Cum Sa Ne Confectionam Singuri O Interfata Pentru G.P.L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai pasii sunt simpli:
    1. Iti faci un service auto
    2. In cursul procesului de autorizare soliciti contract de colaborare cu reprezentanta L.R. Romania
    3. In timpul procesului de instruire instalezi softul care este la liber
    4. Te inregistrezi pe site-ul L.R. si retii parola si username-ul
    5. Comunici la reprezentanta LR codul de client pe care ti-l comunica programul instalat, prin mail sau telefonic
    6. Ei transmit codul mai departe confirmand ca esti client si montezi/vrei sa montezi L.R.
    7. Primesti licenta pe mail direct de la L.R. si o incarci in program
    Faza cu solicitarea de licenta directa la L.R. nu mai tine deoarece tocmai de asta exista licenta, sa aiba acces doar service-urile L.R. A fost tare ca unii au solicitat licenta si a iesit scandal ca nu s-a trimis in timp util de catre italieni, moment in care nu s-a mai tinut cont de nimic si au primit licenta toti care solicitasera.
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • Buna ziua, poate imi puteti da niste raspunsuri, mentioez k instalatia mea de gaz este de la autogas italia (ag 600.001 - SGI) mufa de conectare la mine are doar 3 pini (negru, rosu si maro) cam asta pot spune momentan despre instalatie. Deci problema sar pune astfel: am confectionat o interfata folosind metoda de pe forum dar ca si cablu am fol o clona dupa un cablu de date de Nokia, lam folosit deoare are PL2303Hx. Problema ar fi k nu am reusit sa ma conectez la instalatie, nu stiu p c sa dau vina, cablul sau poate la instalatia mea nu merge, am folosit AcGasSyncro 1.14 pt conectare. Ceva pareri?

      Comment


      • Cred ca trebuia sa incerci si cu prins, landi renzo, lovato, vogas, etc. Oricum nu stii ce model de instalatie ai. Fiindca autogasitalia are mufa cu 4 pini. Deci ce parere ai, putem trimite un mail cu mspaint?
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • Pe mufa de 3 pini poti sa ai si protocol de comunicatie K-Line (+12V, GND, K-line) ca la BRC-uri - nu numai RS232 RX/TX.

          Inca ceva f. important de care multi nu-si dau seama si dup-aia zic ca nu le merge:
          PL2303Hx converteste USB la RS232 RX/TX nivele logice CMOS (adica COM port de computer). Cablul ala de Nokia DKU.... converteste USB la RS232 RX/TX nivele logice TTL (port serial de microcontroler).
          Nici nu are cum sa-ti mearga folosind PL2303 si schema de la cablul de Nokia - este o struto-camila.

          Iti mai trebuie un MAX232 dupa PL2303 care sa-ti converteasca nivelele RS232 CMOS la RS232 TTL.

          Comment


          • Am ceva poze la circuitul respectiv (neclare bineinteles) dar MAX232 nu vad pe el. Dar oricum incerc sa procur un cablu deja testat. Si pentru Alexis, ce as mai putea spune din ce am gasit pe net manualul instalatiei si manualul de diagnosticare al instalatiei ar fi TeleFlex GFI, sigla asta apare ca prefata, adresa firmei fiind prin olanda deci nu este esclus sa fie o combinatie intre vaporizator autogas si restu ???
            Attached Files
            Last edited by alexandruc; 7 December 2013, 22:48.

            Comment


            • Originally posted by alexandruc View Post
              ... mufa de conectare la mine are doar 3 pini (negru, rosu si maro) ...
              Cred ca te-ai conectat la alta mufa a instalatiei de gpl nu la cea de diagnoza.De curiozitate, cat are lungime cablul cu aceea mufa fata de ecu gpl?

              Comment


              • cca 10 cm. Stiu sigur k aia e mufa pt diagnosticare pt k e specificat in manual, doar k nu specifica si c protocol fol. K-line nu cred k e k am dat peste un citat in manual care zice k unitatea trebuie sa fie alimentata cu +12 V pt diagnosticare deci nu ar avea rost sai mai dam si noi unu sau poate??????

                Comment


                • Acel 12V nu-l dai tu, i-l da ECU-ul gpl (este iesire), in caz de K-line.
                  Last edited by Johnny_L; 8 December 2013, 00:50.

                  Comment


                  • Ag compact, autogasitalia, ag autogas systems, sunt entitati diferite. Totodata, cand spune ca pentru a fi diagnosticata ii trebuie alimentare, se refera la alimentarea de 12 v a ecu gpl, nu sa o alimentam noi prin interfata. Uneori interfata se alimenteaza din ecu cu 12v, alteori cu 5, alteori deloc, spre exemplu vogas e pe 2 fire. La tine trebuie masurat si aflat daca ai masa si 12 v atunci ar rezulta ca e pe linie k, altfel ar fi buna o interfata alimentata din usb. Cel mai important este sa ai programul sgi parca il cheama, parca gasisem ceva dar rula in DOS, la momentul cand aveam totul pe win7. Ar fi mai bine sa faci o poza la mufa si la ecu si sa spui ce tensiuni ai pe fire cu motorul pornit. Apoi cautam.
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • Am reusit sa fac si pozele la ce am p masina plus mufa, ca si tensiuni p mufa nu am decat 0.2v si 0.4v care cred k sunt curenti reziduali a si nu stiu cat de relevant este instalatia mea a fost montata in 2004
                      Attached Files

                      Comment


                      • Probabil ca ar merge cu programul ala pt msdos. Da-mi un pm sa-mi amintesc sa-l caut sambata, cu interfata mai ai de cautat, eu nu am reusit sa fac rost de un ecu din asta sa-l testez, ori nu e aia mufa sau trebuie o initializare ceva.
                        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                        Comment


                        • stag 200-4

                          Mi-am facut si eu un cablu (CA-50, este cu pl2303) pentru GPL dar nu reusesc sa ma conectez. Tot timpul primesc mesajul "No LPG Controller". Ati mai intalnit sau are cineva idee de la ce ar putea fi?

                          p.s. aceeasi problema o am si cu un adaptor usb-rs232 cu un chipset ch340 (No LPG Controller)

                          Comment


                          • Deci am reusit sa gasesc ceva mai multe date despre ce am nevoie, cablul de care am nevoie se pare ca este RS232, care daca nu ma insel sa discutat despre el, am gasit si softul mai ramane sa procur cablul si sa fac o proba

                            Comment


                            • ma puteti ajuta...am gasit un cablu de date nokia ca 45..a folosit cineva?

                              Comment


                              • Originally posted by Johnny_L View Post
                                Pe mufa de 3 pini poti sa ai si protocol de comunicatie K-Line (+12V, GND, K-line) ca la BRC-uri - nu numai RS232 RX/TX.

                                Inca ceva f. important de care multi nu-si dau seama si dup-aia zic ca nu le merge:
                                PL2303Hx converteste USB la RS232 RX/TX nivele logice CMOS (adica COM port de computer). Cablul ala de Nokia DKU.... converteste USB la RS232 RX/TX nivele logice TTL (port serial de microcontroler).
                                Nici nu are cum sa-ti mearga folosind PL2303 si schema de la cablul de Nokia - este o struto-camila.

                                Iti mai trebuie un MAX232 dupa PL2303 care sa-ti converteasca nivelele RS232 CMOS la RS232 TTL.
                                Rectific, cu PL2303 nu merge pentru ca are nivelele la serial pe 3.3V iar interfata de STAG probabil merge pe nivele de 5V.
                                RX-ul, care este intrare in PL2303, este tolerant la 5V care vine din STAG, deci aici n-ar fi probleme.
                                Insa TX-ul, care este iesire din PL2303 si intrare pentru STAG, are nivel de numai 3.3V iar STAG-ul asteapta nivel 5V. De aia nu merge. Ar trebui convertit nivelul pe TX de la 3.3V la 5V (se poate face cu 2 tranzistori NPN "inseriati" - trebuie doi pentru ca numai cu unul se face conversie de nivel dar se inverseaza logica )

                                Deci daca vreti sa construiti cu PL2303 ar fi un mic montaj de facut si adaugat (inserat pe linia de TX), nu e mare lucru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google