Dci 85 Lipsa Putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dci 85 Lipsa Putere

    Eu ma confrunt cu ceva ciudat. Masina este mult mai sprintena cand in bord arata de la 2 liniute de combustibil in jos. cand este indicatorul peste 2 liniute masina este mai puturoasa iar sub 2 liniute e chiar nervoasa. nu se poate invoca greutatea combustibilului pentru ca e vorba de + sau - cateva kilograme.
    dci-ul meu este remapat deci undeva este la peste 85 cai, nu l-am testat pe dyno sa vad exact cat. numai ca aceeasi chestie se intampla si inainte de resoftare. resoftarea nu am facut-o ca sa scap de anomalia asta, a fost chestie separata.
    In rest masina merge foarte bine si nu am nici o problema cu ea dar ma nelamureste diferenta asta de putere care e semnificativa zic eu, undeva cam la 30%.
    Aveti cumva vreo solutie pt asta? s-a mai confruntat cineva cu asta? asa o fi la toate? pe cine am mai intrebat au dat toti din umeri, cica e inexplicabil

  • #2
    chestia asta am intalnit-o la un megane 1.5dci 85 hp am testat-o cu canclip nu a reiesit nicio problema. insa problema era vaccum-ul care era defect. mai bine incearca si verifica furtunul care vine de la intercooler spre turbina. daca vrei da-mi mesaj pe privat sa-ti dau adresa unde sa vi si ma ocup de ea eu daca esti din bucuresti
    Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

    Comment


    • #3
      din cate stiu eu motorul diesel se comporta mai bine la acceleratii cand este mai rece, acum nu ma refer chiar atunci cand l-ai pornit, si cam exact in momentul cand are apar primele doua linii. vara cand este foarte cald afara e puturos rau.

      Comment


      • #4
        Originally posted by dias02 View Post
        din cate stiu eu motorul diesel se comporta mai bine la acceleratii cand este mai rece, acum nu ma refer chiar atunci cand l-ai pornit, si cam exact in momentul cand are apar primele doua linii. vara cand este foarte cald afara e puturos rau.
        Era vorba de cele doua liniute de la combustibil ... nu de la temperatura lichidului de racire
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          Originally posted by dias02 View Post
          din cate stiu eu motorul diesel se comporta mai bine la acceleratii cand este mai rece, acum nu ma refer chiar atunci cand l-ai pornit, si cam exact in momentul cand are apar primele doua linii. vara cand este foarte cald afara e puturos rau.
          Ei bine prietene te inseli, cand e caldura mare afara orice motor indiferent ca este pe benzina sau diesel, si indiferent de capacitatea lui e normal sa nu aiba putere datorita lipsei de oxigen. Daca stai sa te gandesti motorul se comporta exact ca si corpul omenesc, cand nu ai aer te simti lipsit de putere, asa si cu motorarele.

          Comment


          • #6
            Am sesizat și eu faptul că atunci când rezervorul e mai mult gol, pe la ultimele două linii, mașina e mult mai sprintenă, de asemenea dimineața când e mai rece, după câțiva km, după ce s-a încălzit puțin e tare vioaie. Dacă la a doua este o explicație la prima chiar că nu pricep, ce are cantitatea de combustibil cu reacțiile motorului?

            Comment


            • #7
              In 10 minute de functionare a motorului prin pompa de inalta trec aproximativ 300 litri de motorina binenteles depinde de turatia motorului.Fiind acest trafic mare de combustibil la presiuni inalte motorina se incalzeste,cu cit este mai putina motorina in rezervor atinge o temperatura mai mare,deci motorina este mai subtire,mai fluida. In concluzie un filtru de motorina imbixit sau contrafacut nu va permite o buna trecere a motorinei doar in cazul in care devine mai fluida.Incercati un filtru de motorina original. BAFTA.

              Comment


              • #8
                simpla observatie: nu mai merge cu rezervorul aproape gol (<15L) ca o sa iti strici pompa.
                tot pe forum am citit si eu ca sunt care si-au stricat pompa de motorina pentru ca nu are presiune de unde sa traga, teoretic nu e posibil dar la logan practic da.
                mergi si tu cu juma de rezervor tot timpu, sau macar 3 linii.
                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                Comment


                • #9
                  Filtrul este bun schimbat la 13000 și după schimb tot așa face, cred că asta ar fi o explicație este mai mult plimbată, mai caldă și mai plăcută motorului.

                  Comment


                  • #10
                    Niciodata sa nu mergeti cu motorina la minim, atunci riscati sa va stricati pompa si automat dupa un timp cad si injectoarele. Toata mizeria din rezervor se duce in instalatie si va dati seama cam ce pateste biata pompa.

                    Comment


                    • #11
                      Pai filtrul pentru ce mai e pus acolo??
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #12
                        Nimeni nu a precizat ca umbla cu motorina la minim sau pe conducte ),ci sa cerut o explicatie despre faptul ca atunci cind este putin combustibil masina trage mai puternic decit de obicei.

                        Comment


                        • #13
                          Masina are reviziile facute la timp, toate piese de origine. Fie ca iau motorina de la lukoil petrom rompetrol mol omv agip face la fel. iar la 2 luniute de combustibil nu poti sa zici ca ai rezervorul pe gol, sa fim seriosi. Iar explicatia ca e mai cald afara iar nu tine, pai azi daca am 4 liniute si sunt 35 grade afara trage masina greoi iar maine cand vreo 2linii si tot vreo 35 grade cu cu 35% mai vioaie? nu e de temperatura sigur

                          Comment


                          • #14
                            Vin si eu cu o parere,nu cumva formeaza vid in rezervor?
                            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                            Comment


                            • #15
                              Mdaniel76 nu am zis nimic de tamperatura de afara, nu ai fost atent deloc .Ziceam de temperatura motorinei.Cu cit este o cantitate mai mica de motorina in rezervor cu atit motorina atinge temperaturi mai mari si motorina devine mai fluida.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google