-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 42 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 5th June 2013   #821
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

asa a facut de cand am luat-o.Deci ca sa se inteleaga mai bine cand merg cu a 2-3-4 nu conteazaza ce viteza la 3000 de ture , iau piciorul de pe aceleratie si face frana de motor,la 1500 de ture calc ambreiajul si o las sa se duca pe relanti turatia.Cand trebuie sa se opreasca la 750 rpm acesta scade sub cu mult si uneori moare motorul.Cutmode este at cand nu se mai deschid injectoarele ca sa reduca consumul.Eu asa inteleg optiunea aceasta.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 5th June 2013   #822
alexys
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-01-2012
Locatie: Topoloveni
Motorizare : 1.6GPL-L.R./1.6GPL-BRC
Varsta: 42
Posturi: 439
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@ionutzzz, chiar daca exista unele corectii la unele sisteme in functie de temperatura apei, atata timp cat este reglata corect la temperatura de functionare (adica apa are 90 real iar instalatia GPL citeste si aplica corectia de 50 si ceva de grade), - motorul va functiona normal pe GPL atata timp cat este cald. Oricum respectiva corectie, daca este inclusa in algoritmul de calcul, saraceste amestecul, deoarece pe GPL nu este nevoie de surplusul de combustibil introdus intr-un motor mai rece. Cand o am la dispozitie o decalez astfel incat peste temperatura in regim de mers normal, corectia sa fie 0.
@vyc-323, poti avea urmatoarele probleme:
injectoare GPL prea mici sau defecte
ordinea de citire a semnalelor de injectie nu corespunde cu ordinea de alimentare a injectoarelor GPL (albastru rosu verde galben - A, B, C, D la Landi R).
gaurile din admisie sunt prea departe de injectoarele de benzina
furtunele sunt prea lungi
reglaj prost.
Te ajuta putin daca ai optiunea "In advance exit from cutt-off" sau activarea trecerii pe benzina la mers in gol, ca tot am vazut ca se practica des la L.R.-dar nu este o solutie corecta.
__________________
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
alexys e offline   Reply With Quote
Vechi 5th June 2013   #823
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

Optiunea exitxutoff leaning o am dar sincer nu stiu ce valori sa ii dau.Am incercat cu diferite valori dar degeaba.Cat despe calibrare singura chesti e ca pe la 2700 de ture se duce pe plus 7 % apoi scade spre 0.Optiune pt trecerea pe benzina la mers in gol nu am.Despre injectoare nu stiu daca sunt defecte sau au duze prea mici.Ordinea de alimentare este corecta(am verificat pe cablaj fiecare mufa in parte cu documentatia in fata.Gaurile din admisie sunt la aproximativ 1,5 cm de gaurile la inject de benzina.Furtunele au aproximativ 8-10 cm lungime.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th June 2013   #824
ionutzzz
Loganist de 5 stele
 
ionutzzz's Avatar
 
Data inscrierii: 18-06-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.6
Varsta: 35
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

multumesc alexys pentru ajutor, daca nu-s probleme o las asa . Trecerea pe gaz se face citind temperatura de la acel senzor, nu? cand este cald afara imi trece foarte rpd pe gaz (in 10 m) dar apoi imi trece inapoi pe benzina pana se mai incalzeste motororul. Imi mai face figuri din astea si cu motorul cald trece de pe gaz pe benzina de ex cand o las pe liber. Am cumparat filtrele sa le schimb sa vad daca mai face figuri dupa inlocuire.
ionutzzz e offline   Reply With Quote
Vechi 6th June 2013   #825
Augustin-Yng
Loganist de 5 stele
 
Augustin-Yng's Avatar
 
Data inscrierii: 26-10-2008
Locatie: Mioveni-Arges
Motorizare : 1.4Mpi cu I "rosu"+GPL-landi renzo
Varsta: 38
Posturi: 5,074
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Mioveni]
Implicit

Salut.
Ionut,de ce nu mergi la un reglaj la Radu(alexys)?Vad ca esti din oras,mergi la el si nu vei regreta.
Numai bine.
__________________
Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Augustin-Yng e offline   Reply With Quote
Vechi 6th June 2013   #826
ionutzzz
Loganist de 5 stele
 
ionutzzz's Avatar
 
Data inscrierii: 18-06-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.6
Varsta: 35
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

trebuie sa merg la el dar inca nu mi-am facut timp, o sa schimb si filtrele ca sa fie ok din punctul asta de vedere si trebuie dusa la medic specialist sa-mi faca setarile si pt ISA2, din cate am inteles se mai pot face unele imbunatatiri cu ISA2
ionutzzz e offline   Reply With Quote
Vechi 6th June 2013   #827
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,503
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca ai ISA2 si reglaj de STAG 200 e naspa
Du-te la reglaj ca merita...
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 8th June 2013   #828
ionutzzz
Loganist de 5 stele
 
ionutzzz's Avatar
 
Data inscrierii: 18-06-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.6
Varsta: 35
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

am stag 300+ dupa udate am vazut ca au aparut ceva setari pt ISA2
ionutzzz e offline   Reply With Quote
Vechi 17th June 2013   #829
titidav
Avansat
 
titidav's Avatar
 
Data inscrierii: 14-03-2009
Locatie: COMANESTI
Motorizare : benzina+gpl
Posturi: 109
Membru :
[Avansat]
Icon4 fisiere .dat

cateva fisiere .dat daca ajuta pe cineva.........
Fisiere Atasate
File Type: zip fisiere .dat.zip (577.8 KB, 75 views)
titidav e offline   Reply With Quote
Vechi 24th June 2013   #830
marius_dmb
Initiat
 
marius_dmb's Avatar
 
Data inscrierii: 15-11-2011
Locatie: Arad - Sebis
Motorizare : 1.4 + GPL *stag 200-4*
Varsta: 31
Posturi: 27
Membru :
[Initiat]
Implicit

Ce trebuie selectat la Car Parameters, "Single Coil" sau "Double Coil" ???
Loganul meu e 1.4 mpi din 2008...
marius_dmb e offline   Reply With Quote
Vechi 24th June 2013   #831
Trovinel
Initiat
 
Data inscrierii: 30-07-2010
Locatie: Ploiesti
Motorizare : 1.4 + GPL
Varsta: 31
Posturi: 26
Membru :
[Initiat]
Implicit

Double Coil (doua bobine)
Trovinel e offline   Reply With Quote
Vechi 19th July 2013   #832
ionutzzz
Loganist de 5 stele
 
ionutzzz's Avatar
 
Data inscrierii: 18-06-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.6
Varsta: 35
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

buna dimineata,

atasez si eu harta pe gpl dupa culeasa dupa mai multe sute de km. Am schimbat filtrele, cel de faza lichida era foarte murdar avea pilitura, bobite metalice... Acum motorul se comporta mai bine, merg mai frumos . Ce parere aveti despre arta gpl? Eu zic ca este mult mai bine fata de ceva luni in urma
Attached Images
File Type: jpg 10.07.2013.jpg (102.5 KB, 284 views)
ionutzzz e offline   Reply With Quote
Vechi 19th July 2013   #833
ionutzzz
Loganist de 5 stele
 
ionutzzz's Avatar
 
Data inscrierii: 18-06-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.6
Varsta: 35
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

am urcat putin punctele de la 9-10 si 12
ionutzzz e offline   Reply With Quote
Vechi 19th July 2013   #834
jagoman
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 10-11-2010
Locatie: jud. Satu Mare
Motorizare : 1.4 16v 55kw
Varsta: 35
Posturi: 333
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Poti sa mai urci multiplicatorul incepand cu 7 ms pana in capat. Cele dinainte le poti lasa asa. La 10-12 ms urci mai mult decat la 7. Nu uita sa ridici ultimul punct pana la 1.
__________________
Interfete instalatii GPL
jagoman e offline   Reply With Quote
Vechi 19th July 2013   #835
claudiu3108
Incepator
 
Data inscrierii: 28-10-2009
Locatie: Craiova
Motorizare : 1.6 MPI
Varsta: 34
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit salut

am un logan 1.6 cu instal gaz TOMASETO STAG 200. imi puteti spune cat trebuie sa fie presiunea gazului? sub 1 bar sau peste 1 bar? si la de la cat trebuie sa porneasca harta (punctul din stanga)? sau imi puteti arata o harta cu care motorul merge ok si pe care sa o folosesc si eu? si inca ceva: timpii benzina si cei gpl trebuie sa fie acceiasi? adica sa nu existe diferente? pentru ca la mine daca imi amintesc exact (a trecut ceva vreme de la ultima calibrare) erau aproape dublii cei de gpl fata de benzina...

Last edited by claudiu3108; 19th July 2013 at 10:22.
claudiu3108 e offline   Reply With Quote
Vechi 19th July 2013   #836
ionutzzz
Loganist de 5 stele
 
ionutzzz's Avatar
 
Data inscrierii: 18-06-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.6
Varsta: 35
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

multumesc jegoman
ionutzzz e offline   Reply With Quote
Vechi 30th July 2013   #837
marius_dmb
Initiat
 
marius_dmb's Avatar
 
Data inscrierii: 15-11-2011
Locatie: Arad - Sebis
Motorizare : 1.4 + GPL *stag 200-4*
Varsta: 31
Posturi: 27
Membru :
[Initiat]
Implicit injector nozzle to big

Salutare,
Am mentionat in forum ca am avut probleme cu instalatia.
Ideea e ca am pus duze injectoare de 2mm. Totul a fost ok.

Moog m-a sfatuit sa maresc presiunea si automat si sa scad si timpii de injectie de la 6.3ms la 4.6 ms.
Masina tot merge bine, consum de 7.5 - 8% dar problema e dupa ce am scazut timpii de injectie de la 6.3ms la 4.6ms, atunci cand dau autocalibrare, imi apare ceva de genul: Warning: injector nozzle to big !!!

Dau OK si face autocalibrarea. E ceva grav??? HELP PLS !!!
marius_dmb e offline   Reply With Quote
Vechi 30th July 2013   #838
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,503
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La relanti tre sa ai ~3.15 ms...
Mai mareste presiunea dar nu mai mult de 1.4-1.5...care deja e mare...
In mod normal la Logan de 1.4 merge cu diuze de 1.75 si factori plecand de la 1.4-1.6...la presiune de 1.1-1.2...
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 5th August 2013   #839
cos123
Avansat
 
Data inscrierii: 18-06-2008
Locatie: Braila
Motorizare : Benzina & Gpl BRC
Varsta: 53
Posturi: 116
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am reusit sa ma conectez la CPU gaz. Multumesc colegilor care m-au sprijinit cu sfaturi si sugestii, in special @alexys si @johnnyl. Am folosit un cablu USB --> serial Prolific si o interfata construita de mine dupa o schema gasita pe net. O seara buna.
__________________
Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl
cos123 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th August 2013   #840
Johnny_L
Junior
 
Data inscrierii: 25-11-2012
Locatie: Sibiu
Motorizare : Aveo 1.4 16v gpl BRC 24.11
Varsta: 38
Posturi: 74
Membru :
[Junior]
Implicit

Spor la reglat ledurile de nivel (hartie, pix, rabdare si multe plinuri pana le obti asa cum vrei )

Vedeti ca se poate, nu e mare filozofie nici la BRC (n-au pus polonezii coada la pruna ( nici italienii ) )
Johnny_L e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 00:36.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google