Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Releul pe inj 2 era ok , la fel si lipiturile. Problema a fost din cablajul placii. Prost realizate si scaldate in lac. La un relfow si intarirea tuturo lipituriloe nu ai ce pierde. Mentionez ca in cazul in care am incalzit si continuitatea pe semnal (MASA) - intodeauna ecu gentioneaza semnal (-) chiar ma crezi tampit ? s-a dus la 0 releul avea continuitate ( vericiat si din traseu cablaj si in pini. trecerea cu problema am gasit-o dupa verificarea atenta pas cu pas a circuitului.
    La a180 ecu nu taie alimentarea pe injector. depinde de motor , an , soft. in schimb pe un sx4 am intalnit problema.

    Comment


    • Mapa Mpi 1,4 Euro 3

      Are careva o mapa pentru un consum mic, o puteti salva cu AC GAS Synchro pe care il folosesc ca sa-mi editez unele setari la GPL. Am stag 200 tomasetto.
      logan 1.4mpi euro3
      Astept, multumesc.

      My Car

      Comment


      • Nu exista harta magica pt un consum mic...fiecare masina are particularitatea sa. De asta exista un calculator si reglajul manual aferent.
        Esti din Iasi ... contacteaza-ma.
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Ultimele setari, stiu ca nu se suprapune gazul peste harta de benzina la timpi mari de injectie, dar asa merge bine (fara erori si fara dat in nas). Daca totusi accelerez puternic (vreo depasire ceva.... - destul de rar accelerez puternic) indicatorul ala se plimba pe graficul albastru (exact pe el) nu pe cel de gaz - ma refer la timpii mari de injectie, de la 12-13 ms in sus.
          Consumul pe ultimii 673 km a fost de 8.32l/100km (cam jumatate din distanta cu clima pornita la 22-23 grade), masina plina. Cam asta e consumul ei de obicei.
          E ok asa?
          Attached Files

          Comment


          • La timp comutare cilindri cate ms sa pun ca sa nu-mi mai faca soc cand trece pe gpl ?

            Mentionez ca numai cand ma prinde in accelerare imi face soc, daca trece pe gpl cand merg constant nu simt nimic.

            Comment


            • Cum se leaga corect plamanul instalatiei de gpl instalatia originala a masinii de racire ?!

              In serie sau in pararel ?! Intreb deoarece mie mi l-au legat in serie. Nu stiu daca e bine sau corect sa fie legat in serie...
              Instalatia de GPL, este secventiala - tomasetto stag 200...
              Mentionez ca am 30.000 de km cu instalatia de gpl, fara probleme de nici un fel. Nici pe partea de incalzire in habitaclu, nici pe partea cu gpl-ul.

              Va rog sa imi spuneti si de ce trebuie legat in pararel, si de ce e sau nu bine in serie. Multumesc Frumos !
              Last edited by PrietenCuTine; 8 September 2014, 21:45.
              sigpic

              Comment


              • La cele trei masini pe care am avut si am Gpl s-a legat in paralel. Nu stiu care ar fi diferenta, probleme de hidraulica. Daca iti merge bine de 30000 de km las-o asa.
                Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl

                Comment


                • se poate lega si in serie si in paralel; avantajul montarii in serie este ca nu se mai folosesc t-uri de apa, deci riscul pierderii de lichid de racire este mai mic

                  Comment


                  • in serie este si la mine au bagat furtunul de la climatizare in plaman si apoi in circuitul masinii

                    Comment


                    • Salut! Ma poate ajuta cineva cu deblocarea softului PlusMax2010? Multumesc frumos.

                      Sandero 1.4 mpi gpl.

                      Comment


                      • Am descoperit de ce tot dadea in nas, membranele la vaporizator (desi nu au anul de cand le-am schimbat) scapau (cea din mijloc scapa prin 2 locuri si mizeria ajunsese si in filtrul de stare lichida) Aceste membrane au fost inlocuite de cei care mi-au montat instalatia si care nu au binevoit sa-mi comunice ca nu sunt cele originale. Am pus eu un set original si acum am doar niste scaderi insesizabile de presiune (aprox 0.05 mbari fata de 0.7 mbari cu membranele vechi)
                        Am reglat si instalatia si am obtinut urmatorul grafic:
                        Eu zic ca e ok, ce parere aveti?
                        P.S. am schimbat si duzele, acum sunt de 1.9
                        Attached Files

                        Comment


                        • salut,am cumparat si eu interfata pentru stag 200,m-am conectat si am urmatoarii paramatri..timpi injectie benzina 3.1 cei de gpl 6.1
                          multiplicatorul este 1,2.hartile nu prea se aseaza una peste cealalta.am dat autocalibrare am iesit la drum pe benzina 6 km apoi pe gaz 6km dar tot nu se suprapun .multiplicatorul a ramas la fel.
                          am citit si manualul de calibrare dar nu spune daca dupa ce merg atat pe benzina cat si pe gaz mai salvez intai prima harta de benzina apoi pe cealalta.se pot sterge acele puncte de pe linia de benzina?
                          daca ridic multiplicatorul mai sus creste consumul sau se imbogateste amestecul?cum imi dau seama daca este sarac?
                          va multumesc.am citit pe forum dar inca nu am gasit raspuns

                          Comment


                          • Cristi scade presiunea la 1 si mai ridica multiplicatorul...
                            Viorel: Daca mai suni ai sa afli mai multe...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • moog..pe cine sa sun??ai un nr de telefon sau...?

                              Comment


                              • Aici ai cautat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google