Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K: In familie avem doua masini cu aceeasi motorizare. La Renault nu am probleme la pornire(baterie 60AH) si pe Dacia cateodata nu vrea sa porneasca(baterie 40AH stock). Nu stiu daca este de la baterie sau de la demaror. Oricum motorizarea este buna doar ca nu au aceleasi accesori.

    Comment


    • Buna dimineata!

      Are cineva MCV II varianta in 7 usi? Ma intereseaza sa cumpar unul cu motorizarea de 0.9 ( am Sandero II tot 09 si sunt multumit). E fiabil, consumul unde s-ar invarti si daca ar avea vreo problema etc in afara de spatele urat ( pentru mine) ? Mersi.
      Vreau sa iau in familie si o masina de 7 locuri, am exclus din start sh-urile dar nu am bani de Espace, Touran etc, iar la pretul asta de 11 k si un pic si ce vreau eu de la o masina cred ca e ok. SI eventual vreau sa ii instalez un portbagaj din acela pe plafon.

      Comment


      • Hmmmm nu exista in 7 usi, poate 7 locuri
        Daca cauti logan mcv cu 7 usi, trebuie sa astepti sa fie inventat.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • SI ala in 7 locuri nu va exista, deci iti iei Lodgy cu 7 locuri cu 1,2 Tce.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Logan MCV II cu 7 locuri nu exista si nici nu va exista (cel putin in varianta de caroserie actuala) tocmai din cauza spatelui care nu permite instalarea unui alt rand de scaune pentru ca este mai jos decat la Logan MCV I si deoarece portbagajul se deschide cu o singura usa in sus si nu cu doua ca la modelul vechi.

            Comment


            • Usa care se deschide in sus nu este in motiv ptr a nu se putea pune inca un rand de scaune.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Parcă a întrebat cineva la un moment dat despre montarea unei prize de 12 V în portbagaj.

                Comment


                • In atentia posesorilor de Logan MCV nou,urmatoarea constatare,prilejuita de inghetarea lamelelor stergatorului de parbriz pe parbriz,si anume:
                  Daca ridicati lamela stergatorului pe verticala si miscati de aceasta sus-jos pe directia masinii veti constata ca tot ansamblul stergator de parbriz se misca destul de mult lasand impresia ca este destrans de pe caroserie.Am fost la reprezentanta sa intreb despre acest lucru,dar,ei nu stiau nimic .Am verificat pe un MCV nou aflat in showroom si manifestarea era identica cu cea de pe masina mea.Ulterior,am aflat ca din fabricatie,cuplajul respectiv este elastic si nu fix precum la celelalte modele,probabil pentru a elimina orice oscilatie nedorita posibila.Asadar,daca va intalniti cu acest simtom.nu intrati la banuieli cu privire la calitatea masinii.
                  Astept impresii si pareri si de la alti posesori de MCV referitor la acest lucru.

                  Comment


                  • Tot ansamblul 6 e prins de caroserie cu bucșe de cauciuc prin care trec șuruburile 7, de aici și jocul. E pentru a elimina zgomotul motorul de ștergătoare să "intre" în caroserie - ștergătoare mai silențioase.

                    Poze în detaliu aici
                    Attached Files
                    Last edited by t0rquemada; 23 January 2015, 13:28.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Tot ansamblul 6 e prins de caroserie cu bucșe de cauciuc prin care trec șuruburile 7, de aici și jocul. E pentru a elimina zgomotul motorul de ștergătoare să "intre" în caroserie - ștergătoare mai silențioase.

                      Poze în detaliu aici
                      Multumesc pentru completare,foarte edificatoare fotografiile.Cred ca vor ajuta si pe alti posesori de MCV nou.

                      Comment


                      • Bun...Motivul pentru care am luat mcv 2 a fost marimea portbagajului si faptul ca avand un buget limitat am dorit o maisna din categoria asta care sa nu imi creeze probleme. Ei bine masina are un defect pe care nu l-am stiut pana la venirea sezonului rece. Porneste extrem de greu cand e frig. Atat de greu incat celelate masini diesel ce le am (chiar si solenza cu motorul de 1,9 cu peste 400.000km) pornesc usor in comparatie cu mcv-ul pe benzina ce il am. Am incercat tot ce se putea. Se pare ca e inutil. Cand e frig pleaca rar dupa prima cheie care poate sa fie si 20 de secunde si adesea la a doua cam de 10 secunde. Daca nu pleaca din primele 2 chei nu mai pleaca decat impinsa. Bateria care oricum e mica pur si simplu moare dupa vreo 10 chiei. La reprezentanta nu am rezolvat nimic. Se pare ca e o problema de soft. Pur si simplu asa pleaca. Cand e cald sa zicem peste 10 grade pleaca impecabil la sfert de chieie. Daca cineva stie cum pot sa remediez problema asta il rog sa ma contacteze.
                        Sincer imi aduc aminte de prima mea masina o dacia 1300 din 77' care pana sa o segmentez tot asa pleca iarna. Problema e ca asta se intampla acum fix 30 de ani si chiar daca as mai vrea sa am 18 ani o masina care sa porneasca ca dacia mea 1300 nu imi doresc.

                        Comment


                        • si zi asa... sunt eu capcaun, nu?

                          Comment


                          • Da, esti. Raspunsul tau iti rezolva doar tie o problema. Te face sa te simti important. Masina e ok in afara de problema asta. In mod cert e o problema de soft si tot cert poate si trebuie rezolvata. Sunt chestii care s eintampla si la case mai mari. Am avut o problema cu motorul golfului meu mai cumplita decat asta si tot defect de fabricatie a fost....

                            Comment


                            • Originally posted by citro View Post
                              Ei bine masina are un defect pe care nu l-am stiut pana la venirea sezonului rece. Porneste extrem de greu cand e frig. Am incercat tot ce se putea. Se pare ca e inutil
                              Sincer imi aduc aminte de prima mea masina o dacia 1300 din 77' care pana sa o segmentez tot asa pleca iarna.
                              Dacă şi asta se numeşte progres...

                              Comment


                              • Originally posted by citro View Post
                                Da, esti. Raspunsul tau iti rezolva doar tie o problema. Te face sa te simti important. Masina e ok in afara de problema asta. In mod cert e o problema de soft si tot cert poate si trebuie rezolvata. Sunt chestii care s eintampla si la case mai mari. Am avut o problema cu motorul golfului meu mai cumplita decat asta si tot defect de fabricatie a fost....
                                ok. inteleg.
                                deci golf+x5+cel putin un logan... esti bine domnule. sa ai atatea impozite, asigurari si rovignete de platit si sa nu visezi urat noaptea din cauza asta...
                                esti ok.
                                felicitari.
                                imi cer scuze daca m-am indoit de tine pana acum.
                                nu am nevoie de forum ca sa fiu important. asta o rezolv in viata reala.
                                numai de bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google