-Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? Dacia Logan GPL Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri? - Pagina 91 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan GPL

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Dacia Logan GPL


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 8th October 2016   #1801
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

In timpul reglajuli cam se aprinde check engine-ul.
Reseteaza si vezi dupa aia.
Si eu 2.0 diferenta intre timpi de injectie gaz si benzina.
Eu as ridia presiunea gazului la 1.4 bar si apoi as face autocalibrarea ( fara nici un consumator pornit, faruri, clima, muzica etc )
Dupa aia fa iara hartiile.
Ce stft ai la 3000/4000 rpm trebuie sa vezi daca este sarac sau prea bogat de iti da in nas.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th October 2016   #1802
LexDeeJay
Fidel ;)
 
LexDeeJay's Avatar
 
Data inscrierii: 25-11-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Am vorbit la telefon cu moog. Mii de multumiri, om de nota 10. M-a sfatuit si el sa maresc presiunea la 1.4 ceea ce am si facut urmat de o calibrare. M-am dus cu multiplicatorul aproape de 1.6. Imi dadea in nas din cauza multiplicatorului prea mare unde la timpi mari injectorul intra in full open. Sunt la limita acum, urmatorul pas fiind marirea duzelor la 2.1-2.2 ca multiplicatorul sa scada intre 1.2-1.4 sa traga bine la timpi mari respectiv ture mari.

Nu am cablu vag com sa stiu ce stft am ... pe viitor voi achzitiona unul.
LexDeeJay e offline   Reply With Quote
Vechi 8th October 2016   #1803
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ia un elm32 bt conectat la un android cu torque.
De aia nu răspunde la telefon moog vb cu tine ))
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th October 2016   #1804
matache2000
Avansat
 
Data inscrierii: 27-10-2013
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
Varsta: 33
Posturi: 144
Membru :
[Avansat]
Implicit

LexDeeJay incerc sa te lamuresc eu putin ,am tot Compact :
1-multiplicatorul este prea sus pentru ca ai duze mult prea mici pentru motorul tau ,eu acum am pe masina rampa Valtek cu duze de 2,4 la un motor 1.4 55kw si am multiplicatorul la 1.3 cu 1.10 bar presiune
2-timpi pe gaz sunt influentati de injectoare .un injector cu duza corecta si bobinaj de 1ohm scoate timpi aproape egali cu benzina(gen Hana) cu cat creste rezistenta sunt mai lente si cresc si timpi (Valtek 3ohm).
3-reglajul este bun dar trebuie sa ridici toata harta gpl cu 2 clicuri pentru a avea un reglaj putin bogat (sa fie gazul peste benzina)
In concluzie da duzele jos si largestele treptat sa nu le strici pana coboara pe la 1.3

Last edited by matache2000; 8th October 2016 at 21:34.
matache2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th October 2016   #1805
LexDeeJay
Fidel ;)
 
LexDeeJay's Avatar
 
Data inscrierii: 25-11-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 170
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Multumesc pentru sfaturi
LexDeeJay e offline   Reply With Quote
Vechi 9th October 2016   #1806
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Deci am primit raspuns despre temperatura gazului in cilindru:

Hi Razvan,
There isn't much info around on burning temperatures for any fuel inside engines (where compression is a factor), most available info is for burning temps at atmospheric pressure.
Propane in air's adiabatic figure is 1980degC, petrol in air's adiabatic figure is 2138decC, but we don't know what will happen under compression and 'adiabatic' would need some explanation...
But we can consider it this way... Engines produce power by heat in cylinders expanding air to raise it's pressure and drive pistons. To drive down the road at 70mph it takes a certain amount of engine power, which takes a certain amount of air in cylinders heated to a certain temperature.... or for equivalent power a smaller amount of air heated more, or again for equivalent power a bigger amount of air heated less. Since LPG's stochiometric ratio is higher than for petrol it takes more air to burn the same amount of LPG so for the same engine power we can assume there is more air in the cylinder and that to keep the equivalent power that amount of air must be heated less... So it would seem temperatures in engines running on LPG are lower than those running on petrol to make the same engine power!
But this would be average/RMS temperature, it might not tell of any temp spikes etc, and while on the subject of average temp this also doesn't account for speed of the burn... If the LPG burned quicker than petrol then for a similar average temp the peak temp would have to be hotter. It is counter-intuitive and probably incorrect to think that LPG should burn quicker than petrol, because ignition timing can be more advanced on LPG (partly due to octane rating) and because accelerated exhaust valve wear rate is generally considered to be due to hotter gasses (compared to petrol) remaining in the cylinder when the exhaust valve opens. So, if LPG burns slower than petrol then it has the potential to heat components such as the exhaust valve more than petrol, or conversely it might heat the exhaust valve less than petrol if only ignition timing were advanced far enough. Indeed ignition timing can be advanced on LPG but to get the same level of heating of the exhaust valve as petrol ignition timing might need to be advanced to the point of being detrimental for engine power output.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 9th October 2016   #1807
eastcowboy
Avansat
 
Data inscrierii: 08-06-2009
Locatie: europe
Motorizare : 1.6
Posturi: 139
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de i860 Vezi Post
Deci am primit raspuns despre temperatura gazului in cilindru:
https://www.scribd.com/document/326951061/cohes-a23874
http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html

Last edited by eastcowboy; 9th October 2016 at 18:51.
eastcowboy e offline   Reply With Quote
Vechi 16th October 2016   #1808
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Oare cu ce o regleaza astia de la mercedes si ce instalatia o avea pe ea, masina fiind noua cu instalatie din fabrica

http://www.sandown-group.co.uk/used-..._84163222.aspx

0-60 time 5 secs
BHP 362 bhp
Torque 384 N m
Max Speed 155 mph
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th October 2016   #1809
bad_hrc
Loganist de 5 stele
 
bad_hrc's Avatar
 
Data inscrierii: 02-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 MPI GPL - Tomasetto Stag 200
Posturi: 932
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salut, am Stag 200 montat de aproape 3 ani, de la bun inceput nu am fost 100% multumit insa nu mi-am bagat eu nasul ca sa nu pierd garantia. Recent am apelat la un alt service (nu dau nume) pentru un reglaj si s-a adeverit zicala cu pomul laudat .
Lucrul bun observat dupa reglaj este ca masina nu mai tremura cand trece pe gaz cand temperatura de afara este sub 10-15 de grade.
Rau este ca acum relantiul sta sub 750rpm daca am multi consumatori porniti (faruri, aeroterma pe tr 2-3 si dezaburire). Consumul a crescut putin dar, am dat vina pe temperaturile scazute brusc insa nu cred ca asta este cazul.
Cand mergeam la revizii vedeam tot timpul ca timpii de injectie pe gpl erau sub timpii pe benzina.
Atasez niste print screenuri in ideea de a primi niste sfaturi in legatura cu reglajele facute.
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (73.7 KB, 240 views)
File Type: jpg 2.jpg (123.4 KB, 241 views)
File Type: jpg 3.jpg (111.6 KB, 239 views)
bad_hrc e offline   Reply With Quote
Vechi 10th December 2016   #1810
fanet
Incepator
 
Data inscrierii: 25-01-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Posturi: 6
Membru :
[Incepator]
Implicit

Va salut, am o instalatie AG Compact cu care am avut mai multe probleme.
Am rezolvat problemele tehnice, i-am facut o recalibrare dar uitandu-ma pe corectiile pe care si le-a facut nu inteleg de ce se termina liniile atat de abrupt, de ce nu continua mai departe spre dreapta.
1) In momentul in care i-am dat recalibrare trebuia sa merg mai mult timp pe benzina ca sa-si citeasca valori pentru mai multe regimuri? Cat timp trebuie mers ca sa-si citeasca harta pe benzina?
2) Am presiunea in jurul valorii de 1,3 si multiplicator pe la 1.4. Nu stiu ce diametru am la duze, dar cred ca as scadea presiunea gazului pe la 1,1 pentru a proteja injectoarele. E o masura viabila scaderea presiunii pentru protejarea injectoarelor?
Multumesc mult.
Attached Images
File Type: jpg gaz.jpg (78.2 KB, 180 views)
fanet e offline   Reply With Quote
Vechi 16th December 2016   #1811
Nml
Incepator
 
Data inscrierii: 21-11-2016
Locatie: București
Motorizare : 1,6
Varsta: 36
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit zenit pro

Sal!
Are cineva zenit pro cu versiunea 1.06 2014?
La voi cum se comporta, ca la mine de exemplu setata la 1000 ms pentru prelevare, dureza minim 20 min pana colecteaza harta si asta mergand prin mai multe regimuri.La versiunile mai vechi parca se colectau mult mai repede,chiar si pe loc.
Merci!
Nml e offline   Reply With Quote
Vechi 6th January 2017   #1812
Nml
Incepator
 
Data inscrierii: 21-11-2016
Locatie: București
Motorizare : 1,6
Varsta: 36
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit raspuns

Citat:
Original a fost postat de Nml Vezi Post
Sal!
Are cineva zenit pro cu versiunea 1.06 2014?
La voi cum se comporta, ca la mine de exemplu setata la 1000 ms pentru prelevare, dureza minim 20 min pana colecteaza harta si asta mergand prin mai multe regimuri.La versiunile mai vechi parca se colectau mult mai repede,chiar si pe loc.
Merci!
Nu vreti sa imi spuneti nu?
E lasa ca imi raspund singur.
Cum sa nu merg eu 50Km sa colectez o harta , daca in program scrie mare ca incepe colectatrea dupa ce reductorul depaseste temperatura setata, care e minim 50 grade si la mine sta in mers sub 50 grade.

Concluzie ori am senzorul pa, ori apa o ia si ea pe traseul convenabil,ca reductorul e pus paralel cu caloriferul.

O sa ma mai intreb cateceva zilele urmatoare, pana atunci la multi ani sa va merga masinile.
Nml e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2017   #1813
Nml
Incepator
 
Data inscrierii: 21-11-2016
Locatie: București
Motorizare : 1,6
Varsta: 36
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Nml Vezi Post
Nu vreti sa imi spuneti nu?
E lasa ca imi raspund singur.
Cum sa nu merg eu 50Km sa colectez o harta , daca in program scrie mare ca incepe colectatrea dupa ce reductorul depaseste temperatura setata, care e minim 50 grade si la mine sta in mers sub 50 grade.

Concluzie ori am senzorul pa, ori apa o ia si ea pe traseul convenabil,ca reductorul e pus paralel cu caloriferul.


O sa ma mai intreb cateceva zilele urmatoare, pana atunci la multi ani sa va merga masinile.

Revin cu o īntrebare, am un senzor de temperatura care este montat pe capacul din fata al reductorului in locul unui surub, acum iarna daca stau pe loc temperatura depaseste 50 grade chiar 60 cāteodată, dar cum plec scade in jur de 30, 20 ba imi da si erori de temperatura scazuta, in program am doua obtiuni legate de temperatura :
-Compensare temperatura reductor
Si
-Compensare temperatura gaz .
Am si senzor de temperatura gaz pe rampa de injectoare .
Acum mie mi se pare ca menirea lor este sa faca acelasi lucru pe cai diferite, nu cumva astea doua
nu trebuiesc activate impreuna?
Mai ales ca unul din senzori, cel de pe reductor, ia o informație eronata.

Daca ma poate ajuta cineva cu un răspuns i-as fi recunoscător, daca nu o sa incerc sa imi raspund singur. Merci!!!
Nml e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2017   #1814
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La mine snezorul din reductor masoara temperatura apei si nu temperatura gazului din reductor. Senzorul de pe rampa sau pe furtunul de gaz dupa reductor ala masoara temperatura gazului.
Cel de pe reductor ii zice la ecu cand sa treaca pe gaz ( daca apa depasesete o anumita temperatura ).
Eu am temperatura gazului undeva la 11-15 grade si temperatura apei in reductor undeva la 70-80 de grade. Daca se merge tare scad ambele drastic, gazul se duce pana la 4-5 grade...
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2017   #1815
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Icon7

Citat:
Original a fost postat de Nml Vezi Post
-Compensare temperatura reductor
-Compensare temperatura gaz
Mai ales ca unul din senzori, cel de pe reductor, ia o informație eronata.
Exact despre corectiile in functie de temperatura gazului cautam si eu informatii.
Prea multe nu am gasit.In teorie ar trebui ca atunci cind gazul este rece sa fie mai dens si cind este cald mai rarefiat.De aici si corectie in functie de temperatura reductor si temperatura rampei de injectie.

Senzorul de pe reductor cred ca iti ia temperatura reala,ar trebui sa faci o modificare si sa il pui in serie cu radiatorul de incalzire asa am facut eu si nu am mai avut probleme.Posibil sa ai probleme si cu termostatul daca scade temperatura asa mult.
Am atasat o poza cu ce corectii am gasit nu stiu daca sint corecte am sa le experimentez cit pot de repede.
Attached Images
File Type: jpg corestie gaz.JPG (46.3 KB, 81 views)

Last edited by rambo2000; 16th January 2017 at 13:59.
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2017   #1816
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu nu m-am atins de corectia de temperatura sau corectie de presiune.
Daca instalatia este reglata bine nu trebuie sa te atingi de cele 2.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2017   #1817
nelub61
Incepator
 
Data inscrierii: 16-10-2011
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1,6
Varsta: 55
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salutare ! Am Logan 1,6, 8v,soft benzina remapat si de un an am montata instalatie Stag 200-Tomasseto cu parametri de mai jos. Rog pareri de la specialisti. Atasez poze inainte de autocalibrare si dupa autocalibrare.
Fisiere Atasate
File Type: doc inainte.doc (266.5 KB, 20 views)
File Type: doc dupa.doc (223.0 KB, 21 views)
nelub61 e offline   Reply With Quote
Vechi 17th January 2017   #1818
rambo2000
Junior
 
Data inscrierii: 24-11-2015
Locatie: B
Motorizare : 1.1
Posturi: 64
Membru :
[Junior]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de i860 Vezi Post
Eu nu m-am atins de corectia de temperatura sau corectie de presiune.
Daca instalatia este reglata bine nu trebuie sa te atingi de cele 2.
Poate instalatia ta face reglajul automat in functie de temperatura.STAG nu cred ca face asta.

nelub61 trebuie sa colectezi si harta GPL,mergi pe gaz pina dispare dunga verticala culoare verde din dreapta si dupa apasa pe patratica mica am incercuit-o in poza o sa iti suprapuna graficul culoare verde GPL peste cel albastru Benzina.Dupa ce iti sterge harta de gaz trebuie sa mergi iar pine se suprapun perfect.Nu sint expert dar parca asa faceam cind am avut STAG 200.
De curiozitate ce probleme ai cu instalatia?
Attached Images
File Type: jpg Capture.JPG (96.4 KB, 30 views)
rambo2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 17th January 2017   #1819
i860
Loganist de 5 stele
 
i860's Avatar
 
Data inscrierii: 13-01-2014
Locatie: Dorset UK
Motorizare : 3.5l
Posturi: 262
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu face, am setari de corectie separat pentru temperatura si pentru presiune la astea nu am umblat.
Corectiile le-am facut numai pentru amestecul de gaz in mare si apoi am facut corectii separate pentru bank 1 si bank 2
Am 24000 pe gaz pana acum si dupa cum vezi 390 de ore pe gaz si 46 h pe benzina, se incalzeste destul de greu motorul. Valorile sunt optime LTFT este 0% pe ambele bank-uri.
i860 e offline   Reply With Quote
Vechi 18th January 2017   #1820
nelub61
Incepator
 
Data inscrierii: 16-10-2011
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1,6
Varsta: 55
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de rambo2000 Vezi Post
Poate instalatia ta face reglajul automat in functie de temperatura.STAG nu cred ca face asta.

nelub61 trebuie sa colectezi si harta GPL,mergi pe gaz pina dispare dunga verticala culoare verde din dreapta si dupa apasa pe patratica mica am incercuit-o in poza o sa iti suprapuna graficul culoare verde GPL peste cel albastru Benzina.Dupa ce iti sterge harta de gaz trebuie sa mergi iar pine se suprapun perfect.Nu sint expert dar parca asa faceam cind am avut STAG 200.
De curiozitate ce probleme ai cu instalatia?
Nu am probleme, functioneaza bine, consum 8l/100km extraurban, am probleme cu indicatorul de nivel care indica total aiurea si am fost la cativa montatori care au diferite pareri si fiecare mi-au modificat cate ceva in soft sau la sonda de pe rezervorul toroidal de 48l din portbagaj, nimic constructiv.In rezervor intra 40l si cred ca trbuie sa ma duc la pompa sa-mi notez ce prag de tensiune am pe sonda cand incarc din 8 in 8 litri si apoi sa fac corectiile in soft. Ce parere aveti de timpii de injectie cam mari ?
nelub61 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
cum, gplcu, instalatia, reglam, softuri

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:06.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google