Cum Pot Sa Modific Un 1.6 16v La Motor???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daci pun toba sport ii mai da cai in plus?Uni zic ca da

    Comment


    • #32
      Numai din finala nu prea ai sansa sa castigi nimic in afara de sunet

      Comment


      • #33
        Macar sa se auda frumos ori cum imi pun

        Comment


        • #34
          @valy_cid: nu mai posta dublu. Ai rabdare si da-i refresh la pagina; poate-ti merge netul prost. Si nu uita ca nu e voie sa postezi mirc si nici sa raspunzi la ultimul post prin "quote" (ceea ce inca n-ai facut si e de laudat)
          ca sa-ti raspund la intrebarea cu toba, gandeste-te ca o galerie completa cap-coada iti da maxim 1-1.5CP. Deci o toba finala = zero.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Si risti ca toba sport (finala) sa iti scada din cuplu din cate am auzit ...Acum nu stiu cat .. Daca e adevarat si asa mai departe ... Oare asa e ?
            Its just a car ...

            Comment


            • #36
              Pierzi un pic pe turele joase, dar castigi la capat de scala. Pe total nu afecteaza negativ performantele masinii.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Salut,
                Si eu sunt din Timisoara, dar nu am reusit sa gasesc grupul vostru cand era intalnire la stadion.Am nevoie de cateva sfaturi legate de tunning, si am si posibilitati de simulat schimbari pe TestBench....Cand va mai adunati sa discutam mai multe ?

                Comment


                • #38
                  Vezi la intalniri timisoara. In fiecare sambata la 16 si ceva la rompetrol-ul de langa billa din soarelui. Sambata asta insa cred ca virtualmansorin, mareom si eu vom fi la raliu la comlos. Dar vor merge altii la intalnire, sigur...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Andrei21us View Post
                    Manolo.,..Totul depinde de bani....Poti sa faci asa:
                    Filtru sport + toba sport(cu sau fara catalizator)
                    Nitroxid
                    Chiulasa sport+axa cu came+pistoane forjate+cutie+planetare(si frane daca mai vrei sa si opresti_
                    Turbina(nu cred ca se face pe la noi la logan)
                    Compresor(nu se face la noi)
                    Deasemenea daca este diesel:
                    Schimbarea turbinei+intercooler(obligatoriu)
                    Filtru special(K&N au destul de bune)
                    De suspensiue nu cred cred ca mai este nevoie sa zic

                    Sunt multe ce mai.......
                    btw:de cati bani dispui???????????
                    Bine punctat doar cu o mica precizare,la benzina admisie de aer directa iar la diesel nu stiu cat se castiga din filtru de aer special eu zic ca nimic,mai degraba as mari presiunea in turbina.

                    Comment


                    • #40
                      Corect supercar. Dieselul nu castiga nimic din filtru sport, decat mizerie pe palele compresorului.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Cristi_LCD View Post
                        Memphis_Taz ai gresit. 1.6 MPI are 64kw/87CP stock.
                        La DynoPlus pe Splaiul Unirii in Bucuresti primul Logan F1 1.6 Mpi pe care l-am avut avea 89 cp la roata . Avea vreo 23k km la bord. Asta nou are 90 la roata pe benzina si 88 pe GPL . Deci avea dreptate omul . Nu-l mai contrazice intradevar scrie 64kw in carte dar aia sunt cam dobitoci asa au zis si cu CO2 ca e 160g/km si cand a venit cartea masinii are 172g/km.
                        SCUZATI DE OFFTOPIC

                        1.6 16 poti sa-l duci repejor si cu modificari nu foarte mari la 115cp ca sa-l oftici pe cel cu 1.5 dci 85 care intradevar ajunge undeva la 104-105 cai prin remapare si o toba noua.
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #42
                          O turbina daca ai loc pe unde sa o motezi, sau un turbo-compresor in locul la AC daca vrei modificare

                          toate sunt cu + si cu - , tot mai bine vine cu un kit de admisie bun, o evacuare de inox si remapare, dar la ce este bun ? Sunt curios de proiectul celor de la ELIA cu motorul turbo
                          Logan by Renault Pure Blood
                          Nothing beats Low Cost

                          Comment


                          • #43
                            Ce curiozitate ai despre proiectul tunerului ELIA?

                            Comment


                            • #44
                              @ingerulol, in caz ca nu te-ai documentat bine, loganul f1 team are motor de 102 cai la volanta. Ala al nostru 1.6mpi are intr-adevar 87-88 de cai si aia nicdecum la roata
                              @cristi68: turbina (folosita la modul uzual)=turbocompresor ce zici tu e compresor mecanic in locul ac-ului si ambele necesita resoftare, boost controller, bov si galerii modificate (atat admisie cat si evacuare). Daca esti curios, da un mail la elia si te vor lamuri. Sau cauta pe google sau la noi pe forum, vei gasi informatii.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Sunt curios,cat ar costa o modificare a motorului 1.6 16V de la A la Z,la Elia sau alta firma de specialitate.
                                Multumesc.
                                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google