Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu zic să te mai informezi



    .... Cette nouvelle GT se contente en effet du trois-cylindres 0.9 TCe , déjà présent dans la gamme en version 90 ch et 135 Nm. Il profite simplement de quelques améliorations, comme une admission d'air revue, pour pouvoir se glorifier de 110 ch et 170 Nm. C'est 23 ch de moins que l'ancienne Twingo R.S., et des chiffres identiques aux cousines Smart Brabus , construites sur la même base. Associé à une boîte manuelle à l'étagement modifié , ce moteur reste installé à l'arrière. Quant au châssis de cette Twingo 3 GT, il est également retravaillé, grâce à de nouvelles suspensions accompagnée de réglages inédits pour l'antidérapage ESP et la direction.




    Cu alte cuvinte e un TCe90 dus la 110CP. Există deja unii pe aici cu 115CP pe 0,9TCe și 170Nm deci iar nu văd noutățile
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #32
      ....

      e adevarat ca pe noul twingo gt.
      ca au deja pe aici cu 115 cai asta e alta discutie , nu vorbim de resoftari .
      asa si dieselul de 65 de cai era facut din soft aproape de 85 .
      si legat de motorizarile noi pe dacia nu s-au pus motorizarile de generatie nou de la renault
      pe la duster 1,6 dci sau ce sa vorbim de 1,6 turbo....
      si pe la dacia 1,5. 110 cp sau nici macar 1,6 16v aspirat

      Comment


      • #33
        E o glumă sau ce?
        Ai H4B și H4M inclusiv pe X52, doar că nu pentru România.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #34
          ....

          Vorbim de romania sau bagam lumea mai rau in ceata?

          Comment


          • #35
            Vă salut,de curând am fost la un test drive în Brăila cu Dacia Logan MCV 1.5dci cutie robotizată și dotarea prestige inclusiv tapițerie piele,am rămas plăcut impresionat de dotările mașinii cu o interfață spun ei nouă media nav,muzica se aude bine,la cuplarea manetei pe reverse pare pe sistem imagine din spatele mașinii si senzori parcare,spațiul generos și clima automată ce își face treaba chiar bine pe soare puternic intr un break,nu am văzut volanul si nici cheile modelul nou pe mașină și nici grila față cei drept nu am dat atenție la grila față,jantele par un pic mai frumoase și noua culoare dă bine cu mașina.

            Comment


            • #36
              Tu confunzi X52 (Prestige cu EasyR și Medianav EVO + cameră marșarier) cu X52 ph2 care încă nu a ieșit pe piață
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #37
                Originally posted by renaultf1team View Post
                Oare acesta sa fie calandru loganului 2 ph2
                Da.Ai dreptate .Aceasta va fi noua grila de logan 2 PH2 http://autoblog.md/foto-dacia-se-pre...-si-logan-mcv/. Reiese clar din poze.

                Comment


                • #38
                  http://www.*******.ro/poze-si-filme-...esc-30839.html

                  Comment


                  • #39

                    Comment


                    • #40
                      Mai multe imagini aici

                      Comment


                      • #41
                        Din pozele aceastea reiese ca pentru Logan grila nu este aceea asemanatoare cu ceea a Duster-ului. Aduce mai degreaba cu grila de pe noile Megane si Talisman, ceea ce ma face sa cred ca modelul surprins este Renault Logan si nu Dacia Logan.
                        Last edited by plasStik3; 15 June 2016, 12:16.

                        Comment


                        • #42
                          Daca te uiti atent la capacele rotilor, in centru este sigla Renault. Insa, chiar si asa, nu avem de unde sa stim daca asa va arata noua Dacia Logan sau noul Renault Logan. Multi spun ca ar fi Dacia Logan. Vedem la toamna

                          Comment


                          • #43
                            Pai si la MCV avem sigla Renault pe capace dar avem grila asemanatoare cu ceea de pe Duster, deci am zice ca e Dacia. Si daca vedem bine pe Logan avem interior cu consola centrala de tip vechi(SL10, Prestige cu jante pe 16), alta detaliu care ma face sa cred ca este Renault Logan(aici aparut prima data aceasta consola), iar pe Logan MCV avem interior cu aeratoare rotunde(ca cele care apar in poza cu volanul cu sigla Dacia).

                            Comment


                            • #44
                              Caști ochii și observi:
                              1 - niciun Renault X52 nu are semnalizări pe aripă, doar pe oglindă
                              2 - oglinzile pentru Renault X52 sunt diferite la prindere, și permit rabatarea ca la Megane II(dar astea sunt informații prezente pe forum de 2 ani)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by plasStik3 View Post
                                Din pozele aceastea reiese ca pentru Logan grila nu este aceea asemanatoare cu ceea a Duster-ului. Aduce mai degreaba cu grila de pe noile Megane si Talisman, ceea ce ma face sa cred ca modelul surprins este Renault Logan si nu Dacia Logan.
                                Grila de la dacia logan 2 ph1 era la fel ca renault symbol sau renault logan?.
                                E clar ca trebuie sa le diferentieze cu ceva .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google