-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 90 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 23rd September 2016   #1781
danutzzz_32
Incepator
 
Data inscrierii: 14-04-2016
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1149
Varsta: 38
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salutare,unde gasesc si eu unservice bun sa-mi regleze si mie instalatia de gpl tomasetto stag 300 in bucuresti.Logan 1.2 16v.Multumesc.

Trimis de pe al meu SM-G530FZ folosind Tapatalk
danutzzz_32 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd October 2016   #1782
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 147
Membru :
[Avansat]
Implicit

Saptamana trecuta am fost la Supergaz sa schimb kit-ul la vaporizator (170 ron) ,era foarte murdar in interior dar membranele nu aratau rau,din pacate baieti foarte aglomerati s-au cam grabit si nu am vazut ce au facut.
Reglajul dupa operatie a fost doar autocalibrare + ridicarea multiplicatorului inca 2 clik-uri si atat (1.25 si l-am ridicat eu la 1.45 pentru un amestec bun)
Masina a pornit bine 3 zile dupa aceea a inceput sa porneasca iar greu ,am scos furtunasul de la vaporizator si iar scapa ,ieri am desfacut vaporizatorul si am observat ca nu au schimbat decat cele 2 membrane si pastila de la supapa de reglare a presiuni ,filtrul de stare lichida nu l-au schimbat,la electrovalva nu au umblat si nici nu au curatat ok piesele.
Eu am gasit 2 probleme :
1- la membrana de gaz are o supapa de siguranta ce face comunicarea intre camera de gaz si partea unde vine surubul de reglaj al presiuni si stutul de vacum ,aici ei nu au schimbat garnitura si nici nu au curatat bine .
2- la electrovalva am gasit o bucata de span ce blocase electrovalva pe deschis .
Problema este ca eu am curatat si electrovalva si acea supapa de la membrana si etanseaza bine amandoua acum dar tot imi da gaz pe la stutul de vacuum ,se poate sa fie normal sa piarda putin gaz pe acolo cand motorul este oprit si problema sa fi fost de la electrovalva ramasa deschisa?
Attached Images
File Type: jpg membrana.jpg (41.2 KB, 182 views)
File Type: png vito.png (398.0 KB, 184 views)
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd October 2016   #1783
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

18k km pe gaz si vad ca LTFT se mentine perfect.
http://imgur.com/jVzIvMt
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd October 2016   #1784
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 82
Membru :
[Junior]
Implicit

Nu inteleg cum faci sa obtii valorile alea,eu nu am reusit.Daca ai cum baga un printscreen cu graficul de la sonda Lambda.As vrea sa vad cum lucreaza la tine am o banuiala ca a mea este cam lenta.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th October 2016   #1785
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@rambo2000
http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1742
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th October 2016   #1786
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 82
Membru :
[Junior]
Icon7

Ala este bonul de la ITP.Ma interesa sa vad graficul cum functioneaza sonda lambda la relanti.Uite cum merge la mine,stft oscileaza dupa sonda vreau sa vad daca este normal asa sau nu.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th October 2016   #1787
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Icon7

Daca te uitat mai atent vedeai valoarea la lambda care este 1.000
Eu al sonda cu 5 fire pre cat si 4 fire post cat, nu stiu cum este la dacia.

Some of the most common Fault Codes (DTC's) pertain to fuel trim (rich mixture, lean mixture, etc.) Here is an explanation of fuel trim and what it does for us. The ECU controls Air/Fuel mixture in order to maintain power, efficiency, and emissions. A/F is expressed as either a ratio (14.7:1 for example) or as a Lambda value. With iso-octane ("ideal" gasoline), Lambda of 1.0 is equal to 14.7:1 A/F. This is known as "Stoichiometric", a condition where there is a perfect balance between oxygen molecules and the various hydrogen and carbon based molecules in petroleum. With the oxygenated gasoline that most of us use, actual A/F ratio of 15:1 is closer to stoichiometric.If Lambda is greater than 1.0, then there is a surplus of air and the engine is running lean. If Lambda is less than 1.0, then there is a surplus of fuel and the engine is running rich. It should be noted that the ratios are mass-based, not volume-based.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

De la 3.11 insa nu prea este relevant.
Asta este la slk vechi
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th October 2016   #1788
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 147
Membru :
[Avansat]
Implicit

Pentru a citi corect sonda de oxigen i-ti trebuie un soft de diagnoza dedicat ce ai tu este bun doar pentru codurile de eroare ,dar si acolo poate sa dea gres.
Atasez o captura cu sondele mele in DDT2000 unde aveam un amestec putin sarac
Attached Images
File Type: jpg Untitled.jpg (78.5 KB, 64 views)
File Type: jpg Untitled2.jpg (88.6 KB, 61 views)
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th October 2016   #1789
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pentru diagnoza am das/xentry c3 multiplexer scula folosita de dealer in trecut acum au c4.
La tine ar trebui sa incerci altceva, mergi doar pe benzina un rezervor si dupa aia vezi ce valori ai.
Daca pe benzina ajungi la 0% ltft inseamna ca totul este ok, senzori, injectoare etc.
Dupa aia incearca pe gaz si vezi ce poti sa faci, daca pe benzina ai 0% si pe gaz nu poate fi reglaj prost SAU instalatia proasta, injectoare obosite sau mai stiu eu ce.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 5th October 2016   #1790
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 82
Membru :
[Junior]
Implicit

Injectoarele de gaz sint noi au sub 10.000km,in vara am facut un "upgrade" de la stag 200 gofast cu valtek 30 la qbox plus cu legatura la obd si injectoare acw-02.
Daca intereseaza pe cineva vind instalatia Stag Qbox-Plus,pe mine ma depaseste.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th October 2016   #1791
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@matache2000
Uite valorile la mine, la ralanti si acceleratie ( pe loc in neutru )
https://youtu.be/dx3Xbv1lTSI
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th October 2016   #1792
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 147
Membru :
[Avansat]
Implicit

Cum spuneam ,daca ar fi sa te iei dupa acel soft ar trebui sa schimbi sonda de oxigen ca este lenta dar nu citeste exact .
Valorile STFT si LTFT indica amestec bogat (cerere de saracire ) si sonda nu trece de 700mv cu minima de 0mv (amestec sarac)
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th October 2016   #1793
Andyno
Loganist de 5 stele
 
Andyno's Avatar
 
Data inscrierii: 17-12-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16 valve
Varsta: 30
Posturi: 600
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Voi aveti pre heating activat la injectoare?
Andyno e offline   Reply With Quote
Vechi 6th October 2016   #1794
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da, eu il am activat.

@matache2000
-0.8% ltft este ok.
Fratele are o mazda rx-8 modificata si la el LTFT este tot -0.8% masina este pe benzina nu are gaz.
Eu prefer un amestec mai bogat, (mai ales ca este pe gaz).
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 7th October 2016   #1795
eastcowboy
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 08-06-2009
Locatie: europe
Motorizare : 1.6
Posturi: 158
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de matache2000 Vezi Post
matache2000
Avansat
Join Date: 27-10-2013
Location: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL


La Renault LTFT merge pana la +/-40% fara sa aprinda martorul ,sunt motoare mai dinamice,eu merg pe gpl +/-15% in functie de reglaj(calitate gpl) LTFT 0% la motoarele astea este imposibil in condtitii normale

Danger, do not bewilder leave.
With renault sirius ecu is the LTFT normal position not at 0%, but by +30%.
Reset LTFT with DDT2000 or CanClip = 0%.
Then drive on gasoline.
LTFT regulates at + 30%.
Now adjust GPL without altering the LTFT .

Last edited by eastcowboy; 7th October 2016 at 06:11.
eastcowboy e offline   Reply With Quote
Vechi 7th October 2016   #1796
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 147
Membru :
[Avansat]
Implicit

i860 eu ma refeream la softul de diagnoza ca nu este exact nu la masina ta LTFT este ok +/- 10% ,peste aceasta valoare apar probleme .
eastcowboy where did you read that with LTFT +30%(166) ,it is to lean.
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 7th October 2016   #1797
eastcowboy
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 08-06-2009
Locatie: europe
Motorizare : 1.6
Posturi: 158
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

If you drive on gasoline the LTFT you see, that he at about 30% LTFT is balanced.

Standard conversion to 0% systems, for example valeo ecu in duster.

vfqtd4.jpeg


Special conversion by sirius ecu at mpi motors

vf4dr.jpeg
eastcowboy e offline   Reply With Quote
Vechi 7th October 2016   #1798
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 34
Posturi: 147
Membru :
[Avansat]
Implicit

I'm sorry but I do not understand
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th October 2016   #1799
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 12-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 264
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de matache2000 Vezi Post
i860 eu ma refeream la softul de diagnoza ca nu este exact nu la masina ta LTFT este ok +/- 10% ,peste aceasta valoare apar probleme .
eastcowboy where did you read that with LTFT +30%(166) ,it is to lean.
Prefer un amestec bogat decat sarac.
Asa se zice +/-10% este ok, insa daca se poate cat mai aproape de 0% ( ideal ) de ce nu. Asta in teorie inseamna performanta si consum cat mai apropiate de benzina.

Poate face cineva lumina la afirmatia asta:

"Revenind, dupa aceasta mica paranteza care speram sa-i lamureasca pe scepticii care fug de GPL, spuneam despre faptul ca ideea conform careia un motor pe gaz atinge temperaturi mai ridicate este gresita. Da, arderea se face mai bine si mai complet, dar asta nu inseamna ca temperatura motorului este mai mare."

Eu credeam ca temperatura in cilindru pe gpl este mai mare ca pe benzina...

http://www.*******.ro/ghidul-soferul...ate-23660.html

Last edited by i860; 8th October 2016 at 16:14. Motiv: Automerged Doublepost
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th October 2016   #1800
LexDeeJay
Fidel ;)
 
LexDeeJay's Avatar
 
Data inscrierii: 24-11-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 175
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Va salut. Cer ajutorul vostru pentru o calibrarea cat mai corecta a unei instalatii de gaz AGC Compact montata pe un Audi A4 2.0i 96 kW automat cu rampa de injectie Valtek cu duze de 2.

Montajul l-am facut la supergaz constanta cat de cat multumit dar sunt foarte dezamagit de calibrare unde mi-a spus lasa asa ca "merge" .... Dupa 2-3 reglaje facute de montator, masina la 3500 rpm incepea sa dea in nas si din cand in cand pulsa sonda in bord. Mersul pe benzina este foarte bun deci se exclude varianta ca motorul are probleme.

V-am atasat mai jos calibrarea facuta de montator si dupa cea facuta de mine.

Am cateva intrebari :
1. De ce mutiplicatorul s-a dus asa sus ? La montator peste 1.8 la mine pana in 1.8. Cat de grav este daca depaseste 1.6? Sa fie prea mica duza ? Ar fi mai bine de 2.1-2.2 ? Presiunea gazului prea mica?

2. Timpii de gaz de ce sunt asa mari fata de cei de benzina ? aproape dublu. E in regula asa ceva ? Pe aici pe forum ma uitam ca majoritatea au timpii destul de apropiati gaz-benzina.

3. Calibrarea pe care am facut-o eu am reusit sa suprapun cat de cat gazul cu benzina. Este oke acel grafic ? Precizez ca dupa calibrarea facuta de mine imediat s-a aprins check-ul cu un amestec sarac desi hartile se suprapun.

4. Ce alte probleme mai gasiti in reglajele atasate ?

5. Este in regula ca atunci cand depaseste 3000 rpm timpii de gaz se duc in jur de 28 ms desi graficul e facut pana in 15 ms ?

In momentul de fata cu reglajul facut de mine merge mai bine dar cu sonda aprinsa si putere lipsa dupa 4000 rpm (se tureaza dar nu trage).

Va multumesc anticipat.
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (58.7 KB, 67 views)
File Type: jpg 3.jpg (58.4 KB, 59 views)

Last edited by LexDeeJay; 8th October 2016 at 17:05.
LexDeeJay e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 05:15.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google