Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am marit duzele si am facut o noua calibrare dupa care am zis ca asa o las fie ce o fi
    ce am obtinuta arata ca in poze
    @bigdaddy74-eu am instalatia pe un opel tigra cu motor 1.4 90 cp 16 valve
    nustiu daca acele valori trebuie s afie identice
    am cateva intrebari :
    -este bine unde se afla multiplicatorul?
    -daca umblu la primul punct din capat si la ultimul punct din capat pentru reglaj manual am voie sau doar la punctele din mijloc se poate umbla
    -pot adauga cate puncte vreau?
    Attached Files
    Last edited by blackshaddow; 13 December 2011, 22:31.

    Comment


    • Originally posted by blackshaddow View Post
      am marit duzele si am facut o noua calibrare dupa care am zis ca asa o las fie ce o fi
      ce am obtinuta arata ca in poze
      @bigdaddy74-eu am instalatia pe un opel tigra cu motor 1.4 90 cp 16 valve
      nustiu daca acele valori trebuie s afie identice
      am cateva intrebari :
      -este bine unde se afla multiplicatorul?
      -daca umblu la primul punct din capat si la ultimul punct din capat pentru reglaj manual am voie sau doar la punctele din mijloc se poate umbla
      -pot adauga cate puncte vreau?
      @blackshaddow: Multiplicatorul este ok, dar perfectibil. Poti misca orice punct pe verticala, dupa ce il selectezi, modificand astfel multiplicatorul pentru timpul de injectie respectiv, sau poti modifica toata linia multiplicatorului cu tastele sageti (sus/jos). Poti adauga cate puncte vrei si poti sterge puncte deasemenea. Oricum, mapele obtinute doar din autocalibrare nu sunt complete, trebuie sa colectezi mapele benzina/gpl in mers, conform procedurilor descrie la cap. 3.2 - 3.3 din documentatia controller-ului STAG200. Dupa aia efectuezi corectii asupra multiplicatorului. Ideal ar fi ca linia cu deflectia sa fie cat mai aproape de 0, asta insemnand ca mapele B/G se suprapun. In zona in care deflectia este peste 0 masina merge mai tare pe gaz (dar si consuma) iar in zona negativa merge mai slab pe gaz, dar cu cat deviatia este mai mare amestecul va fi mai sarac, ceea ce nu e de dorit, putand antrena alte probleme. Pt a optimiza deflectia trebuie sa micsorezi multiplicatorul in zona pozitiva si sa-l maresti in zona negativa a graficului.
      Referitor la configuratia duzelor pt. motorul tau: teoretic obtii cam acelasi lucru cu duze de 2 si presiunea gazului 1.13 bar sau cu duze de 2.25 si presiunea gazului 1.0 bar. Daca ai facut duzele de 2 mm este bine.
      Sper sa-ti fie de ajutor explicatiile mele, spor!
      Ex-loganist Prestige 1.6 16v
      Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i

      Comment


      • Salut .

        As avea si eu nevoie de putin ajutor sa stiu cum pot regla instalatia gpl . Dupa mai multe incercari de reglare si unele probleme tot nu am idee cum functioneaza bine . Am motor 1.2 16v pe logan , gpl aftermarket ,soft plusmax2010.

        Problema mea e ca nu stiu ce setari sunt corecte . Dau autocalibrare si imi arata anumiti coeficienti de corectie k . Schimb senzorul din soft sau ce mai dau pe acolo , am alte valori .

        Exemplu pe care pot sa-l dau e mapa facuta de montator am la ralanti 117 coeficient k , dar cu mapa asta nu merge autocalibrarea . Am facut alte setari si cand dau autocalibrare obtin peste 130 la ralanti . Daca setez un senzor pt temperatura gpl sa arate temperatura cat de cat corecta( la sfatul unui prieten), am coeficient cam 150. Foarte mari diferentele astea .

        Atasez niste poze cu calibrarea actuala , iar in ultima poza calibrarea facuta de montator . Astept sugestii , chiar nu stiu cum se face calibrarea corect la o instalatie landi renzo . Poate e vreun manual pe undeva . Ms.

        PS : la softul meu care e echivalentul multiplicatorului ? Sau cum setez presiunea la instalatia gpl , nu vad nicaieri . La mine e data presiunea si aia e doar o masoara .
        Attached Files
        Last edited by cro84; 14 December 2011, 14:17. Reason: adaugare

        Comment


        • salut ,cine ma poate ajuta si pe mine ,detin o instalatie stag 200 si am umblat la indicatorul de nivel gaz,,gaz level indicator,, si nu mai gasesc ce model de senzor este acum imi arata tot plin rezervorul.multumesc.
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • daca tin eu bine minte instalatie vine cu sensor 50kOhm falling.
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • da asa este @jagoman am luato prin tatonare si am nimerit unde trebuie ,beleaua mare este ca cei de la hunedoara ca acolo am pus instalatia nu a reglat bine senzorul ce vine pe rezervorul gpl si plinul la mine duce 5km si scade o linie dar pe rosu merg mai bine de 100km,asta este .multumesc frumos.
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • Si de ce nu modifici manual voltajele pentru fiecare LED?
                Atunci ti se scad liniile cum oreglezi tu.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • haha, no asta nu stiu cum se face de fapt nici nu stiam ca merge asa ceva
                  Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                  Comment


                  • Unde selectezi tipul sensorului, poti modifica si voltajele, se face in acelasi loc.
                    Interfete instalatii GPL

                    Comment


                    • ok multumesc frumos am sa incerc
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • bun si asta ideea este cum modificam voltajele?

                        Comment


                        • nivel gpl

                          uite cum :
                          Attached Files

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • Originally posted by Augustin-Yng View Post
                            Numai bine.
                            încerca

                            Comment


                            • Salut.
                              Multumesc,voi incerca peste cateva zile.
                              La Multi Ani!!!!!!!
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • am inteles am sa incerc miine sa reglez.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google