Curatare Corp Clapeta 1.6 16v K4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da, marx, repartitorul e format din cele 4 tevi de directionare a aerului din corpul clapeta catre cilindrii. eu nici macar n-am debransat bateria acum 2 luni cand am dat jos galeriile si mi-a facut fente de 2-3 ori, dupa care a inceput sa mearga normal. bine, eu am "uitat" sa montez o garnitura
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by marx View Post
      1. spune mi te rog ca prin repartitor de admisie te referi la galerie de admisie.
      2. absolut toate suruburile si garniturile si oringurile sunt stranse bine. inclusin cele de la galeria de admisie. nu sufla si nu scapa nimic.
      3. la senzorul de temperatura de pe cil 3 nu am am umblat. daca era murdar sau nu functiona corect eu zic ca trebuia sa imi faca la fel si inainte de operatie.
      4. azi dimineata vad ca a pornit normal.
      5. o sa ii scot ambele borne de la baterie cum zici. dar stau si ma gandesc ca nu are rost. cred ca una singura este/a fost suficient.
      1. Da. Numai ca nu se numeste galerie, ci repartitor.
      2. In poza mai jos ai schema de strangere a suruburilor. De la mijloc spre laterale si apoi spre cc. Nu are cum sa sufle intrucat acolo ai depresiune. Poate cel mult sa traga aer fals, adica aer "necitit" de senzori
      3. cand ai curatat galeria poate ai murdarit sonda.
      4. poate ca nu a fost decat o alarma falsa si acum totul este ok.
      5. tehnologia de demontare-montare spune clar ca aceste operatiuni se fac cu bateria debransata. Evident ca tu poti face cum crezi ca e mai bine. Si daca tot vrei sa scoti numai o borna, macar desfa borna "+".

      Originally posted by Ivan Marian View Post
      @gl_mmm,tu ai avut cheie dinamometrica? Sau ai strans cu simt de raspundere(la simtul mainii) tot ce era pe acolo de strans?
      ...
      Am strans suruburile numai la mana, fara cheie dinamometrica, dar in ordinea indicata.
      Attached Files
      Last edited by gl_mmm; 18 May 2010, 12:49.

      Comment


      • #18
        Originally posted by bogdan_1984 View Post
        si ce a rezolvat prin curajul ala? ca merge mai prost motorul ca inainte...
        ce carcotasi pot sa fie unii asa gratuit.

        va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor. masina merge bine acum. am pus o la dacia pe tester si mia u zis ca e tzipla.
        o sa strang suruburile dupa schema.
        cine mai are 16v si doreste sa il ajut sa ma contacteze si se rezolva cu cea mai mare placere ca si cum ar fi masina mea. din greseli invata omul. acum o sa o fac ca la carte. mersi glmmm si seba

        @ glmmm mai ai documente cu manual de service la k4m ? as dori si eu mult sa am.
        Last edited by alessandro; 18 May 2010, 13:36.

        Comment


        • #19
          Salut. Aveti cumva manualul pentru motorul K4M de 16v? Nu de alta, dar vad ca aveti tot felul de documente care au legatura cu el. Ma intereseaza si pe mine ca utilizator nou sa aflu mai multe despre ce am sub capota. Desi citesc cam tot ce gasesc pe forum referitor la partea de mecanica, si nu numai...parca ar fi mai bine si cu un manual in mana . Salutari ...si sorry de off topic.


          ...Si marx, multam' ca ai pus poze cu manopera
          Last edited by aggressive; 18 May 2010, 14:00.

          Comment


          • #20
            marx, aggressive, all Cititi acest topic http://www.loganclub.ro/forum/descri..._v-t22673.html, posturile 18 si 19. Aici gasiti manual service pentru k4m.
            Last edited by gl_mmm; 18 May 2010, 14:04.

            Comment


            • #21
              Danke gl_mmm. Esti de mare ajutor.

              Comment


              • #22
                SI FOARTE IMPORTANT,,,CAND STRANGETI SURUBURILE ,,SA LE STRANGETI DIN APROAPE IN APROAPE,,,,Si sa nu strangeti de tot primul surub intalnit in cale si tot asa pana la ultimul....Deci cate un filet/doua pe fiecare surub si apoi la urmatorul si tot asa pana le strangeti de tot!

                Si nu inteleg ce cauta un 1.4 la motor de 1.6 16V?
                Last edited by Ivan Marian; 18 May 2010, 14:24.

                Comment


                • #23
                  rade si el de 16volti, ca la el e mai simplu si vezi, nu exista riscul sa se strice motorul, ca la asta suprapopulat cu supape
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    e tzeava directa manualul ala. sa vezi ce mi bag nasu'

                    maersi inca odata gl mmm

                    Comment


                    • #25
                      Dupa ce am citit firul de discutii am aruncat o privire la motor si am si eu o intrebare. Bobinele de inductie trebuiau musai demontate pentru operatia de curatare a clapetului?
                      Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                      Comment


                      • #26
                        nu cred ca ai cum sa scoti galeria de admisie. si nu e mare filosofie sa le scoti.

                        Comment


                        • #27
                          Se pare ca am intuit bine. In manual, la demontare-montare repartitor de admisie (galerie de aer) numai se debranseaza conectorii bobinelor.
                          Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                          Comment


                          • #28
                            Cred ca se poate scoate repartitorul de aer si fara demontarea bobinelor dar o sa te cam incomodeze daca vrei sa scoti cc-ul. Eu zic sa le demontezi. Si cu ocazia asta poti curata si pe acolo.

                            Comment


                            • #29
                              este foarte simplu sa le scoti. desfaci doar un surub. si bagi o gheara si cureti si pe acolo.

                              Comment


                              • #30
                                Va mai trece ceva timp pina voi face operatia asta. Oricum eu sunt pentru ideea de a demonta strictul necesar. Cu cit demontezi mai multe cu atit sansele de a gresi sunt mai mari, mai ales cind o faci pentru prima data. Si daca tot ajungem sa demontam bobinele atunci ar fi bine sa facem si schimbul de bujii
                                Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google