Cutie Blocata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu stiu de ce, da' am o banuiala ca incepe cu M si se termina cu N, numele service-ului cu pricina.

    Comment


    • #32
      De la meridian ?
      @bogdycuy : asta inseamna mecanicul de reprezentata, o abureala maxima.
      Eu am schimbat discurile, etrierii si portetrierii apoi m-am dus la simpotrans sa-mi schimbe lichidul de frana si sa-mi faca aerisirea; nu intelegeau de ce am aer in instalatie, 5 minute m-am chinuit sa le explic ca eu schimbasem etrierii cu totul, nu doar discurile, intr-un final mi-au spus ca daca stiau asta, nu imi mai schimbau lichidul de frana.
      Cam astia sunt mecanicii din reprezentantele Dacia.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #33
        E jale prin reprezentante. Oameni angajati pe pile atat mecanici cat si in conducere.

        Comment


        • #34
          Pai asta recunosc si ei.

          Originally posted by bogdycuy View Post
          Am plecat de la service. Mi s-a spus ca mecanicul care este azi nu este asa priceput si ca maine dimineata, la 8:30, vine un alt mecanic si ca desface cutia pentru ca, ei presupun ca este o furca sarita.
          Last edited by vitriol; 18 March 2015, 16:18.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #35
            Originally posted by alessandro View Post
            E jale prin reprezentante. Oameni angajati pe pile atat mecanici cat si in conducere.
            Din păcate aşa este în toate domeniile...

            Comment


            • #36
              Din fericire nu e jale peste tot,ma refer la reprezentante(si chiar in general). Totusi cred ca putine reprezentante se joaca cu focul .
              Sunt mecanici foarte buni si in reprezentante.