Dacia "Golan" 1.4 Preference

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stai linistit ca de asta se cheama scoala de soferi , ca sa inveti sa conduci corect si legal. O sa vezi ca dupa cateva sedinte de condus te vei simti mult mai confortabil la volan.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #32
      Am fost si cam grabit,si cam stresat...am avut o saptamana in care nimic nu mi-a mers ok.In fine,maine o sa incerc sa ma concentrez mai bine,si sa las alte ganduri.

      Comment


      • #33
        Stresat ? de ce? stai ma linistit ca deocamdata la varsta ta nu trebuie sa-ti faci griji cam de nimic , stresul pune-l la pastrare ca vei avea parte de el din plin cand vei avea vreun job.
        Last edited by prometheus; 20 May 2015, 23:28.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #34
          Eu nu am priceput o chestie (sper ca o sa intelegeti ce vreau sa spun): de ex. atunci cand trebuie sa acord prioritate intr-un sens giratoriu,sau sa spunem ca vreau sa intru pe alta straduta si sunt nevoit sa reduc viteza,ce se apasa prima data ? :frana sau ambreiajul ? Nu am inteles deloc si ma incurc de nici nu pot sa va explic

          Comment


          • #35
            Aici e putin triki si vei prinde faza odata cu imbogatirea experientei. De obicei e indicat ca atunci cand pui frana prima data calci ambreiajul si dupa frana.

            Sa te obisnuiesti in felul asta ca sa n-ai probleme la inceput sa te trezesti ca-ti moare motorul.
            Faza cu calcarea franei inainte de ambreiaj o poti face cand ai o viteza mai mare/majoritatea cazurilor la sfarsit de "treapta" si cand esti deja in frana de motor; poti face treaba asta pana la un anumit punct, daca iti scade viteza prea mult o sa vezi ca motorul protesteaza manevra dar te vei rutina si cu treaba asta , don`t worry.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #36
              Stai linistit, o sa te obisnuiesti repede, mai ales daca iti place condusul .
              Ma uit cu nostalgie la threadul tau, imi aduc aminte de primul golanel, exact ca al tau, si abia asteptam sa pun mana pe el .
              Bafta, tine-o simpla si frumoasa.
              sigpic
              !

              Comment


              • #37
                Multumesc pentru sfaturi,baieti

                Comment


                • #38
                  Salutare ! Nu am mai postat de ceva timp pe aici.Mai am cateva sedinte de condus,iar in vreo doua saptamani trebuie sa dau sala

                  Ce solutie imi recomandati pentru curatarea panourilor interioare ale usilor ?

                  Si...o poza (l-am inclus si pe celalalt membru al familiei )
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Pentru panourile de usi poti incerca cu solutie de alcool tehnic si apa. Freci bine cu un burete de vase, dn ala cu partea aia verde mai groasa si aspra. Rezultatul la mine a fost ok in sensul ca au iesit la lumina dupa operatia asta.
                    Frumoasa si cealalta masina din familie si bine intretinuta din ce se vede in poze. Asa a fost si masina mea dinainte, Dacia 1310 TLX din 1987, culoare crem.
                    Bafta la scoala de soferi!

                    Comment


                    • #40
                      dr marcus titanium cockpit milk, e vreo 20 de lei si are vreo 750ml, suficient pt aproape 1 an. sau te referi la tabla de pe interiorul portierelor? aia nu cred ca are sens sa o cureti, e mai mare deranjul. daca speli masina des nu cred ca se aduna mizerie multa, apa sub presiune si solutiile lor de spalare de la spalatorie ajung si pe interior iar totul se scurge prin gurile de scurgere de jos. deci nu are sens sa le speli, ele sunt spalate cand speli si masina

                      Last edited by cristi....; 14 July 2015, 14:42.

                      Comment


                      • #41
                        Frumoasa masina si ingrijita! Un sfat:renunta la husele de pe scaune ca o sa-ti para rau(am patit pe pielea mea)
                        Niste modificari care cred ca o sa dea bine:
                        -folii pe spate
                        -jante
                        -stopuri cu semnal alb
                        -literele LOGAN si 1.4 MPI vopsite negru
                        -si siglele cum le are Streulea Cristian

                        Bafta!

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc !

                          Astazi am luat sala cu 24.Pe 31 am traseul

                          Comment


                          • #43
                            Felicitari! Si bafta la traseu...Nu dezamagii ''Golanu''

                            Ai mai modificat ceva la masina?
                            Poti posta niste poze noi?
                            Last edited by Logan05-FYO; 12 August 2015, 14:22.

                            Comment


                            • #44
                              Felicitări şi multă baftă la traseu!

                              Comment


                              • #45
                                @Logan05-FYO - deocamdata e stock...asteapta sa iau eu carnetul

                                @Ampt - multumesc,Doamne-ajuta !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google