Curatator Presiune, A Incercat Cineva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Karcheru' nu are bidon pe lance, are un furtunel la aparat, acolo pui intr-un borcan solutia diluata, scoti jumatea de lance si stropesti. Eu nu am facut asa niciodata (o data am incercat, dar nu face spuma si se prelinge prea repede pe caroserie). Folosesc un bidon de 2 litri, d-ala cu pompita , bagi presiune in el si dai pe masina.

    Boschu' are bidon pe lance, cred ca e singura chestie care il avantajeaza, in rest bani in plus degeaba.
    Ca scule suplimentare: solutia activa (dar nu e musai) si/sau sampon cu ceara, sau sampon de masina (asta il diluezi cu apa intr-un lighean ~1 la ~50 si il dai pe masina cu o manusa fina fina de bumbac); manusa de bumbac pt spalare masina - nu e obligatorie, dar e bine sa o ai, mai ales cand folosesti samponul (e mare si cu multi ''tzurtzurei'', foarte fina la atingere, se gaseste prin hipermarketuri), laveta de stergere dupa spalare (asta una dintre cele mai importante piese), daca ai bani de piele de caprioara (e cam 50 lei una mare) sau laveta din imitatie piele (mare grija la astea, ca multe sunt de rahat) una buna o gasesti pe la 25-30 de lei (eu de asta am si e superba, absoarbe minunat si nu zgarie) si cam atat
    Ma rog, o carpa separata pt praguri si o ceara, s-o mai dai cu ceara din cand in cand, dar asta nu are treaba cu spalatu.

    Comment


    • #17
      Atentie mare la solutiile active, dupa samponare nu lasati mult sa stea pe vopsea in timp se ia luciu, Clatiti bine masina dupa samponare ATENTIE CE CUMPARATI

      Comment


      • #18
        Ai vazut vreo masina care de la solutia activa sa se matuiasca?
        Eu n-am vazut. Se matuieste din cauza periilor sau a carpelor impropriu folosite.
        Solutia activa n-are treaba cu lacul sau vopseaua.
        Normal ca nu o tii jumate de ora pe masina. 5-7 minute e suficient ca sa dizolve rahatu de porumbei, mustele ucise si alte cele.
        Atata timp cat nu se foloseste solutie activa concentrata nu e nici o problema.
        E bine sa se citeasca instructiunile inainte de folosire. Pe solutiile active care sunt la spalatorii scrie clar ca nu ataca lacul sau vopseaua si chiar protejeaza la luciu si aderenta la mizerie.
        Eu le consider legende chestiile astea cu matuirea vopselei daca folosesti in timp indelungat solutie activa. Stiu masini care de 3-4 ani au vazut numai solutie activa din spalatorii si arata impecabil.
        O carpa prost folosita la spalarea unei masini, poate duce in timp rapid la matuirea vopselei, am vazut masini de ~2 ani care aratau jalnic, spalate la perii si sterse in draci cu carpe de rahat.
        Last edited by Octavian; 10 October 2008, 08:53.

        Comment


        • #19
          Si eu am un bosch aquatak 100, inainte am avut un karcher, dar din pacate asta iarna nu l-am suflat bine si a ramas putina apa in el, a inghetat si a crapat carcasa pompei care este din plastic. De aceea am luat bosch pt ca am vazut unul desfacut si are carcasa pompei din metal, este un pic mai greu din aceasta cauza si mi se pare ca este si mai zgomotos.
          Problema zgomotului am rezolvat-o cu putina antifonare cu burete in jurul pompei( s-a redus zgomotul cu aprox 80 %) .
          Si problema cu "mataraiele" am rezolvat-o printr-un prelungitor al furtunului de presiune, (costa aprox 150 ron) dar nu mai trebuie sa trag furtune, prelungitoare de curent.

          Comment


          • #20
            Nu trebuie suflat dupa spalare iarna doar tb sa opresti apa de la retea il lasi sa mearga si va scoare toata apa din pompa ,Din pacate este un defect des intilnit la aceste pompe nu numai iarna se intimla ci si vara din cauza presiuni create in pompa plastic slaba calitate

            Comment


            • #21
              ieri am luat din praktiker un spalator 'budget 215', parca, la 300 ron, abia astept sa-l probez astazi sa vad cum merge. revin cu pareri, indiferent de care vor fi.
              a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

              Comment


              • #22
                Originally posted by Octavian___30 View Post
                Da, eu sunt unul (parca mai era un subiect asemanator, lasa ca ne directioneaza moderatorii )
                Unul este acesta si altul, pentru detergenti acesta...

                Dar pica bine inca un topic (asa ne pierdem gandurile printre ele...)
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  gata, am terminat de spalat masina. 'instrumentul' lucreaza multumitor, parca nu are presiune ca si la spalatorie, dar, cum spunea si un coleg forumist, trebuie insistat un pic mai mult in locurile unde este nevoie, si aici ma refer la pasajele rotilor si sub praguri, ca doar mai ales pentru asta l-am luat. in rest, as mai zice ca nu are rezervor de detergent pe lance, ci un furtunel direct din aparat care trebuie introdus in recipientul cu detergent si isi ia el de acolo.
                  a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                  Comment


                  • #24
                    Banuiesc ca toti care aveti asa ceva stati la curte.

                    Daca nu as sta la bloc ce bine ar fi as putea sa imi cumpar si eu asa ceva dar altfel .....
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #25
                      da, stau la curte.
                      iti dau dreptate ca in fata blucului nu prea e rost de asa ceva.
                      a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                      Comment


                      • #26
                        Presiune ar fi suficienta (100 bari fata de 110-130 bari una mare profi), treaba e ca nu are debitul ca o scula mare.
                        Eu am vrut sa-i schimb duza din lance, dar efectul nu cred ca va fi unul tocmai bun, se mareste debitul dar scade presiunea si n-am facut nimic
                        La anu o sa-mi fac cumva sa am toata instalatia pregatitata pentru lucru: alimentare curent, apa, totul tras la ''botu' calului''. Aici se pierde foarte mult timp, cu cablurile...pune-le, baga-le, scoate-le...

                        PS: daca se foloseste borcan de lance cu detergent de masina (sau spuma activa) se spala incomparabil mai usor, face spuma ca lumea.

                        Comment


                        • #27
                          Chiar nu exista nicio solutie pentru utilizarea acestor curatatoare la bloc? In fata blocului, in spatele blocului...pe bloc n-o putem urca.
                          Logan Ambition 1.5 DC

                          Comment


                          • #28
                            Solutie exista : un furtun lung si un cablu electric insa sa ai loc de manevra...daca sta masina in bulevard nu prea vad cum sa speli masina cu presiune printre alte masini si trecatori.
                            Eu cred ca n-am sa-i mai scot furtunul de presiune ca imi bulesc filetul
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Eu mi-am luat un Fair Line din Metro. 230RON. Merge bine. Recomand!
                              Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Mai bine mai puneai ceva si luai un Bosch, decat un no-name. Oricum, capatul lancei sigur e din plastic, la banii astia.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google