Dci 110 Cp De Pe Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    fluence am vazut ca pe spate are tot punte semirigida, ca loganul. nici vorba de suspensie independenta gen megane.
    o mica imbunatatire o fi, dar nu mare chestie.
    internal combustionizer

    Comment


    • #17
      @proteinman: la dizal nu trebuie schimbata axa cu came cand cresti puterea, ca nu obtii putere din turatie mai mare, ba din contra, o axa de benzinar va duce la pierdere de presiune datorita suprapunerii lobilor de admisie cu cei de evacuare, ceea ce duce la intrarea aerului dat de turbina in evacuare si implicit la scaderea eficientei volumetrice, deci adio putere. iar ECU de injectie nu e neaparat sa aiba legatura cu ESP-ul. variantele "economice" de ESP nu umbla in acceleratie, ci doar "jongleaza" din pompa de frana a abs-ului. nu stiu duster-ul de care are, dar avand acceleratie electronica, chiar si-un esp mai evoluat ar merge fara sa necesite schimbarea ecu injectie. cel mai probabil eu schimbat softeala la dci110 si un pic presiune mai mare la turbo.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        @Seba: nu cumva au turbina cu geometrie variabila astea de 110 CP?
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #19
          eu nu cred
          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

          Comment


          • #20
            s-ar putea, nu stiu sigur, ca nu-s fan motoare agricole
            serios, s-ar putea sa fie vgt pe dci110.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Originally posted by me_catalin View Post
              eu nu cred
              Pe ce te bazezi?
              1,5 115Cp de la hyundai este cu turbina cu geometrie variabila, la fel si 1,5 dci de pe Megane.

              L.E. 100% este turbo cu geometrie variabila. http://www.planeterenault.com/car-48...+ch.+BVM6.html
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                deci sa inteleg ca cel cu i rosu nu are 90 de cai ci 105 cai mas mira sa fie pe logan 105 cai.cel care a pus masina la vanzare cred ca a gresit sau are resoftare facuta.

                Comment


                • #23
                  ... 110 cp de pe Duster ... probabil 6+1 trepte (n-am vazut sa scrie in anunt asa ceva despre masina), alta turbina, pompa injectie, alte injectoare, alt intercooler si soft (astea cred ca sunt schimbate pentru a oferi masinii cei 110 cp in caz ca nu are 6+1 viteze, berlina fiind mai usoara decat Dusterul) ... parerea mea
                  P.S. : astept si parerea lui Doc, sau a altei persoane care este mai "up-datata" despre aceasta masinuta :-)
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                  Comment


                  • #24
                    sal

                    masina avea 90 de cai ,punct. si nu avea nici esp .omul care o vindea nu avea habar ce vinde .un samsar nepragatit

                    Comment


                    • #25
                      sau prea laudaros si face pe nestiutorul...
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        ...

                        samsarul respectiv de fapt este un tepar , am batut drumul pana la topoloveni in 2012 ,si de fapt era o masina care fusese dauna totala si reparata destul de prost.

                        caut un motor de duster 110 cp cu cutie in 6 trepte . bineinteles cu tot cu instalatia electrica sa-l pun pe logan .
                        si asa poate am sa am eu acel motor 110 cp dsl pe logan ceea ce nici pe logan 2 nu s-a pus .
                        sper s-a nu fi fost altcineva care mi-a luat o inainte

                        Comment


                        • #27
                          N-o sa-l poti omologa iar RAR-ul se va prinde cand faci ITP-ul ca nu e motorul din talon.

                          Comment


                          • #28
                            ...

                            crezi ca robert cu motorul de 2.8 vr6 a vrut s-a il omologheze ?
                            nici eu nu am nici un interes.
                            diferenta este ca nu imi trebuie prea multe modificari si il duc numai din soft in 130 de caluti.

                            Comment


                            • #29
                              Daca vrei masina ce sa fuga, mai repede dai 1000 euro pe o masina ce poate suta in 8 si ceva.

                              Comment


                              • #30
                                Un dCi 90 se poate resofta astfel incat sa ajunga la 115 cp.

                                Eu zic ca e foarte OK si e mult mai ieftin decat va fi, daca va fi vreodata, Loganul cu 110 cp din fabrica.

                                Intr-adevar se va simti lipsa unei cutii cu 6 trepte la mers pe autostrada, dar ca si performante dinamice cred ca va fi foarte bun.
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google