-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 87 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 12th June 2016   #1721
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

Sint curios daca un Logan scoate LTFT 0% mi se pare un pic "misiune imposibila".
Eu la Panda mai jos de 40% pe GPL nu a iesit.Pe benzina 90%
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2016   #1722
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@dannek
Nu conosc softul AC, suna-l pe Moog si te va ajuta.

@rambo2000
Nu stiu ce valori citesti tu insa eu stiu ca LTFT este +/- 25% maxim
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2016   #1723
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 33
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Mergi pe benzina cateva zile pentru a-si reveni adaptivi la valorile corecte si dupa aceia verifica iar LTFT sa fie 0 +/-5%,fa rost de manualul de la instalatie si citestel bine .
abia dupa aceia incerci sa faci reglaj.
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2016   #1724
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@dannek
In pozele tale am vazut ca ai autocalibrare iar in fereastra cu hariti ai optiune pentru stergera hartilor plus autocorrection.
Attached Images
File Type: jpg dupa auto.jpg (214.8 KB, 197 views)

Last edited by i860; 12th June 2016 at 22:11.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2016   #1725
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 33
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de i860 Vezi Post
@dannek
Nu conosc softul AC, suna-l pe Moog si te va ajuta.

@rambo2000
Nu stiu ce valori citesti tu insa eu stiu ca LTFT este +/- 25% maxim
La Renault LTFT merge pana la +/-40% fara sa aprinda martorul ,sunt motoare mai dinamice,eu merg pe gpl +/-15% in functie de reglaj(calitate gpl) LTFT 0% la motoarele astea este imposibil in condtitii normale

Last edited by matache2000; 12th June 2016 at 22:17.
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2016   #1726
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu am stiut, la tigaile mele este maxim +/- 25%.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th June 2016   #1727
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 33
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Sunt motoare facute sa lucreze in conditii mai speciale ,m-am chinuit mult sa o aduc la 0% pana am inteles ca nu se poate
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1728
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de matache2000 Vezi Post
Sunt motoare facute sa lucreze in conditii mai speciale ,m-am chinuit mult sa o aduc la 0% pana am inteles ca nu se poate
Din ce am citi eu de pe net torque nu da valori reale pentru renault, valorile trebuie impartite la 4 si atunci iti vor da valori ca la alte masini.

"Someone has already posted that for renˇwek need a torque adjustment divided by 4. This is done by defining your own PIDA.
After dividing by 4 values ​​are comparable with the other cars.
Adjustments are not reversed, ie. Positive means lean and rich negative . If you STFT varies significantly after switching to gas / petrol, it means that you have badly dressed gas. the value in the vicinity of 60% is according to me quite a lot. For me STFT (or gas or petrol) years, most often between -25 and +25 LTFT% and varies from 4% to 9%. Auto like profile. Instalkę, I set myself and then with a buddy on the highway, so that on the gas best reproduce the correct STFT while working on gasoline. Pojeździj more on gasoline and see how it behaves STFT and LTFT, and then adjust the gas so that it was the same. Oh, I noticed that LTFT two. One is max shoe and enter the pass in the OL and the other normal. This to the max but displays the engine off and just at max shoe. And this "normal" shows how to change the value to something other than LTFT for "max but".

http://lpg-forum.pl/korekty-stft-i-l...6v-t44158.html


Asa sa fie pentru Renault?
Singurul mod sa ne convingem ar fi sa iti iei un CANCLIP si sa citesti valorile cu el.

Uite si la asta, 3 programe si valori diferite pentru trim-ri primul pare sa fie cel mai ok.
http://erenault.blogspot.co.uk/2014/...megane-ii.html

Downloadeaza ScanTool.Net instaleaza si vezi ce valori ai cu programul asta
https://www.scantool.net/downloads/diagnostic-software/

Cum sa folosesti programul cu elm327
https://www.youtube.com/watch?v=DNUaSp1bRnc

Last edited by i860; 13th June 2016 at 12:13. Motiv: Automerged Doublepost
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1729
dannek
Incepator
 
Data inscrierii: 19-10-2014
Locatie: braila
Motorizare : 15 benzina
Posturi: 11
Membru :
[Incepator]
Implicit

Dupa o autocalibrare imi apare mesajul din imagine, si noile valori ale LTFT si STFT
Attached Images
File Type: jpg Untitled.jpg (97.3 KB, 179 views)
File Type: png Screenshot_2016-06-13-10-28-00.png (123.1 KB, 176 views)
File Type: png Screenshot_2016-06-13-10-31-11.png (136.5 KB, 175 views)
File Type: png Screenshot_2016-06-13-10-32-43.png (122.0 KB, 176 views)
File Type: png Screenshot_2016-06-13-10-33-31.png (126.9 KB, 45 views)
dannek e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1730
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Esti pe drumul cel bun LTFt este la 5.5%.
Scade presiunea in reductor cu o cheie hexagonala (cu motorul pornit si vezi pe laptop valoarea reala )( nu in program ) de la 1.43 la 1.25 si si fa inca o auto calibrare.
Daca iti da iara eroarea aia ai duze prea mari la injectoarele de gaz.
Poti bifa si optiunea all injector together ( la mine asa fac cand fac auto calibration )
Attached Images
File Type: jpg Untitled.jpg (160.0 KB, 44 views)

Last edited by i860; 13th June 2016 at 17:06.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1731
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Icon7

Am downloadat si eu ScanTool de pe siteul postat de i860.Ultima versiune imi spune ca nu merge cu elm327-clona.Merge cu o versiune mai veche,eu am gasit 1.13 si functioneaza perfect.Valori bunicele pe GPL in schimb pe benzina cam mare STFT -39%.Posibil din cauza curelei de distributie,banuiesc ca o am un pic dereglata.
Inca o intrebare pentru cunoscatori:sonda Lambda trebuie legata permanent la ECU de gaz?
Attached Images
File Type: jpg benzina1.JPG (95.2 KB, 47 views)
File Type: jpg GPL1.JPG (89.6 KB, 38 views)
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1732
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 33
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

RAMBO2000 daca valoarea de -39% este citita dupa ce ai comutat de pe gpl pe benzina este ok pentru ca nu sau ajustat adaptivi si atunci merge cu invatarile de la gpl unde ai un amestec putin mai sarac decat pe benzina ar trebui sa mai ridici harta gpl un pic.
Sonda O2 se leaga doar pentru reglaj/monitorizare dar mai bine nu umbli la ea sa nu o strici.
dannek la tine este ceva ciudat pentru ca tu ai avut multiplicatorul la 1.6 si presiunea 1.35 si totusi ai avut amestec sarac nu pre vad cum sa ai duze prea mari in conditiile astea ceva nu este ok la autocalibrare mai bine il suni pe Moog sa discuti putin cu el dar dupa ce citesti manualul instalatiei pentru a intelege mai bine.
i860 eu am diagnoza ddt2000 speciala pentru gama Renault si am date reale.
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1733
dannek
Incepator
 
Data inscrierii: 19-10-2014
Locatie: braila
Motorizare : 15 benzina
Posturi: 11
Membru :
[Incepator]
Implicit

@i860
m-am uitat pe calibrari mai vechi pe care l-am salvat presiunea in reductor era 1,32 - 1,38, nu stiu dece acum are 1,43 doar nu am umblat deloc la reductor??? dece oare??
multumesc!
dannek e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1734
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 33
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Presiune prea mare la alimentarea cu gpl dupa ce consumi din gaz mai scade
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1735
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de rambo2000 Vezi Post
Am downloadat si eu ScanTool de pe siteul postat de i860.Ultima versiune imi spune ca nu merge cu elm327-clona.Merge cu o versiune mai veche,eu am gasit 1.13 si functioneaza perfect.Valori bunicele pe GPL in schimb pe benzina cam mare STFT -39%.Posibil din cauza curelei de distributie,banuiesc ca o am un pic dereglata.
Inca o intrebare pentru cunoscatori:sonda Lambda trebuie legata permanent la ECU de gaz?

Deci se poate, vezi, bravo.
Tu pe benzina ai 0.8% care este aproape perfect nici 1%, acum regleaza tigaia si pe gaz.

Citat:
Original a fost postat de dannek Vezi Post
@i860
m-am uitat pe calibrari mai vechi pe care l-am salvat presiunea in reductor era 1,32 - 1,38, nu stiu dece acum are 1,43 doar nu am umblat deloc la reductor??? dece oare??
multumesc!
Nu stiu de ce, la mine este invers scade de la 1.49 la 1.35 si trebuie sa ii mai dau presiune.

Last edited by i860; 13th June 2016 at 20:35. Motiv: Automerged Doublepost
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th June 2016   #1736
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

La mine firul de la ECU gpl la sonda Lambda a fost lipit de cei care au montat instalatia de gaz (AGR) Se poate dezactiva din soft dar daca fac asta o ia razna curba de gaz se duce ba in sus ba in jos indiferent cite corectii as face tot nu ramine stabila.

Pentru cine are STAG 200 GOFAST sau PLUS mai are cineva problema cu innecatul cu gpl in caz ca se opreste motorul la plecarea de pe loc?

Last edited by rambo2000; 13th June 2016 at 21:25.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 14th June 2016   #1737
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca tot s-a discutat ieri de trimuri si reglaze, am facut si eu harti noi cu noul soft de la agis, au avut un update si am zis sa vad daca este ceva diferenta.
Dupa 350km de bibileli am reusit sa aduc valorile cum imi place mie, am inceput cu un LTFT de +25% .
Auto calibriarea este mai buna cu softul asta inainte aveam diferente de 2.2 intre injectoareled de benzina si injectoarele de gaz, acum sunt diferente de 1.9 in relanti si 1.6 in sarcina ceea ce este bine.
Nu stiu ce au facut in noul soft insa pana am adus trimul cum imi place mie mi-a a trebuit sa bibilesc mai mult decat de obicei.
Ceea ce imi place acum masina este un pic mai agila pe gaz chiar merge bine acum.
Attached Images
File Type: jpg Screen Shot 06-14-16 at 10.06 AM.jpg (92.7 KB, 59 views)
File Type: jpg Screen Shot 06-14-16 at 12.22 PM.jpg (92.5 KB, 49 views)
File Type: jpg Screen Shot 06-14-16 at 12.31 PM.jpg (91.5 KB, 41 views)
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd July 2016   #1738
cri8sti
Incepator
 
Data inscrierii: 08-08-2014
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 35
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am o problema la instalatia de gaz (stag 200). Imi da eroare "supply voltage too low". Am masurat incarcarea si e ok (14.2v), am schimbat papucii la firele de alimentare a instalatiei. Pe laptop imi arata cu instalatia oprita 13.68v la baterie (real 14.2) si 12.54 cu motorul oprit. Cand comut pe gaz se invarte in jurul valorii de 11v (am vazut chiar si un 10.88). Indiferent cu cate si care injectoare functioneaza, valoarea e aceeasi. Ma cam invart degeaba pe langa ea, are cineva vreo idee?
Multumesc!
cri8sti e offline   Reply With Quote
Vechi 12th July 2016   #1739
cri8sti
Incepator
 
Data inscrierii: 08-08-2014
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 35
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am rezolvat, era de la releul care facea legatura dintre bobina din spate si cea din fata. L-am anulat si totul e ok.
cri8sti e offline   Reply With Quote
Vechi 12th July 2016   #1740
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

╬n mod normal nu ar trebui să ai nici un releu intre cele doua bobine... Poate e releu sa decupleze pompa de benzina...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:06.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google