-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 88 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 12th July 2016   #1741
cri8sti
Incepator
 
Data inscrierii: 08-08-2014
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 35
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Nu, nu am releu la pompa. Poate asa se practica acu' 7 ani cand am montat instalatia.
cri8sti e offline   Reply With Quote
Vechi 12th July 2016   #1742
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Azi am trecut inspectia anuala si s-a confirmat ca reglajul este bun, noxele au iesit bine iar lambda era 1.00 valoare ideala pentru AFR 14.7:1
http://imgur.com/a2ZL3ZS
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 27th July 2016   #1743
ionut27
Junior
 
Data inscrierii: 15-09-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI+GPL
Varsta: 34
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit

Salutare, stimati colegi!

Ajutati-ma si pe mine cu un sfat, va rog. Am un logan cu instalatie Tomasetto Stag 200 montata de 4 ani. Acum cateva zile, desi mai aveam aproximativ 30 l gaz in butelie, mi-a piuit ca atunci cand se termina gazul. A trecut singura pe benzina. Am actionat butonul sa o trec manual pe gaz dar nu a mai vrut. Ledurile care indica nivelul de gaz din butelie s-au stins, in schimb, ledul verde care arata cand masina functioneaza pe gaz a ramas aprins. Sta aprins chiar daca iau contactul. De fapt de 4 zile sta aprins non stop. Am luat borna la baterie, s-a stins si dupa ce am pus-o la loc ramane tot aprins. Momentan nu am posibilitate sa pun laptopul pe ea acum. Ce poate sa se fi intamplat?
ionut27 e offline   Reply With Quote
Vechi 27th July 2016   #1744
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Diagnoza pe ea sa vezi ce erori ai. Dacă ai ceva...
Becul de la gaz nu prea sta aprins...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 28th July 2016   #1745
ionut27
Junior
 
Data inscrierii: 15-09-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI+GPL
Varsta: 34
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit

Am pus diagnoza pe ea dar nu ma pot conecta. Ma tem sa nu fi crapat computerul gpl. Am vazut ca e vreo 500 lei. Ma duc cu ea la doctor ca eu nu stiu ce sa-i fac.

@moog, daca mai ai vreo idee sa verific undeva ... oricum, merci frumos! Stima!
ionut27 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th July 2016   #1746
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nasol... Ai dat curent cumva?
Verifica firele de alimentare, cablaj, mufa calculator. Spray contacte etc...
Baftă... Mai erau și Sh de la unii care dau la Remat tigaile de la taxi.
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 28th July 2016   #1747
ionut27
Junior
 
Data inscrierii: 15-09-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI+GPL
Varsta: 34
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit

Nu am dat curent recent, sunt cateva luni bune cand am facut treaba asta. Primele semne au aparut acum 2 saptamani cand mi s-a oprit motorul de 3 ori in mers. Intotdeauna dupa ce plecam dimineata cu masina. Nasol a fost ca prima data eram prin Apuseni pe niste serpentine. Nu am realizat ce s-a intamplat, doar am simtit volanul tare. Am dat imediat la automat si a pornit. Apoi nu am avut probleme pana a crapat de tot. Ciudat este ca acum cand a murit de tot, mi-a comutat pe benzina, nu s-a mai oprit. Nu pot intelege de ce nu se stinge butonul cand iau contactul. Maine mai arunc un ochi pe la ea si daca nu descopar nimic, fac programare la service.
ionut27 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th July 2016   #1748
LexDeeJay
Fidel ;)
 
LexDeeJay's Avatar
 
Data inscrierii: 25-11-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Salutare. De curand am montat o instalatie de GPL AG Compact pe un vw passat cu motor 1.6. Montajul s-a efectuat la supergaz constanta. Instalatia am ales-o cu injectoare Valtek cele rosii. Am cateva intrebari si nelamuriri in legatura cu montajul

Din cate am observat ECU GPL este conectat la masina doar prin injectoarele de benzina. Nu s-a legat sonda lambda la ECU GPL. Este vreo problema ? Asa se monteaza doar la injectoarele de benzina ?

Reglajul instalatiei s-a facut doar in modul AUTOCALIBRARE asa cum a cerut masina, dupa ce am alimentat si s-a incalzit motorul. A urmat ca eu sa merg 10 km pe benzina si dupa inca 10 km pe gaz pt a inregistra hartile. Am revenit din nou in service pt a vizualiza hartile. Montatorul mi-a spus ca e OK. Precizez ca motorul merge foarte bine.
LexDeeJay e offline   Reply With Quote
Vechi 29th July 2016   #1749
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

E bine asa. Sonda nu se leagă decāt la alte modele...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 29th July 2016   #1750
LexDeeJay
Fidel ;)
 
LexDeeJay's Avatar
 
Data inscrierii: 25-11-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de moog Vezi Post
E bine asa. Sonda nu se leagă decāt la alte modele...
Multumesc pt raspuns, acum m-am linistit ;)
LexDeeJay e offline   Reply With Quote
Vechi 30th July 2016   #1751
rhydin
Initiat
 
Data inscrierii: 31-07-2014
Locatie: Vulcan
Motorizare : 1.6 16v, z16xep,
Posturi: 25
Membru :
[Initiat]
Implicit

moog am o problema, mai nou in decelerare, daca merg cu 100 sau 120 km este ok atat timp cat tin pedala apasata sau activez computerul de bord, insa in momentul in care decelerez imi comuta pe benzina, ledul licarind foarte repede. Ca si cod de eroare apare 1018 - no pressure gas senzor. Daca apas butonul la fel nu trece,decat daca ma aflu in accelerare.
__________________
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
rhydin e offline   Reply With Quote
Vechi 30th July 2016   #1752
rhydin
Initiat
 
Data inscrierii: 31-07-2014
Locatie: Vulcan
Motorizare : 1.6 16v, z16xep,
Posturi: 25
Membru :
[Initiat]
Implicit 1018 no gas pressure sensor

din pacate nu pot edita postul anterior
Attached Images
File Type: jpg F?r? titlu.jpg (52.5 KB, 179 views)
__________________
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
rhydin e offline   Reply With Quote
Vechi 30th July 2016   #1753
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Senzorul de presiune/map.
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 5th August 2016   #1754
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

O poveste vanatoreasca:
Miercuri am spalat masina si am observat ca un senzor de parcare este un pic impins inauntru. Am decis sa da jos roata, aparatoarea ca sa il imping afara, din pacate nu am loc este pus intre bara si o alta bara de metal.
Am avut loc si am ajuns la reductorul de gaz, asa ca am strans toate colierele de la furtune inclusiv surubul care tine reductorul de gaz.
Am terminat si cand am pornit masina, s-a balbit s-a oprit insa nu am bagat de seama.
Joi am pornit masina de dimineata, a pornit insa a sarit dupa 1 secuda pe gaz, normal ca gazul a fost rece s-a balbait si sa oprit. Am repornit si masina a stat in relanti, insa sarea pe gaz dupa 1 secunda, la prima pornire trebuiesc cel putin 10 minute pentru a comuta pe gaz in cazul meu.
M-am speriat am scanat masina, avea 2 erori la modulul motor, unul la senzorul de temperatura extern si unul la nivelul de combustibil, nici unul relevant pentru cum se manifesta masina.
Am bagat diagnoza pentru gaz si nici pe aia nu aveam nici o eroare.
L-am sunat pe Moog (de ce sa ii priasca concediul ) si i-am zis ce am facut, a zis sa nu fi atins firul de la senzorul de caldura din reductorul de gaz.
Am bagat diagnoza de gaz si acum am observat ca imi arata 178 de grade in reductor, de aia cand porneam masina sarea pe gaz automat chiar daca gazul era rece...
Am dat totul jos si am gasit problema, cand am strans reductorul pe suporti, aia care au montat instalatia au bagat firul chiar sub piulita.... Cand l-am strans l-am aplatizat...
Un ***** de fir cate probleme poate face.
__________________
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th August 2016   #1755
rhydin
Initiat
 
Data inscrierii: 31-07-2014
Locatie: Vulcan
Motorizare : 1.6 16v, z16xep,
Posturi: 25
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de moog Vezi Post
Senzorul de presiune/map.
aia era problema! Inca odata multumesc.
Totusi nu inteleg de ce senzorul de presiune este bagat intr-o pasta alba. Am curatat putin din pasta aia si dupa o recalibrare este pt prima data cand imi pleaca si mie multiplicatorul mai de jos.
Intrebarea, pt ce este pasta aia?
__________________
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
rhydin e offline   Reply With Quote
Vechi 8th August 2016   #1756
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pasta termica se cheama... ia ghici la ce e buna ?
Banc ajutator, se foloseste si intre radiator si procesor la PC-uri
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 8th August 2016   #1757
rhydin
Initiat
 
Data inscrierii: 31-07-2014
Locatie: Vulcan
Motorizare : 1.6 16v, z16xep,
Posturi: 25
Membru :
[Initiat]
Implicit

da m-am gandit ca ar fi posibil sa fie pasta termica insa nu vad rolul ei,zic asta pentru ca transferul se face intre sa zicem metal si plastic.
__________________
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
rhydin e offline   Reply With Quote
Vechi 8th August 2016   #1758
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu știu exact ce senzor ai... Din ce am văzut pana acum are dublu rol... Transfer termic și blocare /lipire...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2016   #1759
catanzaro27
Incepator
 
Data inscrierii: 01-09-2015
Locatie: Tirgu Mures
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Moog am o intrebare mai la subiect. Am pus ieri prima data o diagnoza pe GPL-ul meu toamsetto stag 4 si i-am dat o autocalibrare. Pe la jumatate mi-a spus o chestie gen: ca am presiune incorecta in instalatie de 1.6 bari si daca sa continue calibrarea. I-am dat da, a terminat-o cu succes.
Ce vroiam sa te intreb e daca e normal sa am presiunea asta in instalatie si daca nu, s-o reduc din reductor la 1,2?
catanzaro27 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2016   #1760
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,440
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sper ca ai salvat configurarea inainte
Roaga-te sa-ti mearga bine...
Pe unii ii inteleg sa se apuce de prostii ca nu le merge bine din varii motive, dar sa te iti cauti de treaba de aiurea...
Citeste pe aici si lamureste-te care e treaba cu presiunea , multiplicatorul si restul setarilor...
S-a scris la greu...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:05.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google