Curatare EGR Logan 1.5 DCI 65 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    colier

    Mi-am curatat EGR dar acum am o mica problema. Cred ca am stricat un colier (l-am deformat putin) si nu stiu de unde sa il cumpar , am cautat pe la toate magazinele de piese auto.Doua dintre magazzine mi-au spus ca nu se gaseste singur vine cu tot cu furtun si costa 8 milioane . Stiti pe unde as putea sa gasesc?
    [IMG]http://www.*********.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1627540407[/IMG]

    Comment


    • #32
      @stefan1314-pai e mai special acel colier ,pune unul pa care al gasesti pina dai de unul original
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #33
        Dupa ce trebuie sa imi dau seama ca trebuie curatat egr-ul?Turbina o aud in mers ...e fantastic sunetul.
        sigpic

        Comment


        • #34
          EGR cind se blocheaza apare pe bord lucru acesta se face pentru a preveni griparea lui din cauza mizeriei

          Pai egr are o supapa care trebuie sa culiseze usor daca are depunere nu mai culiseaza in locasul respectiv din cauza depunerii de ulei ars
          Cum ati dai seama lasi motorul sa mearga la o turatie ridicata in jur de 2500 citeva secunde si dupa acea il lasi la relantiu dupa citeva secunde ai sa auzi cum se schimba sunetul motorului atunci inseamna ca egr functioneaza

          Comment


          • #35
            EGR curatat

            ia uite ce am gasit la 70.000 km pe egr,azi l-am curatat si arata giugiuc,deci pt necunascatori mare atentie ca nu e de joaca,riscati sa stricati titiul,trebuie sa ai rabdare,nervi de otel scule,in special pt colierele care nu se string cu surubelnita si cel mai important,cu altceva nu al cureti extrem de bine decat cu,CARBUROL,cat de curind o sa dau si chiloasa jos pt a curata mizeria de ulei de pe acel traseu,din care pleaca teava de intra spre EGR,dar de la teava pina acolo uitati ce am gasit si cum au iesit




            mare atentie cum trageti de furtunele de plastic...si mai mare grija la garnitura foarte subtire din aluminiu cum o extrageti(ultima poza)...spor la treaba !!!
            Attached Files
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #36
              EGR curatat

              teava in forma literei "J",murdara e mai sus,curata cum arata,locul unde vine si montat totul la locul lui,gata de pornire,munca nu gluma de ma dor toate partile cu muschi ale corpului
              Attached Files
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #37
                Azi am curatat si eu EGR-ul(dupa ce initial am urmarit filmuletzul lui Cristi S ).
                Ca si observatii: suruburile s-au desfacut usor, am batut putin cu o surubelnita si un ciocanel, s-a desprins relativ usor(pentru cei aproape 140k km). Odata desprins iese usor desi eu am batut usor cu surubelnita pana la final ca de tras nu prea mergea. Mizerie a fost destul de putina(pentru km de care ziceam mai sus, ma asteptam sa fie ticsit), cred ca si datorita stilului de mers. 40min a durat tot.

                Cu ocazia asta am descoperit si furtunul pe unde pierde(picura) ulei turbina(cateva picaturi /saptamana), masina merge asa de multa vreme din pacate, de cand am luat-o SH. Este furtunul de plastic care aduce ulei pentru ungere cred, altul nu stiu daca mai e.

                In alta ordine de idei as vrea sa ma simt eu multumit(sufleteste ), sa stiu ca functioneaza EGR, si sa imi spuneti cum se manifesta masina cand nu merge.

                Comment


                • #38
                  Up, constat ca s-a redus putin consumul in extraurban, acum scade o liniutza dupa ~120-130km de mers, inainte faceam cam 110km. Dar probabil ca efectul este doar temporar pana se umple iar cu funingine.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by lord_wader View Post
                    Up, constat ca s-a redus putin consumul in extraurban, acum scade o liniutza dupa ~120-130km de mers, inainte faceam cam 110km. Dar probabil ca efectul este doar temporar pana se umple iar cu funingine.
                    va dura minim 40.000 km pina va creste iar consumul
                    apropo,eu am facut cu plinul ochi cca 66 litri 1144 km,dupa curatare EGR,inainte de curatare, am ramas fara motorina dupa fix 1026,7 km
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #40
                      stie cineva la 1.5 dci euto 4 unde il gasesc sa l curat si eu ?

                      Comment


                      • #41
                        snoop arunca un ochi aici.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          neaparat curatata si conducta sub forma ds ..s pe interior se cocleste mult , ..cu un fel de smoala

                          Comment


                          • #43
                            Eu am 310.000 km si EGR-ul nu a fost curatat niciodata,mecanicul a avut o tentativa anul trecut de a-l scoate si mi-a spus ca risca sa il rupa si mai bine nu.....ce imi recomandati? O metoda am inteles ca ar fi sa da chiuloasa jos dar nu vreau asa ceva numai pentru EGR.

                            Comment


                            • #44
                              Trebuie sa intorci masina cu rotile in sus
                              Acum lasand gluma la o parte vad ca nimeni nu se intreaba la ce foloseste acel EGR (electrovalva gazelor recirculate);
                              M-am documentat si am constatat ca este un antipoluant pentru natura si nimic mai mult. Unii circula fara si zic ca motorul trage mai bine.
                              Am mers si eu fara (simplu scoti mufa electrica) si intradevar parca e ceva mai bine ; dar mi-a crescut consumul.
                              Oricum nu-i recomandat ca iarna sa mergi fara, ca ajungi la un consum de 30% lejer.
                              Deci; ce va tot omorati sa o curatati?!?!... nu ineleg

                              Comment


                              • #45
                                UN NIMENI ai curatat vreodata egr ul?
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google