Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu am reusit sa il desfac cel de pe fiatul pretenei ... care e cam pe acelasi sistem...si intr`adevar trebuia numarat spirele surubului cand l`am pus inapoi sa fie aproape aceleasi...cel de logan nici nu am stiut ca merge desfacut asa ,doar ca am gasit din greseala poza aceea.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      pii nu ie prea bine sa il desfaci , nul vei mai nimeri la fel in veci
      se da cu wd-40 la greu apoi se sufla ce aer pina la indepartarea mizeriei
      repeti operatiunea pina chind uleiul scurs este curat sau termini tubul
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #33
        Daca cumva il desfaceti insurubati-l mai mult daca nu mai stiti cum a fost ca se va autoregla. Eu am pus altul nou si era insurubat la maxim. Am mers vreo 40 de km cu masina pana sa reglat.

        Comment


        • #34
          Mda! Vad ca unii colegi, au reusit sa repuna in parametri normali motorasul pas cu pas doar in virtutea acceleratiei iar alti colegi au demontat, curatat, remontat si au finalizat cu succes operatiunea.
          Ma intreb, ce rol o fi avand filetul tijei cu cap conic in afara de fixare pe miezul electromagnetic, atata timp cat nu conteaza numarul spirelor?
          Dupa parerea mea, distanta calculata din constructie, este infiletat la maxim, altfel nu vad cum ar ramane reglajul fix, fara o contrapiulita!
          Deci, ipoteza cu insurubat la maximum, pare credibila iar eu voi face miscarea maine, in speranta ca nu-mi va sari motorul de pe tampoane dupa remontare


          sigpic

          Comment


          • #35
            angel cred ca ai dreptate si va trebui infiletata acea tija cu cap conic de tot in miez. Si stai linistit k nu-ti va sari motorul in cel mai rau caz nu o sa mai stea la ralatii sau sa ramana blocat deschis.

            Comment


            • #36
              Multam de incurajari, terran75!
              Urmeaza ca dupa amiaza, sa fac o necropsie motorasului pas cu pas, care mai degraba cred ca e o electrovalva de aer, comandata de undeva din turnul de control al calculatorului sau a debitmetrului de aer! ...posibil sa ma insel, ca nu sunt specialist!
              Din punct de vedere constructiv, bag seama ca in ipoteza unui "motoras pas cu pas" ar trebui sa gasec in capsula respectiva, chiar un micut motoras asistat electronic de undeva din calculatorul de bord/debitmetru aer sau de sonda lambda, ce comanda apropierea/departarea tijei cu cap conic de scaunul de etansare, astfel, realizandu-se reglajul ralantiului iar prezenta arcului fiind nejustificata.
              Cam coplicata si mai greu realizabila asemenea combinatie dar nu imposibila!
              In cazul unei simple electrovalve, ar trebui sa gasesc acolo o bobina si un miez electromagnetic, in care vine infiletata pana la maxim tija cu cap conic, prezenta arcului fiind necesara la realizarea rapelului(revenirii miezului electromagnetic la intreruperea tensiunii pe bobina capsulei). Distanta de la maximum filetului la baza capului conic, posibil sa fie
              deja prestabilita si calculata din constructie, fiind indicata infiletarea tijei la maxim, pentru a nu se modifica distantele in timpul functionarii!
              Ma gandesc in cazul unei infiletari incomplete, distantele dintre capul conic si scaunul de etansare se micsoreaza pana la blocare, scazand astfel la zero, ralantiul...da` vad eu cum stau lucrurile, la fata locului!
              Last edited by Cezar; 9 August 2009, 10:58.


              sigpic

              Comment


              • #37
                da angel defapt este o electrovalva care regleaza debitul de aer acest asazis motoras pas-cu-pas. Spor la treaba si cu multa rabdare si atentie.

                Comment


                • #38
                  interesant pt cei pe benzina cand o sa avem si un filmulet cu egr-ul
                  scz de off



                  Stima!!!
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #39
                    Off topic: Pai astetam de la tine filmuletul.
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • #40
                      azi am curatat si eu mpp-ul...masina e 1.6 MPI din 2005 februarie cu 112k si ceva.
                      am avut o saptamana de cosmar...m-am gandit la injectoare, ca nu mai am compresie, si la bujii, care le-am si schimbat ( nu degeaba, ca oricum trebuiau schimbate, dar p-acolo ).

                      simptome :
                      cand se incalzea motoru, si nu conta viteza, daca o scoteam pe liber...trecea acul sub 750 rpm, si de 3 ori din 5 murea motoru...mi s-o intamplat si la 120 la ora...
                      am curatat mpp dar nu l-am curatat temeinic, asa ca simptomele erau ca la mama lor acasa...la cluj la intalnirea regionala, numai eu stiu in oras de cate ori mi-o murit motorul....
                      dupa curatarea de azi, am folosit cam un sfert din WD 40, dar am zis ca acum ori niciodata, imi facusem deja "programare" la dealeru dacia din oras, sa imi curete gratis injectoarele ( client fidea ), dupa cum ziceam, dupa curatarea de azi...mi s-o luat un bolovan de pe inima...
                      cata mizerie, adica ceva uleios imbibat cu praf si mizerie, am scos din mpp, numa podeaua stie...din corpul clapeta la fel...

                      asa ca multumesc oamenilor care fac asta si posteaza despre operatiuni
                      Life is short...play more!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                      Comment


                      • #41
                        ...cu adevarat, Kamikaze!
                        Ai avut ceva presiune in instalatie, de te-ai aruncat in lupta cu mpp-ul dar si succesul, ti-a adus fericirea!...la a doua interventie, e floare la ureche


                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          O chestie interesanta, uitati-va la mpp-ul ala curatat dupa o utilizare de 3-4 ani, peste 1 an, o sa vedeti ca este la fel de murdar. Am vazut la cativa "curatitori de Mpp" cum acesta se murdareste foarte tare doar dupa cateva luni! Si culmea, nu apar probleme.

                          Comment


                          • #43
                            Sa inteleg, ca sunt de vina, "curatitorii de Mpp"?...geu de crezut.
                            E ceva normal, functie de uzura motorului si nu de interventia cuiva, asupra mpp!


                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              nu prea mas baga, dar e bine de stiut cum se face
                              Bravo !

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by angel View Post
                                Sa inteleg, ca sunt de vina, "curatitorii de Mpp"?...geu de crezut.
                                E ceva normal, functie de uzura motorului si nu de interventia cuiva, asupra mpp!
                                Nu am zis ca sunt de vina "curatitorii de Mpp", am cativa prieteni care surubaresc la Logan mai ceva ca la vechea Dacie si curata orice l-i se pare murdar, si altii (eu sunt in categoria asta) care nu vor sa vada de ce merge bine masina si nu prea ridica, capota! Vreau sa spun ca ambele categorii de masini merg bine, Mpp-ul oricum se umple de funigine foarte repede si cred ca trebuie curatat doar la nevoie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google