Curatare EGR si racitor Motor Dci 70 Cp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare EGR si racitor Motor Dci 70 Cp.

    Cine imi spune si mie unde se afla situat egr-ul la motorul de 70 cp?
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    ma abonez si eu daca raspunde carevaa ta cati km si cati ani are valeriu?
    http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

    Comment


    • #3
      45.000 si 3 ani...
      sigpic

      Comment


      • #4
        Chestia aia incercuita in poze e vana EGR
        Attached Files
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          Da...merci Fane de ajutor...am avut o tentativa sa o dau jos...dar dupa ce am descafut suruburile nu am putut sa o scot si m-am lasat pagubas...Astept sfaturi cin sa fac sa o dau jos...are vreo chichita sau pur si simplu treg de ea?
          Iata si pozele de azi de la operatiunea de curatare...Fane cum se numeste aceasta pieasa...din poza2...si in poza 8 cea incercuita.
          Dupa filmuletul colegului crististreulea am vreut sa curat egr-ul...dar se pare ca nu e la fal ca la motorul de 65 cp...am curatat toate piesele cilindrice de pe masina...si se pare (sau poate e doar o impresie) ca masina merge mai bine dupa ce am desfundat gaurile din poza 1-2...va urma egr-ul. sa vedem ce-i si pe acolo....adevarul e ca mi-a fost dor sa am mainile negre inca doua zile dupe ce imi bagam mainile in motorul de la dacia 1300....dar avand pana acum garantie nu m-am stresat.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #6
            Piesa aia e un racitor, nu a curs antigel cand ai demontat-o? Aia raceste gazele recirculate. Hai ca mi-ai facut pofta de murdareala pe maini, cand vin acasa ma apuc si eu de curatat
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #7
              valeriu...faci si un inventar la chei folosite?surubelnite si alte alea?
              maine am chef de murdareala
              http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fane-CL View Post
                Piesa aia e un racitor, nu a curs antigel cand ai demontat-o? Aia raceste gazele recirculate. Hai ca mi-ai facut pofta de murdareala pe maini, cand vin acasa ma apuc si eu de curatat
                Ba da Fane...a curs cum un pahar de antigel...deci de la maximul de pe borcanul de lichid de racire a scazut cam 1 cm.

                Silviu...cheile folosite de mine ...o trusa de chei tubulare dinacelea cu cric...si vei folosi tubularele de 7,8,si 10 si diferite prelungitoare.
                Vezi ca piesa & din postul lui Fane are un surub pe care nu il vezi....trebuie sa il cauti cu mana si sa il desfaci...la fel colierul 12...trebuie slabit.
                Daca mai ai neclaritati spune si te ajut....si daca ai chef de murdarit...ia-ti multe arpe la tine ca e jale mai ales pe teava aia in forma de j...pe care am incercat sa o curat cat de cat cu diluant...sper ca am reusit sa ii scot fata initiala...cineva mi-a zis sa o ard...dar mai mult ca sigur isi schimba culoarea exterioara.
                Deci succes...si poate te uiti si la egr daca poti sa il dai jos.
                Inca ceva...in afara de egr nu trebuie sa depui forta...piesele ies singure daca ai desfacut toate suruburile.
                Succes.Si vezi poate poti face si niste poze.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ar trebui ca motorul sa traga ceva mai bine dupa ce faceti operatiunea asta de curatare a EGR-ului.

                  Comment


                  • #10
                    Mie mi se pare ca trege mai bine si dupe ce am curatat acel racitor...trebuia sa mai insist la el cu curatatul...asta e...next time.
                    Am uitat...luati-va crema pentru spalat pe maini dupa operatiune...ca e jale
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      mersi valeriu de informatii,am studiat aseara si clipul lui streulea despre ce si cum,dimineata am fost la cumparaturi dupa trusa de tubulare si benzina.am pregatit teancul de carpe langa mine si plec in misiune..sper sa vin inapoi invingator:d
                      Din pacate poze nu pot face ca probabil ca o sa fiu negru ca un porc de mizerabil..si altcineva n-are cine sa-mi faca poze
                      http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                      Comment


                      • #12
                        Clipul lui Cristi nu te ajuta sub nici o forma...e altfel egr-ul la motorul de 70 cp fata de cel de 65cp...spor la treburi
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by valeriuciprian View Post
                          .si daca ai chef de murdarit...ia-ti multe arpe la tine ca e jale mai ales pe teava aia in forma de j...pe care am incercat sa o curat cat de cat cu diluant...sper ca am reusit sa ii scot fata initiala...cineva mi-a zis sa o ard...
                          Valerica , ar fi trebuit sa lasi teava aia cca 1 ora la murat in benzina, si iesea mult mai usor jegul ala . La fel si racitorul , dar .... cum nu prea dispunem de timp cand ne apucam de cate o treaba deasta .... .
                          Oricum super misto pozele, felicitari pt. lucrare si informatiile date .
                          Eu am curatat vana EGR acum 1 an , dar fara sa desfac mai departe . Vana a iesit super usor fara sa fortaaz nimic , si era destul de curata . Ma rog era mai tanara masina si nu aveam decat vreo 20 k la bord . Acum vb colegilor de forum, parca mi-ai facut "pofta" de mestereala , si dupa ce vin de la munte saptamana viitoare , desfac si eu EGR-ul si ce mai e pe acolo, sunt curios ce gasesc. Daca am ajutor , fac si eu poze .
                          Cu stima domnilor !
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #14
                            Florine tu ai tot 70 cp...da?
                            Si...in teava am bagat o carpa si am turnat diluant...si am lasat-o ceva timp apoi impreuna cu alta persoana am inceput sa tragem de carpa inaine-inapoi-inainte-inapoi...pana ne-am facut ca porcii...un decarbusol era bun...
                            Iar racitorul ...eram sigur ca nu e ala egr-ul dar am zis sa il curat si pe ala superficial...cand dau jos egr-ul dau jos iar si racitorul si il curat ca la carte.
                            Deci daca ai tot motor de 70 cp trag(misc stanga dreapta) de egr ca voi reusi sa il scot fara sa stric nimic pe acolo?Garnitura aia de la egr din ce e facuta?...am sanse sa o rup?Ca daca o rup e nasol.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Nu trage st- dr de EGR. Incearca sa scoti vana prin rasuciri usoare , ca si cum ai incerca sa o desurubezi . Garnitura este metalica , si din ce stiam eu este recomandata inlocuirea ei cu una noua dupa demontare , dar ... cred ca "merge" , cel putin eu nu am imlocuit-o. In rest nu stiu ce sa-ti mai spun, ca tu ai "descoperit" mai multe decat mine .
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google