Cum Sa Conduci Economic 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Sa Conduci Economic 1.2 16v

    Daca se doreste continuarea acestui thread, sa postam aici ce si cum facem pentru un mers eficient si economic.

  • #2
    Cum sa conduci economic un 1.2? Chiar ca este o intrebare dificila... cred ca trebuie sa schimbi vitezele la maxim 1500RPM...

    Comment


    • #3
      Daca 1.4 abia are forta la 1 500 RPM imagineaza-ti un 1.2 LOL

      Comment


      • #4
        Si probabil sa nu depasesti 90km/h.

        Comment


        • #5
          Originally posted by vasile78 View Post
          Cum sa conduci economic un 1.2? Chiar ca este o intrebare dificila... cred ca trebuie sa schimbi vitezele la maxim 1500RPM...
          Gresit ... eu merg economic si schimb treptele(4 din 5) la 2750 - 2800 RPM si 2500 ture(2 din 3 si din 3 in 4).

          Originally posted by piscuri View Post
          Si probabil sa nu depasesti 90km/h.
          In principiu da, dar trebuie anticipat tot traseul f bine, in asa fel incat sa te folosesti de fiecare vale, sa folosesti frana de motor cat mai eficient si sa ai rabdare (in cazul in care pana acum ati condus cu viteze medii de peste 80 - 90 km/h)
          Last edited by rhadoo_ds; 1 May 2011, 14:50. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            si probabil cand vei avea nevoie sa alergi masina(se face rau cuiva , te grabesti ai o urgenta) , sa o smuncesti si sa scoti untul din ea vei obtine 50 cai nu 75 , pt ca asa o inveti , e benzinar are nevoie de turatii mari (mai ales ca , cuplul maxim e la 4500 ) strici motorul aiurea daca motorul ala nu vede peste 90 la ora timp de 5-6 ani , macar 140 pe autostrada sa ii dai si tu da probabil ca nu o sa vada masinuta aia asa ceva...

            nu stiu daca zic tampenii dar frana de motor excesiva dauneaza acestuia?
            Last edited by nightboy; 1 May 2011, 14:58.

            Comment


            • #7
              La 4250 are cuplu maxim, si de la ~2200 rpm dispune de 90% din cuplu maxim.
              Am spus, nu va mai luati de treaba asta unde are cuplul maxim, NU e totul la o motorizare.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Octavian___32 View Post
                La 4250 are cuplu maxim, si de la ~2200 rpm dispune de 90% din cuplu maxim.
                Am spus, nu va mai luati de treaba asta unde are cuplul maxim, NU e totul la o motorizare.
                dupa ce ca e 107 nm , sa fie si la 90% e clar.oricum ma indoiesc ca la ~2200 daca o calci blana trage ca la 3500(aici cat % mai e?99.95%?) spre exemplu.as dori un raspuns la intrebarea daca frana de motor excesiva dauneaza motorului?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nightboy View Post
                  si probabil cand vei avea nevoie sa alergi masina(se face rau cuiva , te grabesti ai o urgenta) , sa o smuncesti si sa scoti untul din ea vei obtine 50 cai nu 75 , pt ca asa o inveti , e benzinar are nevoie de turatii mari (mai ales ca , cuplul maxim e la 4500 ) strici motorul aiurea daca motorul ala nu vede peste 90 la ora timp de 5-6 ani , macar 140 pe autostrada sa ii dai si tu da probabil ca nu o sa vada masinuta aia asa ceva...

                  nu stiu daca zic tampenii dar frana de motor excesiva dauneaza acestuia?

                  Calculatorul masinii se adapteaza automat in functie de nevoile din ultimii 30-50 km ...

                  Am mers si la blana si nu a scrasnit ... si consum pe masura, evident ....

                  Frana de motor excesiva... inseamna sa folosesti frana de motor in loc de frana de picior. Tu cat de des franezi??

                  Zi-le Ocatve ..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Nytro View Post
                    Daca 1.4 abia are forta la 1 500 RPM imagineaza-ti un 1.2 LOL
                    Sa stii ca 1.2 este mult mai elastic ca 1.4, merge mult mai bine la turatii joase, datorita cutiei.
                    Doar plecarea de pe loc este mai grea comparativ cu 1.4MPI, in rest se descurca mult mai bine!

                    ON: Din cate stiu aceasta sectiune, aceast topic, este creat pentru 1.2, care are consumul si se comporta diferit de 1.4, 1.6, etc !

                    Asa ca nu mai intrati astia cu 1.4MPI, si tot comentati cu era flinsons (sau cum se cheama), si va enervati, ca 1.2 are consumul mai mic ca 1.4 !
                    Se zice ca uneori adevarul doare !

                    Comment


                    • #11
                      @rhadoo_ds

                      Mie mi se pare foarte buna initiativa! As vrea sa invat sa conduc economic, in special in regim urban - fiindca acolo ne omoara consumul de carburant. La drum lung e mai usor dar in jungla urbana ... Eu unul as aprecia daca ai scrie un soi de tutorial cat mai detaliat cu ce sa faci si ce sa nu faci. Rabdare ne-ai demonstrat ca ai

                      Cat despre cei care posteaza off-topic: DO NOT FEED THE TROLLS!

                      Comment


                      • #12
                        Astazi, iesit cu familia la o mica plimbare de 1 Mai ( am fost pana la Heresti, jud.Giurgiu unde am vizitat Casa de Piatra si Biserica, ambele datand de la 1640 ), fetita mea de 5ani si 8 luni mi-a dat urmatoarea replica, la care sincer sa fiu am ramas masca : "Tati nu viteza este importanta, ci siguranta !"
                        In prealabil avusesem o discutie cu ea referitor la un tip cu BMW care fiind pe langa noi la un semafor, il forja la plecarea de pe loc de iesea fum din pneuri.
                        Concluziile le trage fiecare dupa cum doreste !

                        P.S Extra-Urban circul ( functie de drum ) cu 100 km/h sau 110 km/h ( daca drumul este bun si mai liber )
                        Autostrada - viteza cu care circul este de 120 km/h, max.130 km/h in depasiri
                        In localitati, 60-70 km/h, depinde de regimul de viteza impus de indicatoarele rutiere ( nu am chef de radare ! )
                        Drumuri bune tuturor !

                        Comment


                        • #13
                          Domnu' CSH, stiu ca deviem de la topic si probabil ma vei caracteriza ca un invidios cu "1.4 mepei" dar post-ul tau merita o replica chiar si offtopic fiind. De ce? Pentru ca exagerezi extrem, extrem de mult. Mentionez ca nu-mi traiesc viata prin prisma consumului masinii asa ca nu stiu de unde ar putea veni "invidia". Sunt doar "invidios" pe exagerari inutile si pe afirmatii care nu sunt sustinute de datele tehnice, de logica etc.
                          Eu am in familie si 1.4 si 1.6. Nu as putea spune despre 1.6 ca este MULT mai elastic decat 1.4 si ca merge MULT mai bine la turatii joase decat 1.4. Atentie, un motor tot 8valve cu 15 cai in plus si cuplu sensibil mai mare. Iar tu vi aici si-mi spui ca un motor tot de 75 cp, cu 16v(fiind cunoscut faptul ca 16v merge mai greu in ture joase decat un motor omolog cu 8v) cu un cuplu mai mic si obtinut in ture mai mari decat 1.4 mpi este mult mai elastic si merge mult mai bine doar din cauza acelei cutii de viteze cu rapoarte mai scurte? Oare de ce a fost necesara montarea acestei cutii mai "scurte" daca motorul este mai elastic si se descurca mai bine in ture joase? Oare de ce zici ca pleaca mai greu de pe loc? Te las pe tine sa dai raspunsurile. Eram de acord cu tine daca in dreptul motorizarii tale scria 1.5 dci.
                          Last edited by Nepotu123; 1 May 2011, 22:18.

                          Comment


                          • #14
                            Daca si 1.2 e elastic... sa vedeti ce elastic e motorul de pe matiz. Totusi 1.2-ul de pe Logan este cel mai economic dintre benzinare, chiar trebuie sa explice cineva cum se conduce "economic" un motor economic!?

                            Comment


                            • #15
                              1.2 16v merge mult mai bine la turatii joase decat 1.4.Poti sa mergi linistit cu a-5-a la 60 la aproximativ 1500 rpm si sa accelerezi usor fara sa fii nevoit sa shimbi in treapta inferioara.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google