nu vad legatura dintre temperatura motorinei din rezervor si temperatura motorinei care ajunge in camera de ardere. fii sigur ca oricare ar fi temperatura exeterioara sau interioara , ori de functionare, in momentul compresiei ajunge amestecul pulverizat exact la temperatura care trebuie. altfel pt ce crezi ca ar mai fi bujii incadescente. daca ar fi asa ar inseamna ca la un pic de frig toata motorina s-ar intari, ca la vechile camioane care iarna le porneai cu focul.
chiar daca motorina e mai mult sau mai putin in rezervor, restul conductei pana la cilindrii este plin cu motorina deci nu poti sa zici ca e pe undeva ceva si se incinge mai mult. alta trebuie sa fie explicatia.
sa imi explici si mie cum face pompa aia de trage in 10min 300litri? fie motorul si la turatie maxima e imposibil sa suga aia 6 rezervoare in 10min.
care ar fi atunci rolul intercoolerului care ala tocmai raceste socoteala acolo?
iar pe timp de vara cand sunt 30+ grade afara nu cred ca se pune problema ca nu e motorina "mai fluida". pana ajunge ea la cilindri sufera multe schimbari calculate si in cilindri ajunge optim si ca temperatura si ca amestec
chiar daca motorina e mai mult sau mai putin in rezervor, restul conductei pana la cilindrii este plin cu motorina deci nu poti sa zici ca e pe undeva ceva si se incinge mai mult. alta trebuie sa fie explicatia.
sa imi explici si mie cum face pompa aia de trage in 10min 300litri? fie motorul si la turatie maxima e imposibil sa suga aia 6 rezervoare in 10min.
care ar fi atunci rolul intercoolerului care ala tocmai raceste socoteala acolo?
iar pe timp de vara cand sunt 30+ grade afara nu cred ca se pune problema ca nu e motorina "mai fluida". pana ajunge ea la cilindri sufera multe schimbari calculate si in cilindri ajunge optim si ca temperatura si ca amestec
Comment