am gandit sa merg tot pe vopsea ALBA.....voi ce sfaturi imi dati ??
    Last edited by Aurash; 22 March 2012, 17:46.
    CL 93 TAV

    Comment


    • #62
      hai sa-ti spun cum am facut eu : am dat jos tamburii si am curatat cu peria de sarma montata pe flex pana ce am dat de metal curat dupa aia am dat vreo 3 straturi(la intarval de 15 minute) de vopsea rosie din aia la 10 lei kila ,dupa 3 ani vad ca a rezistat fara probleme;;;;;pe fata am curat cu o carpa inmuiata in diluant am lasat sa se usuce si dupa aia am vopsit tot in vreo 3 starturi(la interval de 15 minute ) cu spray special pt etrieri tot cu rosu' care cica rezista la temperaturi mari ,pe alocuri mai am sarita vopseaua

      Comment


      • #63
        Am dat eu etrieri si tamburii cu vopsea de la duplicolor "speciala pt etrieri" un albastru ceriu (asa cum e in ceva post de pe aici, fratilor, NU FOLOSITI ASTA dupa nici o jumate de an sunt praf nu se mai vede nici un pic de vopsea pe ei desi i-am curatat inainte bine si degresat. Incercati altfel de vopsea, ce de la duplicolor NU E BUNA

        Comment


        • #64
          ce-i drept eu am incercat vreo 4 tipuri de vopsea . o.k. cateva luni. asa ca m-am resemnat si in fiecare primavara curat, decapez, vopsesc. daca as avea posibilitatea sa vopsesc in camp electrostatic, poate ar fi altceva.

          Comment


          • #65
            Eu am facut rost de niste vopsea rosie care se foloseste la vopsit indicatoare auto(e fix rosul ala stralucitor de la semnele de stop,acces interzis etc) . Am testat-o anul trecut pe o piesa(o pompa de apa, dar nu de autoturism), apoi am vopsit si un cric hidraulic direct peste vechiul strat. A iesit beton. E cam groasa asa ca trebuie diluata.
            Vreau sa vopsesc cu ea tamburii si etrierii la pensula. Am o dilema: a curatit cineva vechea vopsea manual la perie de sarma? Ca atat detin Se duce? Tamburii nu am de gand sa ii vopsesc total cum am mai vazut, centrul oricum nu se vede, iar capacelul ala odata vopsit nu stiu cum o sa mai iasa ca si asa iese greu. La etrieri am inteles ca furtunasele trebuie izolate.

            Comment


            • #66
              Pai ar fi indicat sa izolezi cat mai mult. La perie de sarma manual probabil ca merge, depinde doar de cat de mult dureaza.
              Eu nu inteleg de ce nu dati cu grund inainte de a vopsi.
              Eu nu am vopsit inca dar sigur voi folosi grund.
              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

              Comment


              • #67
                De apucat ma voi apuca si eu, nu stiu cand...ca asa am un chef sa desfac prezoanele alea inclestate....De fiecare data trebuie sa ma ajute cineva sa apese cu piciorul pe manivela, ori poate sunt eu idiot si le strag prea tare

                Comment


                • #68
                  mdap interesant threadul... datimi va rog si mie idei ca as vrea sa fac si eu operatia asta si nu sunt deci s pt culoare..(ma gandeam la alb, masina fiind gri deshis),si poate schimb si culoarea la jante ca acuma sunt negre mat

                  ce contrast credeti ca ar da cel mai bine?
                  ms anticipat

                  Comment


                  • #69
                    fa-ti un VT si poate te ajuta sa te decizi

                    Comment


                    • #70
                      eu mi-am vopsit tamburii si etrierele ALB
                      ...masina fiind alba....arata super bine....
                      dar din pacate nu am o nici o poza cu etrierii vopsiti....
                      pun 2 poze cu tamburii.....
                      Attached Files
                      CL 93 TAV

                      Comment


                      • #71
                        Azi am vopsit si eu, poze din pacate nu am ca am doar un kkt de telefon, o sa pun maine cand o sa pun si anvelopele de vara.
                        Ce sa zic....niste informatii utile: am inceput la 13:00 si am terminat la 18:00.
                        Peria de sarma e degeaba, am raschetat de mi-au iesit ochii pana s-au indoit firele de sarma. Din cauza asta a cam iesit treaba de mantuiala, desi eu nu adopt acest stil. Peria rade doar stratul superficial de rugina, smirghelul e mai bun. Tousi am facut tot posibilul.
                        Am dat la bidinea vopseaua in acest caz tre sa fie subtire altfel curge. Nu am izolat nimic decat gumele de la etriere si mijloacele tamburilor cu gaurile. La bidinea nu necesita izolat. Nu cred sa ma tina mai mult de o vara pt. ca nu am ras bine cu peria desi vopseaua de felul ei e super rezistenta.

                        Comment


                        • #72
                          perie de sarma circulara pe flex daca vrei sa faci ceva mai de durata
                          cureti pan faci ''inox'' tot si dupa aia dat vopsea la pensula
                          suna un prieten cu garaj si faci treaba cum trebuie

                          Comment


                          • #73
                            salutare, mi.am schimbat si eu jantele de curand cu unele de aluminiu si acum ma gandesc sa imi vopsesc tamburii, din cate m.am documentat eu am inteles ca cea mai nuna varianta este sa duci piesele la sablat,sa fie curatate de rugina si apoi sa fie vopsite in electrostic, problema e acum unde se poate face asa ceva

                            Comment


                            • #74
                              Sa le sablezi este ok, insa daca vopsesti electrostatic nu stiu cat de rezistent este pentru conditiile date. Cea mai buna solutie este sablat + Foliatec garantat nu mai sunt probleme. In Bucuresti stiu sa te trimit si unde sa sablezi si unde sa vopsesti in camp.
                              Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                              Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                              Comment


                              • #75
                                problema e ca sunt din brasov ai idee, informativ cam cat ajunge toata afacerea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google