Dci 90 Cp Din Fabrica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Difera vad foarte mult ,ce se gaseste acum sub capota ,im primul rand dizainul
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

    Comment


    • #17
      Mai putin conteaza dizainul cat functionalitatea si acum sinceri sa fim loganul a avut parte de motoare bune si fiabile cei drept nu sportive, iar pana la urma urmei este o masina de familie nu de viteza!

      Comment


      • #18
        sunt interesat daca foloseste injectie delphi .daca arata ca cel de pe duster sar putea sa aiba siemens cel putin eu asa am inteles ca este dotat.
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #19
          Daca are sistemul Siemens , ne-am scos , putem spune ca au facut o imbunatatire la masina.
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #20
            Nu ne-am scos! La noi tot Delphi o sa ramana pe masina.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #21
              http://www.loganclub.ro/forum/181_cr...ky-t30211.html uitati baieiti avem unul si pe forum care detine asa ceva, poate stie sa ne spuna mai multe despre bijuterie!

              Comment


              • #22
                Au inlocuit pompa de injectie. E tot Delphi, dar un alt model, fata de cele vechi.

                Comment


                • #23
                  Salut

                  Am avut ocazia sa testez acest diesel de 90CP. Voi fi sincer. Nu m-a uimit.
                  Este noua masina de servici a socrului, are doar 4500km. Nu mi-a placut acceleratia. Parca ar fi turbolag, desi e doar acceleratia electrica...cred. Am apasat pedala si abea peste 1s sau 2s a inceput sa traga, insa trage bine, chiar si in treapta a 5-a de la 50km/h.
                  Un alt aspect ce nu mi-a placut a fost cutia de viteze si schimbatorul. Parca ar fi din plastic...cand l-am bagat in viteza si l-am mai apasat putin, aveam senzatia ca se indoaie. Exact aceeasi senzatie cand indoi ceva plastic. La al meu benzinar nu e asa. Sta tapan. Mi se pare putin mai zgomotoasa fata de varianta cu 85CP. Dar asta e relativ.
                  Per total este in regula, nu l-as refuza, dar nu mi-as vinde modelul actual ca sa-mi iau asta...

                  Cu toate ca are cam aceesi caracteristici ca si 1.9TDI de pe G4 tot al socrului, golful parca trage mai bine.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    esti sigur ca siemens tine mai mult?
                    cu astea cu injectoare si turbo m-am lamurit pot tine mult si bine numai soferul sa stie sa foloseasca masina....asa ca puna nu conduc o masina cu astfel de injectoare pe mine nu ma convingeti ca sunt mai bune

                    alte lucruri nu mai are rost sa spun ca au fost spuse la alte topic-uri

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by DaniD View Post
                      Salut

                      Am avut ocazia sa testez acest diesel de 90CP. Voi fi sincer. Nu m-a uimit.
                      Pai sa conduci berlina, MCV-ul nu trage neam.. ditai hardughia, e si normal.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #26
                        Dani, schimbatorul e pe cabluri, nu pe tije la la MPIul tau.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #27
                          La motoarele 1.5 dci de 75 si de 90 de CP, sistemul de injectie este DELPHI. Doar motorul de 110 CP sistemul este Siemens Continental.

                          Comment


                          • #28
                            Arata frumos compartimentul motor.
                            Motorul 1.5DCI de 85 cai, Euro 4 nu mai exista nici in oferta pentru berlina. Acum cel Euro 5 de 90 cai i-a luat locul.
                            Ca performante, este tot acolo iar consumul dat de producator parca e o idee mai mic decat era declarat la cel de 85 cai. Poate gresesc, asa ca ma astept sa fiu contrazis, dar chiar nu mai stiu cat era declarat pentru varianta Euro4.
                            Sunt sigur ca si acest motor va da dovada de aceeasi fiabilitate si rezistenta ca toate motoarele din grupul Dacia Renault.

                            PS: Saptamana trecuta am facut prin Bucuresti 100km cu un consum de 4.6% (1L motorina=5.48 lei)
                            Motorul este fantastic iar cel de 90 cai daca va consuma si mai putin, se va dovedi o investitie foarte inteligenta.
                            Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                            Comment


                            • #29
                              ai grija cu consumurile astea foarte mici mai ales daca masina este a ta,dupa o perioada de mers frumos cu ea o sa ai parte numai de surprize neplacute si o sa te coste mai mult decat economia de combustibil pe care ai facut-o

                              prin bucuresti 4.6 sau cat ai scris mi se pare putin si noaptea fara trafic...

                              Comment


                              • #30
                                lenard, a scoate consumuri mici nu inseamna neaparat sa mergi subturat. Nu am obiceiul asta si de asta masina nu scoate deloc fum negru cand mai apas pedala la podea.
                                Pur si simplu nu sunt genul care sa accelereze cat poate pentru ca apoi sa franeze violent pentru ca se face semaforul rosu. E vorba de cum anticipezi traficul si cat de constant mergi. Daca mergi constant si anticipezi, vei fi surprins ca ajungi uneori pe o pozitie similara la urmatorul semafor cu altul care se agita, accelereaza necontrolat si schimba benzile la doua secunde de zici ca e apucat
                                Nu merg niciodata sub 1800 rpm. Avand in vedere ca regimul de cuplu maxim incepe de la 1750rpm, e inca o dovada ca nu e nevoie sa mergi subturat pentru consumuri mai mult decat bune.
                                Am masina de 3 ani si merge ca in prima zi ;) ceea ce doresc tuturor! Cu motorul asta nu e nevoie sa mergi subturat in nici o situatie daca vrei sa faci economie.

                                Cum ar fi oare motorul 1.5 DCI de 90 cai, pe o masina de talia lui Twingo ce cantareste doar 944 kg?
                                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google