Cum se schimba pivotul ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • parca am zis 57 de lei. daca trw nu e de firma, care a venit cu echiparea standard si a tinut 90 000.... ce ai fi vrut ? nike si adidas sa fie de firma? da.... probabil tine si asam-ul 2 ani... depinde cati km faci in aia 2 ani. fiecare dupa cum il duce capul acum....

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      Daca schimbi pivotul la 30 mii cum au mai fost cazuri...da, schimbi doar pivotul.

      Dar la 100mii se schimba bratul cu totul.
      Sau vrei sa zici ca la 120 mii cand se duc ci bucsele le schimbi doar pe alea ? Pom de craciun iese bascula aia

      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
      Nu am zis ca am joc in bucsi!
      Am inlocuit doar pivotii si am rezolvat problema.Cand trebuiesc înlocuite bucsile voi analiza problema si voi înlocui ce este nevoie.
      P.S.Am găsit pivoti Trw si cu 55lei si cu 85 lei.Am cumpărat pe cei de 85.Nu erau aceeași calitate!Pana acum sunt mulțumit de lucrare.Am parcurs doar 15mii cu ei.

      Comment


      • Originally posted by vladoi View Post
        Oricume complicaie cu schimbatul pivotului si totodata nesigura,un pivot de firma te ajunge si 70 ron,mai bine iau un brat Asam merg 2 ani cu el si la revedere, ma costa tot atata.
        ASAM??? Nu te-as sfatui,am avut capetele de bara si un brat complet echipat si in nici 6 luni s-au facut praf burdufele de la rotule de ziceai ca sunt pe masina de 10 ani,NICIODATA sa nu mai aud de ASAM,asa ca nu mai da sfaturi despre produse pe care nu le-ai utilizat pe masina ta,iar schimbarea pivotului esta absolut SIGURA,multi cred ca odata scos pivotul din bascula se ovalizeaza gaura din bascula,nimic mai fals,cand scoti/introduci un pivot din bascula o sa observati ca se "toceste" acea "randalinare" a pivotului care opune rezistenta la rotire,nicidecum nu se uzeaza in bascula,iar de iesit nu poate iesi niciodata,ptr ca este presat de jos in sus ,iar in caz ca ar iesi nu s-ar intampla nimic decat o troncaneala mai tare care te-ar alarma si te-ar face sa schimbi piesele respactive.Mai citeam de unu pe aici care zicea sa sudezi pivotul pe bascula,mergi frate la tractoare U650 nu mai da sfaturi pe forum auto.
        Mai jos o comparatie dintre ASAM/CONEX/NGH si Lemforder calitatea burdufelor dupa nici 6.000 km(Asam)
        Attached Files
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • Originally posted by sanduploiesti View Post
          Am găsit pivoti Trw si cu 55lei si cu 85 lei.Am cumpărat pe cei de 85.Nu erau aceeași calitate!Pana acum sunt mulțumit de lucrare.Am parcurs doar 15mii cu ei.
          la mine erau stantate asemanator. calitativ... nu stiu ce sa zic... eu zic ca era acelasi pivot. nu cumva la cel de 85 de lei ai primit si surubul de strangere cu piulita antidesfiletare?

          Comment


          • Saptamana trecuta am zis sa fac o verificare la trenul de rulare, chiar de nu se auzea niciun zgomot suspect.
            Ma interesa in special starea pivotilor, fiind cei originali, iar masina se apropie de 97.000 de km.
            M-am dus la un service ce are si statie ITP, sa-i poata verifica pe placile oscilante.
            Totul a iesit in regula, n-au joc deloc.
            Attached Files
            Last edited by mr.K; 20 May 2013, 11:36.

            Comment


            • Amortizoarele pe spate sunt originale sau schimbate? Daca sunt schimbate, ce producator si cati km au.

              Comment


              • Amortizoarele de pe spate sunt cele cu care a venit masina. Amortizoarele de pe fata au fost schimbate (Monroe) si au ~17k.
                Tipul de la service a zis ca si amortizoarele spate inca sunt in parametri. De fapt, tot trenul de rulare era in parametri, chiar ma invita sa fac ITP-ul. Eu am vrut doar sa imi verific pivotii.
                Au mai fost schimbate acum 17k: capetele de bara, discurile de frana, bieletele antiruliu.

                Comment


                • Am inteles. Multumesc pentru info.

                  Comment


                  • a mai patit cineva ca bascula sa nu intre din cauza bucsilor care au fost pra bagate si astfel lovesc in cadrul motor este posibil ca basculele de ph1 sa difere de cele de ph2
                    ps basculele au fost cumparate de la un user care sp ca are piese de origine
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 18 September 2014, 22:49. Reason: Poze editate...

                    Comment


                    • Originally posted by biancamarius5 View Post
                      ps basculele au fost cumparate de la un user care sp ca are piese de origine
                      ........cine?

                      Comment


                      • Alea nu pot fi de origine odata ce nu se potrivesc pe masina.Parerea mea!

                        Comment


                        • ati masurat distanta dintre brate? mi se par bucsile noi mai mult in interior... masurati bucsile si bratele...

                          Comment


                          • pai asa este sunt bagate mai in interior.prefer sa nu ii dau numele

                            dar ma gandeam ca e posibil sa fie diferenta intre bascula de ph1 si cea de ph2
                            Last edited by biancamarius5; 19 September 2014, 19:58. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Atunci trimite-i marfa inapoi omului cu nume secret.

                              Comment


                              • Originally posted by biancamarius5 View Post
                                prefer sa nu ii dau numele
                                E cumva şi acesta ofiţer sub acoperire?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google