Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ady24 View Post
    Motorina nu mai este pulverizata corect in capul pistonului datorita depunerilor de pe cuiul pulverizatorului.
    In cazul unei pulverizari incorecte,ar fi o ardere incorecta,deci mai mult fum(noxe),dar nu ar apare zgomotul cu pricina.Zgomotul apare din cauza unui dozaj(cantitate) incorect si a unei presiuni controlate incorect.Legat de dozaj,recomand proprietarului sa verifice pe injector codul ce ii indica daca injectorul este compatibil cu motorul sau(EURO -x-).Presiunea poate fi urmarita cu testerul,corect ar fi ca cea reala sa se suprapuna peste cea din program(posibil sa existe diferente mari).Se stie ca dozajul si timpul de lucru al unui injector corespunzator tehnic,sunt comandati de calculator pe baza codului fiecarui injector intordus in calculator,posibil ca acel motor sa nu aiba codurile injectoarelor introduse in calculator.

    Comment


    • #32
      @meggeo82 hai sa fim corecti...eu nu vad nici o urma de misto in ceea ce am spus...ti-am zis ca NU NUMAI din cauza injectoarelor se poate auzi acel tzacanit. Masina mea are 8800 km deci e aproape NOUA..a avut un accident in urma careia i s-au furat injectoarele...cele care le-am pus acum sunt RECONDITIONATE intradevar insa tacanitul a fost si inainte de accident si DUPA instalarea ulterioara a injectoarelor (reconditionate). Pilitura la 9000 km hai sa vorbim seriosi.Iar legat de cuvantul vanzatorului injectoarele reconditionate le-am pus la un dealer autorizat Delphi.(verificat prin email la delphi diesel).Iti spun sincer m-am pricopsit cu masina asta de belea care cere incontinuu numai bani...pana acum am avut un VW care am fost nevoit sa il las sotiei insa diferenta este ca de la Cer la Pamant se vede de la o posta ca este o masina Low Cost in care s-a facut rabat enorm de la calitate...sunt multumit daca ma duce pana la servici si inapoi drum in care poa' sa tzacane si sa baraie pana-o lua dracii..alti bani nu mai vede

      P.S. off topic: am desfacut ieri bordul si am constatat ca cesurile au loc de 4 suruburi el fiind prins in fapt in doar 2 pe diagonala. Iti dai seama cata reducere...cata economie a facut producatorul....ca sa te trezesti intr-o zi la 100/h cu ceasurile in bot.
      Last edited by bitmaryan; 21 October 2012, 23:19.

      Comment


      • #33
        Originally posted by big_electro61 View Post
        In cazul unei pulverizari incorecte,ar fi o ardere incorecta,deci mai mult fum(noxe),dar nu ar apare zgomotul cu pricina.Zgomotul apare din cauza unui dozaj(cantitate) incorect si a unei presiuni controlate incorect.Legat de dozaj,recomand proprietarului sa verifice pe injector codul ce ii indica daca injectorul este compatibil cu motorul sau(EURO -x-).Presiunea poate fi urmarita cu testerul,corect ar fi ca cea reala sa se suprapuna peste cea din program(posibil sa existe diferente mari).Se stie ca dozajul si timpul de lucru al unui injector corespunzator tehnic,sunt comandati de calculator pe baza codului fiecarui injector intordus in calculator,posibil ca acel motor sa nu aiba codurile injectoarelor introduse in calculator.
        Daca nu avea codul corect introdus,adica motorul fiind de euro 3 nu avea cum sa bage alte coduri de euro 4 fiind ca calculatorul de injectie nu le accepta. Si chiar sa zicem neavand codurile originale ale injectoarelor introduse in ecu posibil ca masina sa nu porneasca deloc. E cu dus si intors povestea asta.

        Comment


        • #34
          cred ca veniti de pe benzinare ce tacanit ?
          am 60 k fara tacanit. voi vreti dieselul sa se auda ca una electrica ?!
          Ati auzit un tdi ? A mea e foarte silentiosa pe langa tdi

          Comment


          • #35
            Acestea sunt sunetele despre care vorbim, dar nu se aud la relantiu ca in aceste video ci doar in jurul 1800 rpm cu acceleratia constanta., imi este teama sa nu devina asa si la noi
            Car has started making this noise. Anybody had similar?


            Daca desfac injectorul trebuie sa tin cot de ceva ,mufa electronica, borna jos, ca vreau sa verific daca e matuit ?! nu cred ca am porbleme cu injectia deaorece nu sunt probleme cu fum negru
            precizez ca am 33000km si motor de 70 cai si nu cred ca s-ar infunda asa repede desi tot e posibil
            Last edited by Fiddy; 22 October 2012, 15:21.

            Comment


            • #36
              pai astea sunt duse deja...
              al meu suna superb prin comparatie. m-am linistit, ca intrasem la banuieli.

              Comment


              • #37
                Fiddy lasa naiba ca la tine nici pe departe nu face asa urat. Se aude un tacanit usor, asemanator cu bataia de tacheti. Mai bine ai inregistra cum face la tine, desi ma-ndoiesc ca are ceva. Ai uitat sa specifici, daca are importanta, ca injectoarele, pe retur, nu dau nimica(ma gandesc ca asta inseamna ca-s ok).

                Comment


                • #38
                  Schimba marca uleiului. Posibil sa fie din tacheti. La primul video pe care l-ai pus sunt clar cuzinetii. La al doilea nu stiu... Daca la tine nu face asa, lasa-l in pace ca n-are nimic.

                  Comment


                  • #39
                    Aia a facut. A avut Elf 5w40 (vreo 6000-7000km) si a pus Liqui Moly 5w40, face la fel.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ady24 View Post
                      Daca nu avea codul corect introdus,adica motorul fiind de euro 3 nu avea cum sa bage alte coduri de euro 4 fiind ca calculatorul de injectie nu le accepta.
                      Injector Euro 4,pe motor euro3,nu este acceptat in calculator,dar injector euro 3,pe motor euro 4,este acceptat in calculator si de nu esti atent,patesti ca mine,acum ceva timp in urma.Masina scotea fum ca o locomotiva, in sarcina.S-a rezolvat prin montarea altor injectoare compatibile.

                      Comment


                      • #41
                        clar ca nu face chiar asa dar sunetul acela e , de kalasnikov

                        Comment


                        • #42
                          Bre, nu mai exagera. Inregistreaza sa vada si colegii despre ce este vorba.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by meggeo82 View Post
                            uita-te sa nu iti dea un fel de smoala pe linga vre-un injector. un zgomot similar se mai aude si cind nu tine etans o saiba de cupru de la injector, iar atunci cind nu mai tine incepe sa se auda acel zgomot,iar dupa o anumita turatie e acoperit de zgomotul motorului.
                            in principiu uita-te atent pe linga injectoare de acea smoala. nu umbli la partea de inj deloc.
                            Am citat postul scris de colegul nostru, pt. ca intre timp la injectorul 2 am gasit acea smoala de care zicea el. Eu scrisesem pe pagina 1 ca am si eu niste tzacaneli la relanti (pe care le-am ignorat, avand injectoarele reparate si in stare buna momentan).

                            Bun, acum ce pasi trebuie sa urmez? L-am intrebat prin PM si pe colegul meggeo82 dar daca raspunsul vine aici, cu atat mai bine, sa invatam toti

                            PS: acum fac legatura si cu gazele care se simt sub capota eu puneam asta pe faptul ca am umblat recent la conducta de iesire aer sin turbo si ca nu am etansat bine. Deci scapa gaze=compresie=ceva lipsa de putere care o simt la deal?
                            Last edited by lord_wader; 12 December 2012, 15:04.

                            Comment


                            • #44
                              ti-am raspuns pe pm. injector-saiba-chiuloasa = neetansietate corecta.

                              Comment


                              • #45
                                RENE, vreau sa te intreb daca ai rezolvat ceva pentru ca si eu am aceasi problema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google