Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa traiti..astazi am vrut sa mai scad presiunea de la reductor,dar surpriza tot nu ma lasa sa ma conectez....am umblat pe la laptop la limba si regiuni,am pus romania...si pana la urma s-a conectat dar nu stiu unde a fost buba...am redus presiunea la 1,15 si s-a ridicat multiplicatorul aproape de 1,6 apoi am crescut presiunea la 1,20 si a ramas pe la1,4- 1,5 .
    Unde trebuie sa bifez la laptop limba ora regiune sau ce altceva sa nu mai am probleme de conectare...
    Va mutumesc

    Comment


    • Va salut din nou.

      Dupa ajutorul lui moog, si reglajele facute de el, instalatia a mers perfect din luna ianuarie.

      Azi insa ceva s-a intamplat. Am observat ca nu se mai aprind ledurile de la nivel, de la buton, am apasat de cateva ori si tot nimic. Am scos si borbele de la baterie, am verificat siguranta care vine direct de pe plus, am si schimbat-o, cu toate ca era buna, la fel. Am verificat calculatorul de gpl, nici urma de umezeala (este la cativa cm de calculatorul de injectie al masinii, intr-un loc protejat), am scos mufa, am curatat cu ceva pe acolo, fara nici un rezultat. Am pus intr-un final interfata, nu gaseste ecu-ul.

      Are cineva vreo idee? Ce pot sa verific?
      Nu am garantie la instalatie, deci remedierea problemei pe garantie iese din discutie. Nr de km facuti cu instalatia, in jur de 4000, poate maxim 5000.

      PS: Instalatia este un stag 300 ISA2, 6 cilindri.

      Comment


      • Iti e rusine sa suni?
        Parca astea au 2 sigurante...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Originally posted by moog View Post
          Iti e rusine sa suni?
          Parca astea au 2 sigurante...
          Era sambata seara, tarziu, imi era oricum sa sun )
          Am cautat a doua siguranta, dar nu am gasit-o nicaieri.
          Cand pot sa te sun?

          Comment


          • reglaje tomasetto stag 200

            Astazi am refacut reglajele pe tomasetto stag 200 montata de 8 ani pe un logan de 1,4 cu 112.000 km pe gaz. Păreri? Mai ales astept părerea lui MOOG, am vb ieri la tf. Multumesc anticipat.
            Attached Files

            Comment


            • MAP-ul mare, trebuie reglaj de culbutori

              Comment


              • Si cred ca si multiplicatorul e un pic cam maricel.

                Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by 25kuc View Post
                  Era sambata seara, tarziu, imi era oricum sa sun )
                  Am cautat a doua siguranta, dar nu am gasit-o nicaieri.
                  Cand pot sa te sun?
                  Am pus mana pe aparatul de masura, am verificat alimentarea, si era o problema la masa. Am curatat bine si acum merge.

                  Comment


                  • Altruisto: culbutori in primul rand...da' mai intai suna sa-ti desenez cite ceva...
                    Apropo de sunat ...cind vreti la o ora decenta...intre 8 si 24
                    Nu pot vb va sun inapoi cand pot...minute sant nu-i bai
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Salutare am si eu o nedumerire am avut rampa rail cu duze de 2.1 si multiplicatorul statea pe la 1 1.1 am schimbat rampa cu una valtek cu duze de 1.75 pe care le-am marit treptat pana la 2 si am reusit sa stabilizez multiplicatorul la 1.5 , de ce cu noua rampa sta asa de sus ?
                      Poate sa fie de la filtre ( nu au decat5000km) sau este alt ceva?

                      Comment


                      • Las o ca e bine asa. Rampele lucreaza diferit.
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Nu intelegeam de ce difetenta mare cu acelas diametru de duze

                          Faza este ca prima data cand le marisem la1.8 se stabiliza la 1.3 1.4 iar dupa un plin mai prost a urcat multiplicatorul mult si am marit la 2 duzele si s-a stabilizat la 1.5 , nu am probleme trage bine dar este ciudata faza
                          Last edited by matache2000; 18 June 2015, 07:29. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • @matache2000
                            Am doua masini cu acelasi motor 1.8l cu instalatie de gaz identice, una are multiplicatorul 1.1 si una 0.8. Concluzia fiecare cu aia a masi =)

                            Comment


                            • Da ciudata faza ,eu ma gandeam ca dupa plinul acela cu gaz prost sa nu se fi infundat filtrele gpl si de aici timpi=multiplicator mai mare .
                              O sa schimb curand filtrele ca fac 10000 si o sa vad diferenta
                              "una are multiplicatorul 1.1 si una 0.8." cam mic ai duze prea mari
                              Last edited by matache2000; 21 June 2015, 11:54.

                              Comment


                              • Am redus presiunea de pe reductor la 1,20 ,am dat autocalibrare si multiplicatorul s-a ridicat la 1,5..dar a crescut si consumul fata de cum era inainte.
                                Inainte aveam 1,33 presiune si multiplicatorul il mai ridicam eu la 1,4-1,5.
                                Sa fie de la gaz,poate am nimerit un gaz prost?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google