Dci 85 Lipsa Putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu vad legatura dintre temperatura motorinei din rezervor si temperatura motorinei care ajunge in camera de ardere. fii sigur ca oricare ar fi temperatura exeterioara sau interioara , ori de functionare, in momentul compresiei ajunge amestecul pulverizat exact la temperatura care trebuie. altfel pt ce crezi ca ar mai fi bujii incadescente. daca ar fi asa ar inseamna ca la un pic de frig toata motorina s-ar intari, ca la vechile camioane care iarna le porneai cu focul.
    chiar daca motorina e mai mult sau mai putin in rezervor, restul conductei pana la cilindrii este plin cu motorina deci nu poti sa zici ca e pe undeva ceva si se incinge mai mult. alta trebuie sa fie explicatia.
    sa imi explici si mie cum face pompa aia de trage in 10min 300litri? fie motorul si la turatie maxima e imposibil sa suga aia 6 rezervoare in 10min.

    care ar fi atunci rolul intercoolerului care ala tocmai raceste socoteala acolo?

    iar pe timp de vara cand sunt 30+ grade afara nu cred ca se pune problema ca nu e motorina "mai fluida". pana ajunge ea la cilindri sufera multe schimbari calculate si in cilindri ajunge optim si ca temperatura si ca amestec
    Last edited by mdaniel76; 30 September 2010, 23:59. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Ai dreptate tine-o tot asa esti tare.

      Mdaniel76 masina ta nu are probleme, cred ca tu ai probleme)
      Last edited by cocian; 1 October 2010, 22:05. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        nu vreau sa ma cert cu tine, fenomenele sunt complexe, dar la masini si la femei se pricepe oricine. totusi ramane problema mea cu diferenta de putere si dupa logica mea nu are cum sa fie ce zici tu, explicatia trebuie sa fie alta. si cu mama pieselor originale, indiferent ca e imediat cum pornesti motorul sau dupa o ora de functionare, se petrece acelasi lucru..cum trece de la 3 linii la 2 linii masina este muuult mai naravasa, si daca asta se simte puternic in condus nu poate zice nimeni ca mi se pare, e prea mare diferenta ca sa zica cineva"...da...nu are nimic ti se pare"
        daca eu expun o problema tehnica si tu zici ca am vedenii inseamna ca tu ai o problema.

        Comment


        • #19
          Nu cred ca a contestat nimeni problema cu diferenta de putere, numai ca din posturile tale reiese ca nu chiar toti se pricep la masini...
          Bujiile incandescente nu incalzesc motorina, asa cum nici intercoolerul n-o raceste.. si motorina ajunge in cilindri asa cum e, nu in amestec..
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #20
            fane, stiu ce face fiecare piesa, poate nu m-am exprimat eu prea bine si fiecare a inteles altfel ati sarit gata in sus sa dati in cap. stiu ce face si una si ce incalzeste cealalta.
            cand am zis de bujii si intercooler am zis-o la modul lor general dar voi ati luat-o strict cum a vrut fiecare. daca e sa ma iau dupa explicatiile voastre precedente, as trage concluzia ca daca am rezervorul plin cu motorina iar afara sunt -3 grade, eu nu mai pot porni masina ca nu am motorina "fluida", ca vad ca asa ati explicat mai sus, ea vine asa cum este, nu se amesteca cu aer, nu o incalzeste nimic. ar trebui sa tin rezervorul gol ca sa se faca "mai fluida". poate va suparati dar eu va contrazic cu explicatiile voastre. daca nu este fluida cum porneste iarna?
            dar daca ai citit mai bine de la inceput ai fi vazut ca s-au mai confruntat cateva persoane cu lipsa asta de putere. iar eu stiu ca pe lumea asta motorul ca sa functioneze ii trebuie o cantitate de combustibil si o cantitate de aer intr-un anume raport, care este comprimat apoi aprins sau autoaprins. daca s-or fi descoperit alte legi ale fizicii sa functioneze motorul fara aer nu mai cunosc.
            dar nu e cazul sa facem scoala si care e mai cocos aici, eu vreau sa imi rezolv problema.
            aspectul care s-a sugerat ca trebuie un filtru de origine altfel daca ar fi unul de calitate mai slaba nu trece motorina prin el cand e mai vascoasa nu e logic. masina a avut tot timpul piese de origine. chiar si la prima pornire dimineata la rece daca plec cu ea cand motorul nu apuca sa ajunga la temperatura lui normala, deci sa zic in primele 20sec, e aceeasi lipsa de putere fata de cand ar avea mai multa motorina in rezervor. aici vreau sa ma lamuriti cu ceva logic si practic, nu de bujii si intercooler

            Comment


            • #21
              Nu a zis nimeni ca motorina nu este fluida,am zis doar ca daca ai mai putina motorina in rezervor,motorina atinge temperaturi mai inalte si devine mai fluida.Vorbim impreuna si ne intelegem separat.Si apropa pompa de inalta incalzeste motorina.

              Comment


              • #22
                bun atunci, am inteles punctul tau de vedere, dar eu ce trebue sa fac sa scap de chestia asta, adica masina sa mearga la fel indiferent de situatie?

                Comment


                • #23
                  Datorita faptului ca pompa de inalta ridica temperatura combustibilului mult, alti constructori de masini au montat racitoare de combustibil ,sunt montate de obicei sub masina,le gasiti pe pegeout HDI,mercedes,etc.Daca era si pe logan montat un astfel de schimbator de temperatura (rocitor) cu siguranta nu sar fi simtit acea diferenta de putere in functie de nivelul combustibilului din rezervor.Nu am dizel,dar am mai auzit chestia asta de la un prieten,pare de necruzut dar asa e.

                  Parerea mea e sa umbli cu rezervorul peste jumatate si asa va merge constant.
                  Last edited by cocian; 4 October 2010, 16:35. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    hmm, tot nu inteleg ceva, daca mie cresterea de putere imi apare cand e mai putina motorina in rezervor deci cand temperatura ei creste, inseamna ca trebuie incalzita si atunci cand e mai multa, nu racita?

                    Comment


                    • #25
                      Motorina din cite styu eu contine 5% diester,diesterul asigura ungerea pompei de inalta in care gasim tolerante de miimi,mai mici decit grosimea firului de par.motorina atingind temperaturi inalte isi pierde din proprietati si nu o sa asigure o buna ungere pompei de inalta.Desi unele masini incalzesc motorina,rezistenta e montata de obicei pe filtrul de motorina dar incalzeste motorina limitat ,nu mereu,rezistenta e comandata de UCEinjectie in functie temperatura motorinei.Loganul are in schimb termostat in filtrul de motorina care recircula motorina si asa ajunge la o temperatura nominala de functionare.

                      Comment


                      • #26
                        Parerea mea

                        Orice soft care nu este agreeat de producator are bube,asa ca mai bine nu-l schimbi,de stricat e usor da reparatia(soft original)costa!

                        Comment


                        • #27
                          si eu am aceleasi simptome la 1.5 65 Cp la 2 linii trage mai bn ...deci nu ti se pare nimic!! e ciudat dar asa este si cu siguranta o explicatie exista

                          Comment


                          • #28
                            arnie: dupa cum am zis si la inceputul threadului, masina avea acelasi comportament si inainte de resoftare, deci nu are legatura cu resoftarea.

                            ce te face sa crezi ca softul producatorului nu ar avea bube? asa cum ne adunam aici si ne punem ideile cap la cap pt a aduce imbunatatiri, indiferent ce masina ar fi ea, inseamna ca producatorii au bube destule, dar ei nu le fac pt ca nu s-ar adapta unui proces tehnologic probabil, orice chitibus ar creste pretul iar ei vor sa il tina cat mai jos.
                            Last edited by mdaniel76; 1 November 2010, 15:20. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              aseara am facut plinul si am sesizat aceeasi scadere de putere a masinii.
                              nu e prima oara cand observ acest lucru dar l-am pus pe seama greutatii suplimentare din rezervor si pe seama faptului ca fiind plin, la accelerare, motorina din rezervor actioneaza ca o frana prin deplasarea ei inainte si inapoi.
                              altceva ma deranjeaza: cateodata, fara sa alimentez, fara sa conteze cantitatea de motorina din rezervor, masina isi schimba sunetul motorului, capata un sunet mai plin, mai rotund, mai putin zgomotos si atunci trage mai bine ca de obicei, cu zgomot redus in turatii mai mari.
                              minunea nu tine decat vreo 2 zile dupa care treptat isi reia mersul obisnuit.
                              ce credeti ca se intampla ?

                              Comment


                              • #30
                                Iar nu se continua o discutie interesanta.Ori v-ati plictisit ca nu gasiti buba?
                                Eu sunt sigur ca exista si explicatii logice pentru asa ceva dar nu sa gasit persoana sa si spuna.Nu mi se pare normal un asemenea comportament mai ales ca m-am confruntat si eu cu el la un papuc 1.9d.Daca puneam 5 saci de nisip tragea mai bine decit atunci cind faceam plinul cu 50 litri de motorina.
                                sigpicPasionat de MCV si natura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google