Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ai uitat sa cureti tubul (plamanul) motorului ... bucata de cauciuc pe la care te-ai chinuit sa o scoti de pe carcasa filtrului ... o sa fi uimit in cotul acela ce se depune
    sigpicMy ride

    Comment


    • #17
      Interesant...MPP'ul are aceeasi pozitionare si la 1.4 mpi?O sa incerc si yo kestia desi nu am nici o problema...sper sa nu fac ceva gresit

      Comment


      • #18
        la 1.4 mpi 3 la fel ...
        de lucrurile astea trebuie sa te feresti si sa ai grija sa respecti intocmai acesti pasi
        Last edited by crististreulea; 26 April 2009, 00:13.
        sigpicMy ride

        Comment


        • #19
          cum dracu dau jos clapeta ca am prins-o cu picatura la filtru de acu un an
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Cu solvent sau cu apa oparita. Se duce lipiciul acrilic. :P Te-am mancat, acum....
            GL-22-TOF

            Comment


            • #21
              si ce se duce pe langa... in motor )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Astazi am avut ceva timp la dispozitie si impreuna cu viitoarea mea sotie (*juma de mecanic*), am curatat si eu corpul clapeta si motorasul pas cu pas. Masina are 4 ani si vreau sa va spun ca am gasit corpul clapeta, clapeta , si chiar acel micut motoras cu arculet foarte murdare( exact ca la cosul de fum al unei case.
                Am folosit W4D si am curatat toate piesele de pareau ca sunt noi.
                Concluzia: se merita timpul si efortul.
                Motivul faptului ca se merita va las sa il aflati si voi dupa efectuarea operatiunii..
                Sanatate
                P>S> Nu am facut poze sau film pentru ca ploua un picut si nu avea cine sa tina camera pentru ca tinea umbrela. Vremea asta...........
                1.2 TSI

                Comment


                • #23
                  am facut si eu operetia asta azi pe langa altele...(actionarea stergatoarelor cand dau spritz,schimbat bujii,curatat senzorul de pe cutie) ,dar nu am avut wd40. pur si simplu am sters gatul unde sta clapeta si clapeta cu o carpa moale. s-a luat toata mizeria perfect, iar la motorasul acela pas cu pas la fel i-am sters capatul cu o carpa moale. problema e ca am impins de el si a intrat inauntru in el un pic , l-am pus la loc...am pornit masina si surpriza...statea in 2500 la relantiu iar daca o acceleram acolo ramanea unde o duceam eu(nu mai scadea turatia). a trebuit sa scot iar toate alea pana la pas cu pas si l-am tras de cap inafara si le-am ansamblat iar pe toate la loc. de data asta a mers, dar m-am cam speriat un pic...ca mergea bine inainte sa-i fac operatia, dar asa-i omul cand nu are ce face...isi face de lucru. bine ca am rezolvat-o. asa ca mare atentie la capul acela ascutit din inox sau ce o fi el de la motorasul pas cu pas!...ideea e ca s-a curatat si fara wd40. iar interiorul corpului la fel...noroc ca am degetele lungi...
                  sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                  Comment


                  • #24
                    si nu ai zis niic de senzatia de respiro de dupa... CU turatia asa patisem si eu ,dar am accelerat de cateva ori brus si puternic si sa dat singu la loc fara sa desfac .
                    1.2 TSI

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by irinel View Post
                      si nu ai zis niic de senzatia de respiro de dupa... CU turatia asa patisem si eu ,dar am accelerat de cateva ori brus si puternic si sa dat singu la loc fara sa desfac .
                      ehehe si ce mai senzatie de respiro am mai avut....parca-mi luasei o piatra de pe inima...aveam morcovul...sau mai bine zis nu mai erau decat frunzele de la morcov...
                      Last edited by emyemanuel; 3 May 2009, 23:20.
                      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                      Comment


                      • #26
                        da astia care curatati motorasale pas cu pas...ati scos si arcu din ele sa il curatati si ala ?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Pai matorasul asta pas cu pas este aproape identic cu IAC-ul de la Matiz care defapt este un regulator de aer , la Matiz am curatat IAC-ul , capatul acela conic si l-am uns in interior pe langa arcul acela cu oil, iar la Logan se numeste motoras pas cu pas, sunt aproape identice, Cristi_Xp nu te supara dar cum se demonteaza arcul si ce mai are in el ? Pentru ca par capsulate.

                          Comment


                          • #28
                            nu am incercat sa-l desfac...ca nu stiam ca merge desfacut
                            asa arata desfacut :
                            Attached Files
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              Interesanta poza care ai postat-o, pai dupa cum se vede tija aceea cu cap conic are un filet iar sensul acelui fitel este "normal", deci se desfileteaza, am incercat sa-l desfiletez la Matiz putin, dar parca nu se desface si se roteste cu totul, o trebuii tinut contra undeva ? Nu l-am mai fortat si am renuntat sa-l mai desfac, multumindu-ma cu faptul ca doar l-am curatat de calamina si l-am uns.

                              Comment


                              • #30
                                Cristi Xp de desfacut la-i desfcut arculet(ce se vede in poza atasata de tine) cand il pui la loc trebuie pus la fel aceasi distanta ca sa functioneze normal, altfel ramane decalibrat

                                4.După curăţare se suflă cu aer comprimat.Degripantul WD40 este coroziv si trebuie inlăturat @turbojack

                                WD-40 este sigur si eficient pentru folosirea la toate tipurile de sporturi. Folosesti WD-40 la bicicleta ta pentru a curata, degresa, a unge lantul, la angrenaje si partile mobile. Ajuta la curatarea autocolantelor. Puteti folosi WD-40 pentru a va proteja arma. El previne coroziunea si nu provoaca stricaciuni. Folositi-l la ambarcatiuni pentru a proteja suprafetele de metal de coroziune si pentru a indeparta umezeala. WD-40 poate fi folosit pentru a proteja lamele patinelor de gheata.
                                Last edited by lorenzlorenzu; 3 August 2009, 13:45. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google