Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

    Buna ziua,
    De 2 luni sunt posesorul unui Logan Break,Laureate fara optionale.Pe ansamblu pot spune(dupa 2800km rulati)ca sunt placut surprins de comportamentul masinii in trafic,precum si de nivelul de echipare.Mentionez ca am trecut la Logan dupa ce condus Ford Ranger Wildtrak si cu atat mai mult sunt placut surprins de aceasta masina.Astept si alte comentarii,sfaturi,pareri despre acest subiect.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Să îl foloseşti în continuare cu plăcere!
    P.S Motor de 75Cp sau 90Cp?

    Comment


    • #3
      Motor 1,5 DCI,EURO 5,90CP.consum realizat in conditii de trafic normal-4.7l/100km-in afara localitatilor si 5.7l/100km in localitate,consum realizat prin masurare directa in rezervor.Apropo de aceasta-in cartea tehnica a masinii rezervorul are capacitatea de 50l,dar in el intra aprox.60l.

      Comment


      • #4
        Nu este nimic anormal, la fel se întâmplă şi la Logan 1 sau Logan Ph2!

        Comment


        • #5
          Revin cu inca o constatare care m-a surprins placut,vis a vis de Logan Break.Am montat carlig de remorcare omologat si am atasat dupa masina o remorca usoara cu incarcatura aprox.500kg.Masina se comporta minunat,aproape nu simte sarcina suplimentara(trafic in afara localitatii)iar pe afisajul de la bord consumul a crescut cu max.100ml motorina,fara a fi incomodat in trafic catusi de putin.Daca voi constata si alte particularitati ,le voi comunica pe forum(cu conditia sa nu plictisesc vizitatorii).

          Comment


          • #6
            3650KM efectuati in regim mixt(predominant in oras)-consumul afisat pe tabloul de bord-5.1l/100km.In rest numai de bine despre masina(pana acum)

            Comment


            • #7
              Originally posted by ovidiumaja View Post
              Am montat carlig de remorcare omologat si am atasat dupa masina o remorca usoara cu incarcatura aprox.500kg.Masina se comporta minunat,aproape nu simte sarcina suplimentara(trafic in afara localitatii)...
              Răspunzător pentru acest lucru este cuplul de 220 Nm pe care îl are motorul Diesel de 90 Cp!

              Comment


              • #8
                Singura problema...Dacia Logan Break...NU EXISTA!
                Daca vorbim de Logan II MCV...asta exista, cu toate ca nu e un MCV.
                MCV - multi convival vehicle - a FOST Loganu' 1 ph1/ph2.
                Asta nou e o strutocamila...isi face treaba...merge (si asa)... un break...parca un combi...denumit gresit MCV...are avantajele si atu-urile lui dar...e departe de MCV!

                Comment


                • #9
                  Dacia Logan Break nu exista prin denumire oficiala data de producator.Intradevar,pe spate scrie Logan MCV.Am avut si Logan MCV 1,5 DCI-86CP-prima aparitie,si pot face ,cred eu o comparatie intre cele 2 modele.Nu doresc polemici pe aceasta tema(denumire,etc)doream pareri pro si contra pentru acest model.Oricum s-ar denumi el,pot spune ca este o masina buna pentru banii cu care a fost achizitionata,cat despre fiabilitate-vom vedea in viitor.

                  http://www.*******.ro/tehnica-auto/m...k-11530.html-o completare pentru cele afirmate mai sus.

                  https://www.*******.ro/tehnica-auto/...eak-11530.html

                  https://www.*******.ro/tehnica-auto/...eak-11530.html
                  Last edited by ovidiumaja; 26 April 2014, 09:32. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    salut băieti stie cumva careva cum se reseteaza bordu la logan dupa revizia la ulei,acel truc cu pedala frana ambreiaj sau ceva de gen

                    Comment


                    • #11
                      Pentru cei interesati de denumiri si clasificari...tipuri de caroserii auto

                      4x4 – Este un automobil pe patru roti prevazut cu un tren de rulare ce ii permite sa se deplaseze cu toate cele patru roti, ce primesc putere in mod simultan de la motor.

                      Buggy – Este o masina pentru divertisment, cu rotile mari iesite in afara, dincolo de corpul vehiculului, ceea ce-i permite sa se deplaseze cu usurinta pe orice teren. Nu are capota. Se prezinta sub un design variat.



                      Crossover – Este un automobil ce a fost construit combinand caracteristicile unui vehicul utilitar sport (SUV), folosind cadrul acestuia, cu caracteristicile unui Station Wagon, respectiv al unui automobil de pasageri.

                      Coupe – este o masina cu doua usi si poate avea doua sau patru locuri. Scaunele din fata sunt rabatabile. Acoperisul este fix si la unele modele “coboara” spre spate. Locurile din spate pentru pasageri sunt foarte mici si sunt destinate folosirii ocazionale.

                      Cabriolet (SUA – convertibile) Este masina decapotabila, cu capota din material textil, rabatabila, uneori actionata printr-un sistem automat. Designul acestui model este foarte variat. Are doua sau patru geamuri la usi si in caroserie si exista modele cu doua si patru locuri.

                      Fastback (FR- coupe sport; IT - Berlinetta) – Ca o caracteristica plafonul acestei masini continua pe spate cu o inclinatie in jos, alungindu-se. Are doua usi iar fereastra din spate nu se poate deschide ca o portiera.

                      Grandtour – este un termen folosit de producatorii Renault (Franta) si Dacia (Romania) pentru modelele lor de automobile de tip Station Wagon.

                      Hatchback – Este o masina de pasageri ce poate transporta totodata si un volum oarecare de marfa; pentru aceasta scaunele de dinapoi sunt rabatabile iar partea din spate a masinii este prevazuta cu o usa cu balamale ce se deschide larg in sus si cu tot cu geam. Forma spatelui este putin in panta.

                      Hearse (RO – Dric) Este un automobil asemanator unui station wagon sau minivan fiind folosit de obicei ca masina de pompe funebre sau in unele tari ca ambulanta rurala. In raport cu o masina obisnuita este mai grea iar geamurile sunt mult mai lungi si largi, mai ales cele din spate, interiorul fiind bine iluminat.

                      Kammback – este un vehicul ce se remarca prin forma conica a spatelui, ce da impresia ca ar fi retezat brusc.

                      Limuzina (SUA- Limousine) – Este o masina cu interior foarte spatios si confortabil, cu pana la 9 locuri, cu sase geamuri laterale si uneori cu geam separator intre locurile din spate si fata.




                      Landaulet (FR- Landaulette) Asemanator cu un Sedan sau Coupe acest automobil are ca o caracteristica faptul ca a treia parte din spate poate fi deschisa, plafonul putandu-se rabata sau nu exista(tip transport), scaunele ramanand descoperite.

                      Liftback – este o combinatie intre un Sedan si un Hatchback, usa din spate fiind foarte inclinata, deschizandu-se mult inafara.

                      Minibus – este ceea ce-l defineste si termenul, adica un autobuz redus pana aproape de dimensiunile unui automobil ce poate transporta pana la 16 persoane, avand mai multe randuri de scaune. Accesul pasagerilor se face printr-o usa glisanta.


                      Microvan – Este un automobil tip vagon, forma sa aduce cu o cutie. Spre deosebire de Minivan este mai mic si ii lipsesc usile glisante din lateral spate.

                      Minivan – Este un automobil de forma unei cuti, tip vagon, ce poate cuprinde pana la patru randuri de scaune, avand o capacitate de minim sase pasageri. De asemenea cuprinde un spatiu de bagaje destul de larg si incapator. Minivan-ul este mai inalt decat un Station Wagon. Prin pozitia si forma scaunelor interiorul unui minivan este mai spatios si confortabil. Accesul prin partea din lateral spate se face prin doua usi glisante sau batante, situate cate una pe fiecare parte.

                      Multi convival vehicle (MCV) – este un termen folosit de producatorul Dacia (Romania) pentru a denumi modelul Logan in versiunea Station Wagon.

                      Notchback – Are o configuratie stranie, respectiv caroseria poate fi impartita in trei parti (three box) fiecare din ele prezentand un stil aparte - in special a treia parte (puntea spate), care poate fi mai scurta sau ingusta.

                      Roadster (cabriolet roadster: GB – Spider) – Este o caroserie tip sport cu capota pliabila din material textil usor destinata doar pentru ploaie, cu doua locuri mereu deschise. Geamuri laterale sunt detasabile, din plexiglass, semi-montate.

                      Retractable Hardtop – Masina sport cu doua locuri cu o capota din metal sau plastic ce se poata demonta sau retrage in mai multe segmente rigide.

                      Sedan (GB – Coach, 2 usi ori Saloon, 4 usi; IT si RO- Berlina; FR –Berline) Termenul este definit pentru a denumii stilul de automobil comun de oras fabricat in prezent. Are patru sau mai multe scaune, cu un acoperis fix ce se intinde la aceeasi inaltime pana la geamul din spate, are doua sau patru portiere, cate doua geamuri laterale de fiecare parte.




                      Station Wagon (ro - Fals Cabriolet; fr – Break; it - Combi) Aduce mult cu Berlina, deosebirea fiind ca nu are „stalpi” la usa. Bancheta din spate se poate transforma intr-o platforma fiind rabatabila pentru o incarcare optima. Are 3 sau 5 usi intrucat partea din spate se termina cu o portiera ce poate fi deschisa larg. Acoperisul este extins pana in spate.




                      Sedan delivery – este o masina americana, asemanatoare unui Station Wagon, putin mai mare, fara ferestre laterale pe spate, cu cate o usa pe fiecare parte si inca una sau doua in spate. “Sedanul pentru livrari” este o masina folosita cel mai adesea de diverse firme pentru a efectua diverse livrari.

                      Sport utility vehicle (SUV) – Masina seamana cu o camioneta acoperita complet fiind un vehicul pentru pasageri. In Europa mai este folosit termenul de „Jeep” sau „Land Rover” . Adeseori se prezinta in varianta 4x4, adica cu tractiune la toate cele patru roti.

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu o constatare care m-a bucurat profund vis a vis de comportamentul masinii ,a sistemului ESP-ASR in principal.Am fost zilele trecute pe un drum de camp in panta si extrem de alunecos pe timp de ploaie(in asemenea conditii puteam merge pe acolo numai cu tractiune 4x4)Am avut mari emotii,dar masina s-a comportat foarte bine ,am reusit sa ajung la destinatie fara nici o problema,fara sa raman impotmolit sau blocat pe portiunea respectiva la urcare si apoi la coborare.Datorita acestei comportari a masinii pot afirma fara rezerve <BRAVO DACIA>

                        Comment


                        • #13
                          E esp-ul mai bun la renault decat la alte marci.

                          Comment


                          • #14
                            Prima anomalie sesizata la masina mea:la rularea in trafic cu remorca cuplata,dupa un anumit timp nu mai functioneaza semnalizarea dreapta(atat pe masina cat si pe remorca)Daca opresc motorul si apoi repornesc (imediat) totul reintra in normal dupa care dupa un timp ciclul descris mai sus se repeta.V-ati mai intalnit careva cu aceasta situatie si daca da,cum se remediaza anomalia?Multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.

                            Comment


                            • #15
                              CORECTIE PENTRU CELE AFIRMATE MAI SUS-nu este anomalie a masinii ci contact imperfect in cupla electrica de pe carlig.Scuze pentru alarma falsa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google