-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 6 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 6th November 2011   #101
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

avand in vedere ca a venit iarna iar motorul se incalzeste mai greu vroiam sa va intreb daca este bine sa setez temperatura de trecere pe gaz la 20 de grade sau macar 25 grade acum am temperatura setata la 30 grade , afecteaza in vreun fel motorul sau functionarea acestuia micsorarea temperaturii , si unde pot vedea ce marime sunt duzele injectoarelor mele ?
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 6th November 2011   #102
kti
Loganist de 5 stele
 
kti's Avatar
 
Data inscrierii: 22-04-2008
Locatie: CRAIOVA
Motorizare : 1,4/GPL/2oo5+diesel
Posturi: 473
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

pai seteaza car vrei si o sa vezi ca o dai sigur inapoi desi 30 grade este tot mica.
__________________

,,DE_TOATE,,
kti e offline   Reply With Quote
Vechi 6th November 2011   #103
cro84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 27-11-2010
Locatie: Arges
Motorizare : 1.5 dCI DPF
Varsta: 32
Posturi: 324
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu am modificat temperatura de trecere pe gpl mai sus , de la 40 grade la 45 grade . Iarna trecuta am mers cu un logan 1.4 cu instalatie tomasetto setata sa treaca pe gpl la 30 grade . Am observat ca imediat dupa trecerea pe gpl masina smucea si motorul dadea sa moara . Imi facea chestia asta pret de cateva minute cand si schimbarile de viteza erau cu smucituri . Am intrebat de ce face asa si mi s-a spus ca e temperatura de trecere pe gpl prea joasa . Presupun ca diferenta intre 30 grade si 45 grade la apa nu poate fi mai mare de cateva minute de mers pe benzina dar macar masina nu face figuri .
cro84 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th November 2011   #104
kti
Loganist de 5 stele
 
kti's Avatar
 
Data inscrierii: 22-04-2008
Locatie: CRAIOVA
Motorizare : 1,4/GPL/2oo5+diesel
Posturi: 473
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

normal trebuie sa fie mare .... dar (mama ei de criza ) daca tot ai cu ce regleaza prin probe si vezi singur ce vrea motorul.
atentie si la timpul de intarziere sa fie mic (2-3sec)
__________________

,,DE_TOATE,,
kti e offline   Reply With Quote
Vechi 7th November 2011   #105
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de cro84 Vezi Post
Eu am modificat temperatura de trecere pe gpl mai sus , de la 40 grade la 45 grade . Iarna trecuta am mers cu un logan 1.4 cu instalatie tomasetto setata sa treaca pe gpl la 30 grade . Am observat ca imediat dupa trecerea pe gpl masina smucea si motorul dadea sa moara . Imi facea chestia asta pret de cateva minute cand si schimbarile de viteza erau cu smucituri . Am intrebat de ce face asa si mi s-a spus ca e temperatura de trecere pe gpl prea joasa . Presupun ca diferenta intre 30 grade si 45 grade la apa nu poate fi mai mare de cateva minute de mers pe benzina dar macar masina nu face figuri .
eu am prins acum o saptamana si temperaturi de -2 grade celsius si o am setata sa treaca pe gaz la 30 de grade si nu mi-a facut nicio problema nicio smucitura nimic
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 8th November 2011   #106
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

am modificat temperatura de trecer epe gpl de la 30 la 25 de grade si am verificat mapa si deflectia care nu s-au schimbat cu mult in aproximativ 800 de km parcursi de la ultima calibrare pozele de jos sunt facute astazi dupa 800 de km
ma tem ca trebuie sa modific timpii de injectie si ce a spus jagoman cateva posturi in urma
astept pareri/sugestii
Attached Images
File Type: jpg defl.jpg (103.1 KB, 911 views)
File Type: jpg mapa.jpg (108.3 KB, 904 views)
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2011   #107
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

am facut o noua calibrare si de data aceasta mi-a iesit ceva asemanator ca @augustin
si cum mi-a spus @jagoman adica deflectia intre -10% si +10%
Attached Images
File Type: jpg map.jpg (104.4 KB, 899 views)
File Type: jpg defl.jpg (105.4 KB, 888 views)
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2011   #108
jagoman
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 10-11-2010
Locatie: jud. Satu Mare
Motorizare : 1.4 16v 55kw
Varsta: 35
Posturi: 333
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

deocamdata o poti lasa asa.

Pe viitor daca ai dori sa ai mai multiplicator mai mic la timpii mai mici, va trebui sa ai in vedere marirea duzelor din rampa de injectie.
__________________
Interfete instalatii GPL
jagoman e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2011   #109
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

@jagoman-am modificat si temperatura de trecere pe GPL in sensul ca am micsorat-o de la 30 la 25 de grade am mers si am observat ca nu sunt diferente in functionarea motorului acum va intreb este bine sa o las asa sau ce defectiuni pot aparea daca trece pe gaz la o temp mai micaa? si inca un lucru ieri am umblat la masina am scos clapeta de acceleratie si am curatat-o si am miscat de firele de la instalatia GPL iar inainte sa fac calibrarea se auzea un tacanit in injectoare si imi dadea eroare la inj 4 de la ce sa fie? , mentionez ca din gresala la remontarea clapetei de acceleratie am pus cablul de acceleratie prea intins si imi tinea motorul ma turat la relanti in 1050 rpm in loc de 950 rpm normal si imi dadea eroare si pe calculatorul masinii adica nu citea motorasul pas cu pas corect datele trebuia sa bag piciorul sub pedala de acceleratie sa o ridic putin ca sa revina turatia la relanti la normal 950 rpm sa fie oare asta cauza tacanitului respectiv? eroarea cu inj 4 deoarece ma gandesc ca calculatorul GPL citea eronat datele de la calculatorul masinii ?
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2011   #110
cro84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 27-11-2010
Locatie: Arges
Motorizare : 1.5 dCI DPF
Varsta: 32
Posturi: 324
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Turatia normala ar trebui sa fie 750 rotatii la ralanti . Diferente de la schimbarea temperaturii de trecere vei simti doar pe vreme rece mai ales iarna. Pe timpul verii poti seta chiar mai jos de 25 grade fara sa se cunoasca diferenta .

Eroare mi-a dat si mie la injectoare dar am sters erorile , am mers mai turat o perioada( 40km in cazul meu ) si n=au reaparut erorile .
cro84 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2011   #111
altruista
Incepator
 
Data inscrierii: 21-02-2011
Locatie: Tecuci
Motorizare : 1,4
Varsta: 47
Posturi: 21
Membru :
[Incepator]
Implicit mapa pt benzina

2222222222222222222222222
altruista e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2011   #112
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

@cro84-eu nu am logan am instalatia pe un opel tigra cu motor 1.4 , 16 valve de asta am relantiul la 950 rpm dar tzacanitul din injectoare de la ce vine ?
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 14th November 2011   #113
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

noua calibrare arata astfel
Attached Images
File Type: jpg mapa.jpg (108.9 KB, 883 views)
File Type: jpg deflectia.jpg (104.6 KB, 413 views)
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 14th November 2011   #114
cro84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 27-11-2010
Locatie: Arges
Motorizare : 1.5 dCI DPF
Varsta: 32
Posturi: 324
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Fir-ar ...ce greu inteleg hartile astea . M-am uitat pe harta de mai sus si nu stiu daca citesc bine : timp maxim de injectie 14ms ( in prima poza) . Am citit bine ? Spune totusi si cum ai modificat . Incerci sa o faci sa mearga ca pe benzina( la putere ma refer) sau economic ?
cro84 e offline   Reply With Quote
Vechi 14th November 2011   #115
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

si dupa cum ma asteptam deflectia s-a modificat am sa fac ceva ajustari manuale
@cro84-nustiu daca o fac sa mearga economic sau pe benzina dar ce reglaje am facut le-am facut la indrumarea colegului @jagoman , indrumari care corespund cu manualul de utilizare al instalatiei
de mers merge foarte bine si aici ma refer ca nu observ diferenta intre benzina si GPL iar despre economie pana acum din ce consum am scos am iesit cu o economie de 50 lei la 400 km parcursi pe GPL
una peste alta sunt mai mult decat multumit

Last edited by blackshaddow; 14th November 2011 at 20:59.
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 1st December 2011   #116
leopardu
Loganist de 5 stele
 
leopardu's Avatar
 
Data inscrierii: 28-12-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.6 16v gpl
Varsta: 32
Posturi: 505
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

pentru cei care au instalatie tomasetto,am observat ca cei care ne fac noua reviziile la instalatii au versiuni mai vechi ale programului AC GAS SYNCRO,pe cand eu intru foarte des pe ac.com.pl si ma uit daca a aparut o versiune mai noua a softului. conteaza foarte mult versiunea programului AC GAS SYNCRO fiindca mai apar update-uri la softul din calculatorul masinii.de pilda ieri m-am uitat pe ac.com.pl si am vazut ca aparuse versiunea 8.0.0.62,iar saptamana trecuta se mergea pe versiunea 7.3.0.0. Am descarcat ieri versiunea 8.0.0.62,am coborat la masina,am conectat laptop-ul la calculatorul gpl si surpriza:mi-a aparut un nou update,de la versiunea de soft 75 la 83 parca. am facut update-ul respectiv iar acum se simte diferenta,in sensul ca motorul nu mai simte atat de intens trecerea de la benzina la gpl cum se simtea inainte. va recomand si voua sa faceti asta fiindca se aduc imbunatatiri ale softului de pe masina si apar si modificari pozitive. cand va mai duceti la revizii mai luati-i pe astia cu gpl-ul de urechi si atrageti-le atentia sa mai updateze si ei softurile ca unii merg pe versiuni foarte vechi.
@blackshaddow:iti recomand sa-l asculti pe jagoman,sa-ti maresti dusele de la injectoare si ai sa vezi cum scade multiplicatorul la 1.2-1.4. si eu am marit dusele si acum merge mai bine.
leopardu e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd December 2011   #117
luclapin
Avansat
 
Data inscrierii: 17-11-2008
Locatie: Sighisoara
Motorizare : 1,9dci/1,4mpi
Posturi: 123
Membru :
[Avansat]
Implicit Hex

Buna seara!Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un hex pentru AE 203103G34?Multumesc anticipat!
luclapin e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd December 2011   #118
blackshaddow
Junior
 
Data inscrierii: 28-09-2011
Locatie: romania
Motorizare : 1.4
Posturi: 91
Membru :
[Junior]
Implicit

@leopardu- eu nu am probleme cu instalatia gpl de functionat imi functioneaza ok stiu ca miya spus si colegul @jagoman sa maresc duzele injectoarelor dar daca nu am probleme nu are rost sa le maresc iar caintrebare ce inseamna aceasta scadere a multiplicatorului cu privire la functionarea motorului si unde pot ca sa verific pe instalatia mea ce marime au duzele injectoarelor?
blackshaddow e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd December 2011   #119
cro84
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 27-11-2010
Locatie: Arges
Motorizare : 1.5 dCI DPF
Varsta: 32
Posturi: 324
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de luclapin Vezi Post
Buna seara!Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un hex pentru AE 203103G34?Multumesc anticipat!
Sper sa-ti fie de folos . Atasez fisierul.Ii schimbi tu extensia in HEX .
Fisiere Atasate
File Type: doc AE203103G34.doc (257.0 KB, 116 views)
cro84 e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd December 2011   #120
luclapin
Avansat
 
Data inscrierii: 17-11-2008
Locatie: Sighisoara
Motorizare : 1,9dci/1,4mpi
Posturi: 123
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de cro84 Vezi Post
Sper sa-ti fie de folos . Atasez fisierul.Ii schimbi tu extensia in HEX .
Multumesc mult!Respect!
luclapin e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 21:12.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google