-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 89 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 24th August 2016   #1761
intcpr
Incepator
 
Data inscrierii: 04-04-2012
Locatie: buzau
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut!dețin o instalație de gaz secventiala landi renzo omegas montata pe un bmw 318i e46 2004 ma interesează dacă spre exemplu mi se strica pompa benzina pot porni la cald direct pe gpl?ea porneste pe benzina la 30grade trece pe gaz sau după 25secunde...as putea sa se modifice trecerea mai rapida?spre ex nu 25 ci 5sec multumesc!
intcpr e offline   Reply With Quote
Vechi 25th August 2016   #1762
adi xxl
Initiat
 
Data inscrierii: 26-12-2013
Locatie: MIOVENI
Motorizare : BENZINA+GPL
Varsta: 37
Posturi: 35
Membru :
[Initiat]
Icon9 Cum pornesti motorul direct pe gpl

Asta e procedura din carte
pui contactul,selectezi pe benzina
_dupa care ti apasat pe buton 5-6 secunde
-dupa ce se fac ledurile de la buton verzi
-dai la automat si porneste direct pe gaz indiferent de temperatura apei

- vezi daca functioneaza la tine
-eu acum citeva luni am luat un logan cu aceeasi instalatie ,
ca masina care am detinuto inainte si la asta noua nu functioneaza procedura asta din carte .



-are cineva idee de ce nu functioneaza procedura de pornire direct pe gaz

Mentionez ca instalatia e landi renzo
am inteles ca la alte tipuri de instalatii pornirile astea direct pe gaz sint limitate din soft
-asa o fi si la landi renzo ??

Last edited by adi xxl; 25th August 2016 at 16:45. Motiv: Automerged Doublepost
adi xxl e offline   Reply With Quote
Vechi 25th August 2016   #1763
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,460
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sunt unele Instalații care nu permit pornirea de urgenta...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 25th August 2016   #1764
adi xxl
Initiat
 
Data inscrierii: 26-12-2013
Locatie: MIOVENI
Motorizare : BENZINA+GPL
Varsta: 37
Posturi: 35
Membru :
[Initiat]
Icon5

Si la masina anterioara si la asta de acum au aceeasi instalatie
landi renzo evo one
-dupa ce o trec pe benzina si tin apasat butonul nu apare ledurire verzi ,se stinge si ledul portocaliu si porneste pe benzina .
adi xxl e offline   Reply With Quote
Vechi 28th August 2016   #1765
Bogdan 33
Loganist de 5 stele
 
Bogdan 33's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6
Varsta: 32
Posturi: 312
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati]
Implicit

Am si eu un logan 1.6 cu landi renzo pe el. Asa l-am cumparat si banuiesc k trecerea pe gaz se face la 1600 rpm si 30-35 grade. Ma gandeam, daca as creste temperatura pe la 40-50 grade, ar fi mai ok? Ziceam sa mearga mai mult pe benzina si apoi gaz. Benzina bag de la fratii nostri de peste Prut si nu e f scumpa, asa k imi permit si nu o tin mai mult de 2 luni in rezervor k il umplu iar.
Bogdan 33 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th August 2016   #1766
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cumpara o interfata si vezi ce poate instalatia.
Poti ridica pragul de trecere pe gpl la 45 de grade sau daca instalatia suporta poti adauga imbogatirea amestecului de gaz cu benzina pe anumite turati sau incarcare motor.
Daca nu poti ii spui sa treaca numai pe benzia la anumite turatii de ex de la 4000 sa treaca pe benzina si sa revina inapoi pe gaz la 2500.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th August 2016   #1767
Bogdan 33
Loganist de 5 stele
 
Bogdan 33's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6
Varsta: 32
Posturi: 312
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati]
Implicit

Am cam inteles ideea. Nu am laptop sa il conectez la ea...
Ma gandeam sa vad dak gasesc pe cineva prin zona care ma poate ajuta sau sa ma duc la un service.
Sa ma interesez intai pe unde sunt astia pe la mn prin zona si care sunt mai priceputi.
Ms de ajutor!
Bogdan 33 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th September 2016   #1768
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 70
Membru :
[Junior]
Implicit

Stie cineva din ce cauza se ridica curba de gaz cind accelerez mai puternic?Este o problema de soft sau plaminul nu stabilizeaza bine presiunea de gaz?In frina de motor dupa o acceleratie creste la 1.5 in aceleratie scade in jurul valorii de 0.9-1 bar presiunea de lucru este de 1.2.Este normal sa faca asa?Vaporizatorul este Tomasetto montat in 2015.
Attached Images
File Type: jpg qbox st.jpg (112.9 KB, 193 views)
File Type: jpg gpl.jpg (123.7 KB, 189 views)
File Type: jpg gplqbox.jpg (118.8 KB, 191 views)
File Type: jpg reset.jpg (98.1 KB, 188 views)
File Type: jpg gplqbox2.jpg (107.0 KB, 188 views)
File Type: jpg setari.jpg (100.0 KB, 53 views)
File Type: jpg corectie.jpg (119.4 KB, 51 views)
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th September 2016   #1769
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,460
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Îți urez distracție plăcută.
Citește manualul mai întâi, dacă nu înțelegi ce scrie pe acolo Las-o, și du te la montator...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 4th September 2016   #1770
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 70
Membru :
[Junior]
Implicit

Care manual?Astia de la Stag nu mi-au dat asa ceva.Cit despre montatori daca lumea ar fi multumita 100% de ei nu ar mai exista forumul asta.Multumesc de ajutor.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th September 2016   #1771
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,460
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Unii au sa spuna ca sunt rautacios, dar cred ca e mai ok un montator care stie 80-90% din ce ar trebui decat cineva care inca nu a gasit manualul softului...
Pe site-ul lor ai incercat ? Sau pe la Help ?
Q-box Plus e relativ nou, si putin mai complicat decat uzualele...
Se pare ca tu ai alte probleme decat istalatia in sine...
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 8th September 2016   #1772
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 70
Membru :
[Junior]
Icon7

Din pacate montatorul alege intotdeauna calea cea mai scurta si mai comoda pentru el,important e sa iasa "banu".Exemplul meu:injectoarele au fost montate in lateralul motorului,furtunele corespunzatoare fiecarui cilindru erau de diferite dimensiuni,motorul mergea neregulat cu socuri in accelerare.In mod normal trebuiesc furtune de dimensiuni egale si cit mai scurte in cazul meu,(Fiat Panda) din ce foto am vazut pe net trebuiau doua perechi a cite 2 injectoare montate una in stinga una in dreapta sau injectoarele puse in spatele motorului si furtunele trase pe dedesubtul galeriei de admisie,dar asta implica mai mult efort din partea montatorului pentru ca trebuia demontata galeria de admisie.Am fost si la un montator de GPL initial crezind ca problema este din raglajul instalatiei.Mi-a luat 80 lei pentru o calibrare si schimb filtre gaz lichid si gazos.Calibrare adica sters harta GPL dat autocalibrare si...gata fara reglaj in mers fara alte corectii.Acum spune-mi tu ce naiba sa mai caut eu la un "montator"?Sa mai scot inca 80 lei din buzunar si sa nu imi faca nimic?Ce face ala si eu nu pot sa fac?
Momentan am pus injectoarele in spatele clapetei de acceleratie unde le pune Italianul din fabrica dar sint furtunele cam lungi aproximativ 40 cm sa vad cind imi fac timp sa demontez galeria de admisie si sa le bag pe dedesubt,poate din cauza asta imi cresc timpii de injectie in acceleratie mai puternica.
In poze sint injectoarele vechi,furtunele si injectoarele noi puse de mine.
Attached Images
File Type: jpg IMG_20160525_100300.jpg (115.0 KB, 81 views)
File Type: jpg IMG_20160614_081537.jpg (187.4 KB, 77 views)
File Type: jpg IMG_20160908_135456_HDR.jpg (138.1 KB, 76 views)
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th September 2016   #1773
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,460
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Aia cu furtunile ai dreptate e adevărat...
Cu schimbatul de filtre, cam atât costă...la unii mai mult și eventual de hârtie...
Îți urez Baftă la surubait... Dar mai întâi documentează-te bine...altfel ne auzim pana la primăvară pe aici
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2016   #1774
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

De circa o luna imi porneste foarte greu(dupa 3-4 chei daca nu calc acceleratia ) dupa ce stationeaza mai mult de 4-5 ore ,dupa ce a pornit o ia la sfert chiar si dupa o ora,daca merg pe benzina porneste normal.
Am schimbat rampa de injectoare (aveam una de rezerva) dupa ce am vorbit si cu Moog banuind ca aceasta scapa gaz dar fara efect, aceeas problema.
Astazi cand am plecat de la servici dupa 9 ore de stationare am desfacut conducta care leaga canistra de carbon de galeria de admisie si era un miros puternic de gaz deci tot am scapare de gaz in galerie si nu inteleg pe unde .
Am instalatie AGC Compact si in calculator intra un furtun din rampa de injectie si unul din admisie poate sa scape pe acolo dintro parte in alta?
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2016   #1775
moog
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 20-02-2012
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6l
Posturi: 1,460
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu, din câte știu...
Vezi pe la furtunasul care intră în vaporizator și duce la galerie...
Asta dacă ești sigur ca nu scăpa rampa.
Sună....
__________________
Intretinere, reparatii, montaj GPL : www.gpl-iasi.ro
moog e offline   Reply With Quote
Vechi 14th September 2016   #1776
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Ambele rampe le-am probat prin vid la limba si nu au scapari la nici un injector alta metoda nu stiu .
Unde vine acel furtunas ca eu nu am vazut asa ceva (am reductor Vito)si ce rol are?

Am vazut acum niste poze cu reductorul Vito si mi -am adus aminte de acel furtunas ,vine sub surubul de reglaj al presiuni pana intr-un t-eu de vacumde la admisie .
Ce rol are acel furtunas si ce se schimba daca pierde gaz pe acolo,cred ca membranele nu?

Last edited by matache2000; 14th September 2016 at 22:08. Motiv: Automerged Doublepost
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2016   #1777
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 70
Membru :
[Junior]
Implicit

Prin furtunasul ala se face vacuum din galeria de admisie,vacuumul trage de membrana care membrana deschide supapa de gaz.Pe o parte a membranei ai presiune de gaz 1-1.2 sau la cit o ai reglata tu si pe cealalta ai legatura directa cu galeria de admisie,daca este sparta tot gazul se duce in galerie.Asa este la Tomasetto banuiesc ca si Vito functioneaza la fel.
Cred ca cel mai simplu este sa inchizi butelia de la robinet si sa consumi gazul de pe teava inainte de oprire seara si dupa sa vezi cum iti porneste dimineata.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2016   #1778
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Astazi de dimineata cand am ajuns la munca am scos acel furtunas si pe acolo scapa gaz in admisie ,am anulat acea legatura intre vaporizator si admisie si astazi dupa masa cand am plecat acasa a pornit la sfert ,concluzia trebuie schimbate membranele .
Mersi Moog .
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2016   #1779
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 70
Membru :
[Junior]
Implicit

De cit timp ai instalatia montata?
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2016   #1780
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

Aproape 4 ani 50000Km dar astazi am vazut in cartea instalatiei ca se schimba membranele la 18 luni sau maxim 45000Km deci am depasit ceva timp.
matache2000 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 14:58.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google