Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by golanu View Post
    Culmea ca ala care a pus intrebarea la inceput nici nu mai citeste aici )
    La cine te referi?
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • #32
      Ala de a deschis topicu si nu scria corect romaneste
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #33
        Dragi colegi. Aici este un forum. Împărtăşim păreri, ne mai contrazicem, dar ....
        Nu este frumos, mai ales să "sară" toţi admini şi vipurile şi alţii pe părerea unui coleg. Nu uitaţi, noi ceilaţi suntem cei care alimentăm acest forum cu discuţii, păreri, etc.. Nu uitaţi că fără noi voi nu aţi avea nimic de discutat.
        Nu este frumos să judeci un om după o părere. La fel de bine te contrazici şi cu nevasta, dar asta nu înseamnă să o jigneşti.
        Asta nu îmi place şi aştept mult de la mai marii forumului. Sunt destul de nou aici şi mă întristează ceea ce citesc în aceste rânduri. Până la urmă sunt doar nişte păreri şi trebuie tratate ca atare.
        Acum eu vă întreb domnilor ingineri şi supraingineri dacă se caută motive de a arătă cine este mai valabil, eu vă întreb ce a fost prima data: oul sau găina ? sau care este viteza întunericului ?
        Nu uitaţi că suntem în postul paştelui şi e bine să întoarcem şi celălalt obraz. Restul e cancan.
        O seară bună.
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by adicata2003 View Post
          Cezar, scuza-ma ca-ti spun dar tu esti greu rau de cap. Tu nu intelegi ca nu este o valoare standard a acestor coeficienti de siguranta!!!!!.

          Niciodata niciun proiectant nu o sa-ti dea o asemenea valoare a vreunui coeficient. El iti da doar valoarea maxima pe care o poate prelua acea piesa (valoarea reala declarata), sau pe intelesul tau, iti da forta maxima pe care o poate prelua acea piesa.

          Iti mai spun ceva pe intelesul tau. Daca o piesa e proiectata sa reziste la o forta de 100N si coeficientul de siguranta cu care aceasta s-a proiectat este in valoare de 0.5, atunci piesa va rezista pina la o forta de 150N.

          Oricum se vede ca nu aveti un curs de Rezistenta Materialelor, ca vad ca indiferent de cit explic eu, voi la fel BATMAN, BATMAN,....
          Si atunci cum poti spune ca chip-tuningul dauneaza?
          Si nu ma lua peste picior...Cat timp nu vii cu date clare, afirmatiile dumitale nu prea valoreaza. Cu parere de rau iti spun, ca acel curs al rezistentei materialelor nu face 2 lei, atata timp cat nu ne arati un coeficient.
          Te tot bat la cap cu coeficientul respectiv, pt ca astfel ne putem da seama ca acel 10% ( sau 0.1) face rau.
          Last edited by Cezar; 4 March 2010, 00:28.

          Comment


          • #35
            Originally posted by golanu View Post
            Ala de a deschis topicu si nu scria corect romaneste
            Imi contorizezi cumva intrarile pe forum? De unde stii daca am citit sau nu ce s-a scris aici?

            Dupa cum se observa, topicul initial avea alt titlu decat discutia inceputa de userul adicata. Nu am vrut sa intervin pentru ca scopul acelui topic era cu totul altul, se refera la cei care au deja chiptuning pe masini si de la care asteptam mai multe impresii, bune sau rele.

            Din aceasta cauza am mutat toata discutia intr-un nou topic, unde se poate discuta si pe aceasta tema.

            @Gozmin: dupa cum vezi n-am intervenit in discutii si nici nu am sarit pe colegul inginer. Fiecare are dreptul la o parere buna sau rea, dar atunci cand faci afirmatii e bine sa le si argumentezi. Pana acum nu ne-a spus nimic nou, cel putin nu mie. Ne vorbeste despre valori de siguranta si cutii de viteza cu anumite valori de cuplu, insa nu cred ca are nici cea mai mica idee despre chiptuning, tuneri si producatori de soft sau console de tuning. Dar imi vorbeste de firme de tuning precum ABT, MTM, Brabus fara sa aiba vreo idee cum lucreaza aceste firme.

            E clar aici, fiecare are un alt domeniu de activitate si nu vad rostul sa ne contram.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #36
              Pai sa dea "chip tunnerii" coeficienti, date si argumente despre rezistenta componentelor in timp! Nu prea le stie Renault-ul asa de bine incat sa le faca publice, nicidecum voi care a-ti "chipuit" poate 100-200 de Loganuri...
              Eu unul renunt la 15 CP dar vreau consum de 1.2 16V, se poate ce vreau eu de la softurile alea "cercetate" pe bani multi?

              Comment


              • #37
                documenteaza-te...se cheama eco-tuning
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  on topic. cred ca dauneaza cu nu ai chipuit loganul...
                  sigpic #

                  Comment


                  • #39
                    Mi s-a oferit odata o chip-uire gratis si am refuzat-o pentru ca nu am incredere ca nu afecteaza in rau fiabilitatea masinii. Ca foarte multi detinatori de logan din tara am facut eforturi financiare mari ca sa o cumpar si nu vreau sa o stric cu mana mea, constient, doar pe asigurarile date de x sau y ca nu se intampla nimic in timp. Tin la masina mea, e o masina folosita pentru familie, concedii, deplasari, relaxare sunt foarte multumit de ea asa cum a facut-o fabrica. In exemplele date de Cristi_XP cu acele loganuri modificate pana la dublarea numarului de cai, proprietarii lor au bagat o gramada de bani in acele modificari si nu cred ca ii afecteaza financiar prea mult daca li se strica masina. Pentru pasionatii de liniute exista masinile sport. Asta e parerea mea nu sariti acum pe mine ca n-am argumente, asa gandesc eu.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Doc View Post
                      Imi contorizezi cumva intrarile pe forum? De unde stii daca am citit sau nu ce s-a scris aici?

                      Dupa cum se observa, topicul initial avea alt titlu decat discutia inceputa de userul adicata. Nu am vrut sa intervin pentru ca scopul acelui topic era cu totul altul, se refera la cei care au deja chiptuning pe masini si de la care asteptam mai multe impresii, bune sau rele.

                      Din aceasta cauza am mutat toata discutia intr-un nou topic, unde se poate discuta si pe aceasta tema.
                      Nu contorizez pe nimeni si nimic. Am impresia ca forumu lasa loc de prea multe interpretari, altfel nu vad de ce erau necesare atatea randuri
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • #41
                        @adicata2003: strict in cazul Loganului meu de 1,6 8v nu dauneaza si spun strict vis-a vis de argumentele dvs:
                        1. procentul de crestere este de maxim 10% adica in jur de 8-9 CP. Cred ca orice piesa din motor a fost gandita sa reziste mult peste 10% pentru cazurile exceptionale ce pot apare (rateuri motor de exemplu).
                        2. ce le mai mari solicitari apar la turatii maxime ori stilul de mers la capat de turometru nu este ceva ce se practica in mod curent de majoritatea dintre noi. Stilul de mers la 5500-6000 rpm este daunator si cu soft schimbat si cu soft stoc. Si consider ca un motor se uzeaza identic la 4000 rpm si cu soft si fara soft.
                        3. cutia de pe masina mea este si pe 1,6 16v care are 105 CP nu 95-98 CP cat are a mea. Deci clar rezista
                        4. singurul caz unde poate dauna si pe care chiar si chiptunerii cu "staif" il precizeaza este cazul in care se scoate limitarea de turatie si se depaseste aceasta limita in mod abuziv.
                        Eu nu sunt inginer deci astept argumentele dvs.. Dar pe intelesul meu si numai pentru motorizarile pe benzina.

                        @Doc: nu te supara dar golanu se referea la gelica75 nu la tine.
                        Last edited by Cristi_LCD; 4 March 2010, 11:39.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by mikebike72 View Post
                          Mi s-a oferit odata o chip-uire gratis si am refuzat-o pentru ca nu am incredere ca nu afecteaza in rau fiabilitatea masinii. Ca foarte multi detinatori de logan din tara am facut eforturi financiare mari ca sa o cumpar si nu vreau sa o stric cu mana mea, constient, doar pe asigurarile date de x sau y ca nu se intampla nimic in timp. Tin la masina mea, e o masina folosita pentru familie, concedii, deplasari, relaxare sunt foarte multumit de ea asa cum a facut-o fabrica. In exemplele date de Cristi_XP cu acele loganuri modificate pana la dublarea numarului de cai, proprietarii lor au bagat o gramada de bani in acele modificari si nu cred ca ii afecteaza financiar prea mult daca li se strica masina. Pentru pasionatii de liniute exista masinile sport. Asta e parerea mea nu sariti acum pe mine ca n-am argumente, asa gandesc eu.
                          poate ca ai dreptate ,dar chestia e ca niciunul din ele nu a crapat ,si cum ziceam e vorba de cai dublu fata de fabrica si inca merg,merg bine,merg tare,si isi iau mai multa blana decat multe masini stoc .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            @Cristi_LCD: asa este, deci no offence Doc.

                            Si ca sa fiu si eu on topic: Sunt convins ca orice componenta a ansamblului motor-cutie va rezista la acele solicitari in plus date de resoftare. O fi existand si o uzura in plus dar nu cred ca va fi prea evidenta intr-un timp (numar de km) scurt. Ca argumente pentru parerea mea am zis: orice piesa este supradimensionata.

                            Eu nu mi-am facut si nici nu imi voi face resoftare deoarece consider ca din acei bani pot pleca undeva iar resoftarea nu este indispensabila pentru ce fac de obicei cu loganu.
                            Si nu e vorba doar de resoftare. Nu fac nici o modificare daca nu simt ca ma ajuta cu ceva la modul evident pentru uzul de zi cu zi.
                            Don't touch! Never ever steal
                            Unless you're in for the kill

                            Comment


                            • #44
                              @golanu: atunci cer scuze, din ce ai postat nu ziceai clar la cine te referi.

                              Ar cam trebuie sa fie clar pentru toata lumea, modificarile parametrilor din soft nu transforma Dacia Logan in Ferrari si nici nu sunt facute pentru a distruge motoarele. Exista anumite limite/tolerante ce nu sunt depasite nici in chiptuning de catre un tuner bun. Nu vreau sa ma laud, dar un tuner este cu atat mai bun cu cat modificarile pe care le aduce in soft nu afecteaza fiabilitatea, si nu dupa numarul de CAI PUTERE castigati doar din resoftare. De multe ori mi s-a intamplat sa mi se reproseze ca firma X de tuning scoate mai multi CP decat ceea ce facem noi, insa foarte putini au fost aceea care m-au intrebat si de ce nu afisam pe site valori mai mari. E usor sa faci marketing si sa dai valori mari pentru atragerea clientilor necunoscutatori, insa e mai greu sa obtii acele valori in mod real si sa asiguri fiabilitatea motorului. Asa ca prefer sa ma limitez la modificari cu cresteri mai mici dar sigure pentru client si masina sa.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • #45
                                Si atunci care e rostul daca nu se obtin decat "cresteri mai mici" ? Sunt sigur ca e si un efect placebo la mijloc. Nu sunt contra chip-uirii dar nu sunt convins de castig vs pierderi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google