Cum Pot Sa Modific Un 1.6 16v La Motor???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am citit despre proiectul elia, dar rezultatele la motor au fost publicate ? Sa arat ce face masina ?

    nu stiu daca se incadreaza dar caut de ceva vreme capacul de motor de la un clio 1.6 16V idee de unde pot cumpara ? Nu nou
    Logan by Renault Pure Blood
    Nothing beats Low Cost

    Comment


    • #47
      @cristi68: modificarile facute de elia pe un motor 1.6mpi se cunosc de mai bine de 2 ani de zile. Deci au fost publicate si in principiu s-a aratat ce poate masina dupa modificare, cei de la elia nu-s "sc cucu-3garaje srl".
      n-am idee de capacul ala de motor. Apropo, sigur vrei capac de motor si nu chiulasa? Daca vrei pt logan, incearca de laguna 1 si 2, scenic 1 si 2 sau megane 1 si 2 cu motor 1.6_16v. E acelasi motor, tre' sa se potriveasca.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        Momentan doar capacul acela il caut, nou costa cam 90 euro, sincer nu vreau nou cauta ceva sh, eventual zgariat, ca oricum se vopseste si se serigrafiaza , motorul il las asa, sunt multumit de el, isi face treaba bine, nu sunt dala sa ii dea mereu talba
        Logan by Renault Pure Blood
        Nothing beats Low Cost

        Comment


        • #49
          putin posibil

          Originally posted by ady62 View Post
          Montand sistemul POWER SYSTEM numarul de C.P creste de la 105 C.P la 118 C.P
          nu cred ca un chip tuning la logan poate sa faca o crestere asa de mare pana la 118 cai......Eu stiam din ce m-am documentat ca cresterea e undeva la 10 cai max. Bafta
          "Only God can judge me"

          Comment


          • #50
            In conditiile in care 99.99% dintre cei care fac chiptuning la benzinare aspirate spun ca se poate creste puterea cu 8-12% (sa luam o media de 10%, desi cel mai probabil e ca din 1000 de masini la 1 sa creasca cu 12% si la restul cu 8-10%), cresterea de 13 cai de la 105 la 118 e chiar la limita limitelor din soft nu prea ai cum sa scoti mai mult de 10%, chiar si aia 12% sunt cu doua taisuri, deja incepe motorul sa functioneze in amestec imbogatit, avans mare, risc de detonatii...Nu e simplu.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              din soft parerea mea ca scoti si mai mult de atat dar deja cu anumite riscuri: consum, omori motorul mai rapid etc.
              cineva de la dacia imi zicea ca un k4m l-ai putea duce la 140cp, dar nu o duce mai mult de 100.000km

              Comment


              • #52
                bah ce teste de anduranta or facut astia de la dacia.... unii chiar se pricep, dar pe majoritatea cand ii scuturi un pic, nu ramane nimic de ei. al dracului astia de la renault, ca sa-i saboteze pe ai nostri de la dacia, au scos k4m de 133CP si dau garantie de 150000km pe motoru ala. culmea, pe twingo rs, care e facut sa-si ia blana kilometrii aia, nu sa mearga cu schimbari la 3000rpm, ca-n romania, sa nu cumva sa se strice motoru, ca e dacie

                daca modificarile se fac cu cap, atunci n-ar trebui sa fie probleme. motorul de mini cooper, are 1.6_16v si turbo, debiteaza 175CP si nu moare dupa 100000km. evident, alte materiale la cuzineti, pistoane, biele, bloc, alte axe...depinde cat esti dispus sa investesti in modificari, suam respectiva iti limiteaza caii ce-i poti castiga si fiabilitatea motorului. daa vrei turbo cu presiune de 2 abri, probabil ca-n 100km bulesti motorul, dar niste axe cu came mai agresive, pistoane usurate, volanta usurata, si-un ulei full sintetic de calitate, iti permit 7000rpm si 130-140CP fara sa distrugi motorul dupa 100000km.
                Last edited by Seba; 22 December 2008, 01:18. Reason: Automerged Doublepost
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Poti sa chip de putere

                  Sunte-ti multumiti de 16v?
                  Last edited by NASU; 19 January 2009, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    140 cp pe foaie ?)
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #55
                      Ma scuzi, d-nu viorel a fost o greseala de scriere ,dar m-am referit la loganul 1,6 16v

                      Comment


                      • #56
                        doar cu chiptuning nu ajunge k4m la 140 de cai decat daca vorbim de ala care are din fabrica 133. asta al nostru de 105, no way! si ca sa-ti raspund la intrebare, da, lumea e multumita de 1.6_16v.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          acu m faci pe dracu si motorul scoate 133 cp da la cutia de viteze ce mai faci?odata ce creste puterea sigur creste cuplul.zic unii ca ,cv de pe 16 v merge pana la 160 nm.nu exista riscul sa crape?alti bani de cutie.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #58
                            motorul de 133 de cai e cuplat cu o cutie cu 6 trepte. n-a zis nimeni ca ramane cutia actuala. apropo, asa ziceau si de aia de dizal ca nu tine, dar de fapt tine.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              nu cred ca se referea doar la resoftare, m-am exprimat eu gresit mai sus... scuze

                              Comment


                              • #60
                                O remapare si gata (eventual te mai joci si la suspensie, doar ca sa stea mai bine pe drum) . Mai mult nu prea ai ce sa scoti din el, e super ok ~115 cp la 1.6 16V.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google