Cum se schimba pivotul ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am presa ( bucse si pivoti)

    Comment


    • #17
      presa

      poti sa pui o poza cu aceasta presa ? de pivoti?

      foloseste "post reply" in loc de "quote" cand raspunzi la ultimul post!
      Last edited by Seba; 23 April 2009, 22:54.

      Comment


      • #18
        Ti-as sugera sa schimbi bratul cu totul,e vorba de siguranta in trafic,acum tu faci cum crezi ca e mai bine

        Comment


        • #19
          Lasa-i sa schimbe pivoti in fata blocului ca la Dacia 1300!
          O sa ajunga si Loganul sa se priceapa toti la el, ca la fotbal si politica, si o sa mearga la fel de bine ca fotbalul si politica in Romania...

          Comment


          • #20
            ))) cat de glumeti pot fi unii ...
            eu am schimbat la mine toate bucsaraia *brat , bielete directie , capete de bara ...etc.... toata fata.
            m-a ajuns 220 ron , daca imi amintesc eu bine.
            pe cand *dupa ce am fost la un mecanic , dupa o verificare , imi face calcul undeva la vreo 8 mil . *nu piese originale !! originalele erau undeva la vreo 18 mil + manopera ...
            am eu unele cunostinte in domeniul mecanicii , asa ca am cumparat numai bucsaraia si ce mai era implicit , pentru "fata" mecanica a masinii ...
            ce-ti trebuie ... o menghina , o "gura de lup" pt bucsat/debucsat ,un "gat" de bucsa *fara cauciuc, sa se poata pune exact pe marginea bucsei noi, multa rabdare , si atentie.
            operatiunea a durat cam 4 ore *pe cric , daca era un elevator cred ca dura mai putin...
            si ... cam atat ...
            pentru cine nu cunoaste.... suna complicat, pentru cine ....stie ...cat de cat ... e simplu !! nu e dacia 1300 , dar nu e nici cu mult evoluat ...
            "romanul e inventiv, si cu putina imaginatie , poate face orice !! " )
            noroc
            pentru iasi , cine doreste schimbarea bucselor/capete bara/bielete directie ...etc , sa-mi dea pm .
            noroc
            sigpicSa traiasca urile , si

            Comment


            • #21
              Schimbarea pieselor din trenul de rulare este mai usoara la Logan decat la vechea Dacie...
              Problema ca sa nu ajungem ca la alea vechi, este calitatea pieselor si a reparatiei, dupa principiul ca suntem inventivi. Vezi ca la Logan mai lipseste o bascula din puntea fata. Sa nu vezi vreo roata plecand in alta directie...
              Astfel ajungem sa le injuram si pe astea ca sunt proaste...

              Comment


              • #22
                Pentru bucse am prese ,facute la strung cu surub ,eu nu sunt adeptul ciocanului ,dar pentru pivot cred ca trebuie o presa ,tu cum ai depresat pivotii ? Au iesit usor?I-ai incalzit putin?

                Comment


                • #23
                  cristi , de scos e cel mai simplu
                  il pui pe o menghina , sau ceva tare , ii dai 2 ciocane in cap , si sare singur ...
                  la pus altul nou e mai cu, cantec ...
                  noroc
                  sigpicSa traiasca urile , si

                  Comment


                  • #24
                    @DieselLGN a mai facut un prieten cu DCI 65cp ce ai facut tu cu 220 RON (ala de am zis ca a sudat pivotii) si mai mult a pierdut, dupa 4000 km a schimbat iarasi tot, cu piese de calitate si a mai dat alti bani pe geometrie. Pui ieftineala si tiganeala, de toti banii pe care-i dai tine!

                    Comment


                    • #25
                      Decat sa te chinui sa-l schimbi mai bine cumperi un brat nou.
                      Evita pivotii de ASAM Iasi si cei "italieni" TRW: Febi: Lemfoeder sunt buni costa pe la 50 - 65 lei bucata.
                      Dupa schimbul de pivoti nu se face unghiul la directie.
                      La schimbul capetilor de bara aka pipa bieleta; brat complect; fuzeta atunci se face unghiul.
                      Loganu' regele taxiurilor.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by taxidriver View Post
                        Decat sa te chinui sa-l schimbi mai bine cumperi un brat nou.
                        Evita pivotii de ASAM Iasi si cei "italieni" TRW: Febi: Lemfoeder sunt buni costa pe la 50 - 65 lei bucata.
                        Dupa schimbul de pivoti nu se face unghiul la directie.
                        La schimbul capetilor de bara aka pipa bieleta; brat complect; fuzeta atunci se face unghiul.
                        ASAM nu face calitate? M-am capatat cu niste placute de frana de ASAM ,arata suficient de bine dar..

                        Comment


                        • #27
                          daca am batai in roata drepta se simte de fiecare data in gropi si am verificat si pe cric are joc roata practic ce e uzat si ce trebuie schimbat ,, cam cat costa

                          Comment


                          • #28
                            Daca tineti la viata, inlocuti bratul inferior cu totul.
                            Inlocuirea pivotului e bricolaj riscant (Apar microfisuri pe umarul (gulerul) bratului ce nu se vad iar pivotul poate sari din locasul bratului cand ti-e lumea mai draga.
                            Sudura pivotului pe brat e o tampenie (pivotul are in interior o caja din plastic pe care o poti topi iar de unsoarea care se distruge nu nu mai e vorba).
                            Francezul nu e prost, a facut teste de presare depresare si a decis ca o astfel de operatiune e riscanta, mai ales la unitatile service din Romania unde se lucreaza pe baza de ciocan si levier.
                            INTERZIS sa faceti control joc pivoti cu ajutorul levierului (distrugeti caja din plastic prin tasare)
                            La inlocuire brat, Atentie mare la motare pivot pe portfuzeta (marea greseala a mecanicilor care ucid pivotii inca de la montaj), - mecanicul sa introduca cu grija pivotul pe portfuzeta fara SA DEA PESTE CAP BURDUFUL adica burduful pivotului sa depaseasca umarul de sprijin care este uzinat pe axul pivotului. Daca face asta sa readuca cu o lantzeta usor burduful peste umar (cu atentie sa nu declipseze resortul burdufului).
                            Daca burduful trece peste umarul axului acel burduf va avea forma unei veze cu flori care va tine apa si va facilita patrunderea ei in pivot. Daca a intrat apa la pivot durata de viata acestuia ajunge la max 2000 km. GREU ....
                            BAFTA !!!

                            Comment


                            • #29
                              @tutupicu de ce i-mi interzici sa verific jocul pivotului cu levierul? Crezi ca daca dau cu roata intr-o groapa mai mare dauneaza mai putin decat daca ridic eu cu levierul? Si cand am spus de sudura, s-a facut cu aparat cu fir continuu, nu cu electrod sau cu autogen ( s-au facut 3 puncte a cate 1 secunda fiecare). Eu nu spun ca e 100% corect ce am spus dar operatiunile astea au fost facute neoficial intr-un service Dacia!

                              Comment


                              • #30
                                E bine ca intrebi: un efort aplicat cu levierul dureaza mult mai mult decat un efort la o groapa (in cazul efortului la groapa pivotul isi face perfect meseria preluind solicitarea de comprimare pentru care a fost conceput) la levier tu ii faci o destindere si nu-i faci decat sa-i accentuezi jocul (sau sa-i micsorezi durata de viata - cum vrei tu) el nu e conceput sa reziste la destinderi de tip levier,
                                In cazul sudurii : unsoarea din pivot rezista pana la 180 de grd iar daca ea se arde devine material abraziv pentru caja pivotului care se uzeaza rapid - la fel si caja se topeste pe margini si se va deplasa din locasul sau - elementele de securitate activa NU se trateaza cu un aparat de sudura
                                BAFTA !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google