-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 51 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 16th October 2013   #1001
Rac
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2009
Locatie: XXXXX
Motorizare : 000
Posturi: 360
Membru :
[Banned]
Implicit

Faci "misto" bre!
Rac e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1002
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

Nu reusesc sa ii dau de cap.E o problema pe citirea gazelor si pe benzina si pe gaz.Am 3 sonde lambda pe care le-am scimbat si verificat si tot prost merge.Sonda este pusa in calculatorul de benzina si am anulat calculatorul de gaz sa mai citeasca.Beleua este ca osculeaza relantiul rau iar pe gaz da rateuri in continu.Daca scot mufa la sonda functioneaza perfect pe ambele.Este posibil sa aibe ceva calculatorul de gaz si sa imi dea aiurea si pe benzina?Precizez ca toate furtunele au fost luate la mana, toti senzorii verificati , de la debitmetrul de aer pana la senzor clapeta.Poate a mai intalnit cineva beleaua aceasta.Multumesc.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1003
einstein1984
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 33
Posturi: 5,120
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu mai bine mergi tu la cineva care are un tester si intelege ceva din parametrii aia? Decat sa tot cuplezi si decuplezi sonde lambda?
__________________
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1004
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

Am fost la 2 service-uri si am plecat de acolo cum m-am dus.Mazda 323f din 98 nu are obd sau o conexiune prin care se poate face o diagnoza completa cu citirea parametrilor.Diagnoza este rudimentare cu un simplu led si imi da coduri de eroare pe componente.Daca o sa te uiti in autodata o sa vezi ca este o porcarie de ecu.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1005
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,521
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

VYC unde dreacu ai 3 sonde ? Ai 2 evacuari pe cite 2 cilindri ?
La tigaile (Mazda) de dupa 2000 au 2 sonde...cum dreacu ai tu 3 ? Parca e Euro 2-3 nu ?
http://mazda-3.sgpetch.co.uk/pages/p...=19/part=11954
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1006
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

Cine a zis ca am 3 sonde lambda pe evacuare?am zis ca am schimbat prima sonda de pe galeria de evacuare care este si singura instalata pe masina cu inca 2 sonde lambda. Pentru proba. Si masina tot lafel face.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1007
vitriol
Modelator
 
vitriol's Avatar
 
Data inscrierii: 24-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 35
Posturi: 9,138
Membru :
[Modelator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de vyc_323 Vezi Post
Am 3 sonde lambda pe care le-am scimbat si verificat si tot prost merge.
Daca @moog n-a stiut sa citeasca, inseamna ca nici eu n-am stiut...
__________________
I don't want you to think like me, i just want you to think.
vitriol e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1008
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,521
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

VYC: Sondele pe care le-ai probat de unde le-ai luat?
Daca de la dezmembrari ...necastigator...
A mai venit unul cu un "buchet de sonde" la test...3-4 erau cu circuitul de incalzire, vreo 2 care mergeau din 2in2 adicatelea semnalul o lua pe aratura, si vreo citeva care erau moarte de tot...s-a ales cu benzina consumata pe vreo 50km de aiurea...a cumparat una noua...
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2013   #1009
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

O sonda este luata de pe o masina functionala si inca una o aveam eu. Este cu rezista de incalzire si toate sondele sunt verificate cum da in autodata.rezistenta 6 ohm , in relanti 0-1volt , in acceleratie 0,5-1volt , in decelerare 0 volti.restul numai stiu. Este 250 lei o sonda noua si pana la urma o sa comand una dar imi este sa nu fie din alta parte.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1010
ovi730
Junior
 
Data inscrierii: 21-04-2009
Locatie: Slatina,OLT
Motorizare : 1.6
Posturi: 78
Membru :
[Junior]
Implicit

Ma poate ajuta cineva cu cateva detalii referitor la softul Plus Max ? Cum se mai poate obtine licenta sau daca mai este nevoie ? Versiunea de soft disponibila dupa upgrade este 1.2.27.4 dar se pare ca serverul de licente nu mai functioneaza. Am timis emailuri la info@landi.it si la info@serviceapplications.net dar fara raspuns.
ovi730 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1011
potoroacao
Incepator
 
Data inscrierii: 23-10-2013
Locatie: Balan
Motorizare : z16xe
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

Va salut!
Luna aceasta am instalat pe masina Opel Astra G cod motor Z16XE o instalatie GPL Stag4Plus. Doresc sa ma informati (doar aceia care stiu despre ce vorbesc) daca instalatia mea functioneaza in parametri sau nu? Daca nu functioneaza corect, va rog sa imi spuneti ce pot sa fac pentru ca instalatia sa functioneze intr-un cadru cat mai optim. Va atasez cateva PrintScreen-uri cu setarile facute la service-ul unde am instalat aceasta instalatie!
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Multumesc!

Iata si a doua imagine care vad ca nu vrea sa o afiseze in primul mesaj.
Click the image to open in full size.

ehheClick the image to open in full size.

intr-un sfarsit!
Click the image to open in full size.

Last edited by potoroacao; 28th October 2013 at 11:11. Motiv: Automerged Doublepost
potoroacao e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1012
Rac
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2009
Locatie: XXXXX
Motorizare : 000
Posturi: 360
Membru :
[Banned]
Implicit

Personal consider ca timpii de injectie GPL sunt ingrijorator de mari,comparativ cu cei pe benzina.
Presiunea GPL sensibil mai mica decat normal 1,01 bar ar trebui min 1,15-1,20.
Harta multiplexor nu arata tocmai bine.
Trece prea repede pe GPL(25 grade) ar trebui 30-40.
Timp de comutare cilindrii 200 ms,personal am reglat la 400 ms,mi se pare o trecere lina,fara intreruperi !
Mai asteptam si alte pareri ale celor mai experimentati !
Rac e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1013
einstein1984
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 33
Posturi: 5,120
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

vyc323, in situatia data si un test de poluare da cateva idei despre ce nu merge bine, desigur facut in benzina (preferabil cu gazu debransat, ca sa fie sigur ca nu curg injectoarele) si apoi pe gaz.
__________________
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1014
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,521
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Apropo de pozele de mai sus...
RAC a observat bine.
Factorii de multiplicare mari...-> presiunea la 1.15-1.3 cat sa scada multiplicatorii de la ~2.2 la ~1.5 ...harta cu totul in jos ca in rest este ~ binisor...
Trecerea la 30grade...nu 25...
Timpii de comutare (ex 200ms default) sant functie de multe chestii mai ales montaj...
Daca nu tremura la trecere las-o asa...

Test de poluare... unde crezi ca gaseste analizor de gaze in toate mintile ?
E cam greu cu "cursul injectoarelor" mosule... ai 2 electrovalve si rampa...cam multe sa nu tina... instalatia e noua...cam greu sa nu inchida...
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1015
eastcowboy
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 08-06-2009
Locatie: europe
Motorizare : 1.6
Posturi: 161
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de ovi730 Vezi Post
Ma poate ajuta cineva
fotografie din tip semn autocolante a ta GPL unitatea de control ?
eastcowboy e offline   Reply With Quote
Vechi 28th October 2013   #1016
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

@einstein1984 Multumesc de sfat.O sa incerc la un service rar sa fac un test.Injectoarele de gaz nu prea am cum sa le declupez ca raman adaptoarele care sunt infiletate in galeria de admsie si trage aer fals.Am mai incercat o varianta ca sa imi ies din parere si am anulat toata instalatia electrica de la gpl.Ecu , firul de citeste turatia , firul de apa si nici o rezolvare.Tot oribil merge pe benzina.Maine o sa incerc sa scot injectoarele de gaz si sa astup cumva stuturile din admisie sa o testez asa.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2013   #1017
alexys
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-01-2012
Locatie: Topoloveni
Motorizare : 1.6GPL-L.R./1.6GPL-BRC
Varsta: 42
Posturi: 439
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@ovi730, normal era sa nu se dea licente la toti care solicita. Licenta e necesara si teoretic protejeaza montatorii de lr de concurenta celor neautorizati. Realitatea e ca daca clientul si-a ales un montator prost, macar asa se invata minte, primeste ce si-a ales.
@potoroacao mareste diametrul duzelor cu cel putin 0,2 mm, si presiunea diferentiala la 1,2 bar. Apoi alege rampa valtek, nu acgiac, e o mica diferenta. Dupa calibrarea corecta si suprapunerea celor doua curbe astfel incat deflectia sa fie maxim 10 procente, poti intra si in corectia rpm-timpi de injectie.
Asa cum e acum poti parli supapele.
@vyc_323 cred ca einstein are dreptate, trebuie aflat ce se schimba atunci cand scoti sondele lambda din circuit. Eu cred ca merge mai rotund, dar nu perfect cu lambda scoasa. Si ca dintr-un motiv sau altul alimentarea este neuniforma intre cilindri. Daca un cilindru primeste si benzina si gpl si lambda face corectii, motorul va merge urat fiindca 3 cilindri vor avea amestec sarac si cel cu problema amestec bogat. Daca sonda lambda e scoasa din circuit, motorul injecteaza cat stie, si doar un cilindru merge mai rau. Analizorul poate confirma sau infirma o astfel de problema. Faptul ca da rateuri ma face sa cred ca amestecul e foarte saracit cand lambda e activa. Incearca sa strangulezi pe rand injectoarele de gpl.
__________________
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
alexys e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2013   #1018
vyc_323
Initiat
 
vyc_323's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2013
Locatie: Zimnicea
Motorizare : 1.5
Posturi: 49
Membru :
[Initiat]
Implicit

Injectoarele de benzina le-am verificat si sunt ok.Plus ca am si contact pe pompa de benzina iar in momentul functionarii pe gaz o opresc ca sa numai mearga in gol.Au ramas injectoarele de gaz.Poate ramane vreun injector intredeschis si mai baga si gaz.Acum ma gandesc ca sunt si 2 supape pe instalatie care se inchid cand functioneaza pe benzina.Deci teorectic trebuie sa mearga o perioada prost pe benzina dupa care sa isi revina.Am mers fara sonda lambda conectata , functioneaza perfect si gaz si benzina , trage si mai bine doar ca am un consum de 20 -22 % km.Deci nu se poate nici asa.Am desfacut galeria de admisie zilele trecute , spalat igr , clapeta aer , galerie , etansate toate acum inclusiv stuturile de gaz de pe galerie.Tot prost merge.Pe benzina nu se sesizeaza rateurile ca pe gaz , doar fluctueaza relantiul 200-300 ture iar cand o tin constant la o anumita turatie are o fluctuatie identica relantiului.Pe gaz pe langa fluctuatie in momentul in care scade turatia la relanti sau turatie incep si rateurile.Adica in momentul in care ii scde sau taie debitul de combustibilul ma gandesc.
Am mai verificat presiunea pe cilindrii , distributia daca este la punct si reglajul la avans cu lampa stroboscopica.Totul ok si acolo.Pentru mine unul este un SF total.

Last edited by vyc_323; 29th October 2013 at 00:31.
vyc_323 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2013   #1019
potoroacao
Incepator
 
Data inscrierii: 23-10-2013
Locatie: Balan
Motorizare : z16xe
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

Revin cu o recalibrare facuta de mine, dar dupa cum spun imaginile cred ca trebuie sa maresc la 2 mm gaura de la duzele injectoarelor. Parerea mea!
Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.
potoroacao e offline   Reply With Quote
Vechi 29th October 2013   #1020
alexys
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-01-2012
Locatie: Topoloveni
Motorizare : 1.6GPL-L.R./1.6GPL-BRC
Varsta: 42
Posturi: 439
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Presiunea n-ai marit-o si nici duzele, deci ai cam postat degeaba.
@vyc_323, daca zici ca reglezi avansul, atunci ai distribuitor de scanteie si devine foarte ciudata faza cu rateurile. Pe kia sephia am un motor imprumutat de la mazda 323, da rateuri doar cand aprinderea e distrusa rau. Verifica starea distributiei, daca e la punct, verifica bobina fisele, distribuitorul. Motorul ala ar trebui sa mearga cu instalatie clasica cu mixer, probabil e full grup ca si al meu. E posibil ca firele la injectoare sa fie legate aiurea. Oricum un sistem cu mixer te-ar lamuri sigur, cand nu ar mai da rateuri ar insemna ca-s bune toate ).
@moog, ce vrei sa spui, orice atelier autorizat pentru montaj gpl are analizor cu metrologie valabila , detector gpl, cheie dinamometrica etc. Pe la voi e altfel? Daca nu gaseste atelier gpl, o statie itp sigur gaseste.
__________________
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

Last edited by alexys; 29th October 2013 at 18:06.
alexys e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 21:57.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google