Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sa gasit solutia eu va pot ajuta si cu montaj si cu reglaj 0766713955
    adriangeorge.mocanu@gmail.com

    Comment


    • adica ce vrei sa spui...
      http://www.loganclub.ro/forum/polish...-t43640p4.html

      Comment


      • adica omu` isi face reclama, il contactezi si el iti cere niste bani, capisi ? da, este om rau, nu vrea sa impartaseasca cu noi pretioasele solutii.

        Comment


        • problema asta cu motorasul pp...si corp clapeta apare mult mai repede cand ;
          1 ai instalatie gpl.
          2. soft calculator
          http://www.loganclub.ro/forum/polish...-t43640p4.html

          Comment


          • Pe naiba, am soft de mai bine de 3 ani si nu am probleme. Eu la.m si curatat periodic,nu la.m lasat sa faca figuri.
            Ai si tu niste nenorocuri, casa.i zic asa

            Comment


            • Originally posted by valy_kpt View Post
              am crezut ca daca al schimb pe cel care l am spart desfacandui tija si curatand-o cu unul nou nu v-a mai face sa mi cada relantiul etc...simptomele sunt din nou !!!deoarece nu sunt prosti cei ce recomanda sa schimbam tot corpul clapeta!!!
              NU TOTUL CONSTA IN FAPTUL CA CURATATI MOTORASUL PAS CU PAS SI IN INTERIORUL ACELUI CORP CLAPETA '' este gaura care se deformeaza ''uzanduse' de la miscarile pe care le face acel motoras in corpul clapera!!!
              recomand doar schimbarea cu totul! exact cum recomanda si cele mai multe service uri!
              cum se deformeze gaura domnule? poate se formeaza. tija motorasului are con la capat, si pana nu se face gaura mai mare decat acel con...ca sa treaca prin ea....inchiderea se face la fel.

              Comment


              • Astazi la 37 142 Km am curatat si eu MPP-ul. Era plin de funingine imbacsita de la vaporii de ulei. Era capul/conul ala plin de scliviseala din aia. La fel si lacasul/suportul unde intra Mpp-ul.
                Am curatat prima data cu servetele umede toata mizeria, apoi cu servetele de hartie imbibate in spirt am sters mai bine restul de mizerie ramasa, de peste tot.
                La primele doua porniri mi se oprea motorul daca luam piciorul dupa acceleratie.
                Dar am mentinut acceleratia la vreo 3500/4000 de rotatii si usor usor si-a revenit la normal.
                Acum merge BRICI.
                L-am curatat pt ca mi-a facut figuri de vreo 2 ori la pornire,,adica fluctua/oscila acul in bord pana se incalzea motorul.

                Comment


                • Clapeta fluture, cand acceleratia este apasata in podea, trebuie sa fie la unghi de 90 grade, nu? Se poate regla din acel surub(imbus) de pe corp clapeta? Multumesc.

                  Comment


                  • Va rog sa-mi oferiti detalii despre cum se monteaza motorasul pas cu pas, adica: cu sau fara bornele pe acumulator, cu sau fara cheia in contact, se pune sau nu contactul de X ori inainte de pornire, orice alt detaliu important. Va multumesc anticipat!

                    Comment


                    • Eu nu am deconectat bateria si nici contactul nu a fost pus.
                      Pur si simplu am deconectat mufa de alimetare a Mpp-ului si apoi l-am demontat.
                      Cheia nici nu a fost pusa in contact, ca nu aveam de ce sa fac asta.
                      Ce vreau sa mai zic...odata cu ,curatarea acestui Mpp a disparut si acea RONTAIALA a acestuia. Adica a devenit mai silentios fata de cum era el murdar.

                      Comment


                      • Adica tu auzeai zgomotul facut de functionarea motorasului pas cu pas?
                        Ciudat ce spui.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Are o "rontaiala" specifica lui. Daca asculti cu atentie se aude. El fiind plin de mizerie se auzea mai tare. Acum, dupa curatare este mai silentios.

                          Comment


                          • Acest motoras este un convertor electromecanic; el nu functioneaza ca un motor electric clasic, de ventilator sa zicem cu rotorul care se roteste permanent. MPP-ul primeste un tren de impulsuri, iar miscarea rotorului constă din deplasări unghiulare discrete, succesive, de marimi egale ce reprezinta pasii motorasului; adica pas cu pas.
                            In fine, eu n-am sesizat niciodata la relanti, functionarea MPP-ului, in cazul corectarii relantiului.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Am curatat si eu MPP-ul deoarece ce imi ramanea turatia blocata la 1500-1700 la relanti. Avea foarte multa negreala, a curatat cu WD-40 si cu muulte servetele. Masina are 15.000 km, este normal sa fi fost chiar atata negreala ? era si pe capatul sondei (sau ce e aia), cel de metal foarte mult.
                              Acum observ ca scade mult mai repede acul turometrului cand o pun pe liber in mers si scade fix la 750, inainte scadea pe la 1000 si ceva si doar cand ma apropiam de 0 km/h scadea cat trebuia. Cand pornesc masina dimineata sta la 750 rpm o fractiune de secunda si apoi urca catre 1000, 1000 si ceva. Este normal cum se comporta ? Mie mereu, de cand o am de la 3800 KM mi-a mers la modul ala, acum este o schimbare.

                              Comment


                              • salut

                                am fost si eu la un destept sa-mi regleze culbutorii si mi-a zis ca e nevoie de curatat si mpp. Dupa curatare se manifesta in felul urmator:sta turata cand o pornesc in jur de 1400 de rotatii, relantiul sta in jur de 1000 rotatii, cu greu se mai stabilizeaza la 750, iar in mers sta cateaodata la 1500 cand o scot pe liber. Mentionez ca am si gpl si ca face atat pe benzina cat si pe gaz, mai des pe gaz. Ce mai e de facut? Trebuie sa schimb motorasul sau poate nu au montat bine si trage aer fals?Va multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google