Dci 85 Lipsa Putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    asa sunt majoritatea raspunsurilor de pe forum(la misto),daca nu sti, nu lasi coment...

    Comment


    • #32
      daca puteti sa ma ajutati va rog

      Cu parere de rau va spun ca la majoritatea discutilor apar postate raspunsuri anapoda care nu au legatura cu realitatea.Mai lasati astea cu motorina putina injectoare si pompe,eu am peste 200.000km si nu am schimbat nici pompa,nici injectoare nici turbo.Astea nu se strica asa usor daca motorina e de la pompa si reviziile sunt facute la timp.

      Eu am o problema mecanica ce sigur nu are legatura cu astea.Motorul nu mai are putere cu avea inainte si e destul de mare lipsa,la deal unde urcam lejer cu a 3-a cu 5 persoane in masina si in accelerare, acum singur in masina nu mai pot urca si trebuie sa schimb in a 2-a.Mi se pare ca turbina intra in functiune mai tarziu si daca apas mai tare pedala motorul parca cade in cap si incetineste,parca se sufoca iar daca iau aproape de tot piciorul de pe acceleratie incepe sa isi revina.Pe langa asta la relanti motorul tuseste si nu e ca la celelalte discutii cu rezistente si consumatori de curent care sa influenteze turatia motorului.Cineva mi-a spus ca ar putea fi o piesa care face amestecul de aer si motorina sau il regleaza si ca asta ar fi cauza.

      Singurul raspuns care cat de cat mi se pare logic este cel de mai sus cu furtun si vacum,pe langa asta ma gandesc si la egr caruia sigur i-ar prinde bine o curatare.

      De revizii facute la timp nu se pune problema pentru ca schimb uleiul la 10.000 km filtre tot,nu ma zgarcesc la consumabile.


      Sper ca ma puteti ajuta.Va multumesc

      Cu parere de rau va spun ca la majoritatea discutilor apar postate raspunsuri anapoda care nu au legatura cu realitatea.Mai lasati astea cu motorina putina injectoare si pompe,eu am peste 200.000km si nu am schimbat nici pompa,nici injectoare nici turbo.Astea nu se strica asa usor daca motorina e de la pompa si reviziile sunt facute la timp.

      Eu am o problema mecanica ce sigur nu are legatura cu astea.Motorul nu mai are putere cu avea inainte si e destul de mare lipsa,la deal unde urcam lejer cu a 3-a cu 5 persoane in masina si in accelerare, acum singur in masina nu mai pot urca si trebuie sa schimb in a 2-a.Mi se pare ca turbina intra in functiune mai tarziu si daca apas mai tare pedala motorul parca cade in cap si incetineste,parca se sufoca iar daca iau aproape de tot piciorul de pe acceleratie incepe sa isi revina.Pe langa asta la relanti motorul tuseste si nu e ca la celelalte discutii cu rezistente si consumatori de curent care sa influenteze turatia motorului.Cineva mi-a spus ca ar putea fi o piesa care face amestecul de aer si motorina sau il regleaza si ca asta ar fi cauza.

      Singurul raspuns care cat de cat mi se pare logic este cel de mai sus cu furtun si vacum,pe langa asta ma gandesc si la egr caruia sigur i-ar prinde bine o curatare.

      De revizii facute la timp nu se pune problema pentru ca schimb uleiul la 10.000 km filtre tot,nu ma zgarcesc la consumabile.


      Sper ca ma puteti ajuta.Va multumesc
      Last edited by lenard; 27 February 2011, 14:50. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Eu cind am avut lipsa de putere am schimbat o data filtrul de motorina si altadata am curatat egr.Acum la masina actuala simt si eu o scadere de turatie la relanti si am inteles ca ar fi un regulator de presiune din pompa.Ideea e ca nu apare pe nici un test asa ca astept sa se strice.

        Apropo.Am cumparat aceasta masina sh si la inceput nu prea avea putere cum ar fi trebuit.Am inceput sa pun motorina de la rompetrol plus mersul meu mai turat si acum se misca mult mai bine.
        sigpicPasionat de MCV si natura

        Comment


        • #34
          ????????????

          Serios acuma,asta cu liniutele la combustibil si temperatura m-ati facut praf
          Prostie mai mare ca asta nu cred ca s-a mai postat pe acest forum,nu are nici o logica,combustibilul are aceleasi proprietati si cand e doar 1 litru in rezervor si cand e full,nu are cum sa influenteze performantele motorului nici la dacie nici la oricare alta masina.
          -Cum justificati afirmatia -nu are putere- din cauza nivelului de combustibil din rezervor?
          Eu am mers puna la 70 km cu becu rosu fara sa simt vreo diferenta pe comportament la motor.
          Singurul lucru care cred ca se poate intampla daca e gol rezervorul,este sa fie masina mai usoara si sa consume mai putin si/sau sa aiba viteza maxima mai mare-dar modificarile de performante sunt sigur insesizabile.

          Comment


          • #35
            Originally posted by lenard View Post
            Cu parere de rau va spun ca la majoritatea discutilor apar postate raspunsuri anapoda care nu au legatura cu realitatea.Mai lasati astea cu motorina putina injectoare si pompe,eu am peste 200.000km si nu am schimbat nici pompa,nici injectoare nici turbo.Astea nu se strica asa usor daca motorina e de la pompa si reviziile sunt facute la timp.

            Eu am o problema mecanica ce sigur nu are legatura cu astea.Motorul nu mai are putere cu avea inainte si e destul de mare lipsa,la deal unde urcam lejer cu a 3-a cu 5 persoane in masina si in accelerare, acum singur in masina nu mai pot urca si trebuie sa schimb in a 2-a.Mi se pare ca turbina intra in functiune mai tarziu si daca apas mai tare pedala motorul parca cade in cap si incetineste,parca se sufoca iar daca iau aproape de tot piciorul de pe acceleratie incepe sa isi revina.Pe langa asta la relanti motorul tuseste si nu e ca la celelalte discutii cu rezistente si consumatori de curent care sa influenteze turatia motorului.Cineva mi-a spus ca ar putea fi o piesa care face amestecul de aer si motorina sau il regleaza si ca asta ar fi cauza.

            Singurul raspuns care cat de cat mi se pare logic este cel de mai sus cu furtun si vacum,pe langa asta ma gandesc si la egr caruia sigur i-ar prinde bine o curatare.

            De revizii facute la timp nu se pune problema pentru ca schimb uleiul la 10.000 km filtre tot,nu ma zgarcesc la consumabile.


            Sper ca ma puteti ajuta.Va multumesc

            Curata EGR-ul si furtunul ala si vezi cum se comporta dupa. La mine a fost curatat la 85.000 km. si s-au simtit diferente in bine (sprint mai bun si consum mai mic), nu era calamina la greu caci se schimba turatia la 3000 rpm. . Eu spun ca EGR-u e de vina.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #36
              da, de o verificare a presiunii aerului in galeria de admisie ,ce spuneti?

              Comment


              • #37
                Originally posted by aleXpeed View Post
                Curata EGR-ul si furtunul ala si vezi cum se comporta dupa. La mine a fost curatat la 85.000 km. si s-au simtit diferente in bine (sprint mai bun si consum mai mic), nu era calamina la greu caci se schimba turatia la 3000 rpm. . Eu spun ca EGR-u e de vina.
                Nu stiu ce sa zic,eu fac taxi cu masina,ziua e subturata normal ca nu prea este loc prin aglomeratie,noaptea trag de ea fara mila cate o data ii dau a doua si a treia cat duce mai ales la deal si o tin asa putin,iar cand ies din localitate si am spatiu de manevra nu o iert absolut deloc,deasta e masina si ii dau piese si combustibil bun
                Probabil e si varsta-215.000km,is convins ca o curatare de egr i-ar prinde foarte bine,numai ca mi se pare ca ar mai putea fi si altceva,motorul tuseste la relanti,scutura putin masina si este o fluctuatie de turatie pentru o perioada scurta de timp dupa care isi revine.
                Puna la urma ma voi duce cu ea la tester sa vedem daca iese ceva in neregula si voi mai intreba mecanici sa aud cat mai multe pareri

                Mersi de sfat

                Comment


                • #38
                  Si dci-ul de care vorbesc (al lui tata, de 85) face taxi, are 94.000 km.+ deocamdata. Consumabile la timp, cea mai scumpa motorina de la pompa (nu conteaza firma) si schimbat la 3000 si uneori uitata in 3500 (accelereaza sporadic tata). Treaba cu EGR-ul este valabila, daca nu l-ai curatat pana acum, cu siguranta ca se vor simti diferente dupa operatiunea de curatare.

                  edit: uite un EGR cu calamina + furtunul de rigoare... http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=320 .
                  Last edited by aleXpeed; 27 February 2011, 16:27.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by aleXpeed View Post
                    Si dci-ul de care vorbesc (al lui tata, de 85) face taxi, are 94.000 km.+ deocamdata. Consumabile la timp, cea mai scumpa motorina de la pompa (nu conteaza firma) si schimbat la 3000 si uneori uitata in 3500 (accelereaza sporadic tata). Treaba cu EGR-ul este valabila, daca nu l-ai curatat pana acum, cu siguranta ca se vor simti diferente dupa operatiunea de curatare.

                    edit: uite un EGR cu calamina + furtunul de rigoare... http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=320 .
                    mersi de sfaturi

                    Comment


                    • #40
                      eu treaba cu lipsa de putere am constatat-o pe toata durata de cand am masina, cumparata de noua. daca la 100mii poti sa zici ca e infundat egr-ul, la 10-20mii nu cred ca se poate invoca asta. acum are 45mii, sunt foarte multumit de ea, doar ca se simte inca diferenta respectiva de putere cand scade sub 3 liniute la combustibil. normal ca nu are legatura cu greutatea de combustibil din rezervor, sa fim seriosi, nu trage motorul su 30%mai bine cand se usureaza masina de 5 litri.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mdaniel76 View Post
                        eu treaba cu lipsa de putere am constatat-o pe toata durata de cand am masina, cumparata de noua. daca la 100mii poti sa zici ca e infundat egr-ul, la 10-20mii nu cred ca se poate invoca asta. acum are 45mii, sunt foarte multumit de ea, doar ca se simte inca diferenta respectiva de putere cand scade sub 3 liniute la combustibil. normal ca nu are legatura cu greutatea de combustibil din rezervor, sa fim seriosi, nu trage motorul su 30%mai bine cand se usureaza masina de 5 litri.
                        Eu nu stiu de ce oamenii astia sunt convinsi ca cei 50 de litrii din rezervor incetinesc masina
                        O data am avut trei persoane (aproximativ 200kg impreuna)in masina si fructe (vreo 300 kg),cu toate astea deabea atunci am simtit ca masina se chinuie un pic,dar m-am incumetat si relativ usor am prins 170.Acuma sa nu imi spuna cineva ca un rezervor plin are aceleasi efecte asupra performantelor masinii

                        Comment


                        • #42
                          mai exact ce rol are EGR ul?

                          Comment


                          • #43
                            nu stiu foarte exact...
                            ceva de genu-o valva care in momentul cand ii dai gaz deschide turbina si ii da aer de afara rece ca sa il arunce in camera de ardere si sa fie explozia mai puternica,iar in momentul cand nu ii dai gaz, aerul din evacuare care a fost ars deja il redirectioneaza(o parte din el) inapoi in camera de ardere pentru a indeplini normele de poluare si masina nu are aceasi putere

                            dar ca sa nu vorbesc prosti mai cauta pe forum sau pe net si sigur gasesti

                            Comment


                            • #44
                              deci nu are nimeni vreo solutie la lipsa de putere cand e rezervorul plin?

                              Comment


                              • #45
                                nu are nici o legatura lipsa de putere cu faptul ca rezervorul este plin sau gol,daca nu crezi du-te si intreaba vreun mecanic si vezi ce iti spune....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google