Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    CORECTIE pentru postarea de mai susOKER vedeti DOKKER.In rest scuze pentru greseala.

    Comment


    • #32
      Chestie de gust in privinta felului cum arata spatele la mcv2. Si eu initial am fost neplacut impresionat cand am vazut primul mcv2 care era de culoare alba. Cum a mea consoarta a zis ca rosie ar arata mai bine am vrut sa vad si unul rosu. Ei bine acum am un mcv2 rosu. Nu pot sa explic de ce rosu arata bine iar alta culoare arata mizerabil.
      De restul dotarilor nu ma pot plange cu exceptia faptului ca nu are clima ci doar aer conditonat.

      Comment


      • #33
        Cateva observatii cu privire la consumul masinii pe perioada de vara caniculara(mers constant cu aerul conditionat pornit)si respectand rigorile legii,astfel:
        1300km efectuati astfel:Cluj-Hajdu Ungaria-Cluj-Satu-mare-Cluj-Baia Mare-Cluj cu un consum total de 60.3l motorina litrati efectiv in pompa .
        Mai mult decat multumitor pentru mine.Voua cum vi se pare?

        Comment


        • #34
          Dezavantaj la break: masina mai lunga , mai greu de parcat in orase unde e nevoie de parcare paralela pe strada. Fata de sedan se murdareste luneta pe ploaie, nevoie de stergator/spalator.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #35
            Regret nespus ca trebuie sa va dezamagesc dar,fata de celelalte tipuri de break si MCV construite de DACIA,va asigur ca luneta spate ramane mai curata decat luneta berlinei.Spun asta deoarece am circulat cu masina in conditii de ploaie torentiala si am fost foarte atent la acest aspect.Mai mult,in conditii de umiditate excesiva,geamurile nu se mai aburesc interior precum la celelalte tipuri(DACIA).Aceste 2 lucruri le-am urmarit de mai multe ori,fiind foarte curios daca a fost o intamplare sau chiar asa se manifesta si raspunsul este cel de mai sus.
            RESPECTE!

            Comment


            • #36
              Ai cumva montate aparatori de noroi?
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #37
                Msaina este echipata standard din fabricatie fara aparatori suplimentare.Ca o completare la cele afirmate mai sus,am parcurs cu masina circa 15km de drum de tara cu piatra si foarte mult praf si luneta spate a ramas transparenta oferind vizibilitate buna in spate.In schimb am acumulat foarte mult praf pe praguri si la imbinarea usilor spate cu caroseria.

                Comment


                • #38
                  Pareri despre masina dupa 10.000km:
                  -probleme mecanice-nici una
                  -probleme electrice-nici una
                  -alte probleme-nici un fel de problema
                  -consum-nu am reusit sub nici o forma sa cresc consumul mediu peste 6.2l/100km-cu orice stil de condus si-n orice mediu,viteza legala sau chiar peste,etc.
                  Per ansamblu sunt foarte multumit de performantele pe care le ofera masina precum si de raportul calitate/pret utilizare.

                  Comment


                  • #39
                    @ovidiumaja: Baftă în continuare!

                    Comment


                    • #40
                      Am avut Solenza, apoi Laguna 1 break si acum Laguna 2 break.

                      Daca ar fi sa imi mai cumpar vreodata Dacie, as lua fara discutie MCV- generatia actuala arata a masina, nu a duba, fiind destul de spatioasa. Mie imi place.

                      Pentru posesori, sa le umblati sanatosi!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ovidiumaja View Post
                        Pareri despre masina dupa 10.000km:
                        -probleme mecanice-nici una
                        -probleme electrice-nici una
                        -alte probleme-nici un fel de problema
                        -consum-nu am reusit sub nici o forma sa cresc consumul mediu peste 6.2l/100km-cu orice stil de condus si-n orice mediu,viteza legala sau chiar peste,etc.
                        Per ansamblu sunt foarte multumit de performantele pe care le ofera masina precum si de raportul calitate/pret utilizare.
                        Curent conduc un mcv2 pe gpl. Curiozitatea m-a facut sa iau pt o saptamana un mcv cu motor 1,5 sa fac drumurile cotidiene. Diferenta este la demaraj, diesel are cuplu fata de 1,2 benzina. Ma omoara zgomotul motorului la diesel iar in privinta consumului te contrazic. Media mea a fost da aproape 7% mers in Bucuresti unde culmea consumul e mai mic decat pe autostrada unde merg constant cu viteza maxima legala uneori si un pic peste (nu mai mult de 10 Km/ora)
                        In privinta consumului e clar ca prefer gpl. Sa zicem 9% gpl adica sub 27lei /suta fara de 41 pe motorina.
                        In rest trebuie sa recunosc ca dieselul avand cuplu mai mare si putere mai multa foloseste cand faci depasiri in extremis.

                        Comment


                        • #42
                          Am si eu un MCV2 motorizare 0.9 TCE din iulie 2014 si pana acum am facut aproape 6.000 km. Ce pot spune despre el:

                          - Motorul face fata fara probleme chiar si incarcat la maxim (am mers 960 km Pitesti-Timisoara-Pitesti 2 adulti si 2 copii plus bagaje "pana sus", adica nu am mai tras protectia peste portbagaj ci am avut bagaje pana la pavilion). Am iesit cu un consum de 5.7 l/100 in conditii de mers la limita legala, adica pe autostrazi 110-140 km/h si in rest 50-70-90 in functie de conditiile de trafic. Ce am observat: daca tii acceleratia constant ( sa zicem apasata la 2/3 din cursa pedalei) in treptele II si III, in momentul in care depaseste 2500 rpm se observa o accelerare mai puternica. Nu stiu exact cum sa ma exprim pentru a fi inteles. Este ca si cum la 2500 rpm calci acceleratia mai mult. Nu are o acceleratie liniara daca pot spune asa. Poate fi din cauza turbinei sau poate altceva, dar nu ma deranjeaza deocamdata si deja mi se pare ca nu mai face asa evident(poate m-am obisnuit eu). Motorul se comporta foarte bine in plaja 1800-3500 rpm in functie de situatie, dar nu se supara nici la 4500-5000 in caz de necesitate.

                          -MediaNav este actualizat cu hartile 2013Q4 dar nu stie toate portiunile de autostrada. Spre exemplu chiar bucata de la iesirea din Sibiu spre Sebes nu exista pe harta si imi arata ca merg pe camp. In schimb stie foarte bine toate limitarile de viteza si te avertizeaza cand depasesti limita legala. Celelalte functii - bluetooth, media, radio- sunt ok.

                          - insonorizarea este foarte buna dupa parerea mea. Pe autostrada la 130 km/h te poti intelege fara sa ridici vocea cu pasagerii sau cand vorbesti la telefon.

                          - stabilitate buna

                          - sistemul HSA face treaba exact cum trebuie si a venit activat din fabrica. Nefiind obisnuit, la inceput o turam un pic mai mult la plecarea de pe loc in panta, dar te inveti reprede.

                          - luminile mi se par cam slabe (in special faza scurta) dar asta s-a discutat destul pe topicul pentru Logan II.

                          - se incalzeste cam greu in interior acum iarna (comparativ cu Solenza pe care am avut-o) dar este si mult mai mare spatiul.

                          - portbagajul este imens fara nici o exagerare. Perfect pentru o famile cu copii care trebuie sa care in vacante si bicicleta, si carucior, si patut, etc...

                          - Pozitia de condus foarte comoda daca iti reglezi volanul si scaunul ergonomic (asta depinde de fiecare). Eu am facut aproape 1.000 km cu 5-6 pauze de 5 minute de tigara si nu m-am simtit foarte obosit cand am ajuns la destinatie.

                          Ca si concluzie sunt foarte multumit de masina in ansamblul ei (consum, facilitati chiar si design dar asta este subiectiv).

                          Comment


                          • #43
                            Felicitari.Sa-l stapanesti sanatos si foarte multi ani de acum inainte.Cat despre estetica masinii,exista o zicala in popor care spune ca nu-i frumos ce-i frumos ci-i frumos ce-ti place,prin urmare asta este.Multi dintre noi apreciem foarte mult masinile gen MERCEDES,FERARI si altele ,dar'"nu ne trebuiesc fiindca consuma prea mult""!!!
                            Astept si alte impresii-bune sau rele- despre comportamentul masinii pe parcursul timpului.

                            Comment


                            • #44
                              Multumesc conducatorilor forumului pentru urarile trimise cu ocazia zilei mele de nastere.MULTUMESC!RESPECTE!

                              Comment


                              • #45
                                MCV-ul meu e o masina muncita. In mod cert voi face peste 50.000/an si cum imi doresc sa il schimb la 300.000 mai am inca 5 ani de mers cu el. Pana la acest moment nu am nici un repros de facut cu exceptia scaunului care la drum lung nu e foarte confortabil. E posibil sa fiu un pic carcotas pt ca vin dupa un golf care era extrem de comod la drum lung dar intentionez sa schimb scaunul soferului si sper sa rezolv astfel problema. La inceput am fost extrem de retinut in curbe amintindu-mi de celebrele teste din Germania cu loganuri rasturnate. Ei bine se comporta excelent pentru inaltimea lui destul de mare si este stabil. Chiar daca ai senzatia ca va derapa e doar o senzatie. O alta nemultumire este pozitia butonelor pt geamuri pe consola centrala. O sa cautsolutii sa le mut pe portiera. Faptul ca nu are clima am rezolvat cu o automatizare si sunt relativ multumit.Spatiu in porbagaj suficient si cum in spate imi stau doar copii care sunt inca mici nu ma deranjeaza spatiul relativ mic dintre scaune. (Si eu si sotia suntem cam inalti si avem scaunele mult spre spate date.) Mai am de verificat cum se comporta pe zapada si gheata pt ca in noroi am verificat deja. Surprinzator sistemele functioneaza binisor pentru o masina ieftina in categoria ei. Despre aspect trebuie sa recuonosc ca mie nu mi-a placut initial. Am vazut una alba si am fost neplacut impresionat. Totusi consoarta a declarat ca rosie ar arata bine si neincrezator am cautat sa vad una rosie. Ei bine a avut dreptate. Asa ca masina comandata a fost rosie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google