-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 99 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 4th January 2018   #1961
Dripci
Initiat
 
Data inscrierii: 14-02-2015
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 40
Membru :
[Initiat]
Implicit

Hm, ciudat. Ai gas temperature at calibration 20 de grade, dupa 60 de km trebuia sa ai mai mult. In fine. Eu as incerca cu o presiune de 1.2 Bar inainte sa maresc duzele. Duzele, odata marite, asa raman. Pe cand presiunea de 1.2 o poti cobora ulterior . Intelegi ideea.
Dripci e offline   Reply With Quote
Vechi 4th January 2018   #1962
AMDx64
Incepator
 
Data inscrierii: 26-02-2010
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1,6 16 v
Varsta: 31
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Dripci Vezi Post
Hm, ciudat. Ai gas temperature at calibration 20 de grade, dupa 60 de km trebuia sa ai mai mult. In fine. Eu as incerca cu o presiune de 1.2 Bar inainte sa maresc duzele. Duzele, odata marite, asa raman. Pe cand presiunea de 1.2 o poti cobora ulterior . Intelegi ideea.
Temperatura gazului este data de temperatura antigelului, ecu gpl masoara temp antigelului utilizand senzorul infiletat in vaporizator, mai este si alt senzor doar pt temperatura gazului?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
AMDx64 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th January 2018   #1963
@Crys
Initiat
 
Data inscrierii: 01-06-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5dci 65cp/1.6mpi+GPL/1.2 16V
Varsta: 39
Posturi: 38
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de AMDx64 Vezi Post
Temperatura gazului este data de temperatura antigelului, ecu gpl masoara temp antigelului utilizand senzorul infiletat in vaporizator, mai este si alt senzor doar pt temperatura gazului?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Da . Pe furtunul care pleaca din vaporizator spre injectoare , masoara presiunea si temp. gazului .

Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
@Crys e online acum   Reply With Quote
Vechi 4th January 2018   #1964
Dripci
Initiat
 
Data inscrierii: 14-02-2015
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 40
Membru :
[Initiat]
Implicit

Corect, temperatura gazului si a antigelului sunt in stransa corelare. Doar ca, senzorul care este infiletat in reductor citeste temperatura reductorului - care este data de antigel (de fapt este putin mai mica, o parte din caldura se pierde pentru vaporizarea GPL-ului. De exemplu, la mine cand ajunge apa la 40 de grade, GPL-ul are 12 grade.
Dripci e offline   Reply With Quote
Vechi 4th January 2018   #1965
AMDx64
Incepator
 
Data inscrierii: 26-02-2010
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1,6 16 v
Varsta: 31
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Dripci Vezi Post
Corect, temperatura gazului si a antigelului sunt in stransa corelare. Doar ca, senzorul care este infiletat in reductor citeste temperatura reductorului - care este data de antigel (de fapt este putin mai mica, o parte din caldura se pierde pentru vaporizarea GPL-ului. De exemplu, la mine cand ajunge apa la 40 de grade, GPL-ul are 12 grade.
Multumesc pentru informatie

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
AMDx64 e offline   Reply With Quote
Vechi 5th January 2018   #1966
catagore
Incepator
 
Data inscrierii: 27-12-2017
Locatie: buzau
Motorizare : 1,6
Varsta: 42
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am un Audi A4 cu motor 1,6, aspirat. Am montat GPL pe el acum un an. Tomasetto cu STAG 200 plus. Mergea foarte bine, dar consumul destul de mare. Un 12,7 mixt. Am hotarat sa fac reglajul singur. Am citit mai mult de jumatate din forum si am aplicat ce am inteles eu. Am facut update de firmware de la ultima varianta de soft de pe site-ul polonezilor. Atasez hartile si setarile. As dori o parere si un sfat, daca considerati ca mai trebuie modificat ceva. Multumesc anticipat.
Attached Images
File Type: jpg map 1.jpg (109.4 KB, 156 views)
File Type: jpg map 2.jpg (107.2 KB, 153 views)
File Type: jpg map 3.jpg (95.9 KB, 155 views)
catagore e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #1967
alexander234
Incepator
 
Data inscrierii: 01-01-2013
Locatie: Targoviste
Motorizare : 1.4
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

În sfârșit am găsit o aplicație Landi Renzo Omegas în care să funcționeze toate funcțiile și pe instalații Omegas Evo instalate începând cu 2014. Urmăriți pașii de aici https://m.youtube.com/watch?v=M_8KLABaG1o
Am instalat driverele FTDI pe windows-ul gazdă și vmware player. Nu este greu dacă ai ceva cunoștințe PC și traduci ghidul din portugheză ��. Mai întâi instalați pe windows-ul gazdă, pe laptop, o aplicație Omegas v4 sau v3 și dacă merge, va funcționa și în mașina virtuala windows xp din arhivă descărcată.

Last edited by alexander234; Acum 3 Saptamani at 22:08.
alexander234 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #1968
cata007
Incepator
 
Data inscrierii: 23-11-2011
Locatie: Ploiesti
Motorizare : 2.0 16v
Posturi: 6
Membru :
[Incepator]
Implicit

Intr-adevar functioneaza cu vwmare , multumesc @alexander234 de pont.
cata007 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #1969
PrietenCuTine
Loganist de 5 stele
 
PrietenCuTine's Avatar
 
Data inscrierii: 22-07-2009
Locatie: Râmnicu Vâlcea
Motorizare : 1,4 16V + GPL
Posturi: 542
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salutare baieti, de joi sunt posesorul unui Logan 2 din 2013, 1.2 16V cu vre-o ~73000 de km. Intentionez sa mut gazul de pe un Fiat Punto din 2006, un stag 200 Plus montat de mine acum 2 ani de zile de nou. Nu are multi km instalatia de GPL de pe Fiat, undeva sub 7000 de km.
Se pupa "ok" stag 200 Plus cu un Logan 2 din 2013, 1.2 16V ?!
Unde am montat instalatia pe fiat acum 2 ani de zile mi-au spus ca merge, nu or sa fie probleme, doar cu martorul "check" care o sa se mai sprinda si o sa se mai stinga din cand in cand. Am citit pe aici si ma sperie ca alti colegi au avut probleme cu "check"-ul si implicit cu ESP-ul si nu stiu ce sa fac...
Mentionez ca am mai avut un Hyundai Accent din 2007 cu GPL tomasetto stag 200, si in 3 ani cat am avut masina am facut peste 130000 de km fara probleme mari cu instalatia de GPL.
__________________

Last edited by PrietenCuTine; Acum 2 Saptamani at 16:15.
PrietenCuTine e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1970
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,533
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Merge cu niște injectoare mai bune...
Fără check aprins etc...
__________________
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
moog e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1971
PrietenCuTine
Loganist de 5 stele
 
PrietenCuTine's Avatar
 
Data inscrierii: 22-07-2009
Locatie: Râmnicu Vâlcea
Motorizare : 1,4 16V + GPL
Posturi: 542
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Acum am pe fiat (masina de pe care o sa mut gpl-ul, un stag 200 Plus) injectoare valtek, da nu ma insel. Cele rosii. Sunt ok, sau ar trebui schimbata rampa de injectoare, pentru Logan 2 1.2 16V ?!
__________________
PrietenCuTine e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1972
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,533
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu era greu de presupus ce ai deja...
AC W 01...
__________________
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
moog e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #1973
bigdaddy74
Incepator
 
Data inscrierii: 02-10-2007
Locatie: Botoșani
Motorizare : 2.0i 16v
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit Zenit Pro OBD o arde-n figuri

Salutare!
Am nevoie de un pic de ajutor - de ceva vreme (cam de-o lună) instalația GPL a început să facă figuri: trepidații la relanti, check aprins (misfire în cilindri), erori motor. Pe benzină totul ok. Instalația este Zenit Pro OBD, reductor Vito, cam 65000 km, filtre schimbate de curând.
Detalii: pornire ok, trece pe gpl la 30 de grade, merge ok până pe la 60-70 de grade, apoi încep trepidațiile. În sarcină merge bine pe gaz.
Softu' zice-așa:
- la relanti MAP este instabil, dacă pe benzină stă la 0,31 , pe gpl se duce la 0,4 - 0,6 , cu cât este motorul mai cald, cu atât este mai instabilă presiunea în galerie;
- OBD-ul dă cu minus sistematic, amestec bogat;
- timpii de injecție o iau razna de tot, în sus, apoi în jos, încep trepidațiile și pe un cilindru sau chiar doi nu mai am injecție (din ECU benzină), iar în scurt timp se oprește singur motorul - dacă nu se oprește trebuie să-l opresc eu, că nu mai merge cum trebuie, chiar dacă-l trec pe benzină;
- presiunea gpl scade invers proporțional cu temperatura apei - la 30 de grade este 1,3bar, la 80 de grade coboară pe la 1,15-1,18bar;
- erori nu arată softul Zenit Pro.
După mai multe ipoteze și recalibrări, cred că trebuie schimbate membranele la reductor. Bănuiesc că bagă gaz în galerie pe la ștuțul de vacuum.
Orice idee mi-ar fi de ajutor. Mulțumesc.
bigdaddy74 e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #1974
iuli78
Incepator
 
Data inscrierii: 18-02-2018
Locatie: Constanta
Motorizare : 2.0 TS
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de bigdaddy74 Vezi Post
Salutare!
Am nevoie de un pic de ajutor - de ceva vreme (cam de-o lună) instalația GPL a început să facă figuri: trepidații la relanti, check aprins (misfire în cilindri), erori motor. Pe benzină totul ok. Instalația este Zenit Pro OBD, reductor Vito, cam 65000 km, filtre schimbate de curând.
Detalii: pornire ok, trece pe gpl la 30 de grade, merge ok până pe la 60-70 de grade, apoi încep trepidațiile. În sarcină merge bine pe gaz.
Softu' zice-așa:
- la relanti MAP este instabil, dacă pe benzină stă la 0,31 , pe gpl se duce la 0,4 - 0,6 , cu cât este motorul mai cald, cu atât este mai instabilă presiunea în galerie;
- OBD-ul dă cu minus sistematic, amestec bogat;
- timpii de injecție o iau razna de tot, în sus, apoi în jos, încep trepidațiile și pe un cilindru sau chiar doi nu mai am injecție (din ECU benzină), iar în scurt timp se oprește singur motorul - dacă nu se oprește trebuie să-l opresc eu, că nu mai merge cum trebuie, chiar dacă-l trec pe benzină;
- presiunea gpl scade invers proporțional cu temperatura apei - la 30 de grade este 1,3bar, la 80 de grade coboară pe la 1,15-1,18bar;
- erori nu arată softul Zenit Pro.
După mai multe ipoteze și recalibrări, cred că trebuie schimbate membranele la reductor. Bănuiesc că bagă gaz în galerie pe la ștuțul de vacuum.
Orice idee mi-ar fi de ajutor. Mulțumesc.
Am o instaltie Zenit Pro OBD dar cu reductor Gurtner.
Eu când am avut probleme cu presiunea marita, a fost din cauza furtunului de vacuum care vinde din senzorul MAP si duce in galeria de admisie ,tragea aer pe undeva si aveam presiunea de 0,60 bari ,dupa ce am cumparat furtun de 4mm si l-am inlocuit pe cel vechi si-a revenit presiunea la aproximativ 0,35-0,40 bari (relanti) ,in mers mai scade si la 0,25.

La tine legatura calulatorului de gaz cu OBD-ul masinii se face prin mufa sau firele sunt lipite de firele mufei OBD ?
iuli78 e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #1975
bigdaddy74
Incepator
 
Data inscrierii: 02-10-2007
Locatie: Botoșani
Motorizare : 2.0i 16v
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

@iuli78
Am verificat furtunasul de vacuum - este întreg, dar cam miroase a gaz.
Legătura cu OBD este prin fire, mufa fiind liberă.
Mulțumesc pentru precizări. Am comandat azi kit-ul de revizie pt. reductor.
__________________
Ex-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
bigdaddy74 e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #1976
iuli78
Incepator
 
Data inscrierii: 18-02-2018
Locatie: Constanta
Motorizare : 2.0 TS
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Probabil masina mea este prea veche (2000) pentru a fi recunoscut OBD-ul de catre calculatorul de gaz.

Eu folosesc pentru instaltia Zenit Pro OBD programul Zenit Pro 2.10 ,din pacate am folosit versiunea asta de la inceput si a cerut sa faca un update de firmware calculatorului de gaz la ultima versiune 01.06-05.06.2017 , si nici nu merge sa pun o versiune mai veche de firmware sa vad daca recunoaste OBD-ul masinii.

La mine cand aveam presiunea marita nu puteam face harta de gaz pentru ca nu culegea informatii de la jumatate hartii in jos de la calibrare/linie .

Inca nu am reusit sa ii dau de cap programului la sectiunea calibrare /adaptive map cand ii dau pe auto adat. zice ca nu sunt suficiente probe de benzina cu toate ca isi ia informatii despre benzina si gaz la sectiunea Linie.
iuli78 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 18:27.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google