Cum sa faci sa nu ai probleme cu farurile din setul faruri+topuri de la MD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai nu cred ca ai facut bine...o sa ii chiorasti pe toti,si o sa ai defapt faza lunga...daca bateau prea jos puteai sa le ridici din reglaje.Ale mele bat super bine,mai bine ca multe masini cu faruri stock si lupe...
    sigpic

    Comment


    • #32
      salutari

      pai sa va zic noutati ,am pus farurile dar ii un bai in interior se depun pete , transpira si bucurie s-au dus amandoua becurile de scurta, asa credeam eu cand ....minune ii topit firu alb nu stiu pt ce ii ala dar noah becurile nu au nici pe naiba asa ca... am reparat si totul ii ok ledurile is de la Zexstar multumit spor la munca si la nervi....ma gandesc pun xenon nu pun...

      Comment


      • #33
        Ca sa nu mai aveti probleme cu farurile de la MD va recomand urmatoarea solutie... Pastrati farurile stock, eu nu am avut niciodata probleme cu ele!

        Comment


        • #34
          Cu xenon nu se mai topeste nimic,nu se mai incinge nimic,nu se mai depun pete...si ai si alta lumina!
          sigpic

          Comment


          • #35
            de 3 luni nu am mai avut probleme cu farurile... trebuie sa il desfac pe cel drept sa il sterg... ca am schimbat becul si am uitat cauciucul ala de izolatie... s-a aburit in 2 zile. O sa il desfac si o sa il sterg. Cel drept e oglinda... impecabil.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Faruri de la Street storm

              Pun aici cateva poze si explicatii pentru cei care au faruri street storm,adica varianta scumpa de angeluri...sper sa nu fiu offtopic.Asta ar ajuta si la o comparatie intre produse,modul de fabricatie,calitate,etc...
              Si ca sa se lamureasca problema cu arsul ledurilor la farurile de la Mega Drive,explicatia e f simpla: un led functioneaza corect intre -25 si +50 grade celsius...o temperatura in afara acestui interval scurteaza viata sau DISTRUGE led-ul.Nu are treaba cu rezistente mai mari,stabilizatoare,etc...la acest model de faruri Mega drive,ledurile sunt amplasate exact in jurul becurilor,adica cum nu se putea mai prost!toata caldura vine la leduri...si dupa un timp,depinde cum ai noroc,poc,se ard!
              Solutia-inele CCFL care rezista la temp mari...
              Revenim acum la farurile de la Street storm-sunt mai bine lucrate,au acces la ledurile din cercuri prin niste capacele de cauciuc (vezi pozele),ledurile sunt puse in fata becului si al lupei,deci ferite de caldura becului.In rest,las pozele sa vorbeasca.
              P.S.-e chinul naibi sa le desfaci...mori cu ele...
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • #37
                domnilor ...poate ma puteti ajuta si pe mine cu o idee..am facut si eu ceva balarii la faruri si numa nu le pot face sa nu se mai abureasca.un pont cineva.am bagat silicon la greu in ele deci nu cred ca e de la asta

                si daca tot nu pot edita ce am scris as mai avea o intrebare:a reusit cineva sa descopere cum sa roteasca farur pe orizontala?si al meu proiecteaza luminca cam sus in coltul din stanga.multumesc
                Last edited by Silviu_MM; 7 December 2009, 15:34. Reason: Automerged Doublepost
                http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                Comment


                • #38
                  silviu, din cate stiu eu, siliconul ar trebui sa rezolve problema aburitului, daca nu poti verifica cauciucurile alea din spatele becului, pe unde ies firele.
                  Legat de reglarea farului iti trebe putina rabdare si o mana subtire ca sa poti baga o tubulara sau o cheie in spatele farului si reglezi din cele 2 suruburi...spre ex daca vrei ca lumina sa bata mai inspre mijlocul masinii strangi surubul din dreapta becului mai mult decat celalalt...in felul asta lupa va bate mai spre mijloc
                  sigpic
                  Logan 1.4 Dynamic Blue

                  Comment


                  • #39
                    Am intrat si eu in posesia unui set de faruri de la MD, dar inainte de a le monta pe masina le-am dus la vopsit, schimbat leduri si siliconat, operatiuni facute de colegul mcm 022006 care vad ca nu vrea sa dea sfaturi pe acest thread. Sunt multumit de faruri...pana acum. PS: am xenon pe scurta.
                    MiNnRuZ

                    Comment


                    • #40
                      lumina data de xenon pe faza scurta cu aceste faruri este superioara fata de un halogen cu faruri stock ?

                      Comment


                      • #41
                        Nu pot compara lumina xenonului de pe ele cu halogenul din faruri stock, doarece nu am avut asa ceva in farul stock, dar pot spune ca este net superioara fata de becurile normale de pe faruri stock.
                        Attached Files
                        MiNnRuZ

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Dragman View Post
                          Pun aici cateva poze si explicatii pentru cei care au faruri street storm,adica varianta scumpa de angeluri...sper sa nu fiu offtopic.Asta ar ajuta si la o comparatie intre produse,modul de fabricatie,calitate,etc...
                          Si ca sa se lamureasca problema cu arsul ledurilor la farurile de la Mega Drive,explicatia e f simpla: un led functioneaza corect intre -25 si +50 grade celsius...o temperatura in afara acestui interval scurteaza viata sau DISTRUGE led-ul.Nu are treaba cu rezistente mai mari,stabilizatoare,etc...la acest model de faruri Mega drive,ledurile sunt amplasate exact in jurul becurilor,adica cum nu se putea mai prost!toata caldura vine la leduri...si dupa un timp,depinde cum ai noroc,poc,se ard!
                          Solutia-inele CCFL care rezista la temp mari...
                          Revenim acum la farurile de la Street storm-sunt mai bine lucrate,au acces la ledurile din cercuri prin niste capacele de cauciuc (vezi pozele),ledurile sunt puse in fata becului si al lupei,deci ferite de caldura becului.In rest,las pozele sa vorbeasca.
                          P.S.-e chinul naibi sa le desfaci...mori cu ele...
                          M-am aburit de tot. Nu stiu nici acuma ce faruri am cumparat de pe net (StreetStorm sau MegaDrive). Ale mele sunt alea la 4 mil perechea si au 2 lupe (si pe scurta si pe lunga). Care sunt mai bune pentru faza lunga cele cu lupa sau cele cu oglinda in locul lupei pe lunga? Daca varianta optima e a doua cu oglinda de unde fac rost de o pereche de oglinzi d-alea sa pun in locul lupelor de pe lunga??? POZE:
                          Attached Files
                          Last edited by MishuOT; 2 May 2010, 02:46.

                          Comment


                          • #43
                            sunt MD farurile , cele streetstrom au pleoape si au lupa doar pe faza scurta !
                            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by LmtdEdition View Post
                              sunt MD farurile , cele streetstrom au pleoape si au lupa doar pe faza scurta !
                              si care sunt mai bune (pt o lumina mai buna)?

                              Comment


                              • #45
                                Am si eu o neclaritate sau curiozitate.Farurile Loganurilor sint comandate prin intermediul releelor sau direct prin blocul de lumini?Daca sint comandate prin relee,unde sint acele relee amplasate.Farurile Daciilor vechi erau comandate (nu toate) prin relee.Fiabilitatea blocului de lumini,la Dacii, era destul de redusa.In cazul in care nu sint relee ,ma gindesc sa modific comanda farurilor,pentru marirea fiabilitatii blocului de lumini.Daca totul merge fara probleme ma gindesc sa extind modificarea si la luminile de pozitie,frine,ceata,spate.Intr-o interventie pe o alta sectiune a forumului,am intrebat, de ce becul pentru mers inapoi nu mi se aprinde cind cuplez maneta de viteza pentru mers inapoi.Din auzite am aflat ca senzorul pentru mers inapoi,are niste lamele care in timp se murdaresc(oxideaza,ard),facind ca becul sa nu se aprinda.In cazul in care senzorul respectiv este defect,singura solutie e inlocuirea lui.
                                Last edited by george t; 28 September 2014, 15:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google