-Cum Sa Iti Faci Singur Un Oil Catch Can Tutoriale : Cum sa iti faci singur Cum Sa Iti Faci Singur Un Oil Catch Can - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Lucruri generale > Tutoriale : Cum sa iti faci singur

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cum Sa Iti Faci Singur Un Oil Catch Can

Tutoriale : Cum sa iti faci singur


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 27th November 2017   #41
B59MPI
Incepator
 
Data inscrierii: 29-09-2016
Locatie: București
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 30
Posturi: 15
Membru :
[Incepator]
Implicit

ok. merci mult. revin dupa ce confectionez decantorul.
B59MPI e offline   Reply With Quote
Vechi 5th December 2017   #42
B59MPI
Incepator
 
Data inscrierii: 29-09-2016
Locatie: București
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 30
Posturi: 15
Membru :
[Incepator]
Implicit

am reusit sa montez filtrul de vreo saptamana. la inceput atat corpul acestuia, cat si furtunul tras din capacul motor au fost foarte aburite. azi am vazut ca s-au uscat si pe fundul vasului s-a adunat ceva mizerie (mazga). mi se pare totusi ca masina a prins un fel de Lag, sau poate este doar parerea mea. nu am reusit sa fac poze.
B59MPI e offline   Reply With Quote
Vechi 9th December 2017   #43
logan21cdc
Loganist de 5 stele
 
logan21cdc's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2008
Locatie: BRASOV
Motorizare : 1.0 ECOBOOST
Varsta: 41
Posturi: 723
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Lag nu are de ce să aibă. Vezi să nu fie vreun furtun prins necorespunzător și să piardă gaze sau să tragă aer fals, deși nu prea văd de ce. Cred că ți se pare.
Despre condens, da se face, mai ales în perioada rece. Eu am montat prin octombrie, parcă și după ce a venit frigul, având la început și borcan de sticlă, am găsit în el o grămadă de apă înghețată. Se vede și în poze. Gazele sunt fierbinți, iar recipientul e mai rece, deci sigur apare condensul.
logan21cdc e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #44
dorind
Avansat
 
Data inscrierii: 27-07-2015
Locatie: slobozia
Motorizare : 1.2 16 V dacia / 1.6 astra g
Posturi: 102
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am confectionat si eu un oil catch can ptr. motorul meu 1.2 .
Am preluat si adaptat ideea din postul #31 al userului @logan21cdc.
@Oti vad ca avem acelasi tip de motor 1.2 : as avea o intrebare la tine . Vad in poza de la postul #29 valva pvc, dupa filtru de benzina cum intra in motor . Eu unul nu am gasit-o !!!
La tine unde era montata initial ?
Multumesc !

Ca sa nu mai spun ca initial am racordat , din greaseala, oil catch can-ul la galeria de admisie . Am confundat-o cu capacul de culbutori .La opel Astra G valva pvc este incorporata in capacul de la culbutori. Odata stricata : pa ! pa ! capac : 1200 lei. Baietii de pe forum gasisera o solutie : sa anuleze valva PVC interna si sa monteze o valva PVC de Matiz.

Last edited by dorind; Acum 4 Saptamani at 09:27.
dorind e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #45
mike-5
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 25-08-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V E5
Posturi: 197
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Valva pcv este incorporata in capacul de la culbutori.@Oti cred ca a pus o valva pcv suplimentara,in serie cu cea a masinii.Sunt de parere ca nu este bine sa ai doua valve pcv inseriate.
mike-5 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #46
dorind
Avansat
 
Data inscrierii: 27-07-2015
Locatie: slobozia
Motorizare : 1.2 16 V dacia / 1.6 astra g
Posturi: 102
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de mike-5 Vezi Post
Valva pcv este incorporata in capacul de la culbutori.@Oti cred ca a pus o valva pcv suplimentara,in serie cu cea a masinii.
Aha ! M-am linistit : credeam ca am scapat-o pe jos

Citat:
Sunt de parere ca nu este bine sa ai doua valve pcv inseriate.
Si eu de aceeasi parere cu tine, mai ales avand in vedere patania cu valva pcv de la opel.Astia se copiaza unii pe altii.
dorind e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #47
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,454
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am revenit..... Nu am o a doua supapa PCV.....gazele trebuie sa iasa. Acum merg fara "improvizatie".La timpul potrivit am sa verific mizeria din filtru de aer, cand il schimb. In ce am facut eu (v. pozele) am folosit o clapeta gravitationala, gazele din carter o blocheaza, inchide cand se duc spre filtrul de aer. Presiunea gazelor (in care intra si aerul din admisie) variaza functie de multi factori, regimul de mers....uneori o iau pe directia filtrului de aer, uneori merg numai pe directia admisiei..."T-eul"... Recomand un oilcatch montat intre stutul de iesire din carter si "T-eu", este cea mai buna solutie. Se poate face cu evacuarea de "prea plin" a condensului, un fel de sifon. Bafta!
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Oti e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #48
mike-5
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 25-08-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V E5
Posturi: 197
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

@Oti "Recomand un oilcatch montat intre stutul de iesire din carter si "T-eu", este cea mai buna solutie. "
+1
Raman la parerea ca nu trebuie nici o "supapa" suplimentara la montarea oilcatch.
mike-5 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #49
dorind
Avansat
 
Data inscrierii: 27-07-2015
Locatie: slobozia
Motorizare : 1.2 16 V dacia / 1.6 astra g
Posturi: 102
Membru :
[Avansat]
Implicit

Ca o parere personala :
Sti la ce ar fi buna valva PCV dupa ?
Daca cumva Oil Catch Can-ul are neetanseitati si ar trage aer fals , valva PCV ar impiedica acest lucru.De exemplu : daca utilizezi un filtru de apa de 5" si nu e etans la infiletare .
Repet e doar o teorie de-a mea . Probabil cine stie mai multe ar fi mai in masura sa explice.
dorind e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #50
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,454
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Aer fals trage pe la furtunuri, cele care formeaza "t-eul", daca nu pui coliere si lasi lucrarea standard facuta de cei de la Dacia, in timp apar "jocuri". Nu am observat schimbari importante in functionarea motorului cand am scos furtunul. Se poate face un experiment. Asa ca a doua supapa PCV este frectie. Ba mai mult, creste presiunea in carter a gazelor, ....afecteaza negativ functionarea motorului. Doua supape in serie...gandesc prin analogie, fara sa stiu din experienta, poate creste presiunea prea mult pe furtun. Eu la "T-eul improvizat" nu am avut ceva de reprosat in functionare. Lungimea prea mare a furtunului facea sa creasca prea mult cantitatea de condens. Vaporii de ulei, in cantitate cei drept, mai mica, tot se duceau spre filtru (filtru aer curat, furtun recirculare uscat). "Zeama" care arde in motor dauneaza grav supapelor si ansamblului cilindru+piston, din acest motiv am recomandat solutia unui oilcatch ca fiind cea mai buna.
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Oti e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
can, catch, cum, faci, iti, oil, singur

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:16.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google